Obavijesti

Promo sadržaj

Studij dizajna i Tepih centar znaju oživjeti dizajn interijera

Studij dizajna i Tepih centar znaju oživjeti dizajn interijera
13

Predstavnici akademske zajednice i uspješni gospodarstvenici, predvođeni čelnicima Tepih centra, zajedničkim snagama pokazali su potencijal suradnje i odgovorili na aktualna pitanja

U petak, 9. studenoga, 2018. u Westinu održan je stručni panel čija je glavna tema bila  mogućnost brendiranja hrvatskog dizajna interijera privatnih i poslovnih prostora.  Kao jedno od rješenja brendiranja, ali i njegova oživljavanja, zasigurno je hvale vrijedan dogovor o zajedničkoj suradnji tvrtke Tepih centar i Studija dizajna- Arhitektonskog fakulteta u Zagrebu. 

O načinu suradnje, mogućnostima brendiranja hrvatskog dizajna interijera, koji ima bogatu povijest, govorili su redoviti profesori Studija dizajna, prof.dr.sc. Feđa Vukić i prof. Mladen Orešić, Goran Fric, direktor Tepih centra i uspješni proizvođač namještaja, Markica Stanušić iz Ancona Grupe. 

Profesor  Vukić autor je knjige „Stoljeće hrvatskog dizajna“, sveučilišnog udžbenika „Teorija i povijest dizajna – kritička antologija“ te knjige „The Other Design History“,  s druge strane, profesor Orešić pedagoškim se radom bavi kao profesor-mentor na kolegiju Projektiranje-industrijski dizajn, a voditelj je mnogih projekata i suradnji Studija dizajna s gospodarstvom kao što su „Dizajnom do brenda“, „Šest pogleda na sobu“ i „Dizajner i obrtnik“.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.

Suradnja tvrtke  Tepih centar i Studija dizajna uključivat će i studente dizajna kojima je to prilika za izravan ulazak na tržište rada i pokazivanje vlastite kreativnosti na konkretnim primjerima i problemima  iz prakse. Plan je u svim poslovnicama Tepih centra otvoriti svojevrsne “dizajn cornere“- u kojima će kupci moći dobiti stručne dizajnerske savjete mladih kreativaca.

''Tepih centar ponosi se svojom ulogom u oživljavanju hrvatskog dizajna, ali i impresivnim brojkama u 24 godine svoga postojanja. Neke od njih su 11 milijuna eura prihoda, 10 poslovnica u 7 najvećih gradova u RH,  172 zaposlena, 2.000 WEBSHOP transakcija, 46 vozila, 30 podopolagača, te čak  9  milijuna 762 tisuće  i 400  m2  ugrađenih podnih obloga! Naše poslovanje je kompletno integrirano uslužno poslovanje - od dizajniranja interijera kupaca pa sve do montaže. Isto tako, uvijek nastojimo intenzivirati suradnju s komplementarnim djelatnostima. Neki od planova za budućnost svakako su i internacionalizacija poslovanja i opremanja u zemljama EU, te prodajni centri u Sloveniji i Austriji '', izjavio je Goran Fric, direktor Tepih centra, vodeće tvrtke u regiji za podne obloge, zavjese  i opremanju poslovnih objekata.

O LVT PODLOGAMA

''Luksuzne vinil ploče ( LVT podloge )  razlikuju se od drugih vinil podova, ne samo u načinu proizvodnje već nude i znatno veći izbor te tako daju veću slobodu pri uređenju interijera. Moderna tehnologija njihove izrade daje podu realan prirodni izgled drveta ili kamena, a uz to nudi bolje karakteristike, kao što su dugogodišnja trajnost i otpornost na svakodnevne aktivnosti. Također, posjeduje značajke kao negorivost, antistatičnost, protukliznost i antibakterijska svojstava zbog čega se mogu položiti u većini prostora. Važno je naglasiti da su dodatne prednosti LVT ploča u usporedbi s laminatom ili parketom te što nisu osjetljivi na vlagu i vodu, a na dodir su ugodno tople. Ublažavaju buku prilikom hodanja i njihova debljina je manja od drugih podova što omogućuje lakšu i bržu adaptaciju prostora.  Dostupne su u nekoliko praktičnih izvedbi – trake, ploče ili klik-sistemi'', objasnio je Amar Ahmetspahić, direktor prodaje Tepih centra.


 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Regionalni uspjeh: nova emisija chefa Davida Skoke na 24Kitchen kanalu
PROMO

Regionalni uspjeh: nova emisija chefa Davida Skoke na 24Kitchen kanalu

Motor, loza, kuhača

Biovitalis® – Uspješna hrvatska obiteljska priča u branši kozmetike i dodataka prehrani
PROMO

Biovitalis® – Uspješna hrvatska obiteljska priča u branši kozmetike i dodataka prehrani

Tvrtka BIOVITALIS d.o.o. osnovana je 1996. godine i od tada njezin tim stručnjaka razvija i proizvodi prirodnu kozmetiku i dodatke prehrani koji doprinose zdravlju. Tvrtkom upravljaju supružnici Ivana Zagorec Kolednjak, magistra farmacije, i Stjepan Kolednjak, magistar ekonomije.
Zašto su kasina nepresušna vrela zabave
PROMO

Zašto su kasina nepresušna vrela zabave

Svi smo svjesni kako su igre u kasinu, bilo fizički ili online, zabavne i uzbudljive