Obavijesti

Promo sadržaj

Svako 33. vozilo sudjelovalo je u prometnoj tijekom 2017.

Svako 33. vozilo sudjelovalo je u prometnoj tijekom 2017.
6

Prvi put jamstvo za kasko: riješite štetu u pet dana ili dobivate 1.000 kuna

Jeste li ikada sudjelovali u nekoj prometnoj nezgodi? Ili ste među onima koji misle da se takve stvari ipak događaju nekom drugom? Evo točno kakva je situacija: u prometnim nezgodama lani je sudjelovalo svako 33. registrirano vozilo u zemlji, srpanj je mjesec u kojem se događa najviše prometnih nesreća. Još konkretnije, najviše ih se događa petkom između 12 i 14 sati. Kada se tome pribroje i sitne nezgode uobičajene za svakodnevno parkiranje na gradskim ulicama i u javnim garažama, vrlo je vjerojatno da ćete u godinu dana zaraditi barem neku ozbiljnu ogrebotinu na svojem automobilu. Unatoč tome, tek je svaki šesti ili sedmi registrirani osobni automobil u zemlji osiguran kasko osiguranjem. 


Croatia osiguranje prva je osiguravajuća kuća u Hrvatskoj koja je upravo uvela garanciju da će svojim kasko osiguranicima u roku od pet dana riješiti prijavu za štetu ili će ih obeštetiti dodatnom naknadom od 1000 kuna. 
“Ako zakasnimo, naknadu od 1000 kuna isplatit ćemo korisniku nakon isplate osnovne naknade za štetu”, poručuju iz CO-a. 

Onima koji ovise o automobilu, a doživjeli su prometnu nezgodu, biti bez vlastitog prijevoznog sredstva danima ili tjednima te čekati isplatu naknade za štetu i popravak, može predstavljati noćnu moru. Prema podacima Ministarstva unutarnjih poslova, u 2017. godini u Hrvatskoj se dogodilo 34.368 prometnih nesreća, u kojima je sudjelovalo ukupno 61.176 vozila, među kojima 47.413 osobnih. Ako znamo da je u Hrvatskoj lani registrirano 1,596.087 osobnih vozila, ispada da je u prometnim nesrećama sudjelovalo svako 33. vozilo. Sretne su okolnosti kad sve prođe samo s materijalnom štetom, no i takav je scenarij prilično stresan. Prema podacima Centra za vozila Hrvatska (CVH), prosječna starost vozila je 13,9 godina, što znači da se isplati ulagati u vlastiti automobil. 

Prometne nezgode pritom nisu jedini rizik jer je uvijek prisutan i onaj od krađe vozila. Tu su i vremenske nepogode. Uslijed meteoroloških promjena posljednjih godina vrijeme je, zapravo, postalo sasvim nepredvidivo. Tuča, kiša, poplava, oluje, oštećenja - pojmovi su koje sve češće čujemo. 
Na takvo što najčešće ni vozači ni vlasnici vozila ne mogu utjecati, ali se policom kasko osiguranja mogu zaštititi od financijskih posljedica takve štete. Za dodatnu je bezbrižnost u Croatia osiguranju moguće ugovoriti i određene pogodnosti kao što je pokriće troškova najma zamjenskog vozila u slučaju nastanka nekog od osiguranih slučajeva, kao i uslugu vuče u slučaju prometne nesreće ili kvara vozila. Croatia osiguranje jamči da će vam na vrijeme isplatiti naknadu za štetu, s time da je postupak olakšan i time što se sve može obaviti putem interneta.
Osim toga, ugovaranjem police autokasko osiguranja u Croatia osiguranju ulazite u program pogodnosti “Dobra prilika”, kojim osiguranici mogu ostvariti popuste kod više od 80 partnerskih tvrtki. 

 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve