Obavijesti

Promo sadržaj

Skoro 80% mladića pita tatu kako se brijati

Skoro 80% mladića pita tatu kako se brijati
1

Kampanja #pitajtatu ima za cilj potaknuti odnos roditelja i djece kroz savjet i učenje novih, važnih vještina

S-Box istraživanje provedeno na sveučilištima u Zagrebu, Varaždinu, Splitu, Rijeci i Osijeku u kojem je sudjelovalo skoro 4000 muških studenata pokazalo je kako su mladi Hrvati još uvijek poprilično sramežljivi kad je u pitanju traženja savjeta od roditelja vezano uz ljubavne odnose, no kad je u pitanju odijevanje i prvo brijanje tu su puno otvoreniji.

Prema istraživanju, tatu je za savjet i pomoć kod prvog brijanja zatražilo čak 78 % ispitanika, dok se na samostalni korak odlučilo samo njih 22 %.

Na pitanje „Jeste li pitali tatu kako vezati kravatu?“  59 % ispitanika dalo je potvrdan odgovor, dok je 41 % njih smatralo kako to mogu sami naučiti ili kako im to nije važno.

Međutim, kad su u pitanju ljubav i emocije, tu su mladi ipak nešto sramežljiviji. Samo 11 % studenata na hrvatskim sveučilištima je pitalo oca za savjet prije prvog izlaska s djevojkom. 

Smjernice u životnim izazovima

Dječaci očeve savjete smatraju korisnim i vrijednim poštovanja, pa je stoga od velike važnosti da je roditelj prisutan kako bi davao smjernice u svakodnevnim životnim izazovima. Jedan od načina za to je i razvoj povjerenja i dijeljenje zajedničkih interesa, ali i poticanje uloge oca koji sina uči novim, ali važnim cjeloživotnim vještinama.

Jedna od prvih stepenica u „svijet odraslih“ je i svim muškarcima poznato - prvo brijanje. Kako bi potaknuo očeve i sinove da taj prvi korak učine zajedno, Procter & Gamble odnosno Gillette pokrenuo je nacionalnu kampanju #pitajtatu. 

Nacionalna kampanja

Tijekom kampanje #pitajtatu svi kupci Gilletteovih proizvoda u vrijednosti minimalno 100 kuna, kupljenih u bilo kojoj trgovini diljem Hrvatske, mogu osvojiti stolni nogomet ili godišnju zalihu britvica. Osim što će „junior“ naučiti kako se pravilno obrijati, otac i sin mogu zajedno uživati u partiji stolnog nogometa.
 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve