Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Sud odlučio: Sudac Turudić nije kriv, nema dokaza da je vozio...

Komentari (232)
  • Katastrofa i sramota od drzave. Uvijek se na slici vidi ko vozi auto, al kad ga vozi politicar, sudac ili uhljeb, onda se nekim cudom ne vidi. Fuj, fuj, fuj, za ovakvu tzv. demokraciju i jednoumlje! Bljuje mi se!

    11. 9. 2019,   13:40
    • Odavno imamo zdravstvo za privilegirane, a bogami i sudstvo.

      11. 9. 2019,   14:10
    • I mi u firmi imamo sluzbene ili renta car aute. Vozi vise njih tjekom jednog dana, ali uvijek vozac upisuje vremenski pocetak i kraj voznje kao i kilometrazu.....Neshvatljivo da to netko moze muljat...

      11. 9. 2019,   16:52
    • Prčija od države baš me interesiraju minusi i ko ih daje nek idu u PM

      11. 9. 2019,   17:06
    • Zna se HDZ. Vjerodostojnost na nivou.

      11. 9. 2019,   17:20
    • Neka pregleda snimku predsjednik Županijskoga suda i ako ustanovi , da je vozio on, uloži zahtjev za pokretanja postupka pred Državnom organu za prestanak radnoga odnosa , radi gubitka uvjerenja o njegovom poštenju , te kao takav ne može biti više sudija !

      11. 9. 2019,   17:47
    • Vidim slabo poznajete zakone...da, mozda se i vidi tko je vozio ali se ne smije koristiti jer je unutrasnjost automobila privatan prostor i mogu te tuziti za narusavanje privatnosti....ain stein...sluzbeni automobili MORAJU imati i voditi se evidencija tko vozi i kada vozi u protivnom firma, direktor i odgovorna osoba dobivaju velike kazne...privatni automobil mogu dati bilo kome tko posjeduje valjanu vozacku dozvolu, ne trebam voditi evidenciju i ne moram znati tko je u kojem trenutku vozio auto. I sam cesto radim ovo sto je i on napravio, a policija je ta koja nije i kojoj se ne da odraditi posao kako spada nego im je najlakse napisati kaznu da nije dao podatke, sto uopce nije tocno jer podatke je dao samo vise njih...na tuziocu (policiji) je da ispita sve osobe koju su navedene i da proba ustanoviti tko je vozio...njima se to ocito bas i ne da.

      12. 9. 2019,   00:13
    • Vegas_3: Ak moj auto netko drugi vozi i napravi prekrsaj, a ja kao vlasnik ne znam ko je taj, kazniti ce mene. Zakaj po istom principu ne kazne i tvrtku UniCredit leasing, jer auto je njihov, pa nek oni plate kaznu ak se ne zna ko je vozil. Ovo je lopovska i mafijaska drzava, a mi obican puk, kojeg treba zgazit ko mrave.

      12. 9. 2019,   06:52
    • Krivo....ne moze tebe nitko kazniti za prometni prekrsaj koji mozda ti nisi napravio samo zato sto si ti vlasnik vozila. Oni su trazili podatke o vozacu i on ih je dao samo sto je napisao vise osoba. Policija je onda njega kaznila za to, sto je on osporio na sudu jer podatke je dao, a policija je trebala odraditi posao do kraja i utvrditi tko je vozio od tih vozaca koje je napisao. Uopce je krivi naslov i krivi dojam se dobiva iz teksta...on nije oslobodjen kazne za prebrzu voznju nego je oslobodjen kazne za ne davanje podataka o vozacu

      12. 9. 2019,   07:47
    • Vegas..podrešno.. firma je rentala auto i zna se na koga glasi renta, a to što je ON dao nekome drugome- po Zakonu MORA dati ime vozača, da nije korupcija u pitanju sudac bi ih sve kaznio-pa neka podjele kaznu-ako se već "ne sjećaju"..muljaža i veze su u pitanju, a ne pravda. Probajte Vi istu stvar napraviti....plaćate garant, nema oslobađajuće presude, ovako, izgleda da je navedeni prekršaj počinio neki "duh" iz Turudićevih...jadno od "neovisnog suca".

      12. 9. 2019,   08:11
    • ursuss: Bas tak. Ja sam vozil od cure auto i snimili su me na Bolonji. Ona je morala dati podatke ko je vozil, inace bi ona dobila kaznu. Al to je zakon za nas kljusine i stoku sitnog zuba, za uhljebe, suce i politicare vrijedi neki drugi.

      12. 9. 2019,   08:49
    • Ursuss...ja ne znam koji dio vama nije bio jasan. On je podatke dao i to je sudu potvrdio i pokazao da je dao podatke. To sto je napisao vise osoba sud ne zanima. Policija njega tereta za ne davanje podataka, a ne vise za kaznu za brzinu. Sud ga je kazne za ne davanje podataka oslobodio i to nema veze sto je Turudic jer ja to vec radim godinama i uredno mi prolazi isto kao sto moze i vama.

      12. 9. 2019,   09:14
    • ZG....cura nebi dobila kaznu za brzu voznju nego kaznu za ne davanje podataka koju sam i ja dobio puno puta. Na tu kaznu se zalis jer podatke si dao kao sto ih je i Turudic dao samo je naveo vise osoba u tim podatcima. To sto policija nije odradila posao do kraja je njihov problem. Sve ovo sto je Turudic napravio je rupa u zakonu i on ju je iskoristio kao sto ju i ja iskoristavam i tako mozete i vi i biti cete oslobodjeni bez ikakvog problema

      12. 9. 2019,   09:18
    • Vegas_3: Ok, znaci nema kazne za mene kao vlasnika vozila ako nedam podatke tko je vozil.

      12. 9. 2019,   10:10
    • Ne moze nikako biti kazna za tebe kao vlasnika jer to sto si vlasnik ne znaci da si ti i vozio. Da ti kao vlasnik mozes dobiti kaznu onda policija nebi ni pitala tko je vozio nego bi ti odmah poslala kaznu pa ti sad plati ili zovi frenda koji je vozio da ti plati. Znaci stvari idu ovako. Ti dobijes obavijest o pocinjenom prekrsaju i na njemu pise da prekrsajni postupak jos nije ni pokrenut i da dostavis podatke o vozacu. OBAVEZNO moras poslati neke podatke jer ako ne posaljes onda se neces izvuci na sudu da si poslao kao sto je tuduric napravio. Posaljes podatke za nekoliko osoba i policiji se ne da sve njih zvati i utvrditi tko je vozio. Zato oni tebi kao vlasniku napisu kaznu da nisi dao podatke sto je potpuna laz i na tu kaznu se zalis i kad dodjes na sud pokazes da si podatke poslao i sud ti odmah daje pravomocnu presudu da nisi kriv jer si podatke dao. Kaznu za brzinu policija ne zna kome poslati i ona ide u zaborav. Stalno to radim i radit cu dokle god se to moze raditi. Druga opcija sto neki rade je da posaljes podatke o osobi koja je u vremenu izmedju prekrsaja i dok si ti dobio doma obavijest, umrla, a protiv mrtvih se postupak ne vodi.

      12. 9. 2019,   10:46
    • Vegas_3: A kaj ak se na slici vidi da sam ja vozil!

      12. 9. 2019,   10:54
    • Evo sta kaze odvjetnik.....Časlav Žaja, također odvjetnik iz Zagreba, pojašnjava kako snimka ne bi smjela sadržavati detalje iz unutrašnjosti vozila, jer bi se u protivnom narušavala Ustavom zaštićena privatnost. Znaci tuzis ih za narusavanje privatnosti i zato ne smiju koristiti sliku i reci da ti se vidis da vozis :)

      12. 9. 2019,   11:10
    • Vegas_3: Kompa, fala na info! Drugi put nebum platil kaznu pa bum napravil kak si rekel.

      12. 9. 2019,   11:17
    • Tako ja radim cijelo vrijeme i zato nije nista u ovom slucaju povlasten Turudic osim sto zna bolje zakone od nas i to je iskoristio. I sad samo polako. Nemoj zloupotrebljavati ovo :)

      12. 9. 2019,   12:19
    • Vegas_3: Ma kakvi, pazim ja. Onaj put sam isel na planinarenje i uslikali me u 5.50 u jutro. Vozil sam oko 90, a tam je ogranicenje 60 ili 70 km na sat.

      12. 9. 2019,   13:10
    • vegas-3..to je samo izlika i nemar suca..to što se Turudić "ne sjeća tko je tada vozio" ga po zakonu ne lišava odgovornosti...jer on kai iznajmljivač je odgovoran kao vlasnik..Zakon kaže da u koliko vlasnik nije vozio..dužan je dati podatk tko je vozio, a on nabroji njih 5..6. ok trebao ih je svs sudac kazniti- odnosno kaznu podjeliti na sve ili podatak o vozaču proglasiti nedosljednim i kazniti vlasnika...ali premda je Turudić u pitanju i plavi telefon..ovako je lakše. Ovakvim ponašanjem i suđenjem pljunuli su na rad policije, na sve poštene vozače i na Zakon.. sudac o toma nije razmišljao nego jeračunao da se neće isto iznijeti u javnost

      12. 9. 2019,   21:19
    • ursuss....jao jao jao...daj mi reci kako bi tebi bilo da npr. na poslu netko nesto ukrade. bezveze govorim 100 000kn i dodje sef i veli znate kaj, ja ne znam niti mi se da raspravljati tko je ukrao ili nije. Svi ste krivi vas 10 i svatko mi je sad duzan 10 000kn??? Zakon je on u potpunosti ispostovao jer podatke o vozacima je dao...opet ponavljam...POLICIJA nije posao odradila do kraja kao i u puno puno drugih slucajeva gdje policija ne odradjuje svoj posao kako treba, a na tuzitelju (policiji) je da posao odradi i kaze tocno da je vozio taj i taj, a ne da meni ili bilo kome napise kriv si jer nisi dao podatke sto je totalna laz jer podatke sam dao. Pa policija da radi svoj posao je mogla saznati tko je vozio. Uzmes od svih njih brojeve mobitela i vidis koji je od tih mobitela bio u tom trenutku prijavljen na baznu stanicu u blizini...ali ne njima je lakse lagati i reci da nisam dao podatke...zato sud to uvijek i uvazava i bude na mojoj strani, a ne na njihovoj

      12. 9. 2019,   21:46
  • Ne zavaravajte se da ćete se izvući na sličnu foru, jer su fotke odlične kvalitete. Može ipak upaliti ako ste na glavi imali 'fantomku' ili kao ovaj časni sudac nemate obraza pa kamera nije imala što ni snimiti. Turudić, naravno, laže kao pas.

    11. 9. 2019,   13:54
    • jel razumiješ da kamera slika i u odlasku, i u tom slučaju se stvarno ne vidi tko je vozio.. ne samo kad ideš licem prema njoj

      11. 9. 2019,   15:58
    • Razumijem. U tom slučaju, prema uobičajenoj praksi, kaznu plaća vlasnik ili mora navesti, tko je bio za volanom. Ta praksa ima izuzetke u slučaju da je vlasnik sudac Turudić ili neki drugi pripadnik krim miljea.

      11. 9. 2019,   16:35
    • u pravu si.. biraš što ti je povoljnije u tom slučaju.. navesti tko je vozio pa dobiti kaznu za prometni prekršaj ili ignorirati njihov poziv da se očituješ pa dobiti kaznu za neodavanje podataka koja je 2000 kuna

      11. 9. 2019,   16:42
    • U našoj prčiji sudac se izruguje zakonima koje treba poštivati i još se javno hvali-IMAMO RVACKU!

      11. 9. 2019,   16:55
    • Kaznu za bilo koji prekrsaj ne moze placati automatski vlasnik vozila jer ako si vlasnik necega ne znaci da si nesto i napravio i po nikakvom zakonu ti ne mogu naplatiti kaznu. Podatke tko je potencijalni vozac je turudic dostavio...to sto policija ne odradjuje svoj posao nije njegov problem. Istu stvar vec radi godinama...dostavim podatke vise osoba, dobijem kaznu za ne davanje podataka, na kaznu se zalim jer sam podatke dao u roku i automatski mi sud uvazava zalbu i daje pravomocnu presudu da nisam kriv. Policija je kriva sto nije utvrdila od navedenih osoba tko je vozio

      12. 9. 2019,   00:20
    • Vegas-3....da nije Turudić ili neki domoljubni uglednik u pitanju..složio bih se sa Vama, ovako, znamo o čemu se radi....Zakon kaže da vlasnik vozila ( onaj koji ga je iznajmio ima taj status)DUŽAN dati podatke o vozaču...on je naveo 4..5..ok.. neka ih kazni sve -kad se ne mogu dogovoriti ( kao da ne znaju tko je tada prolazio Viroviticom..)Zašto bi policija trošila vrijeme,sredstva i resurse za njegovo ili bilo čije izvrdavanje.

      12. 9. 2019,   08:18
    • Ljudi moji jer vi citate sa razumijevanjem? Ja nisam niti pripadnik krim miljea niti u HDZ-u, niti pripadnik zlatne mladezi niti bilo sto nego sam isto kao vjerovatno i vi, obican gradjanin. Sve sto je Turudic napravio ja radim vec godinama i prolazi bez problema. Sa svojom privatnom imovinom mogu raditi sto me volja i davati kome hocu, pa tako i auto i NE moram znati tko je u kojem trenutku vozio. On je podatke dao i za to je oslobodjen i ne vidim tu problem. To isto napravim i ja, a mozete i vi

      12. 9. 2019,   09:24
    • Anarho....kaznu ne moze platiti vlasnik vozila samo zato sto je vlasnik, a on je podatke dao i za to je oslobodjen. Policija nije posao odradila do kraja i tu je problem.

      12. 9. 2019,   09:27
    • @Vegas, ti griješiš u temeljnim pretpostavkama, a to je da misliš kako je sudska praksa ujednačena i uvijek sukladna zakonu. E, nije. Znam i ja poneki trik, nekad upali, a nekada ne. Na primjer, stari trik je, kada dobiješ kaznu, ne platiš na licu mjesta, nego koristiš 'pravni lijek' i napišeš žalbu zadnji dan roka za podnošenje žalbe. U žalbi samo napišeš da se žališ na utvrđeno činjenično stanje pa te nakon toga pozovu ili ne pozovu (prekršajni sudovi su pretrpani)... i tako ideš na foru iscrpljivanja dok te ne zaborave. Zadnji puta sam imao iskustvo, jer sam prošao kroz crveno svjetlo. Nije baš tako strašno kao što izgleda, jer se radilo o onoj privremenoj signalizaciji zbog radova na jednoj dionici lokalne ceste u Mrkoplju. Jedna traka je bila ok, druga pod šljunkom. Nedjelja, nije bilo žive duše, ni radnika, preglednost besprijekorna (sve ravno)... obično tada ostave semafor na neutralnom žutom. Čak se i policajac na licu mjesta složio da nisam doveo u opasnost nikoga niti sam ugrozio sigurnost prometa. Napisao mi je minimalnu tada zapriječenu 2 000 kn. Da ne dužim, napisao sam žalbu i detaljno obrazložio te su mi smanjili na 1000 kn. Nisam platio u roku i skinuli su mi ovrhom s računa taj iznos. U ovom slučaju kada si fotografiran, naravno možeš se inatiti i natezati, uzeti odvjetnika, ali ishod je neizvjestan, ovisno o sucu. Ne isplati se.

      12. 9. 2019,   10:02
    • Anarho....ovo sto pricamo za turudica ja radim vec godinama i nemas nikakve brige niti tko ti sudi niti tko si ili sto si ti ili bilo tko. Druga stvar je kad te bas policajac zaustavi i utvrdi tko je vozio auto. Meni se itekako isplatilo sve to sto sam do sad radio i tako cu i dalje dok mi zakon to dopusta

      12. 9. 2019,   10:14
    • vegas.. drugi puta kada me snime kamerom dat ću podatke Kunta Kinte iz Zimbabwea...hoće li to proći??.Taj isti smotani sudac je trebao pozvati sve navedene i zajedno ih ispitati i eto rješenja, ali...Turudić je to...

      12. 9. 2019,   21:24
    • ursuss...nece ti proci jer nemas njegovu adresu i OIB....ako imas onda mozes dati njegove podatke. Ali se mora vidjeti da je Kunta Kinte u tom trenutku bio u HR, a to se vidi dali je prosao granicu ili ne. Vidim i dalje ne kuzis...sudac nije tu da ispituje sve navedene i sudac niti ne zna koga je on naveo kao vozace...sudac je dobio slucaj u kojem pise da turudic NIJE dao podatke o vozacu sto je turudic osporio i pokazao potvrdu da je podatke o vozacu DAO i tu je za svakoga suca kraj price. Znaci kriva je POLICIJA

      12. 9. 2019,   21:50
    • kako se "vidi" kod suca se sigurno ne vidi..oib ( ne znam kako se identificiraju osobe iz Zimbabwe, ali kako kažeš...ne griješite..sudac je -ako je imao imena osoba koje su navedene kao mogući vozači iste pozvati u svojstvu svjedoka-kod obrane Turudića,a isto su mogli i policajci. Mada, kad sve zbrojimo trošak pronalaženja dokaza za prekršaj premašuje vrijednost samog prekršaja...ali to je očito izrugivanje Zakonu.

      12. 9. 2019,   23:47
  • Šteta kaj ne piše kojim je uređajem snimljen. Kad su mene lani snimili zbog prebrze vožnje, isto tako prijavio sam četvero potencijalnih vozača prekršitelja (žena, kćer, sin i ja) i pozvali su me u policiju, pokazali snimku, fotka kao za osobnu, nisam se mogao izvući da to nisam ja.

    11. 9. 2019,   13:38
    • Ja se nisam vidio na slici al sam morao navest tko je vozio . Lipo mi je receno ako ne znam ili ne napisem kazna ide automatski meni jer je auto moj

      11. 9. 2019,   13:52
    • Za svaku vožnju firma-pravna osoba ilimodgovorna osoba u pravnoj osobi mora izdati putni nalog prije početka upravljanja vozila i točno navesti kad, gdje, tko i kojom relacijom upravlja netko vozilom... ako nije to učinjeno, pravnoj osobi ide prekršajni nalog ili prijava...

      11. 9. 2019,   14:02
    • Kako vam je onda Bosna u takvom rasulu kada postoje točno pisani zakoni?

      11. 9. 2019,   14:09
    • htjela sam i ja reci da se vidi tko vozi, ali kako je sustav sudstva korumpiran to se nije moglo dokazati tko je vozio?? I onda da ljudi imaju povjerenja u sudstvo i drzavu. banana drzavu cak i manje od toga. sramota

      11. 9. 2019,   14:24
    • Nije šteta. Nije ni važno. Ovdje nitko neće platiti kaznu. Nema pravne države dok postoje drugi i drukčiji. Dok postoji mala kazna koju veliki ne trebaju platiti jer za njih su rezervirane samo kazne koje su veeelllijkkeeeeee, odnosno velika zlodjela. I to, ako uspiješ dokazati kroz medije.

      11. 9. 2019,   14:33
    • Kad si dio lopovskog sustava ne vidi se ni ono što se vidi.

      11. 9. 2019,   14:37
    • Moji roditelji bi rekli; "Vrana vrani oči ne kopa".

      11. 9. 2019,   14:49
    • Zarr se ne pisu putni nalozi ako se sjeda za automobil koji je u vlasnistvu tvrtke?? Za ne ispunjenje istoga je dosta velika kazna....ali za nas obicne gradjane!! j*m vam sve po spisku vama KDZovcima i SDPovcima i svim mrziteljima hrvatske sve vas treba po kratkom postupku!

      11. 9. 2019,   15:01
    • Policija je ta koja je plaćena da pronađe krivca/vozača, a ne mi. Prije desetak godina dobio sam takav upit, nisam reagirao, pa sam pozvan sucu za prekršaje(zbog neodazivanja, kazna 2000Kn). Sutkinja me pitala tko je vozio. odgovorio sam, vjerojatno ja, ali to neću priznati, niti se izjasniti, uz obrazloženje, tko izda sebe, izdati će oca, mater, brata, sestru, djecu, Boga, Hrvatsku, Jugoslaviju, kralja i svašta sam još nadrobio. Nije bila neka oštrokondža, lijepo smo se zabavljali, rekla je da cijeni moja visokomoralna načela, ali mi ipak mora odalamiti kaznu 2000 kuna, po zakonu. Pri tome nisam razmišljao da bih, da sam priznao, dobio kaznu za prebrzu vožnju 4 puta manju(500kn). Dobio sam poštom rješenje. Na sreću, sjetila se napisati uputu o pravnom lijeku. Napisao sam žalbu Višem prekršajnom sudu, a rješenje čekam već više od 10 godina.

      11. 9. 2019,   15:43
    • ne razumijem čemu čuđenje što se ne vidi tko je vozio.. kamera slika i u odlasku, što znači da se vidi samo zadnji kraj automobila

      11. 9. 2019,   15:54
    • bajo, zato sam i komentirao da bi trebala biti i informacija kojim je uređajem snimljen, jer ako je snimljen ovim novim fiksnim kamerama, postavljenim u limene kutije iznad ceste, vidi se i da li si se taj dan obrijao.

      11. 9. 2019,   16:48
    • Čemu služe tablice? Kazna se pošalje vlasniku, pa se on nek dogovori sa svojim "klijentima" tko je vozio, ako nije on. Čemu rade nauku?!

      11. 9. 2019,   16:49
    • Frank Sinatra, jedino nam nisi napisao koji su to po tebi "volitelji Hrvatske"?

      11. 9. 2019,   16:59
    • Može vozač staviti masku sa likom druge osobe i tako zavarati policiju. Vidio sam to u TV seriji Columbo. Ali on je to skužio, naši ne bi.

      11. 9. 2019,   17:03
    • laptop i prijeiposlje, ja sam lani isto tamo prekoracenje 50km/h, 5000 kn (nisam ziher vise) oduzimanje vozacke itd... morao navest ko je vozio. Naveo cijelu obitelj skoro i dosla na kraju samo kazna od 1500kn zbog toga sto nisam znao tko je vozio.

      11. 9. 2019,   17:16
    • neki su jednakiji od drugih. dobio sam dopis da navedem vozaća u trenutku prekršaja i to sam učinio. pri produžetku registracije ta me kazna čekala inaće ništa od rege. naravno da nisam mogao niša nego platiti jer prigovor se uvažava unutar 8 dana.

      11. 9. 2019,   22:04
  • hahhah pa kaj ih nije sram više?

    11. 9. 2019,   13:34
  • Nemoguce da se na snimci ne vidi vozac.

    11. 9. 2019,   13:44
    • ahahahhaahah, vidiš da je moguće. da su uslikali tebe, mene.... mi bi morali platiti, a ovako vidiš da je sve moguće.

      11. 9. 2019,   13:57
    • U slucaju da se stvarno ne vidi vozac, kaznu dobiva onaj na kojeg glasi vozilo iako postoji mogucnost vise vozaca vozila.

      11. 9. 2019,   15:08
    • U ovom slučaju, vlasnik vozila je banka.

      11. 9. 2019,   16:22
    • Obzirom da je vozilo na leasing, kaznu ne plaća vlasnik nego ugovorni korisnik vozila, isto kao i sve ostale prekršaje (npr. kazna za parkiranje), a obzirom da se vozilom koriste svi članovi njegove obiutelji, najvjerojatnije je ugovorni korisnik Turudić.

      11. 9. 2019,   16:52
    • Laptop, u pravu si, upravvo tako, zato ga nisu smjeli osloboditi optuzbe, ili mu duhovi voze auto.

      11. 9. 2019,   16:55
    • Naravno, u pravu ste, moj prethodni komentar bio zajebancija.

      11. 9. 2019,   18:42
    • Boris....nikako ne moze placati kaznu vlasnik vozila jer ako je vlasnik ne znaci da je i kriv za bilo kakav prekrsaj ili da je i on vozio...na policiji je da sazna tko je vozio, a ne na sudu...totalno ne poznajete zakone i unutrasnjost automobila je privatan prostor i ne smije se koristiti slika i da se vidi tko je vozio jer ih automatski tuzi za narusavanje privatnosti...jbg...zakon je takav ali hrpa ljudi to nema pojma

      12. 9. 2019,   00:26
    • Vegas, izgleda da ti nemas pojma, o cemu pricas, unutrasnjost auta privatnost, to znaci da stavis masku na lice i nikad neces platiti kaznu, jako pametno, jednostavno reces to nisam ja , to je dug sveti, naplatite njemu, ali ne i on je u unutrasnjosti auta privatno.

      12. 9. 2019,   07:20
    • Vegas, da je tako kako ti pišeš, ne bi se policija služila kamerama, nitko ne bi platio kaznu...

      12. 9. 2019,   07:42
    • Boris....jako dobro poznajem zakon i takodjer gdje tocno pise da ti ne smijes u svome privatnome vozilu se voziti i sa maskom na licu??? Ja vam govorim takodjer iz svog iskustva jer to isto sto je i on napravio radim i ja i mozete i vi i svi drugi. Samo ako je sluzbeni auto od firme ne mozes to napraviti, a ako je privatni mozes bez problema..... evo ti i jedan dio teksta iz jutarnjeg od prije par godina.... Časlav Žaja, također odvjetnik iz Zagreba, pojašnjava kako snimka ne bi smjela sadržavati detalje iz unutrašnjosti vozila, jer bi se u protivnom narušavala Ustavom zaštićena privatnost. Ako ti nesto nije jasno slobodno pitas jer ja jos niti jednom nisam platio kaznu od svih tih silnih kamera na cesti...jedino kada te bas policajac zaustavi...sve drugo si mogu objesiti macku o rep :)

      12. 9. 2019,   07:54
    • laptopxp....da ljudi znaju kako onda i ne bi placali kazne...ja znam kako i zato ih i ne placam

      12. 9. 2019,   07:55
    • A ovo je napravio Turudic.....U 20 godina prakse imao sam raznih slučajeva”, govori Mario Klokočovnik, zagrebački odvjetnik, o pokušajima izbjegavanja plaćanja kazni. “Na snimci kamere se pojavljuje registracija vozila, no MUP ne može utvrditi tko je sjedio za upravljačem. Policija tada pisanim putem od vlasnika traži podatke o vozaču, a vlasnici najčešće odgovaraju da vozilom upravlja veći broj osoba, te navedu imena nekolicine članova obitelji, prijatelja... Policija bi trebala provjeriti svakog od njih, no kako to zbog opsega posla jednostavno nije moguće, izriče prekršajni nalog vlasniku s obrazloženjem da nije dostavio podatke o osobi koja je vozila. U prigovoru na prekršajni nalog vlasnici vozila tvrde da to nije točno, kao što i nije, pa sudovi uglavnom odlučuju u njihovu korist”, kaže Klokočovnik.

      12. 9. 2019,   07:56
    • Vegas, na slici uz registraciju vozila i slike tablice, jako se dobro vidi i tko sjedi za upravljacka vozila, ako ne vjeruje, probaj odmah sa prekoracenja brzinom kroz kameru, pametnjakovicu, uvjeri se.

      12. 9. 2019,   14:46
    • Ne baš sasvim off-topic... Ustavni sud Slovenije zabranio je razmještanje nadzornih kamera na slovenskim cestama, zaključivši da je to povreda privatnosti. Cijeli nadzorni sustav je već kupljen i sada ne znaju što će s njim. Svaka čast Janezima!

      12. 9. 2019,   14:56
    • Boris ivancic....vec su me snimili 800 puta i znam sta ti pricam...ne pisi gluposti...prvo upravo ovo sto Anarh kaze za SLO...unutrasnjost automobila je privatan prostor i ne smije se vidjeti unutrasnjost automobila na slici, odnosno ne smiju to koristiti jer ih mogu tuziti za narusavanje privatnosti....kao drugo kamere snimaju i od iza, kao trece hrpu puta ima refleksija od stakla i ne vidi se uopce unutar automobila...lijepo sam ti napisao u postovima prije sto kazu odvjetnici i da sam se sam 800 puta izvukao na tu foru koju je turudic napravio

      12. 9. 2019,   19:42
    • Vegas, pa ti si svjetski fenomen., ali kao vlasnik vozila odgovaras .

      12. 9. 2019,   21:45
    • Ne znam zbog cega bi bio svjetski fenomen??? kao vlasnik vozila mogu samo odgovarati ako sam dao auto maloljetnoj osobi, osobi bez polozenog vozackog ispita, pijanoj osobi ili nadrogiranoj osobi ili bilo kome tko nije bio sposoban voziti to vozilo. Za prekrsaj koji je netko napravio sa tim vozilom ja kao vlasnik NE MOGU odgovarati.

      12. 9. 2019,   21:53
  • Ova vijest me baš nasmijala. Neću ni komentirati drugačije jer nema smisla.

    11. 9. 2019,   13:36
  • Meni su poslali kaznu u Ri., bez snimke bez icega, samo registracija i vrijeme prekršaja. Kazna 2000kn.Zalio sam se trazi snimku i naravno, nista od toga. Šta to nije super?

    11. 9. 2019,   14:03
  • Zanimljivo, a ja sam morao navest kto je vozio moje auto ili platit kaznu. Znaci imamo dva zakona , jedan za obicne gradane a drugi za javne osobe

    11. 9. 2019,   13:49
  • Hahahahahaha, pa kako im nije neugodno više

    11. 9. 2019,   13:53
  • Pa ne meže velki Rvat i ADZejovac bit kriv... Ali kad u Bjelovaru voziš svoja drva na svom traktoru, e onda ti evo 1000 kn kazne....

    11. 9. 2019,   13:56