Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Drama u Sydneyu: Prolaznik 'zatočio' napadača stolicom

Komentari (77)
  • "The Sydney Stabber screamed Allah Akbar at 0.22 seconds of this video..." Prema tome jasno je tko je, i kojoj vjeroispovijesti pripada. Nisam ni sumnjao.

    13. 8. 2019,   09:11
    • Piše u daily mailu da je jednu ženu ubio (prerezao joj grkljan), a drugu ranio.

      13. 8. 2019,   09:59
    • To kaj je vikao AA ne znači ama baš nikaj. Može biti i psihički rastrojena osoba koja želi samoubojstvo policijom ili nafiksan teškim halucinogenima. Imaš pun kufer takvih slučajeva.

      13. 8. 2019,   10:16
    • kako ne.... sve neki Johni, Henryji, Jamesi..., jure okolo, vitlaju nožem i viču "Allahu Akbar". Ajd, bjež, molim te....

      13. 8. 2019,   11:15
    • @copyright sta je jasno? Je li jasno i nakon Igora Nadja? Je li jasno nakon Breivika? Je li jasno nakon onog Christchurchu? Je li jasno nedavno u Norveskoj? Je li jasno nakon Komsica? Nista tebi nije jasno...

      13. 8. 2019,   12:00
    • Igor Nađ i Breijvik su bili KRŠĆANI koji su ubili KRŠĆANE, i ta usporedba ti ne stoji, a muslimanski teroristi ubijaju KRŠĆANE. Ono u Christchurchu je bio - istina - pokolj muslimana od strane kršćanina, ali.... kad malo razmisliš (iako osuđujem taj čin) zašto bi samo muslimani imali "monopol" na terorizam? Kad bi kršćani (iako se to apsolutno kosi s Kristovim naukom) uzvraćali istom mjerom, možda bi bilo manje terorističkih akata od strane muslimana ("ravnoteža straha"). Pa kad si već počeo nabrajati Nađa, Breijvika, Christchurch.... da ti ja malo počnem nabrajati muslimanske zločine? Npr. onaj - ne tako daleki - u središnjoj Bosni, kad je (prije par godina) zadrti musliman pobio cijelu katoličku obitelj. A da ne govorim šire, po Europi.

      13. 8. 2019,   14:05
    • copyright očito nisi pročitao bibliju. Imaš stotinjak zapovjedi o ubijanju nevjernika u bibliji. Čak i sam Isus to govori. Luka 19:27 "A moje neprijatelje - one koji me ne htjedoše za kralja - dovedite ovamo i smaknite ih pred mojim očima"

      13. 8. 2019,   15:39
    • ma daj, ne radi blasfemiju!!! Kao prvo, razlikuj Stari i Novi zavjet. Jako je dobro poznato Isusovo učenje, nemoj se blamirati! Osim toga, nikad Isus Krist nije zahtijevao da ga se proglasi kraljem. Kako te nije sram?

      13. 8. 2019,   16:25
    • copyright mucica, Evanđelje po Luki je novi zavjet. Onak malo da se informiraš. Žalosno je kada jedan ateist mora katolika učiti njegovoj vjeri. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

      13. 8. 2019,   16:37
    • znam ja da je Luka evenđelista Novog Zavjeta, ti me sigurno ne trebaš o tome učiti, ali u Novom Zavjetu, u Isusovom učenju, sigurno ne stoji da je Isus naređivao ubijanje onih koji ga ne prihvaćaju za kralja. Niti je Isus Krist tražio da ga se proglasi kraljem!!! Bezočno lažeš, ili si Lukine riječi izvadio iz konteksta nečega o čemu je Isus govorio u propovijedima, i opisima situacija (i) iz Starog Zavjeta.

      13. 8. 2019,   16:42
    • Nisam ni očekivao drugačiju reakciju. Vađenje iz konteksta ili laž, da, za vlastitu neukost je najlakše optužiti druge da lažu....mucica ja sam ateist upravo zato jer poznajem tvoju i ne samo tvoju religiju daleko bolje od tebe. Isus JE sam sebe proglasio kraljem ali je rekao da njegovo kraljevstvo nije ovozemaljsko, to ne umanjuje činjenicu da je, barem po bibliji, sam sebe proglasio kraljem. Micek, moraš još puno žganaca papati da bi mogao ući u diskusiju o religiji sa bilo kojim ateistom.

      13. 8. 2019,   16:51
    • čitava doktrina Isusovog učenja se bazira na miru, ljubavi, opraštanju, na onoj "ako te netko udari po desnom obrazu, okreni mu i lijevi", "tko tebe kamenom, ti njega kruhom", "potrebno je ljubiti i svoga neprijatelja", itd, itd... a ti sada truješ ovime da je Isus naređivao ubijanje onih koji ga ne priznaju za kralja... i to, ne ovozemaljskog. Ne trebam ja ništa više žganaca jesti, jako dobro poznajem Bibliju, i ne znam s kojim ciljem ovakve laži već po tko zna koji puta pišeš. Najvjerojatnije stoga da opravdaš muslimanske zloćine, da staviš kršćanstvo u nekakvu "ravnotežu okrutnosti s islamom". Može te sram biti, ako si kršćanin, tj. iako nisi vjernik, ali pripadaš kršćanskom identitetu. Ako si musliman, sve mi je jasno.

      13. 8. 2019,   17:05
    • copyright nasmijavaš me. Daj ponovo pročitaj moje komantare, ali polakoooo, možda ih shvatiš. Islam se nikako ne može mjeriti sa kršćanstvom po pitanju okrutnosti i broju ubijenih "nevjernika". Islam niti za 1000 godina ne može stići kršćanstvo po tom pitanju. I ne micek, sorry, ne pripadam kršćanskom identitetu, logička nemogućnost s obzirom da sam ateist i ne, ne opravdavam muslimanske zločine, ne opravdavam ničije zločine i ne radim razliku između religijskih fanatika. A recimo ti jesi fanatik jer čak i kad ti se činjenice utrljaju u nos ne popuštaš i nastavljaš piliti po svom. Ne bi se iznenadio da si sposoban i ubiti radi svojih uvjerenja i da bi to ubojstvo čak i pokušao opravdati nekom suludom kršćanskom dogmom. I da, ovo kaj sam napisao za bibliju, postoji preko 100 zapovjedi o ubijanju nevjernika u bibliji, što ustarom što u novom zavjetu. I jedno i drugo je dio biblije. Sorry. Samo činjenice! BTW "zločin" se piše sa tvrdim Č! Nepismen, neuk, indoktriniran, klasični fanatik.

      13. 8. 2019,   17:17
    • daj pokaži gdje u Kristovom učenju postoje naredbe o ubijanju nevjernika!!! Gdje je i kada Krist to tražio? Naravno, nemoj mi citirati neke izvatke iz šire slike onoga što je napisano. Kako samo možeš tako bezočno lagati??? A da bi pripadao kršćanskom identitetu, ne znači nužno da moraš biti vjernik, nego da si pripadnik kršćanske civilizacije. Ni Tito, ili Brežnjev, npr., nisu bili vjernici, ali su po identitetu pripadali kršćanskoj, a ne muslimanskoj civilizaciji. Toliko o tome. Što se tiče zločina kršćana, da, bilo ih je, od križarskih ratova pa do konkvistadora koji su kršćanstvo po Latinskoj americi širili ognjem i mačem, istina. Ali to nije činjeno sukladno Kristovom učenju, nego naprosto iz koristoljublja, a pod krinkom Krista. I, to je bilo prije 500 i 800 godina. Kršćanski svijet je otada evoluirao i ne vrši zločine u ime Krista, čak niti pod tom izlikom, dok islam vrši zločine s Allahovim imenom na usnama, kršćane nazivaju kaurinima, nevjernicima. A to što sam slučajno "omanuo" pa umjesto č napisao ć....e..., stvarno ako ti je to argument da me nazivaš neukim i nepismenim, to više govori o tebi.....

      13. 8. 2019,   17:38
    • @copyright ukoliko vjerujes u Bibliju kao cjelinu onda znas da Stari Zavjet govori o ratovima, o osvajanjima, o napadima, sirenju vjere itd. Isus je sam rekao da nije dosao mijenjati Zakone niti ih ukidati vec ispuniti. Samim time, sve sto je u Starom Zavjetu vrijedilo vrijedi i za Novi. Ne mozemo mi birati kako mi zelimo i izvlaciti iz konteksta.

      13. 8. 2019,   17:48
    • dijaspora..., gdje je Isus rekao da je došao "ispuniti zakone" u smislu da će nastaviti ono što se je direktno kosilo s njegovim naukom???? Da će, poput epizoda u Starom Zavjetu, širiti svoje učenje ratovima, osvajanjima??? Što je previše, previše je.

      13. 8. 2019,   17:53
    • Obožavam kad se teist pravi pametan a nema blagog pojma o vlastitoj religiji.

      13. 8. 2019,   18:04
    • da, u pravu si, argument ti je na visini. Kad ponestane argumenata.... ajmo početi vrijeđati i omalovažavati. Nego, sve to nije važno. Ne zanima me - u slučaju ovoga što se desilo u Sidneyu - povijest religija, zanima me samo kako da se europska, pa i šire, kršćanska civilizacija zaštiti od invazije muslimana, jer će se u protivnom dešavati sve više ovakvih slučajeva.

      13. 8. 2019,   18:09
    • @copyright Matej 5:17-18

      13. 8. 2019,   18:20
    • @copyright sto se kosilo sa njegovim naukom? Ovdje prekidamo svaku raspravu jer ti ne shvacas osnovne pojmove. Bog je poslao preko Mojsija, Noe, Abrahama poruke ljudima. Kako se ponasati, zivjeti i zasluziti Raj. Isus je Bog je li tako?

      13. 8. 2019,   18:22
    • copyright ćinjenice nisu vrijeđanje....a ako tebe činjenice vrijeđaju to je tvoj problem a ne moj. BTW znaš li kako se kršćanstvo proširilo po Australiji? Ubijanjem i zatvaranjem aboriđina! Kršćanska civilizacija.....je jaka civilizacija, od kada postoji širi se ognjem i mačem a u današnje doba dronovima i navođenim raketama. BTW tko je ono izveo napad na džamije u Christchurchu? Musliman možda? Ne mucica, katolik, katolički terorist i fanatik, netko jednako fanatičan u svojim vjerovanjima kao i ti, netko bez znanja o vlastitoj relgiji. Jer da poznaješ vlastitu religiju ne bi više bio pripadnik te religije.

      13. 8. 2019,   18:40
    • ne, nego bi bio pripadnik islama možda? Zaista ne razumijem otkud tolika mržnja prema kršćanstvu! Kršćanstvo se širi ognjem i mačem, otkad postoji? Zar su se kršćani širili po Rimskom carstvu ognjem i mačem od prvih progona pod Neronom, pa do Milanskog edikta? Kršćanstvo se proširilo po Australiji ubijanjem Aboridžina? A ne zato jer su, naprosto, Europljani naselili Australiju, i postali većina? I ti se usuđuješ osuđivati kršćanski nauk po tome što je jedan kršćanski terorista počinio masakr nad muslimanima u džamiji???? A muslimanski masakri po Europi, na Sri Lanki, na sam Uskrs? Ma gadi mi se sve što govoriš, ali i to je demokracija.

      13. 8. 2019,   22:09
    • Mošsimislit... ogavno i lažno navodiš da je Luka u 19 poglavlju zapisao Isusove riječi "A moje neprijatelje - one koji me ne htjedoše za kralja - dovedite ovamo i smaknite ih pred mojim očima"..., zaista lažeš odvratno. Zar misliš da je to tako teško provjeriti??? Zašto ne napišeš pravu istinu da je to - kako sam već rekao - izvučeno iz konteksta cijelog Lukinog 19. poglavlja, gdje on opisuje Isusov dolazak u kuću nekog trgovca? Zašto skrivaš istinu, da je to dio iz priče koju je Isus ispričao okupljenima prije ulaska na magarcu u Jeruzalem, a to je priča o nekom bogatašu koji je pošao da primi nasljedstvo vladanja nad nekim kraljevstvom, pa kad se je vratio pohvalio sluge koji su mu u međuvremenu uvećale imetak, a ukorio one koji nisu, i dodao: "A one moje neprijatelje, koji ne htjedoše, da ja kraljujem nad njima, dovedite ovamo i pogubite ih pred očima mojim!".... ali, dakle, to je rekao taj bogataš-novopečeni kralj - IZ ISUSOVE PRIČE, a ne Isus Krist!!!!!!!!!!! Kako te nije sram lagati da su to riječi samog Isusa Krista? Kada sam rekao da je to izvučeno iz konteksta, pogledaj gore što si mi odgovorio!!! Zaista ne znam koji mora biti toliko otrovan motiv da tako bezočno lažeš!!!!!

      13. 8. 2019,   22:25
    • dijaspora, lako je manipulirati samo citatima koji su izvučeni iz cijelog teksta. Isto kao i ovaj Mošmislit. Da, Isus kaže: "Ne mislite, da sam došao ukloniti zakon ili proroke. Nisam došao da ih uklonim, nego da ih ispunim." Pa gdje on ovdje ovime poziva na ikakvo nasilje? A perfidno izostavljaš njegove daljnje riječi iz Matejeva poglavlja: "Čuli ste, da je bilo rečeno starima: Ne ubijaj! Tko ubije, bit će kriv sudu.", pa dalje: "Svaki, koji se gnjevi na brata svojega, bit će kriv sudu. Tko rekne bratu svojemu: Budalo! bit će kriv visokomu vijeću. A tko mu rekne: Bezbožniče! bit će kriv ognju paklenomu.", itd, itd..... dakle, praktički samo traži da se poštuje 10 zapovijedi, a nigdje ničim - ispunjenjem tih zakona - ne poziva na nikakvo nasilje! Ne razumijem što vas tjera da budete toliki mrzitelji kršćanstva????

      13. 8. 2019,   22:33
    • @copyright ocito ne shvacas sto citas. Zakoni koji su doneseni putem Mojsija, Noe, Abrahama itd. su po Isusu validni i tu nema diskusije. Onaj tko drugacije ovo interpretira vrijeda sam sebe i svoju vjeru. Sve sto pise u Starom Zavjetu je sveto pismo i to se treba postovati i slijediti. Ne mozes uzeti dio ovog, pa malo ovog, pa malo salate i aceto balsamico na kraju. Ne ide tako! Ili slijedi religiju u potpunosti ili nemoj nikako. Gdje pise samo za 10 zapovijedi? To se odnosi na sve, kao sto Isus i sam kaze. Pa vidis svojim ocima valjda, nadam se da ne trebas ponovno u osnovnu skolu na sate citanja i razumijevanja! To se odnosi na sve, sve, sve, sve!!!!!!!! Ja sam sljedbenik krscanstva i nikako mrzitelj. Citaj s razumijevanjem sve, ne dopusti da ti drugi namecu!

      13. 8. 2019,   22:43
    • ma tko meni nameće, ja čitam jako dobro. Nigdje Isus ne citira poimence nikoga, nijednog zakonodavca, i nijedan specifičan zakon, pa ni 10 zapovijedi istina. Ali, vađenjem samo dijela Matejevog poslanja, a ne i onim što Isus navodi kasnije, postižeš učinak da ispada da je Isus zagovarao nasilje, i starozavjetno "oko za oko, zub za zub", a znamo jako dobro da je naučavao potpuno obratno. Ovime zaista završavam ovu polemiku, jer mi se daljnja rasprava koja vodi "ekvidistanci" lošega među muslimanima i kršćanima, GADI. Doviđenja.

      13. 8. 2019,   22:51
    • ono sto zelis drugome to ces i sam imati. nemoj osudivati druge bez pokrica jer nemas pojma o drugome. to je pravo Isusovo ucenje. Taj tvoj nacin na koji optuzujes cijelu religijsku skupinu je sraman i Isus bi ga se sigurno sramio. Uzivaj!

      13. 8. 2019,   22:54
    • Najbolja fora mi je pozivanje na "učenje" lika koji nikad nije ni postojao 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

      14. 8. 2019,   00:38
    • kako bijedno, do dna. Kad sam citirao poslanje Lukino, u kojem si debelo iz konteksta izvukao riječi o ubijanju neprijatelja, i pokazao ti da to nije rekao Isus, već je to dio priče, sad više ne znaš što reći pa prizemno negiraš postojanje Isusa.... o kojem si, pak, ranije govorio da je rekao "to i to". I još sam sebi stavljaš "smileye", kao tobože nešto si smiješno rekao....Ma jadniče priprosti.... Zbogom.

      14. 8. 2019,   07:29
  • Zašto ne smijete napisati da je vikao Allah Akbar ? Ima na jubitu.

    13. 8. 2019,   09:53
  • dr. sc.

    13. 8. 2019,   08:59
  • jel ono todoric drzi stolicu?!

    13. 8. 2019,   09:33
  • Kod njih jos ni zabranjeno lovit Angeline ljubimce.

    13. 8. 2019,   12:05
  • dobro pa što je tim ljudima u genima taj poriv za klanjem

    13. 8. 2019,   10:17
  • Kod nas bi ovi ljudi sto su spriječili da ne pobjegne dobili kaznu za javni red i mir

    13. 8. 2019,   11:19
  • Lijepi je vidjeti reakciju prolaznika.U Hrvatskoj toga nažalost nema

    13. 8. 2019,   10:03
  • Eutanizirati.

    13. 8. 2019,   13:01
  • Skoro svi strani portali pa i ovi domaci pisu da je ovaj ludak pobjegao iz bolnice za mentalne bolesti osim 24 sata. Hmmm

    13. 8. 2019,   09:34