Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Senzacija: U pećini u Istri našli crteže stare čak 30.000 godina

Komentari (165)
  • Zalosno je, sudeci po nekim komentatorima ovdje, da neki nisu dobili priliku upisati i osnovnu skolu. Onda se cudimo da postoje i ravnozemljasi u 21. stoljecu........

    11. 4. 2019,   09:14
    • Sto je slidece? Vanzemaljci crtali ovu glupost? Ne viruj u sve sto ti serviraju, dokazano nam ne zele dobro.

      11. 4. 2019,   09:33
    • čitao i ja ovo dolje u komentarima i ne vjerujem da su to odrasli ljudi koji su školu završili..

      11. 4. 2019,   09:48
    • i ovaj Mauritius je jedan od njih..

      11. 4. 2019,   09:49
    • Paminjo ovco, zivis u zabludi a ne znas... lajes u prazno.

      11. 4. 2019,   10:05
    • To je to sto elita i zeli, prikazivati i uviriti nas da smo spiljski ljudi a ne voljena i lipa kreacija na sliku Bozju... ne padajte na njihove omalovazavajuce fore.

      11. 4. 2019,   10:28
    • cim vidim boga u recenici izrigam se malo

      11. 4. 2019,   10:55
    • To je tvoj problem prika.... zivi onda sa ovim svitom i sto dolazi sa njim. Tribat ces Boga kad tad, i nadam se da ces ga naci jer ko ga trazi taj ce ga i naci.

      11. 4. 2019,   11:05
    • mislim da sam ga vidio cak al sam pustio vodu onda

      11. 4. 2019,   11:11
    • Iskreno se nadam da ces odrasti kako triba, fora nula bodova, normalan razgovor nula bodova. Trolaj prika, to nikoga ne zanima, samo se sramotis. Sve u svemu ugodan dan i sritan put.

      11. 4. 2019,   11:17
    • ti gore napises ne viruj u sve sta ti serviraju, e pa tebi je to servirano vjerovao ti ili ne

      11. 4. 2019,   11:21
    • Prica sam o ljudima sto i vidis. elita (sotonisti) DOKAZANI zlotvori. pokusavaju sve da demantiraju Boga i uz to nas truju, huskaju, ubijaju itd. Ne slazes se? Nisam ti ja sidija i slusa zupnike, popove itd. dapace, nista mi nije servirano. To ti je individualna stvar kada kuzis kako ti lazu i di to sve vodi. Uvik isti ishod.

      11. 4. 2019,   11:32
    • Jedini DOKAZANI zlotvori se nalaze u Vatikanu, Inkvizicija, Križarski ratovi, i ostala manja ubojstva, mučenja i paljenja, plus prevare i političke igrice kroz povijest diljem Europe i svijeta. Propaganda, paljenje knjiga uništavanje povijesti, muljanje istine.... Mogu ovako nabrajat do prekosutra. Pa oprosti ako ti ne vjerujem kad ti (MAURITIUS) govoriš o mazanju očiju 😂😂😂

      11. 4. 2019,   12:45
    • Vecina je istina, ali prika spaljivali i mucili su se ljudi koji su tili Bibliju za sebe nauciti i naci pravi put do Boga, a farizeji zabranili Bibliju ( skuzili bi ljudi kome sluze) i i poklali ih jer sotona vlada u vatikanu ka i svugdi. Krizarski ratovi su bili ka ratovi danas, koristoljublje, nista novo.... malo si pobrka loncice prika.

      11. 4. 2019,   13:04
    • Kakve veze vjera u Boga ima sa Vatikanom?Isus je rekao:" slusajte sto vam govore a ne povodite se sa njihovim primjerom."

      11. 4. 2019,   13:07
    • Jos bih nadodao Zasto sve novine u Hrv. moraju nametati Teoriju evolucije (tih pet pojmova evolucije)kao cinjenicu, iako je ona obicna izmisljotina i to opasna koja samo zavodi ljude.Teorija evolucije je samo sotonisticka religija.Morate vjerovati u nju. Nepostoje apsolutno nikakvi dokazi za nju a nekima odgovara da je trpaju kao cinjenicu a to nije.

      11. 4. 2019,   13:14
    • Bravo... ne moze nitko protiv istine, koliko se god trude manipulatori.

      11. 4. 2019,   13:18
    • Nema nikakvih dokaza za evoluciju... Dokaza ima toliko da ne stanu u nijednu biblioteku ili muzej. A tek onih koji se događaju svakodnevno na očigled koji su školski primjeri evolucije.... Ali ništa me ne čudi kad to reče čovjek koji slijepo vjeruje u nadnaravno biće koje nikad niko nije vidio

      11. 4. 2019,   13:30
    • Dokaza ima koliko želiš ali ti i tebi slični ne želite ni slušat kamo li obraćat pozornost na detalje. Pametnom bi dovoljan dokaz bio križanje biljka i umjetna selekcija (ljudska). Nekima treba crtat, a neki su izgubljeni slučaj (Vas dvoje :P )

      11. 4. 2019,   13:33
    • BezobrazniZdraviRazum To je tebi dokaz evolucije?To nije evolucija nego varijacija unutar istog roda biljaka.To je dokaz da je koristena ineligencija (kreator)u ovom slucaju ljudski faktor.Varijacija unutar roda nije evolucija i ako oni ocajnicki zele to uvrstiti u dokaz da bi obranili svoju losu teoriju.

      11. 4. 2019,   13:52
    • hanson666 Mozes li nam nabrojati za primjer jedan dokaz molim!

      11. 4. 2019,   13:53
    • hanson666 Sto se tice tvoga komentara da Boga nitko nije vidio neslazem se sa tobom,a isto tako nitko nije vidio gravitaciju pa gle cuda ona postoji!!

      11. 4. 2019,   13:55
    • Mauritius ako sotona vlada vatikanom pa onda Bog ne postoji ako je to dopustio ,da mu središte vjere cijeloga svijeta oduzme sotona ...ili je sotona jači od Boga....ili ste vi koji u to vjerujete obmanjivani od rodjenja u prevodu vi ste tzv Božje ovce ili naprosto ljudske ovce

      11. 4. 2019,   14:10
    • Sve ima svoje zasto, vrag vlada jer mu je dano da vlada. Citaj Bibliju i njegovu pricu, znat ces o cemu se tocno radi. Ljudi lakse naginju sotoni i zlodjelima nego oprastati, nesebicno voliti, stvarati, cisto ziviti.... elita ( sotonski podanici) pomno radi na tome da nas truju, lazu, huskaju itd. Nismo roboti imamo slobodnu volju i odlucivamo u kojem cemu smjeru ici... ima sam i ja sto pitanja i jos ne kuzim ama bas sve ali krenija sam tim putem i dobro je... svit mrzi istinu jer ne zeli izaci iz svoje fejk sapunice zato ce onima koji imaju oci a NE vide budjenje biti sok. Vidit ces.

      11. 4. 2019,   14:21
    • Buraz ti si već šokiran i to dobrano

      11. 4. 2019,   14:24
    • Ako je to sve sto imas za reci onda ok, ugodan dan prika.....

      11. 4. 2019,   14:26
    • Bog s tobom 😎

      11. 4. 2019,   14:29
    • Evo dat ću ti samo jedan najbanalniji recentni primjer. Mutacije virusa i otpornosti na antibiotike koje razvijaju nakon kaj su neko vrijeme izloženi tim antibioticima. Dalje među životinjama samo najjači, najsposobniji, najljepši se dobiju priliku pariti i dalje širiti svoje gene. Na taj način jači geni opstaju, a oni slabiji izumiru. Jer kada bi slabiji širili svoje gene i sama vrsta bi bila sve slabija O fosilima neću, ionako češ sve to negirati i reće kako zemlja postoji 6000 godina. Jer je to neki biskup u 16om stoljeću tako rekao. A to kaj analize radioaktivnih izotopa dokazuju da je 100000 puta starija, to su opet neke zavjere, podvale i laži, zar ne? . Ne treba crtati. Ignorirati ovakve stvari može samo neko ko je duboko zatupljen svojom ideologijom i ne priznaje ništa drugo osim onoga kaj njegov isprani mozak može pojmiti

      11. 4. 2019,   14:54
    • To sam i ja nekako htio reći ali na kraći način i ne tako profinjeno i naucnicki kao ti ....ali ne shvaća on ni tebe ni mene ....on je zarezan u mozak i to je to

      11. 4. 2019,   14:57
    • Gravitacija je fizička konstanta uzrokovana položajem svemirskih tijela. i dokazana je nebrojenim pokusima i praktičnim životom. Kako je tako nešto moguće vidjeti kad nije materijlno? To je isto kao da si rekao da niko nije vidio sekundu ili minutu. A boga jahvu ili allaha ili bilo kojeg drugog nikad niko nije dokazao, niti ga je dokazano vidio.

      11. 4. 2019,   15:01
    • e što stvarno misliš da oni mogu brojati preko 100? Kamo li 10,000 godina? A pojmovi: {Radio - stran pojam}, {izotop - nešto za jest?}, {analiza - nikad čuo}, {fosil - laž, naravno}, {mutacija - holiwood}, {prirodna selekcija - bogohuljenje} i samim time {evolucija - bogohuljenje}.

      11. 4. 2019,   15:51
    • Ma uopce se ne morate truditi, kod nekih je zatupljenost prejaka......zatupljenost je ocito bolest 21. stoljeca.......samo nek oni slusaju svecenike, rabine itd......zasto bi slusali ljude koji imaju znanstvene radove, fakultete, njima je ispod casti odgivarati ovakvima kakvih ima tu na portalu....

      11. 4. 2019,   17:08
    • blue devil, upravo tako - povjest se ponavlja. i u srednjem vijeku su slušali svećenike i crkvu, a znanstevinke su spaljivali na lomačama. Sada je vrlo slično, samo kaj nas ne mogu spaljivati, ali vrlo rado bi da mogu. Jedini problem je kaj je sad 21 stoljeće, za srednji vijek to i nije bilo tako čudno. Neki su mentalno još uvijek tamo u tom mračnom srednjem vijeku kada zbog crkvenog utjecaja nije postignut apsolutno nikakav napredak ni znanstveno ni tehnološki ni umno. 1000 godina stagnacije. Da nije bilo te crne rupe u čovječanstvu, sad bi možda već bili na marsu...

      11. 4. 2019,   18:00
    • hanson666: znaci slabi trebaju poumirat a jaci opstaju?Kako sam rekao Teorija evolucije je religija smrti.Smrt donosi napredak?krasna teorija.Usput da znas osnove carbon datinga i patassium argon datinga znao bi da se nemoze datirati nista starije od 6000 tis.godina.Sto vise ponavljaju postupak onoliko puta dok nenadju datum koji im pase u Geologic column, koji ne postoji nigdje osim u udjbeniku.Kad ih pitas kako znate koliko je nesto staro ?(kosti ) odgovor je pa po slijevima zemlje.A kad ih pitas kako znate koliko su slojevi stari? odgovor je pa po kostima.NIje li to circular reasoning?Usput osnove fizike carbon dating ne radi zato sto zemlja nije dostigla Equilibrium tvari.I pitanje za tebe ,zasto na svaki komentar odgovaras uvredama?to nije pristojno ni lijepo. God bless you!!! Sto se tice tvog primjera za bakterije i viruse to nije nista drugo nego prilagodba organizma opet unutar iste vrste,nikakva evolucija(nije toj bakteriji prenesena nikakva nova mogucnost i informacija, nije dobila krila.Tebe da prenesemo u Canadu i da se prilagodis na zimu ti si evoluirao u supermana? I don't think so.

      11. 4. 2019,   18:54
    • Pa nije niko rekao da slabiji trebaju umrijeti, a jači opstaju, to tako jednostavno je. Brža antilopa će imati veću mogućnost da pobjegne od lava nego sporija. Samim time i veću šansu da se pari i prenese svoje gene. Ženka pauna će izabrati mužjaka sa najljepšim perjem. Oni ružniji i manji se neće imati mogućnost pariti. Mužjak žirafe koji ima najduži i najjači vrat će se imati priliku za parenje nakon krvave borbe vratovima sa drugim mužjakom. Ili ti misliš da nije tako. U svakoj životinjskoj vrsti se može naći takav primjer. A koliko znaš o datiranju izotopima jasno je po tome kaj očito misliš da se samo ugljikom može datirati. Ja kao geolog jako dobro znam da je vrijeme poluraspada C14 oko 5700 godina i da nije moguće datirati starije stjene, zato se ta metoda upotrebljava najviše u arheolgiji i antropologijii. A nisi čuo za uranove izotpe 235 i 238 i izotop thorija 230 čije je vrijeme poluraspada oko 4,5 milijardi godina? Tu su još i izotopi stroncija, olova, rubidija... A virusi... A kaj je adaptacija nego evolucija? Pa to je sami temelj evolucije. Prilagodba na novonastale uvjete. Neko će se prilagoditi neko neće. Onaj koji neće će izumrijeti. Onaj koji će se prilagoditi sa vremenom će promjeniti i fizička obilježja koje će nakon nekog dužeg vremena već toliko razlikovati te jedinke od njihovih predaka da će nastati nova vrsta. To je osnovni element kojim nastaju nove vrste. A ti meni objasni kako nastaju nove vrste

      11. 4. 2019,   19:26
    • I uzeo si vrlo loš primjer. Čovjek ima mogućnost da se obuče i zaštiti od hladnoće, živi u toplim stanovima. Tako da se u današnje vrijeme ne mogu događati fizičke promjene kao u prošlosti kad su ljudi migrirali i mijenjali svoj izgled tijekom nekoliko desetaka generacija jer su se morali proilagoditi na klimu. Pa tako su i rase nastale. Svaki čovjek se prilagodio klimi u kojoj živi. Zato su afrikanci imaju višak melanina jer bi ih u suprotnom sunce spržilo. Zato su sjevernjaci puno jače konstitucije jer hladna klima zahtjeva jači organizam za preživljavanje. sa druge strane su arapi uglavnom sitnije građe da im se manja površina tijela grije i na taj način lakše podnose vrućinu.. I kaj je to drugo nego evolucija. Čovjek je evolvuirao da bi mogao živjeti na područje na koje je došao. Ti češ to nazvati adaptacijom, a to je ništa drugo nego evolucija

      11. 4. 2019,   19:33
    • hanson666 jako dobro objašnjeno ja bi samo dodao da je evolucija posljedica procesa adaptacije (prirodne / umjetne selekcije).

      12. 4. 2019,   08:38
    • zdravirazum hvala, ali ovo zapravo u današnje vrijeme stvarno nije neka teška filozofija. Sve to nam se događa pred očima i moraš biti potpuno ispranog mozga da to sam i ne vidiš.

      12. 4. 2019,   11:55
    • Moje mišljenje je da su neki ljudi preopterećeni svim tim novim tehnologijama i znanstvenim otkrićima da ne mogu više pratit sve. Pa kada u to dodaš još kompleks manje vrijednosti i ogroman ponos dobiješ ovakve ljude.

      12. 4. 2019,   12:40
    • hanson666: Znaci Aborigines (Aboridjini) u Australiji i Eskimo narodi na sjeveru su po tomu dvije nove" vrste " ljudi?hm.Rijec vrsta je jos jedna od moderne izmisljene rijeci da podrzi teoriju evolucije.Znacenje: (a group of living organisms consisting of similar individuals capable of exchanging genes or interbreeding. The species is the principal natural taxonomic unit, ranking below a genus and denoted by a Latin binomial).Stoga Eskimo narod je nova "vrsta"??glupost. Sto se tice uraniovog izotopa ,zasto ne kazes otvoreno svojim studentima da je radio dating cista vlastita interpretacija (Laz) i da nijedna metoda datiranja jednostavno neradi. Uzmite uzorak npr. ugljen i posalji u lab na testiranje ,dobicete obrazac koji morate ispuniti sa pitanjima gdje ste to nasli?,koji fosili su uz to asocirani?i koliko vi mislite da je staro?Toliko o pouzdanosti.Stijena koju su datirali sa Uranium izotopima se na kraju ispostavilo da je stara 150 godina(ne millions years) American Journal of Science(276:51) "The geologist has never bothered to think of a good reply ,feeling the explanations are not worth the trouble as long as the work brings results" Fossils have been and still are the best and most accurate method of dating and correlating the rocks in which they occur.--New Scientist,vol.100,p.425.

      14. 4. 2019,   12:28
    • Koliko gluposti čovjek nadrobi u malo teksta. Zaključci su ti na razini vrtičkog djetea. Kako aboriđini i eskimi mogu bit nove vrste pa aboriđini su stariji narod od bijelaca. A eskimi su monogoloidnog porijekla i došli su iz azije kao i indijanci. Ti ne razlikuješ vrstu od rase. Zašto bi oni bili druga vrsta i k tome još i nova?! Osnovna stvar koja mora postojati da bi dvije jedinke bile ista vrsta je da mogu stvarati plodne potomke. Tako recimo konj i magarac se mogu pariti i nastaju ili mazga ili mula, zavisi ko je otac, a ko majka, ali oni su neplodni i ne mogu dalje širiti gene jer im roditelji nisu iste vrste. Kod ljudi postoje rase, kod pasa su pasmine i svi su oni canis lupus podvrsta familiaris, iliti domaći pas. I vuk je canis lupus podvrsta pallipes. I oni mogu dati plodne potomke pošto su ista vrsta, dok na primjer pas i lisica canis vulpes se ne mogu ni pariti jer nisu ista vrsta, ali su taksonomski ista porodica. A ovo ispod kaj se sve nadrobio... Uopće ne kužim kaj hočeš reći sa ovim citatom i kakav je to dokaz da radioizotopno datiranje ne šljaka? Koja je to stijena stara 150 godina?! Otkud ti taj podatak? Prekopao sam internet i nisam našao nigdje takav podatak. I kaj je sporno u tome kaj dobiješ obrazac? Kako će čovjek u labosu znati gdje je nađen uzorak? Pa ta pitanja se postavljaju da bi bilo lakše determinirati stijenu. Ako imaš fosile imaš i starost, nije potrebna neka detaljnija i skuplja analiza, jer se već odavno zna u kojim stjenama na nekom

      15. 4. 2019,   00:56
    • mjestu se nalaze ti fosili i koliko je uzorak star. Uglavnom, vidim da si mudro zaobišao moje primjere prirodne selekcije, koje si do tad oštro odbijao i ismijavao. Očito je da nemaš kaj reći nego se hvataš tu nekih copy paste citata koji zapravo nemaju puno značenja za tematiku. E a ovo da je riječ vrsta nova moderna izmišljena riječ, e to je vrh! Vrsta je taksonomska jedinica koju je definirao Carl Linne 1735 u svojoj knjizi sistema naturaes, dakle 124 godina prije Darrwinove The origin of species. Očito je linne vidio u budućnost kada je izmislio pojam vrste da bi podkrijepio teoriju evolucije

      15. 4. 2019,   01:14
    • Samo sto tvoje" datiranje" po fosilima bi trebalo biti objektivno? pa taj geologic column kome je u ranijim 1800 .tim svaki sloj stijena dato ime kao (Jurassic) i starost i index fosila.To nigdje u prirodi ne postoji osim u udjbenicima.Cak se i Charles Darwin smijao kad su mu pokazali tu izmisljotinu sa okruglim brojevima.Njegov osobnim komentar je bio "pa zar ljudi zbilja vjeriju u tu glupost"? A tvoji zakljucci su super inteligentni?Zasto nemozes podnjeti da nisi u pravu ili da se netko usudi imati drugcije misljenje? ili atko netko propitkuje servirana misljenja odmah je sta ?protivan onome (mi te ucimo sta da mislis ne kako da mislis).

      19. 5. 2019,   16:56
    • A za datiranje evo primjera:jedna noga Vollosovich mamuta je datirana 29,500god a druga 44,400 godina.(izdanje geoloskog casopisa),isto tako Fairbanks Creek mammoth 15,380 rcy , a koza i meso 21,300 rcy.eurupcija vulkana Mt.Kilauea Hawaii (1959)datirano 8,500,000godina???a stijena iz 1959.godine.Ima brdo toga ,napisem poslije. A jedan citat jos:"Scientist who go about teaching that evolution is a fact of life are great con men. and the story they are telling maybe the greatest hoax ever.In explaining evolution We DO NOT have one iota of fact.-DR. T.N.Tahmisian, Atomic Energy Commission, USA

      19. 5. 2019,   17:10
    • nezahvalni balavac

      20. 5. 2019,   08:16
    • Stari moj ja tebe pol toga ne razumijem. Više od mjesec dana ti je trebalo da iskopaš te nekakve podatke, koji su pola očito jako loše prevedeni (google translate), a pola toga je copy paste na engleskom. Recimo prva rečenica je totalno nerazumljiva. Ne kužim kaj hočeš reći sa tim? Pozivaš se na podatke iz početka 19og stoljeća??!! Pa naravno da tada nisu bili točni podaci. Kaj se tiče mamuta obje tvrdnje su izmmišljene. Prvi citat je vezan uz bebu mamuta koja je pronađena dvije godine nakon navodnog citata! Citat je promjenjen, brojke su izmišljene. A u drugom slučaju fairbanks creek mamuta, to datiranje je objavljeno 1949e, svega nekoliko mjeseci nakon otkrića metode. Tako da je vrlo vjerovatno pogrešno

      20. 5. 2019,   14:24
    • A hawai su jedan od najboljih dokaza tektonike ploča i postojanja tektonike ploča i tkz vručih točaka. To dokazuje njihov smjer pružanja sjeverozapad-jugoistok tj kako plča ide u tom smjeru tako prelazi preko vruće točke i nastaje otok. Kako se pacifička ploča kreće prema sjeverozapadu tako se inovonastali oltoci odmiču od vruće točke i prestaju biti aktivni i lagano tonu. Tako su sada aktivni vulkani samo na najjužnijem i najvećem otoku na kojem se nalazi i najviši vulkan mauna kea. Svi vulkani na tom otoku su aktivni i povremeno izbacuju lavu. Zato je taj najveći otok i najslabije naseljen. Jugoistočno od najvećeg otoka nalazi se podvodni vulkan koji će također jednog dana postati otok. Ima li boljeg dokaza za tektoniku ploča? Kilauea vulkan koji je također na tom otoku je star oko 200 000 godina, ja ne znam od kud ti podatak o 8 500 000. Kažeš erupcija iz 1959? Pa kilauea eruptira svako malo, skoro bez prestanka se lava lagano slijeva. Kako uopće možeš znati da je uzorak iz 1959?!

      20. 5. 2019,   14:59
    • Pa valjda ju je netko pokupio 1959 kad je napisao sa markerom.Ne izmisljaj da nerazumijes .Razumijes samo sto tebi pase.Usput neki ljudi i rade i nemaju vremena visiti po cijele dane po portalima i soliti pamet sa evolucijom.Sta nerazumijes ?Knjiga gdje je opisan Geologic Column je izdana oko 1881 god u kome su opisani slojevi za index fossil. koja se i dan danas koristi (ta tablica)Paleozoic,Mesozoic,Middle Jurassic,itd. To nigdje u prirodi ne postoji osim u toj knjizi.Obicna izmisljozina koju je izmislio i publicirao John Murray 1881. Usput super je kako datiranje ne radi na uzorku za koji se zna starost, a super je" pouzdan" kad se nezna starost uzorka koji se testira.Usput te" izmisljene" tvrdnje proizilaze iz strucnih americkih casopisa , a i iz razgovora sa geolozima sa Hawaja.Stoga tko tu onda prica price? Usput nisi komentirao izjavu Charles Darwin-a kad je vidio tu tablicu,javno je izjavio ko je opce izmislio tu glupost (sa okruglim brojevima) pa je rekao "kako ovaj period nije star za primjer 1.535,568 god ? zvuci ljepse."

      1. 6. 2019,   01:34
    • Usput nije nista prevedeno sa google translate.Inaace mi koji komuniciramo vani sa ljudima iz stotinu nacija, razumijemo valjda engleski i ne pravimo se dezurni lektori.NItko me vani nije ispravljao za engleski niti sam ja ikoga od suradnika.To sam jedino dozivio od dezurnih balkanaca. P:S . Moji navodi na engleskom su sa Boston university i sa Berkeley University pa krivi njih.

      1. 6. 2019,   01:45
  • samo da im prostote bilo crtati

    11. 4. 2019,   08:57
  • Ipak bi trebalo spomenuti i ovo: Špilja nosi ime Sv. Romualda (rodom iz Ravene), koji je oko 1000. godine nekoliko godina boravio u njoj, živeći pustinjačkim životom. Uz njegovo djelovanje u Istri veže se i osnutak samostana, benediktinske opatije Sv. Mihovila Arhanđela na Limu (preko zaljeva) i samostan Sv. Petronile u Dvigradu . Nakon Istre prešao je u Italiju gdje je osnovao brojne isposničke zajednice, Posvećena su mu mnoga naselja, župe i crkve diljem svijeta (u Rijeci na Kozali). U ovoj je špilji Romualdo boravio samo zimi, dok je ljeti boravio u špilji nekoliko kilometara niže s druge strane zaljeva. Sve zajedno - lijepe priče.

    11. 4. 2019,   10:19
  • Pročitavši naslov, bila sam uzbuđena i radosna zbog ovog otkrića, , ali ovakvi komentari, kao i sam članak pokvarili su mi opći doživljaj.. a jeste neki.. 😒

    11. 4. 2019,   09:51
    • Portali se obično razbacuju pojmovima: fantastično, senzacionalno, nevjerojatno. Ovaj put je riječ senzacionalno preslaba. A što se komentatora tiče neki se šale, neki se pokušavaju šaliti a neki jednostavo ne shvaćaju. Ne dajte da vam pokvare raspoloženje jer je ovo nešto što nijedna naša generacija nije doživjela se to otkrije baš kod nas. A o tome će se još čuti.

      11. 4. 2019,   10:44
    • Bome da, i mene zabolila glava od nekih komentatora......nekima ocito fali osnonvog znanja iz osnovne škole.....

      11. 4. 2019,   17:11
  • Teenager neandertalac, dosađivao se na satu u zadnjoj kamenoj stolici i črčkao po zidu razreda.

    11. 4. 2019,   10:00
  • Izgleda mi kao da ga je admin obrisao zbog kršenja pravila br 6 a možda i 7...

    11. 4. 2019,   10:09
  • To je plan evakuacije hrvata za irsku i njemačku

    11. 4. 2019,   10:10
  • Falus

    11. 4. 2019,   10:20
  • Ovaj crtez lika lijevo sigurno nije zensko :D

    11. 4. 2019,   09:10
  • Aha, i šta ovo dokazuje. Da su i ljudi davno, davno, dok su bili u WC-u črčkali po zidu. Možda smo otkrili prvu reklamu za durex :P

    11. 4. 2019,   09:34