Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Supruga preživjelog mornara: Kapetana Dina svi su poštovali

Komentari (95)
  • Ovi sta su se jedva spasili imali su ludu srecu,a ove ostale splavi se nisu otvorile i brod je potonuo ,a prezivjelima su date upute sta ce govoriti tj sta smiju kazati a sta ne....

    8. 11. 2019,   07:35
  • Ici u takav uragan svjesno je van pameti!

    8. 11. 2019,   07:32
  • Kako besmislen clanak. Sve je to skupa tuzno, ali pisanje ovakvih gluposti nema smisla.

    8. 11. 2019,   07:22
  • Cit...Prelazimo na teška pitanja. Zamolili smo ju da nam kaže nešto o jutru kad su njen muž i ostali mornari napuštali brod u uraganu. Međutim, Elena nam ne može odgovoriti na ovo pitanje. Da, NARAVNO na to pitanje nema odgovora jer su brod napustili i prije no što je izdata zapovijed o napuštanju broda jer splav kojom su napustili tonući brod je zapravo kapaciteta cjele posade koja je u tom trenutku trebala biti OKUPLJENA za napuštanje broda ! U prilog tome govori i činjenica da ostale splavi nisu nikad pronadjene u zoni u kojoj je pronadjena splav sa ovima što su napustili brod prije zapovjedi za napuštanje broda. Nažalost u svoj ovoj tragediji vraćamo se na odgovornost Kapetana koji je prema činjenicama u opisanom tekstu o stanju broda, održavanju i uvijetima koji su prethodili bio jedini odgovoran za zaustavljanje broda i najvjerojatnijim prjetnjama otkazom i gubitkom posla trebao se suočiti sa takvim mučnim odlukama ali bi danas bio živ skupa sa ostalima i bio u poziciji da na ovaj ishod tragedije nastupi sa svim obrambenim mehanizmima i uništi reputaciju i kriminalna djela ove i sličnih brodarskih kompanija koje grade novac i bogatstvo na ljudskim životima !

    8. 11. 2019,   07:33
    • Daj prestani s*at... Ti znaš sigurno što se događalo na tom brodu...

      8. 11. 2019,   07:53
    • @modri2010 Da preskocim nedostatke kulture u samom tvom komentaru i odgovorim da cinjenice govore same od sebe sto se desavalo no oni koji se bave tom vrstom posla zasigurno znaju da ukoliko Kapetan ima sve dokaze o odrzavanju broda, njegovim tehnickim i sigurnosnim limitacijama i plovidbenoj sposobnosti te ukoliko je bilo sto kompromitirajuce ima pravo zaustaviti brod , odbiti isplovljavanje i pozvati nadlezne sluzbe kojima ce predociti dokumentaciju i na osnovu cega ce dalje pravno tuziti brodarsku kompaniju za njezina kriminalna djela i svjesno ugrozavanje ljudskih zivota To nije ucinio iz samo njemu poznatih razloga !

      8. 11. 2019,   08:08
    • Ti zbilja ništa ne razumiješ! Stanje broda nema apsolutno nikakve veze zašto je potonuo. Potonuo je samo zbog uragana 5. kategorije i kapetana koji je svjesno krenuo u smrt.

      8. 11. 2019,   08:17
    • Dijelim mišljenje da su ovi preživjeli zapravo pobjegli s broda, prije odluke o napuštanju broda. Pitanje je zapravo, kakve su bile ostale splavi i da li je nakon toga uopće bilo moguće napustiti brod, jer se i nevrijeme vjerojatno pogoršalo.

      8. 11. 2019,   08:17
    • Sve su to samo vasa naklapanja....mozda da, a mozda i ne.

      8. 11. 2019,   08:24
    • Kad su krenuli taj uragan je još bija tropska oluja, a kad ih je zahvatija bija je uragan 3. kategorije. O stanju broda ne bih jer tu ima previše nagađanja i pametovanja osoba koje nikad ni mora nisu vidli.

      8. 11. 2019,   08:25
    • @modri2010: Cit . ( Ti zbilja ništa ne razumiješ! Stanje broda nema apsolutno nikakve veze zašto je potonuo. Potonuo je samo zbog uragana 5. kategorije ) OVAJ komentar je toliko glup i besmislen da sam ga copy/paste ali ne da odgovorim na ovakve bedastoće već da ljudi vide TKO sve ovdje komentira no da bude svima jasnije REFERIRAM se na ovaj dio Cit.. Stanje broda nema apsolutno nikakve veze zašto je potonuo. !!??? Za one koji se ne razumiju u ovo napisano iz komentara ,rekao je da ( potrošenu gume i izlizane kočnice zapravo nemaju veze sa time što je vozilo isliznulo na mokrom kolniku ) !!Ljudi moji ..zato se zbog ovakvih razmišljanja dešavaju nesreće, ubijaju vam takvi djecu, vas , mene čine nervoznim da moram i uopće odgovarat ovakvima !

      8. 11. 2019,   08:32
    • Armageddon, opet lupetaš a lijepo sam ti rekao da prestaneš. Dajem ruku u vatru da se nisi u životu brodom vozio...

      8. 11. 2019,   08:39
    • Naravno da ime veze sa stanjem broda. Ti su brodovi dizajnirani tako da su nepotopivi. Nadalje, brod je bio u losem stanju i kapetan NIJE smio preuzeti to plovilo. I isto tako je morao (s obzirom na saznanje o nadolazecem uraganu) nastojati isti izbjeci bez obzira na naredbe kompanije. Kapetan na brodu je BOG, njegova je prva i zadnja, njegova je odgovornost brod i zivoti posade. Nakon svega, moze dobiti otkaz naravno, ali ovako su svi mrtvi a brod potopljen. Puno puta u zivotu se svi olako pouzdajemo u srecu.... ovaj put je sreca izostala, a rezultat je vidljiv...

      8. 11. 2019,   08:45
    • I modri ne potvjenju. Ne moras se voziti brodom da bi poznavao pomorska pravila...Armagedon nazalost ima pravo.

      8. 11. 2019,   08:45
    • Asti teorija...pa šta i da jesu napustili prije zapovijedi...nije to bila jedina splav, to je bila jedna od 4 splavi na brodu koliko znam. Uostalom i tvoje go*no bi tražilo izlaz da se nađe u takvoj situaciji..pitanje je zašto nisu svi napustili kad i ovih troje preživjelih...da jesu možda bi sad bili doma ličili psihu ko i ovi. A ovi šta pišu da je morao na svoju ruku promijeniti rutu prvo nikad nisu šefa imali, a drugo mislim da je priča bila da nisu imali goriva za mijenjanje rute...nagađanje na nagađanje...al zašto bi vaše bilo točno, a ovo izrečeno laž...

      8. 11. 2019,   09:28
    • @Popokatepetl&misiz Cit...Asti teorija...pa šta i da jesu napustili prije zapovijedi...nije to bila jedina splav, to je bila jedna od 4 splavi na brodu koliko znam. ODGOVOR na pitanje , A šta ako su i napustili brod prije zapovijedi !? Pa gledaj ... sa jedne strane NIŠTA a sa druge strane SVE !! Dakle sa strane da su se spasili njhov život , njihova odluka bez obzira što je to van procedure o napuštanju broda i izdavanja zapovijedi i o tome bi se dalo dosta reći , no PROBLEM je u svemu navedenom u pitanju ŠTO ako je to bila JEDINA splav koja je u tom trenutku bila sposobna i na raspolaganju za napuštanje broda ! U tom slučaju nisu ostavili ništa ostalima i svojim činom svjesno ugrozili živote ostalih. Naravno to je predmet istrage za koji se neće nikad saznati jer su preživjeli po tom pitanju svi u istom iskazu !

      8. 11. 2019,   09:55
    • I normalno da nećeš primati zapovjedi od idiota koji te je uvalio u ovo. Ovi su bili pametni i na vrijeme pobjegli.

      8. 11. 2019,   11:40
    • Ma moj Armagedon ja kod tebe vidim samo izmišljanje i izvrćanje već ustanovljenih činjenica...odakle tebi podatak da je to bila jedina splav na raspolaganju?! Zašto bi to bila JEDINA splav?! Nema teoretske šanse da od 4 samo jedna funkcionira tim više što je navodno druga već nađena, samo prazna nažalost...prema tome prestani pretpostavljat i svoje pretpostavke predstavljat kao činjenice. U trenutku kad ti valovi budu preko deset metara i kad se nađeš, nedajbože, u tom crnilu i neizvjesnosti pitat ću te za proceduru, e*ala te procedura...čupaš živu glavu ako si iole normalan i priseban..kakva crna procedura u uraganu pete kategorije...

      8. 11. 2019,   12:07
    • @Popokatepetl&misiz Kada se brod postavio bočno na vlovima od 8-10 metara ( zbog gubitka propulzije ) i pri čemo je došlo do dodatnog naginjanja broda usljed prodora mora i preplavljivanja strojarnice , došlo je do gubitka stabiliteta broda i valjanje broda odnosno amplituda naginjanja uzrokovala je gubitak uporabne sposobnosti korištenja splavova na strani privjetrine i udaraca olujnih valova . Dakle na strani nagnutog broda sa kojeg je spuštena splav u more od strane preživjelih postavljam ti pitanje KOLIKO je ostalo splavi kada su ovi "dezerteri " napustili brod ?

      8. 11. 2019,   12:22
    • Ahahhaha, dezerteri? Kod privatnika dezerteri? Jesi li ti normalan? Svatko s imalo mozga bi bacio kapetana preko palube jer ih je uvalio u ovo.

      8. 11. 2019,   12:26
    • @Titaras Nažalost nisu imali vremena za takvo nešto tako da su na kraju morali sami sebe bacati !

      8. 11. 2019,   12:46
    • Armageddon je čisti primjer internet junaka. Pametuje on nečemu o čemu u suštini pojma nema, niti zna kako to u stvarnosti funkcionira. Negdje je pročitao to što tipka i misli da je popio svu pamet svijeta. Stvarnost je puno, puno drugačija od toga naklapanja znanstvenih činjenica.

      8. 11. 2019,   12:51
    • Armagedon potpisujem sve sto ste napisali, a ovi koji nikad "broda nisu vidjeli" neka lupetaju i dalje. Mi koji navigamo jako dobro znamo kako nazalost stvari funkcioniraju na relaciji kompanija - brod, kompanija - pomorac. Nazalos stara izreka "kruh sa 7 kora" danas se pretvorila u "kruh sa 10 kora".

      8. 11. 2019,   13:45
    • @rukvas Slažem se da je pomorsko zvanje , poziv sa teških " 10 kora " i to zvanje ima svoje prednosti i mane kao uostalom svako zvanje koje je izloženo rizicima i odgovornostima kao što je i u ovom slučaju još jednom dokazano što se povlači zapovijedna odgovornost i loše odluke ! Najveći problem današnjice i to ne samo u pomorstvu već u drugim zanimanjima jest činjenica da smo svi na udaru ucijena i stjerani u uski manevarski prostor odlučivanja u donošenju važnih odluka u kritičnim situacijama za što su krajnji rezultati katastrofalne nesreće i posljedice istih !

      8. 11. 2019,   14:11
    • Armagedon, za ime bozje! Pokusajte se obuzdati. Zasto toliko insistirate na necemu o cemu nemate blage veze?!

      8. 11. 2019,   16:19
    • ARMAGEDON....kojih ti gluposti navalja to je cudo, drobis li ga drobis, a apsolutno nista s nicim...samo tares......a ti rukvas ne znam gdje i koliko navigas, jer kompanija ima svakakvih, nasrecu nemam takvih skroz losis iskustava....mozda 90 i neke kad sam pocinjao navigati...

      8. 11. 2019,   16:51
    • Gospodo njih više nema, lako je sad biti general. Što je razlog havarije i potonuća ostat će joś jedna priča na papiru. Tko je ikad bio u fortunalu force 12 razumije osjećaje tih ljudi

      8. 11. 2019,   20:09
    • E moj stari koji je navigao 42 godine se potpisuje pod armagedonom, a vi ostali se mislite.

      8. 11. 2019,   21:34
    • Spear, po mom misljenju je obrnuto, 90 i neke je bilo puno lakse navigat nego danas, jer dans je kompaniji bitno da je sve ok na papiru a nazalost u cijelom lancu pomorstva mi pomorci smo na dnu tog lanca, ispod nas je ostalo jedino more. A po tvojoj prici o tvojoj kompaniji ti si onda dobio bingo. Mislim da ce se sa ovim sloziti vecina pomoraca danas.

      8. 11. 2019,   22:24
  • U tijeku trajanja uragana nemoguće je ukrcati se na splavi,prema tome ovi su zbrisali na splav kad je more još bilo donekle mirno. Može pričat o teškoćama na splavi, može pričat o hrani, vodi i u kakvom su stanju oni i mrtvi. Ali o ukrcavanju i o otpuštanju splavi o tome se ne može pričati, još je teško. Ostale splavi su vjerovatno s obzirom na sve okolnosti na dnu mora.

    8. 11. 2019,   13:16
    • Chanel, plus za komentar. Tocno, za vrijeme uragana nemoguce ili gotovo nemoguce je ukrcati se u splavi tocnije life-raft(ne bih znao hrvatsku rijec, recimo 'splav na napuhivanje' ili sl). Lp

      8. 11. 2019,   16:56
    • Koliko se sjećam njih je prema priči bilo petoro i kako je bila oluja, oni su se svo vrijeme držali za splav koja je bila prevrnuta. Dvojica nisu izdržali. Tek kad se malo smirilo, uspjeli su se popeti na (i dalje prevrnutu) splav. Proguglajte, pa ćete vidit.

      8. 11. 2019,   22:50
  • Izgleda da bi se na forumu našlo više onih, nego samih stradalnika, koji znaju što se točno dogodilo, tko je i zašto kriv i slično. Ko da su plovili u neposrednoj blizini i pažljivo bilježili borbu za život ovih jadnika. Armagedon je naravno vođa te ekipe koja od prvog trena zna da se radi o nekakvoj masonskoj zavjeri samo za sada, zbog toga što su upletene strane sile, agenti i špijuni ne želi otkriti punu istinu. Čim se sruši ili nestane neki avion očekujem da Armagedon da svoje tumačenje katastrofe.

    8. 11. 2019,   18:44
  • 40 godina sam pomorac bio i znam! More ne oprašta greške! Poštovanje Kapetanu! God Bless my SIU Brothers!

    8. 11. 2019,   10:22
  • Meni je ona prekrasna. Ima fantastične usne :-)

    8. 11. 2019,   08:13
  • Superman, nije isao svjesno u uragan. Po svemu sudeci svjesno se izlozio riziku ulaska u uragan, a to nije isto. Jedno je sigurno a to je da je 'Bourbon' firma znala putanju broda, poziciju broda, putanju uragana, poziciju uragana i to u svakoj sekundi. Po raspolozivim podacima, logika vodi na zakljucak da je kapetan namjeravao presjeci putanju uragana sigurno i na vrijeme. Po svemu sudeci stroj/pogon im je stao dan dva prije nadolaska uragana a da ga posada nije mogla i/ili uspjela osposobiti. Ostalo, u domenu pretpostavke, masti na volju, pokusaj zakljuciti sam. Lp

    8. 11. 2019,   16:44
  • Kakva žena mmm...

    8. 11. 2019,   11:07