Obavijesti

Promo sadržaj

Suradnja bez ijednog ispijenog piva

Suradnja bez ijednog ispijenog piva
3

Svjetski prvak u F1® Nico Rosberg i Heineken poručuju da je i jedno pivo previše kad se vozi. Odvažna komunikacijska kampanja najnoviji je doprinos kompanije u promicanju odgovorne konzumacije

Novo izdanje međunarodnog Heinekenovog komunikacijskog  programa When You Drive, Never Drink nedavno je krenulo i u Hrvatskoj. Zvijezda TV reklame, koja naglašava dugogodišnju predanost kompanije odgovornoj konzumaciji, je bivši vozač i svjetski prvak Formule 1 Nico Rosberg. Ukratko, Nico u spotu uspijeva ne podleći pritisku, odlučno naglašavajući da je i jedno pivo previše kada voziš. Drugim riječima, jasno i javno prenosi poruku: nikad ne pij kad voziš.



Kampanja je izazvala brojne pozitivne reakcije na tržištima na kojima je ranije krenula, a rezultati globalnog Heinekenovog istraživanja pokazuju pozitivne promjene ponašanja potrošača u situacijama koje uključuju konzumaciju alkohola i vožnju. Podizanje svijesti o opasnostima za druge i sebe prilikom vožnje pod utjecajem alkohola te ostvarivanje pozitivnih pomaka kad je riječ o odgovornoj konzumaciji ostaju glavni ciljevi i dugoročna strategija brenda, ali i kompanije.

„Kompanija HEINEKEN globalno i lokalno ulaže značajna sredstva, konkretno 10% oglašivačkog budžeta brenda Heineken, kako bi se promicala odgovorna konzumacija te kako bismo ju učinili nečim što je cool,“ poručio je direktor marketinga HEINEKENA Hrvatska Filip Rabuzin te dodao: „Ponosni smo na našu najnoviju kampanju koja jasno poručuje da nema kompromisa kad je riječ o vožnji i konzumaciji alkohola, odnosno da je u tom slučaju suzdržavanje jedina opcija.“ 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

PPS Galeković – kružnim poslovanjem do prirodnih proizvoda za eko grijanje
PROMO

PPS Galeković – kružnim poslovanjem do prirodnih proizvoda za eko grijanje

Gala peleti i briketi ekološka su rješenja za grijanje koja objedinjuju visoku učinkovitost, financijsku dostupnost te praktičnost za svakodnevnu uporabu. Cijeli proces proizvodnje Gala peleta je automatiziran

Pobjedničke strategije i izazovi za tvrtke: Kako zadržati kvalitetne radnike?
sadržaj donosi petrol

Pobjedničke strategije i izazovi za tvrtke: Kako zadržati kvalitetne radnike?

Suočeni s intenzivnom konkurencijom na tržištu rada, poslodavci se nalaze pred jednim od najvećih izazova: kako privući i zadržati kvalitetne radnike?
King Cross kreće u sveobuhvatnu rekonstrukciju
PROMO

King Cross kreće u sveobuhvatnu rekonstrukciju

Zagrebački shopping centar ostat će otvoren tijekom izvođenja radova čiji je završetak planiran za jesen 2025.