Super odmor u staroj bačvi: "Govorili su mi da sam lud"

Marko Duvančić vlasnik je OPG-a koji proizvodi 30 do 40 tisuća litara vina godišnje, a kod njega gosti spavaju u krevetima koje je sam izradio

U Razvođe sam došao s tri godine u posjet baki. Kad se bližilo vrijeme odlaska kući, rekao sam roditeljima: ‘Ne, ja ne idem!’, priča nam Marko Duvančić (42). Zahvaljujući Agroturizmu Duvančić i smještaju u vinskim bačvama, naselje kraj Drniša postalo je turistička destinacija.

POGLEDAJTE VIDEO:

04:48

- Bačve sam nabavio u tvrtki koja je rasprodavala stvari. Točno se sjećam, bio je petak. Došao sam pred vrata svoje kuće i pokucao, ali nisam ulazio. Supruga je otvorila vrata i rekla mi: ‘Zašto ne ulaziš unutra?’, a ja sam samo spustio glavu i prekrižio ruke. Tad je rekla: ‘Ne, ne, ne, imaš opet novu ideju! Nemamo novca!’. Već sljedeći ponedjeljak su financijska sredstva bila osigurana, a u utorak smo kupili bačve - prisjeća se Marko.

Dok je još pregovarao o bačvama, u drugoj kancelariji su se smijali da su našli budalu koja će ih kupiti, jer nisu bile u funkciji 30-ak godina. Konoba Dida Marka danas ima šest hrastovih bačvi, a nazvao ih je po svojemu djedu čija fotografija ponosno stoji u restoranu. Svaka soba nosi ime muškog unuka.

- Mještani su mi rekli da sam lud. ‘Tebi će netko doći jesti i spavati u Razvođe?’, govorili su, no ja sam bio tvrdoglav i uspio napraviti ono što sam htio - kaže Marko, koji je ujedno i profesor na Veleučilištu u Kninu. Agroturizam Duvančić ima i streljanu za luk i strijelu, zračnu pušku te dva igrališta za balote, a malo dalje je i vinograd. Za goste je uredio i biciklističku stazu od šest kilometara. Kad dođu pred njegov trijem, prvo ih ponudi domaćim vinom.

- Proizvodimo od 30 do 40 tisuća litara vina godišnje. Oko 60 posto se koristi ovdje, a ostalih 40 posto ide stalnim mušterijama. Na bookingu imamo ocjenu 9,8 na cjelokupno domaćinstvo. Ljudi su zadovoljni, pripremamo isključivo domaću hranu. Ono što ne proizvodimo, uzimamo s drugih domaćinstava. Imamo magarce i kokoši, a stižu nam i konji. Oni su moja ljubav - priča vinar. Prosjek noćenja je tri dana, a Marko ističe da radi “od 0 do 24”. Ovo mu je četvrta sezona. Vraćaju se jer su navikli na njegovu ljubaznost. Čude se što je tako opušten jer im dopušta da se u bilo koje doba dana i noći slobodno ušetaju u kuhinju i posluže namirnicama.

- Jedan gost je došao ovdje isključivo zato što je bačva okrugla. Rekao je da mora osjetiti tu energiju koja se nalazi unutra. Tvrdi da se to i dogodilo - ponosno će Marko.

Ava Karabatić dobila je više glasova od Plenkijeve ministrice kulture Obuljen Koržinek!
SPEKTAKL

Lani sam u ovo vrijeme bila doma u alkoholiziranom stanju. Ovo je veliki uspjeh za mene i moj mali tim velikih ljudi, rekla je Karabatić

Milanović se konačno oglasio: 'Razgovori o sastavljanju nove saborske većine već traju...'
NAKON IZBORNE NOĆI

Kao i do sada, ja ću se i u ovoj situaciji do kraja držati slova i duha hrvatskog Ustava - napisao je Milanović
Ovo su 'preskakači' izbora: U Sabor idu Vučemilović, Zurovec, Stier, Bartulica, Krstičević...
PREFERENCIJALNI GLASOVI

Preferencijalni glasovi su skinuli mandate Mostu, Domovinskom pokretu, PGS-u, ali otkrili i stranačke netrpeljivosti i pomrsili planove šefovima stranaka. Čačić i Glavašević ipak neće u Sabor