Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Vatikan u šoku! Papin rizničar silovao dva dječaka u katedrali

Komentari (229)
  • crkva je zlocinacka organizacija nek kaze ko sta hoce to vise nema veze sa zdravom pamecu stare prdonje zlostavljaju djecu obiljeze ih za citav zivot to nije sala ovi sta su otkriveni to je samo kap gdje je ovo sve sta je zataskano kazem zlocinacka organizacija

    26. 2. 2019,   06:54
    • Te dvije riječi - zločinačka organizacija - je savršeno opisuju. I nije to ništa novo, sjetimo se inkvizicije.

      26. 2. 2019,   07:13
    • Ode sve u p.m, sa istoka bombasi a sa zapada pedofili Pa ti izaberi Religiju.

      26. 2. 2019,   07:53
    • sanny nitko ne bira religiju

      26. 2. 2019,   07:58
    • metalhead nije Crkva problem , problem su ljudi u njoj, Crkva nebira tko ce uci , svima su vrata otvorena , zlostavljanje je svagdje oko nas

      26. 2. 2019,   08:05
    • to je zagrebana samo površina!!!! zdrav irazum to ne može nit percipirati a kamoli svatiti.

      26. 2. 2019,   08:10
    • Sjetimo se nesretnih zena , koje su samo zbog svoje ili ljepote ili radinosti vjesticama proglasavane bile. I na lomacama zavrsavale. Neke i sa svojom djecicom. A prije Toga na zvjerski nacin mucene i silovane bile. 50-ih godina 18. stoljeca, u trenutku dok se zapadna Europa uglavnom bavi znanoscu, istrazivanjem svijeta i u Hrvatskoj su jadne zene jos uvijek na lomacama zavrsavale .Posljednja vjestica mucena na podrucju Zagreba zvala se Herucina Magda Logomer i zapaljena je 1758. godine.

      26. 2. 2019,   08:16
    • @poderanegace nije problem crkva,problem su ovce

      26. 2. 2019,   08:18
    • macor1 jesi ti to vidio

      26. 2. 2019,   08:18
    • @poderanegace jesi ti vidio Isusa? Ne? Naravno,nitko nije,jer nije ni postojao!

      26. 2. 2019,   08:24
    • macor1 to je tvoje misljenje i za sebe si u pravu lp

      26. 2. 2019,   08:29
    • poderanegace Za ono sta sam napisala, postoje zapisi. Samo u Gradu Zagrebu je spaljeno 250 zena, Koje imaju svoje ime i prezime. A ova nesretnica koju sam gore spomenula je na lomaci zavrsila samo zato sto je njena susjeda Eva Oblacic,tvrdila da joj Magda Herucina Logomer dolazi u obliku muhe kako bi je zivcirala .Da. Dobro si procitao. U spisima stoji da je zrtva bila jako ljepa i pametna al siromasna zena a njena susjeda grda i pokvarena . Al bogata.

      26. 2. 2019,   08:42
    • @poderanegace to nije mišljenje nego činjenica....nekaj kaj vi teisti ne razumijete. Kada netko vjeruje u svoje halucinacije to nazivamo šizofrenijom....kada netko vjeruje u tuđe halucinacije to nazivamo religijom. Kako je nastala prva religija? Prvi varalica je sreo prvog naivca.

      26. 2. 2019,   08:54
    • koliko ja znam manijaka, lopova, ološa, budala kako god ih zvali, ima u svim porama života, ima ih u policiji, u vojsci, u obrazovanju, u medicini, među "običnim" ljudima i tome slično... dakle, stvar je pojedinca i njegovog jadnog mozga i duše...a i onih koji nešto znaju, a ne govore, ne djeluju

      26. 2. 2019,   08:57
    • Sandokan, naravno da ih ima svuda, ali crkva je moćna organizacija koja štiti svoje zločince, u tome je problem.

      26. 2. 2019,   09:04
    • a što vojska, policija, pravosuđe, liječnici nisu moćne organiizacije? brkate svi skupa lonce i poklopce, a najvažnije vam je da pljujete po vjernicima, tj.onima koji su bogobojazni, ali ne i glupi i zločesti ili neobrazovani... idem na misu čuti propovijed, razmisliti, biti sama sa sobom i s Božjom riječi...

      26. 2. 2019,   09:08
    • I jos uvijek ljudi idu u crkvu i financiraju pedofiliju.Gade mi se svi redom.

      26. 2. 2019,   09:18
    • i meni, svi oni koji šute na izrabljivanje naroda, koji dozvoljavaju da 20 ili 200 bogatih upropasti sveukupni narod, za sve koji šute i ne djeluje dok se kosti branitelja okreću u grobu, gade mi se svi uhljebi, ulizice, bezkičmenjaci, svi dvolični, svi zli i zločesti, svi koji misle da vrijede za plaću od 20.000 a drugom da je dosta 2.000 i tako dalje

      26. 2. 2019,   09:21
    • Hrv sandokan@ pa jel postoji itko dvoličniji od popova?! Govori dovedite djecu bit će bliže isusu i u isto vrijeme ga vreba kak da ga.... Daj budi pametna, pa oni sami ne vjeruju da ikakav bog postoji ali od njega žive pa kak će reći da ga nema? Daj si malo razmisli o tim crkvenim obredima... pa to su predstave za seljake i kmetove srednjeg vijeka a ne za razumne moderne ljude..

      26. 2. 2019,   09:40
    • Kad spominjem crkvu kao organizaciju, uopće ne mislim na vjernike, nego na kler, instituciju, moćne muškarce u haljinama. Za mene vjera i crkva kao organizacija uopće nisu povezane.

      26. 2. 2019,   09:41
    • Crkva bi trebala biti sve i ne to što u biti je, radno mjesto za pedofile

      26. 2. 2019,   09:45
    • vatikan treba preuzeti vojska UNa policija i međunarodni sud

      26. 2. 2019,   09:59
    • @Mošsimisliti Isus je postojao i postoje povijesni zapisi NERELIGIJSKIH politicara iz toga doba, filozoga i vladara koji ga spominju u svojim spisima i pismima i knjigama...

      26. 2. 2019,   10:56
    • isus se prvi put spominje u bajci koju vjernici zovu biblija

      26. 2. 2019,   11:00
    • @hrvatski sandokan, pa crkva se nije bas pretrgla da kaze bilo sta o 20 ili 200 bogatih, o upropastavnaju drzave, u prvim redovima u crkvama su upravo oni koji si isplacuju place od 20.000 kn a radnicima isplacuju minimalce i koliko znam crkva se nije ogradila od takvih.

      26. 2. 2019,   12:08
    • što je problem sa ljudima koji "vjeruju" u boga. Daš im jednu knjigu koja NIJE dokaz postojanja boga njima je to činjenica. A ako im kaže da je crkva ubijala,silovala, pljackala, palila, osvajala i za što imaš konkretne DOKAZE i ČINJENICE, oni u to ne vjeruju. strašno, da strašnije ne može da bude. Nepobitne činjenice su, da pod pokroviteljstvom crkve su se žene palile na lomači, su ubijali indijance i meksikance pod pokroviteljstvom biblije, također isti sponzor je nabavio robove u africi preselio ih u ameriku, a njihovu domovinu afriku OPUSTOŠILI, amo dalje, aboriđini istrebljeni također pod pokroviteljstvom crkve, a da još ne spominjem ulogu katoličke crkve tijekom drugog svijetskog rata i njihovoj ulozi u istrebljenju židova.

      26. 2. 2019,   12:30
    • sandokan - policija, vojska ima kakvu takvu kontrolu i možeš mjenjat nadređene ii isve a crkva je čvrsto zatvorena klika gdje je omerta iznad svega a narod pr**ju u zdrav mozak. pa školuju se 2 tisuće godina

      26. 2. 2019,   13:37
    • jedan moj prijatelj je radio nesto u samostanu u zg gdje su casne sestre veli na gorem mjestu nikad nije radio i da su mu se zgadila i crkva i casne vrag bog sotona od njih nije dobio casu vode niti hvala toliko o crkvi

      27. 2. 2019,   07:23
    • društveni otpad nađe zaštitu u crkvi

      27. 2. 2019,   07:49
    • galaksija22 1. nema niti jednog zapisa o Isus iz doba kada je navodno živio. Prvi zapis o Isusu odnosno priča o njemu je nastala skoro 100 godina NAKON njegove navodne smrti. 2. Zapisi o drugom najpoznatijem liku do Isusa,čovjeku koji ga je navodno osudio,Poncije Pilat isto ne postoje,barem ne zapisi kojima bi se potvrdilo da je bio guverner tog područja,jedino gdje se spominje to ime iz tog doba je u Rimskim službenim spisima gdje ga se navodi kao sitnog činovnika u vojsci,nikako kao nekakvog velikog zapovjednika ili guvernera. 3. Najpoznatiji biblijski događaj koji se povezuje sa rođenjem Isusa,Betlehemska zvijezda se uopće nije dogodila u to doba nego 500 godina ranije i spominje se jedino u Kineskim astronomskim zapisima i nije trajala tjednima nego danima. 4. Biblijski zapisi o Isusu su nastali tek 300 godina nakon navodne Isusove smrti,tada je biblija tek započeta sa pisanjem odnosno sabiranjem evanđelja na jednu hrpu,na prvim Nicejskom saboru je bilo odlučivano koja evanđelja odnosno priče do tada prenošene samo usmeno idu u bibliju a koje ne. Da su u bibliju uključene SVE priče bila bi duplo veća. 5. postoji čak 70 grobova sa imenom Isus u Jeruzalemu koji datiraju iz tog doba. 6. po svim pričama iz biblije Isus uopće nije rođen u 12. mjesecu već negdje u 6. ili 7. mjesecu. Suma sumarum nema ama baš niti jednog relevantnog dokaza koji bi potvrđivao postojanje biblijskog Isusa na bilo koji način.

      27. 2. 2019,   08:15
    • nikakvim dokazom i zdravim razumom ti vjernicima ne možeš to dokazati kad oni slušaju samo svog popa. njihov stav je: " ja sam vjernik meni mozak ne treba".

      27. 2. 2019,   08:42
    • Klauß da,zato valjda i jesu vjernici.

      27. 2. 2019,   08:54
    • faithless pa niti jedan kršćanski praznik nije originalno kršćanski,čak niti Uskrs (Easter) ,to je prepravljeno slavljenje Egipatke božice života i rođenja Ishtar. Slave proljeće! Jaja i zečevi? Jednostavno,zečevi se kote u to doba na području gdje je nastalo kršćanstvo i koke ponovo počinju nositi jaja. Ima toga brdo samo ovce ne vide odnosno ne žele vidjeti.

      27. 2. 2019,   08:59
    • istina

      1. 3. 2019,   18:36
    • za Magdu se nezna 100% da je zapaljena,zadnji zapis je da je pustena na slobodu...Zar ne?

      5. 3. 2019,   12:29
  • Ovi nemaju nikakve veze sa Bogom isto kao ni ''domoljubi'' sa domoljubljem. Jedni uništili crkvu drugi državu. Ne trebaju mi riječi , djela govore !!!

    26. 2. 2019,   07:48
  • Vatikan u šoku! Izašlo u javnost....

    26. 2. 2019,   07:24
  • Do sada sam išao malo u crkvu sad više nikad više mi je pun ku...c ovih manijaka samo je pitanje vrimena kad će i Bozanić biti optužen za pedofiliju koji ku...c se ne ženite u ostalom imate časnih sestara pa njih derite a one su Časne čudo jedno sve nevine ha ha .

    26. 2. 2019,   07:19
    • ne idem često ali kontinuirano cijeli život ,volim slušati Božju riječ i družiti se ,vjernik iz petnih žila .ali ovo što rade svećenici ,mene je sramota kad idem nedjeljom niz cestu ...dođe i meni da prestanem .

      26. 2. 2019,   07:39
    • Zašto izjednačavati crkvu kao hram Božiji sa pojedincima iz svećeničkih redova koji zloupotrebljavaju svoj položaj ? Iako mi ovo liči na neistinu !

      26. 2. 2019,   07:47
    • čoviksjuga upravo radi takvih poput tebe se svećenici nazivaju pastirima...jer ste ovce

      26. 2. 2019,   07:59
    • @Coviksjuga ja ne mogu vjerovati da u danasnje vrijeme postoje ljudi kao sto si ti. Hram bozji, ravna zemlja, kupole....Da li ti je u tom hramu svemirski zidov rekao kak zemlja izgleda?

      26. 2. 2019,   08:03
    • Glihx zašto izjednačavati? Zato što to i je isto! Pop koji skriva ili ignorira popa pedofila je jednako kriv za silovanje djece! SVI su oni isti! BTW svećenici su izmislili boga i taj tvoj "hram božiji".

      26. 2. 2019,   08:10
    • Dečki, ljude treba primjereno kazniti za njihova nedjela kao i bilo kojeg drugog seksualnog nasilnika. Ali vama to nije primarni razlog pljuvanja po crkvi. Vama je razlog nevjerovanje i zato jedva dočekate popljuvati i crkvu i one koji vjeruju i najradije biste kad bi mogli ukinuli crkvu kao instituciju. Biste li na isti način ukinuli Parlament jer tamo ima i lažova i lopova i seksualnih nasilnika. Biste li ukinuli carinu i policiju jer su skloni lopovluku i korupciji itd. Ne biste jer bi to pripisali pojedinačnim kaznenim djelima koje treba osuditi i to je u redu. Kao što je i ovdje u redu kazniti pojedince.

      26. 2. 2019,   08:22
    • Čovik s juga, crkva nije nikakav hram božji. To je ljudska tvorevina kao što je i udruga ljubitelja perzijskih mačaka. Nemam ništa protiv svih tih udruga općenito, ali me smeta nametanje njihovih uvjerenja, smeta me "obvezan" vjeronauk u školama (ako je izbor biti na hodniku ili na vjeronauku, po meni je to diskriminacija), smeta me što izdvajamo toliko puno novaca za njih i smeta me taj "mali problemčić" zvan pedofilija s kojim se oni ne obračunavaju, ne rješavaju ga nego ga zataškavaju. Zbog tog celibata koji forsiraju postali su bez konkurencije najzloglasnija tvorevina na planeti i molim te nemoj mi navoditi izolirane slučajeve pedofilije u školama, bolnicama i sl jer je to u odnosu na crkvu mizeran postotak. Nadam se da ćeš moći ovo shvatiti.

      26. 2. 2019,   08:59
    • čoviksjuga, lijepo si napisao...potpisujem

      26. 2. 2019,   09:01
    • čoviksjuga: Jadni čovjeće, zar su bogu potrebni hramovi? Nisu crkve, đamije i ostale građevine hramovi božji, već izvori sveg zla ovozemaljskog.

      26. 2. 2019,   09:31
    • Eva jesi genijalcu Marasu možda nešto u rodu ? Isus " Ti si Petar-Stijena na kojoj ću izgraditi crkvu svoju ! ". Krajem 20 st. u anketi najveće ličnosti 2. tisućljeća premoćno pobijedio Sv. Franjo koji se zaredio kada je čuo Božiji glas " Franjo preuredi crkvu moju ! ". Toliko o crkvama i "đamijama" !

      26. 2. 2019,   09:40
    • sve vjere treba zabraniti inače ode čovječanstvo u mp3

      26. 2. 2019,   10:02
    • Coviksjuga... vidi se da si s juga 😂😂 bit ce neki krajnji jug/jugoistok.. mozda i otok, jbg niste vi imali puno izbora

      26. 2. 2019,   10:07
    • A ti na istočnom poluotoku negdje malo sjevernije od 38. paralele !

      26. 2. 2019,   11:50
    • Bog je u tebi, a ne u crkvi (ako vjerujes u njega). Svaka religija je sirena nasiljem i kao takva nema nikakav temelj. Vatikan moze prodat 1/3 svojeg zlata i nahranili bi cijelu Afriku, a jedan Akon je sa 30mil$ napravio vise za siromasne nego crkva u cijeloj svojoj povijesti. Ubijali su znanstvenike, ubijali ljude sa madezom na faci, ubijali svakog tko bi imao drugacije misljenje, vodili su ratove, unazadili nas za par stotina godina, a danas zlostavljaju djecu, voze skupe automobile i ne placaju porez, e to ti je crkva. Na kraju ti kazu da ako ne prihvatis njihovu teoriju ides u pakao gorjeti cijelu vjecnost, ali da Bog tebe i dalje voli heheh :)

      26. 2. 2019,   15:10
    • čoviksjuga: Isus nikada nije izgovorio takvu gnjusnu laž. Kako bi čovjeka koji ga je tri puta zanijekao (zatajio i njega i vjeru) proglasio stijenom na kojoj će sagraditi crkvu? Ne možeš ti Isusa prevariti. To što je Franjo čuo nije bio božji glas, već bolest.

      26. 2. 2019,   15:36
    • Mošsimislit¸ da slažem se u potpunosti, neznam jel si ovdje replicirao meni ili vjernikusjuga ali nije ni bitno... O ovome imamo poprilično slično mišljenje ;)

      26. 2. 2019,   17:04
    • Eva bez Adama, sv. Pavao je bio najveći progonitelj kršćana da bi na kraju postao najznačajniji apostol. Zašto onda sv. Petar ne bi mogao postati onaj " na kojemu će Isus sagraditi crkvu svoju " ? A o pozivu kojeg je dobio sv. Franjo a za tebe je to posljedica " bolesti " glupo je i raspravljati kada su o istoj stvari i govorili i pisali najveći kršćanski mislioci u povijesti sv. Augustin i sv. Toma, koji su doživjeli ista iskustva.

      27. 2. 2019,   08:01
    • Kada djeca vjeruju u bajke to je lijepo i pozitivno, jer razvijaju maštu, ali djeca kada odrastu ne vjeruju više u Snjeguljicu, Crvenkapicu i ostle likove iz bajki. Najveći uspjeh religija je upravo u tome da su uspjele da odrasli ljudi, bez kritičkih misli i zdravorazumskog promišljanja i dalje vjeruju u bajke, koje su potpuno loše usklađene i kontradiktorne. Npr. tvrdi se da je bog ljubav i da nas neizmjerno voli, a nakon toga se tvrdi da je žrtvovao svog sina na mukama da bi otkupio grijehove nas koji ih nismo nikada ni počinili. Zar bismo mi da dokažemo da nekog volimo, morali ubiti nekog tko nam je najmiliji. vidite to su bajke, ali vi to ne razumijete.

      27. 2. 2019,   08:14
    • " Najljepše " mi je čitati komentare pojedinih " pametnih komentatora " koji se usude komentirati pojedine teme ( evo kao ovaj gore osvrt na značaj Uskrsa ) a da ti komentari uopće niti ne dotiču stvarnu tematiku. Eva draga ako već pišeš o nečemu onda se informiraj malo o tome. Evo mala pomoć. Značaj Uskrsa upravo proizlazi iz samog naziva a ogleda se u događaju koji se dogodio 3. dan po Isusovoj smrti na križu. Dakle ne u njegovoj smrti nego u njegovom uskrsnuću. Valjda ti je " bajka " sada malo jasnija ?

      27. 2. 2019,   08:42
    • čoviksjuga kako netko može umrjeti ako nikad nije ni postojao? Jednostavno. BAJKA!

      27. 2. 2019,   08:54
    • Mošsi"mislit", što bi rekao jedan moj bivši profesor " kenjac misli a čovjek razmišlja " !

      27. 2. 2019,   08:55
    • Južnjače, a meni je najsmješnija činjenica, da si se TI rodio u Saudijskoj Arabiji, ne bi imao pojma o Uskrsu, vjerovao bi u Alaha i mrzio kršćane / katolike 😂 Daj uključi malo mozak!

      27. 2. 2019,   09:05
    • ZG za tvoju informaciju i u Kuranu se piše o Isusu, da ne nabrajam puno drugih tema koje se gotovo u potpunosti poklapaju sa Biblijom. Koliko li vas je samo pametnih koji pišu o stvarima o kojima doslovno pojma nemaju.

      27. 2. 2019,   09:11
    • Južni, piše se o Isusu tako je. I piše da nije sin božji, pa bi i ti tako danas vjerovao. Ako se ne varam (ne da mi se sad istraživati) po njima nije bio ni razapet, pa valjda nije ni uskrsnuo. Eto prijatelju, u to bi vjerovao da si se rodio koju tisuću km jugoistočno. Upali mozak! 2+ 2 je svugdje isto, a ove bajke se razlikuju geografski ;)

      27. 2. 2019,   09:23
    • A kako je Muhamed uzašao na nebo ?

      27. 2. 2019,   09:36
    • čoviksjuga onda mjenjaj nick u kenjacsjuga

      27. 2. 2019,   09:56
    • Sat vremena ti je trebalo da smisliš ovu umotvorinu !? Briljantno !

      27. 2. 2019,   11:01
    • Ne slinim ja po netu 24 sata dnevno ko ti,ja ipak imam život

      27. 2. 2019,   11:27
    • čoviksjuga: Nije problem u tome što ti vjeruješ, već što želiš da i pametni ljudi vjeruju u tvoje bajke, vjeruj i živi po pravilima religije u koju vjeruješ i sve super.

      27. 2. 2019,   15:02
    • Evo i ti mi napišeš da sam ja kao glup a vi ateisti pametni ! Tko vam smeta da budete " pametni " ali ne nazivajte vjernike glupanima. Brzo ćete se pokajati.

      27. 2. 2019,   18:36
    • Ovo o pokajanju mi je vrh svega 😂 Ako se tvoji popovi ne boje boga nakon što siluju dijete onda se mi koji jednostavno ne vjerujemo, nemamo čega bojati ;) Ne znam stvarno zašto se raspravljam s ljudima koji imaju imaginarne frendiće

      27. 2. 2019,   19:23
    • Sjetit ćeš se mojih rijeći.

      28. 2. 2019,   08:19
    • “Padre Pio je volio Crkvu sa svim njezinim problemima i nevoljama, i grijesima njezine djece. Ne može se cijeli život živjeti optužujući Crkvu. Tko je onaj kojega Biblija naziva velikim tužiteljem? Đavao! A one koji provode život optužujući, oni su - neću reći djeca, jer đavao ih nema - ali oni su đavlovi prijatelji, bratići i rođaci.” - Papa Franjo. Pametna osoba ce iz ovog teksta puno toga izvuc. Nazalost ima previse ljudi isfrustriranih sa zivoton pa se iskaljuju na Crkvi koja je spasila vise zivota u povijesti covjecanstva nego sve druge organizacije zajedno. Nazalost ima losih pojedinaca i u njoj ka i u svakon kantunu ovog svita. Znam da dosta ljudi smeta Bog i da ne vole nista Bozje, ali Crkva u svakom svom NAČELU je maksimalno pozitivna i dobra. Amen

      28. 2. 2019,   11:07
    • Đavao nema ni jedan razlog da optužuje one koji mu vjerno i uspješno služe.

      28. 2. 2019,   23:50
    • Prestanite ,stalno mi stižu obavjesti ,složite se da se ne slažete i gotovo.

      1. 3. 2019,   06:46
    • Isus je pričao o Crkvi ljudi a ne ovo što jest.Prestanite.

      1. 3. 2019,   06:47
    • Sigourney:Isus je bio jadno zlostavljano vanbračno dijete i nije imao pojma o crkvi i njenom ustroju, a koji bi normalan čovjek u to vrijeme mogao zamisliti takvu monstruoznu organizaciju da će se održati i ojačati na laži, pohlepi, grijehu i zločinu dvije tisuće godina.

      1. 3. 2019,   09:19
    • Eva maras sigurno nije lako biti ti. Tako isfrustrirana osoba. Steta. Otidi u crkvu, pronadi mir. Mozda ti se zivot okrene i ne budes vise isfrustrirana, ogorcena osoba koja mrzi sve na svitu

      1. 3. 2019,   09:42
    • dirk_nowitzki89: Iznošenje istine, nije mržnja. Zar ti ne vidiš da religiozni ljudi mrze, a mi normalni smo iznad tog osjećaja. Osobno žalim, što ti ne razumiješ srž ove poučne prepiske i navedi jednu moju riječ kojom izražavam mržnju. Kada bi se mir, pronalazio u religijskim objektima, tada u svijetu ne bi bilo ni ružnih riječi, ni pogleda, a kamoli ratova. Zar se cijela povijest i sadašnjost ljudskog roda ne prožima vjerskim ratovima, ne vode ratove ljudi koji ne vjeruju u bogove, već upravo suprotno, vode ih u ime svojih bogova.

      1. 3. 2019,   16:41
    • svaka vjera sama za sebe tvrdi da je ona jedina ispravna

      1. 3. 2019,   18:38
    • Uistinu religiozan čovjek ne mrzi nikoga. Svaki moj odlazak na Križni put započinje molitvom da mi Bog da snage da oprostim svima koji su mi nanijeli bilo kakvo zlo.

      2. 3. 2019,   09:16
    • Eva Maras -nemaš znanje da pričaš o Isusu ,niti vjere ,nisi religiozna -odljepi se ,dosadna si .Ne vode se ratovi uvijek zbog raznolikosti kultura i religije ,ima tu i nafte ,drugih resursa ..Vjernik može da mrzi isto onoliko koliko i ,,normalan"-odnosno ateist ,ateist je u stanju i čini zločine isto kao i neko ko se izjašnjava kao religiozna osoba ,dokaz ti je nacistička Njemačka ,koja je promovirala ateizam ,kakve su ti to fore ,neznalice ?

      2. 3. 2019,   09:50
    • Kuran ili Biblija su dvije knjige za nas predstavljane kao religiozne, uredu sad cu Vam svima ja reci i Tolkien je napisao dobru knjigu da su zivjeli patuljci, Hobbiti itd. znate pricu, i tko kaze da za 1000 godina ne bude to nova religija i nova povijest… Prihvatite cinjenicu da sve oko vas je LAZ. Danas jedine knjige koje Vam pricaju istinu su FIZIKA i sve povezano uz to…Ne prihvacam stavke bio jednom jedan Isus ili Muhamed… to je prica jer ljudi su bili nikakvi trebalo ih je voditi pomocu medija zvano vjera, religija. Ali danas kad ti je svo znanje ovog svijeta dostupno na spravici koju drzis upravo u ruci pa da i dalje vjerujes da ce ti zombi koji je bio sam sebi otac omoguciti zivit vjecni ako simbolicno jedes njegovo tijelo i pijes njegovu krv i nekako ti telepatski govori da ga prihvatis ko gospodara jer ce on svo zlo ovoga svijeta maknuti s tebi za koje je zasluzna zena napravljena od rebreca i onak usput pricala sa zmijom. Ima smisla @cobansjuga :)))

      2. 3. 2019,   09:52
    • i kome služiš ,sauronu ili ...;)

      2. 3. 2019,   11:49
    • Iam nakon što mi počmeš pametovati o fizici, najrastezljivijom od svih nauka u povijesti, spravica koju ja poželim držati u ruci počinje sa k !

      2. 3. 2019,   16:20
    • Sigourney:Križarski ratovi su se sigurno vodili zbog nafte? Papa Štrunf je jedini predtsavnik boga na zemlji.

      2. 3. 2019,   18:30
    • Ti si tamo negdje i zapela ...

      2. 3. 2019,   19:13
  • Potpuno su se odvojili od naroda i stvarnosti... Voze skupe jurilice i bogate se a nezaposleni kopaju po kantama... a djeca strahuju kada čuju za sve ovo..

    26. 2. 2019,   07:38
  • Negdje su ga kaznili rigorozno i drastično kao i Čobankovća

    26. 2. 2019,   07:10
  • Nek se zna da ga je Vigillare dovodio u Zagreb!

    26. 2. 2019,   08:21
  • razvrat, blud, pedofilija, silovanja to su obilježja klike zvana crkve. izmole krunicu, ispovjede se i drugi dan ponovi isto.

    26. 2. 2019,   07:46
  • Kada vidimo da su preko 80% žrtava dječaci, nameće se pitanje ima li katolička crkva problem s pedofilima ili s homoseksualcima? Ili s homoseksualcima pedofilima? Koliki problem imaju homoseksualci s pedofilijom? I da, na zapadu ima više slučajeva pedofilije u javnom školstvu nego u katoličkoj crkvi.

    26. 2. 2019,   08:24
  • Vatikan osudio pedofiliju.to pozdravljam ,ali će Bozanić rec da jadan nije kriv pa djeca mu se sama nudila

    26. 2. 2019,   07:11