Kampanja #pitajtatu ima za cilj potaknuti odnos roditelja i djece kroz savjet i učenje novih, važnih vještina
Skoro 80% mladića pita tatu kako se brijati
S-Box istraživanje provedeno na sveučilištima u Zagrebu, Varaždinu, Splitu, Rijeci i Osijeku u kojem je sudjelovalo skoro 4000 muških studenata pokazalo je kako su mladi Hrvati još uvijek poprilično sramežljivi kad je u pitanju traženja savjeta od roditelja vezano uz ljubavne odnose, no kad je u pitanju odijevanje i prvo brijanje tu su puno otvoreniji.
Prema istraživanju, tatu je za savjet i pomoć kod prvog brijanja zatražilo čak 78 % ispitanika, dok se na samostalni korak odlučilo samo njih 22 %.
Na pitanje „Jeste li pitali tatu kako vezati kravatu?“ 59 % ispitanika dalo je potvrdan odgovor, dok je 41 % njih smatralo kako to mogu sami naučiti ili kako im to nije važno.
Međutim, kad su u pitanju ljubav i emocije, tu su mladi ipak nešto sramežljiviji. Samo 11 % studenata na hrvatskim sveučilištima je pitalo oca za savjet prije prvog izlaska s djevojkom.
Smjernice u životnim izazovima
Dječaci očeve savjete smatraju korisnim i vrijednim poštovanja, pa je stoga od velike važnosti da je roditelj prisutan kako bi davao smjernice u svakodnevnim životnim izazovima. Jedan od načina za to je i razvoj povjerenja i dijeljenje zajedničkih interesa, ali i poticanje uloge oca koji sina uči novim, ali važnim cjeloživotnim vještinama.
Jedna od prvih stepenica u „svijet odraslih“ je i svim muškarcima poznato - prvo brijanje. Kako bi potaknuo očeve i sinove da taj prvi korak učine zajedno, Procter & Gamble odnosno Gillette pokrenuo je nacionalnu kampanju #pitajtatu.
Nacionalna kampanja
Tijekom kampanje #pitajtatu svi kupci Gilletteovih proizvoda u vrijednosti minimalno 100 kuna, kupljenih u bilo kojoj trgovini diljem Hrvatske, mogu osvojiti stolni nogomet ili godišnju zalihu britvica. Osim što će „junior“ naučiti kako se pravilno obrijati, otac i sin mogu zajedno uživati u partiji stolnog nogometa.
Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve