Skoro ubio mladića metalnom cijevi: 'Mislio je da je provalnik'

Migrantima ruta ide baš tu preko nas. Ima dosta napuštenih kuća u kojima znaju prenoćiti. Jednom su palili vatru  u drvenoj kući da se ugriju. Mogli su se zapaliti, kaže nam mještanka Roviške kod Gline

Bilo je gluho doba noći, mrak. Zatekao je nepoznatog muškarca kako se vrzma oko njegovog dvorišta. Mislio je da je provalnik, kazala nam je mještanka Roviške na području Gline.

Tamo je u ponedjeljak u 1.30 sati 43-godišnjak metalnom šipkom nekoliko puta udario mladića (19) iz Pakistana po tijelu i nanio mu teške ozljede.

Ozlijeđenog mladića su vozilom Hitne prevezli u sisačku bolnicu gdje su ga zadržali na liječenju. Kako doznajemo, nije u životnoj opasnosti. Nakon bolničkog liječenja mladića će preuzeti policija kako bi utvrdili kako je ušao u Hrvatsku i zašto se tamo nalazio.

Za 43-godišnjaka kaže da se doselio u mjesto prije nekoliko godina.

Užas kod Gline: Uzeo metalnu cijev i prebio Pakistanca (19)

- Sredio je kuću, oženio se i ima malo dijete. Slabo ga poznajem jer živi u drugom dijelu sela - dodaje.

'I ranije smo viđali migrante. Ruta im ide baš tu preko nas'

Druga mještanka ispričala nam je da su migrante i ranije znali viđati u selu.

- Ruta im ide baš tu preko nas. Spuste se s Pogledić brda i direkt u selo, samo prijeđu glavnu cestu. Ima dosta napuštenih kuća u kojima znaju prenoćiti. Susjed je u jednoj pronašao hrpu konzervi i tragove loženja. Palili su vatru  u drvenoj kući da se ugriju. Mogli su se zapaliti - priča mještanka.

U selu joj živi stara majka te ona svaku večer odlazi kod nje prespavati. Jedne večeri tijekom ožujka srela je grupu od devet migranata.

'Nikome nije ugodno vidjeti grupu stranaca u mrklom mraku'

- Bili su maskirani i imali su ruksake na leđima. Vidjele su im se samo oči. Hodali su jedan za drugim u koloni, kao vojska. Prestrašila sam se jer sam morala ići na posao i staviti majku samu u kući. Zbog toga sam zvala policiju, brzo su došli - kazala nam je mještanka. Često čuje kako se po noći okreću automobili.

- Ne znam čiji su automobili jer nemam svjetla prema cesti, a u selu nema javne rasvjete. Čula sam i da su ljudi iz Joševice, kad su išli u šume po drva, našli odjeću, čizme, hrpu odbačenih stvari. Dosad nikad nije bilo incidenata, no tko zna što može biti. Nikome nije ugodno vidjeti grupicu od desetak stranaca u mrklom mraku - priznaje mještanka.

VIDEO Frka u Zagrebu, policajci s dugim cijevima izašli na teren! Uhićeno je četvero stranaca
TUČNJAVA U KLAIĆEVOJ

Veća grupa stranih državljana se pred zatvaranje sukobila s vlasnikom kafića u Klaićevoj ulici u ponedjeljak navečer. U policijsku postaju je privedeno njih četvero, potvrdila nam je zagrebačka policija

Pogledajte nevrijeme koje stiže u Hrvatsku: Moguće i jače oluje. U Zagrebu je drvo palo na auto
NAGLA PROMJENA VREMENA

Čitatelji su nam poslali fotografije sa Žitnjaka gdje je stablo palo na parkirani automobil. Promjenu vremena prati i velik pad temperature, koja je za 20-ak Celzija niža nego jučer u isto vrijeme na sjeveru zemlje
VIDEO Pogledajte kako pada snijeg u Zagorju! Jučer bilo 30°C
LUDO VRIJEME

DONJI MACELJ Snježni pokrivač iznenadio je stanovnike Zagorja gdje je jučer bilo gotovo 30. Veliki snježni nanosi pali su i u planinskim dijelovima Slovenije, gdje je pala i tuča, a snijeg pada i na Rogli. Iz DHMZ-a su najavili da je u popodnevnim satima moguć snijeg u Gorskim dijelovima Hrvatske dok će većinu dana padati lokalni pljuskovi.