Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Traži ih Interpol: Tinejdžerice su otišle u Siriju u "Sveti rat"?

Komentari (363)
  • To se zove izapiranje mozga. Uzmu te pod svoje dok si mlad, i onda rade s tobom šta žele. Baš kao i sekte.

    19. 4. 2014,   20:18
    • sekte...bas to..sekte nista vise..

      19. 4. 2014,   20:28
    • Prije bih rekao da mediji ispiru mozak ljudima ovim informacijama. Ne znaju gdje se nalaze a znaju tko je što rekao, za koga su se udale, što pišu na facebooku. Da su stvarno nestale, našli bi ih preko mobitela, facebooka, prijatelja itd. Ovo je čista propaganda.

      19. 4. 2014,   20:56
    • nazalost nije.. istina je.samo novinari 24sata nisu se potrudili malo vise da istraze ova je vjest stara 10dana...i bilo je detaljnijih informacija..ovo je naskrabano napamet izvuceno iz konteksta.al nazalost je istina

      19. 4. 2014,   20:59
    • jel u Crkvi katolickoj to drugacije ?! od djetinstva ucis da samo jedna vjera postoji neka idu cure tamo od kuda su i ucili roditelji ... jedino da se spasis takvog ponasanha je odbit svakakvu Religiju i posvetit se obitelji i zivotnim radostima ...naravno dok mozes !!!

      19. 4. 2014,   23:09
    • nist, zasto bi nuzno morao odbiti svaku religiju? vecina religija ima lijepu ideologiju, a fanatizam stvara mrznju i ovakve dzihadiste, ako nisi fanatik, nego si umjereno religiozan, "spasit ces se takvog ponasanja"... drugo, religije su vec uhodan aparat za "ispiranje mozga", a sekte najcesce gradi jedan covjek od nule, u drustvu skepticnom prema sektama...i svejedno uspije djelovati uspjesno za svoje pojmove, to je genijalnost i umjetnost (samo iskoristena u pomalo krive svrhe)

      20. 4. 2014,   00:21
    • sve vjere svijeta napadaju djecu odmah po rodjenju jer se boje da ih kao punoljetne vise nece moci indoktrinirati valjano..

      20. 4. 2014,   02:35
    • Nist50% pa nemozes usporedivat krscanstvo s muslimantvom koje poziva na klanje nemuslimana, a krscanstvo te uci ljubi bliznjega svoga(sad koliko ti naucis to je druga stvar)?!

      20. 4. 2014,   10:35
    • nikola da ti znas ista o islamu kao vjeri jer poznavajuci svoje red je da poznajes i tudje makar radi tvog intelekta da hranis svoj mozak informacijama..prvo nijedna vjera ne poziva na ubijanje na klanje za razdod na mrznju ni u jednom vjerskoj knjizi nema fundamentalizma a drugo je kako ti neke stvari poistovjecujes..u svakoj vjeri ima frakcija sekti i oni su zlo i drustva i toj vjeri donose probleme

      20. 4. 2014,   10:40
    • je u pravu si ovi ekstremisti su pozvani u Siriju na prvenstvo u franjama!!

      20. 4. 2014,   12:39
    • budalo

      20. 4. 2014,   12:41
    • bas kao i svaka druga religija.. uzmu te pod svoje dok si mlad i rade s tobom sta zele, samo bi jos htel dodati, i to naprave jako dobro tako da ti mislis da ne radis ono sto oni zele, vec ono sto ti zelis jer si dobio slobodnu volju, bla,blah sposobnost da odabires izmedu loseg i dobrog, a u isto to vrijeme ne vrijede ista pravila za sve u toj zajednici, kao ni u jednoj drugoj zajednici, uvijek postoji hijerarhija, na taj nacin se "kontroliraju" ljudi, zivotinje, nebitno. sve je to priroda i snalazljivost pojedinca za bolji zivot i zivot vijecni koji stvarno postoji, samo ne onako kako ga prezentiraju religije (sebicni geni)

      20. 4. 2014,   15:37
    • @nikola .. sto ce tebi raj ?! ne snalazis se ni na ovom svijetu a mislis da ce ti u Raju biti bolje !!! extremista imas u svim religijam ... to ti je kada se ufuraju ljudi.Toliko se ufuraju da mozes i na nasim hodocastima vidjet kako padaju u trance i onda vele Bog ih je obuhvatio ... nikako ne razumijo da je to njihovo maslo Ludilo !!!!

      20. 4. 2014,   16:47
    • Trebalo bi svi muslimani da odu u tu Siriju i da upoznaju Alaha, što pre po mogućnosti.

      20. 4. 2014,   20:09
  • Podrška roditeljima da uspiju pronaći djecu i vrate ih doma....nema svetog rata ,samo je obitelj sveta.

    19. 4. 2014,   20:32
    • Poštovani, Vaš komentar prekršio je pravilo broj 2 naših pravila komentiranja. Za ovaj prekršaj sankcija je teža opomena. Trenutno imate 1 laku opomenu i 1 težu opomenu u posljednjih tjedan dana. Ako sakupite tri, vaš korisnički račun bit će privremeno blokiran.

      19. 4. 2014,   20:38
    • A šta su ti roditelji radili da nisu znali s kim im se djeca druže i o ćemu razmišljaju?? Putovnice???

      19. 4. 2014,   21:49
    • e jbg. lako je biti general poslije bitke.da li smo mi uopće svjesni skim se naša djeca druže?

      19. 4. 2014,   21:53
    • Naravno da sam znao dok su bili tih godina, makar nisam živio s njima jer sam bio razveden, i ak je bilo problema ja sam rješavao kojekakve kakice i meni su se povjeravali. Znali su dobit i batine, ali su znali da sam poišten i iskren i držim svoju riječ!!

      19. 4. 2014,   22:03
    • da da samo se tješi da si uvijek znao zahvali se dragom Bogu što si ti kao i ja imali sreću da su nam djeca odrasla a da nisu upala u nepoželjno društvo.

      19. 4. 2014,   22:12
    • To mogu zahvalit samo sebi jer sam iz malog grada, a znao sam i previše o tom gradu!!

      19. 4. 2014,   22:17
    • brčak je u pravu. uz svu volju i trud roditelja oko djece, na odgoj i formiranje ličnosti jako puno utječe sredina u kojoj se živi. ćak možda i više nego roditelji. imam odraslu djecu i unučad, odrastali su u ratnom periodu i uz sav naš trud samo zahvaljujući bogu postali su pravi ljudi. a izazova je bilo, još koliko!

      19. 4. 2014,   22:26
  • ne kuzim zašto su si svi muslimani zabrijali da su oni "nacija"? to su bili hrvati i srbi muslimanske vjeroispovjesti tj slaveni su. zašto se onda toliko nabrijavaju na tursku i te "spike" ? kriza identiteta..

    19. 4. 2014,   20:25
    • jarane nisi ti sav svoj....zivi u iluzijama i dalje..j..o mene sto ti pisem demant na tvoj komentar jer nisi ni vrijedan ga sa takvim stavom

      19. 4. 2014,   20:29
    • I ja ne kužim kaj su zabrijali!!!

      19. 4. 2014,   20:30
    • ma svejedno, ak se hoće izjasnit kak Klingonci neka, ko ij je*...ali ne kužim jednu stvar...ak muškog samoubojicu koji se sa 15 kila dinamita opaše oko struka pa se zaleti u autobus pun šljakera u njihovom raju čeka 70 i nekaj sitno djevica, kaj onda čeka njihove ženske samoubojice???

      19. 4. 2014,   20:34
    • drtino jedna..imas ti skole matereti jer bilo bi tuzno da imas da nisi naucio neke osnovne cinjenice prvo..ko je sta je ko si ti da govoris..svako ima pravo da kaze kako se osjeca ime i prezime neoznacavaju naciju ni vjersko oprjedjeljenje .....ja sam drzavljanin BIH i ako odem u tunguziju ja sam bosanac a ja pricao ovo ono neprije vode shvati ..nego takvi kao sto si ti nas zovu zatucani balkan gdje je vazno brojat krvna zrnca i govorit ljudima ti si ovo a ti si ovo...a da nije procitao ni tri knjige u zivotu.....i tvoj komentar nema veze sa clankom koji je izbacan al vidim da koristis svaki svoj komentar da huskas protiv drugog i drugacijeg

      19. 4. 2014,   20:36
    • Poštovani, Vaš komentar prekršio je pravilo broj 2 naših pravila komentiranja. Za ovaj prekršaj sankcija je teža opomena. Trenutno imate 1 laku opomenu i 2 teže opomene u posljednjih tjedan dana. Ako sakupite tri, vaš korisnički račun bit će privremeno blokiran.

      19. 4. 2014,   20:41
    • Nemojte djeliti lekcije muslimanima odnosno Balkanskim Slavenima njima se isto desila ista stvar kao Juznoamerikancima kada su dosli Evopljani i nabili im kriz pod nos. Tako su Turci napravili sa nasin nasom Slavenskom bracom. Pusite ljude da vjeruju oni su nasi isti jezik isti mentalitet imamo nesto sto nas spaja a to je jezik i Slavenski duh. Vjere nisu izmisljene da ljede spajaju nego da ljude razdvajaju malo se opametite ne zahebavjte nasu Slavensku bracu!

      19. 4. 2014,   20:41
    • ee "tajson" isprani mozgu

      19. 4. 2014,   20:44
    • umjesto da budete malo tolerantniji malo vise uvazavate drugo i drugacije dolazi vam praznik mira koji je jako cjenjen u katolickoj vjeri vi ovakve poruke i komentare ostavljate koji nemaju veze sa temom clanka..al mrznja je jaca od svega..pa nastavite i dalje

      19. 4. 2014,   20:46
    • Nisam Bosanac Slavonac sam i Hrvat i respektiram taj narod sa tim deckima sam isao zajedno u srednju skolu u Vukovaru iskreniji su iposteniji od Bosanca Katolika odnsno Pravoslavaca!

      19. 4. 2014,   20:47
    • he he fetva je bačena.

      19. 4. 2014,   20:48
    • mariocalebras....sad ga ti za s** pa nemožeš jedan narod branit tako što ćeš optužit drugi

      19. 4. 2014,   20:52
    • zabrijali su da su posebna nacija, sta tu nije jasno? sve svetske demografije poznaju dolazak na ove prostore samo hrvatskog i srpskog naroda. nigde se u staroj istoriji dolaska slovena na ove prostore ne spominju bosnjaci,makedonci,crnogorci, ne postoji ni jedan pisani ni materijalni dokaz o dolasku i jednog drugog naroda osim srbi i hrvata. istina je da su u srednjem veku stvorene drzave bosna i zeta(crna gora) ali su u tim drzavama kao narodi opet spominju samo srbi i hrvati. vladari bosne kotromanici su poreklom hrvati, a velmoze su bili delom srbi a delom hrvati, na primer bosanski vojvoda vlatko vukovic je bio srbin itd. bosnjaci se hvataju bogumilske vere u bosni kao dokaza za postojanje trece nacije, ali su bogumili bili obicni otpadnici od katolicke ili pravoslavne vere koji nisu hteli da priznaju crkvenu vlast ni rima ni vizantije, nesto kao protestanti na zapadu. molim svakog pobornika postojanja bosnjacke, crnogorske ili makedonske nacije da da link za ijedan pisani dokaz njihovog postojanja u recimo 8. 9. 10 ili 11 .veku, jednostavno ih nema, molim da se da i jedna titula bosanskog vladara koja se odnosi na bosnjacki narod, poznato da je recimo tvrtko 1. kotromanic bio kralj srba, bosne,pomorja i zapadnih zemalja, dalje kralj stefan dabisa je imao titulu kralja srba,bosne,pomorja,humske zemlje,donjih kraja, zapadnih kraja,usore,soli i podrinja. pitam vas, kako tadasnji bosanki vladari nisu culi ni znali za taj bosnjacki narod? ja priznajem postojanje bosnjackog i crnogorskog naroda, ali to su narodi koji su kasnijom demografskom evolucijom nastali od srpskog ili hrvatskog, jer jednostavno su samo ova dva naroda dosla na ova podrucija u sklopu selidbe juznih slovena.

      19. 4. 2014,   20:57
    • ma ko ce tu bosnu shvatit..2 nacije 3 religije a sve srbi/hrvati. muslimanima je tito dao "nacionalnost" i onda su se raskokodakali. isto tako zagorci sebe mogu onda proglasiti nacijom. mislim svasta..gdje je tu logika?

      19. 4. 2014,   20:59
    • Poštovani, Vaš komentar prekršio je pravilo broj 8 naših pravila komentiranja. Za ovaj prekršaj sankcija je lakša opomena. Trenutno imate 1 laku opomenu i 0 težih opomena u posljednjih tjedan dana. Ako sakupite tri, vaš korisnički račun bit će privremeno blokiran.

      19. 4. 2014,   21:01
    • Nikoga nisam napao samo imam moj pogled na ljude iz tih krajeva jer sa svima sam isao zajedno u skolu i radili smo skupa znaci govorim o svom iskustvu sa drzavljanima BiH:

      19. 4. 2014,   21:04
    • nediraj u Zagorje... to je hrvatski narod koji je oduvjek poznat po poštenju,pravičnosti,poštovanju drugih naroda i vjera,vrijedni ljudi... kao i ostali kajkavci...ali mnogim "velikim Hrvatima" jako smeta taj "kaj" od ne tako davne prošlosti...

      19. 4. 2014,   21:13
    • Ja bih se ipak složio sa Nemanjom ,ima dobre argumente i to su više manje povijesne činjenice koje je teško osporiti.

      19. 4. 2014,   21:15
    • pakik- pa meni je otac iz zagorja, tocnije bednje :) znam dosta o zagorju i ljudima od tamo. samo sam spomenuo ono da kako bi izgledalo npr. nista negativno jer zagorje volim :)

      19. 4. 2014,   21:20
    • ja ne kuzim zašto su ljudi poceli izmisljat nacije, samo jos jedan razlog zbog kojega se ubijamo.

      19. 4. 2014,   21:22
    • eee ljudi pa zar je bitno ko je odakle postao sta je svama mene zaboli ona stvar a izgleda da je vama to jedina preokupacija ovdje je u BIH dosta takvih kao sto ima na ovom portalu agresivnih fundamentalista sa svih strana koju svoju mrznju i ideologiju prosipaju a normalna raja se nebavi tim stvarima koje im odvlaci paznju od posla i zaradit koru hljeba ovdje u mojoj sredini ima i katolika i muslimana i pravoslavaca koji ce za sebe reci mi smo to i to..i ok nikom ne pokusavam svoje misljenje da natmetnem ovdje je prosuto jako puno krvi radi takvih ideologija koji vi podrzavate radi koga radi cega zar je vrijedno i jedno vase slovo jednog zivota ...zivite ljudi u miru eto vam blagdana praznika dosta je mrznje za mene je svako bosanac i hercegovac ko ima BIH pasos a ovi hrvati koji se udaraju u prsa da vise vole hrvatsku od samih ljudi koji u njoj zive koji neplacaju porez u njoj nego van nje ste dali puno pravo dvojno drzavljanstvo..samo su vam na grbaci..bez imalo zlobe i patetike to kazem al to vam govorim..treba cjenim i postovat zemlju u kojoj se zivi a ne da ti bude rezervna domovina to mislim u globalu..svako dobro

      19. 4. 2014,   21:23
    • Armel kazes za tebe je svako ko ima BiH pasos bosanac i hercegovac!?Ali ko si ti da se to pitas?Imam taj nesretni pasos ali nisam ni bosanac ni hercegovac!

      19. 4. 2014,   21:30
    • vlado dragi al to je nepisano pravilo dal se ti osjecas tako to je druga stvar neidem u tvoja licna osjecanja ili sta vec..al evo primjer da su ti roditelji dosli sa balkanskih prostora u ameriku i da si ti tamo rodjen ...imas njihov pasos danas sutra na sudu ili gdje god javno da se izjasnis ko si sta si ti moras reci da si amerikanac to je tako nepisano pravilo al da nije bilo prokletih ratova kod nas ovakih tema nebi ni bilo svi bi bili i bosanaci i hercegovi i srbi i hrvati i ukrajinci svejedno al et..

      19. 4. 2014,   21:34
    • ako ta tvoja racunica vrijedi,onda su hrvati srbi ili su srbi hrvati.....pitam se ako bosnjaci imaju krizu identiteta,zar je nemaju i hrvati i srbi?

      19. 4. 2014,   21:36
    • Armel cudna ti je logika-sta bi bilo da nije bilo???Ameriku su napravili amerikanci a bosnu amerikanci!?)))

      19. 4. 2014,   21:42
    • naravno da imaju,mnogo hrvata je srpskog podrijetla,najmanje jedna trecina,a danasnji muslimani u bosni mozda su samo 5 posto turskog podrijetla,ostalo slavenskog.

      19. 4. 2014,   21:44
    • nije mi cudna racunica nit ovo pisem onako radi reda imam dovoljno znanja za neke stvari a ameriku nisu napravili amerikanci jer amerikanci kao nacija nikad nisu ni postojali ..to je nacija doseljenika..amerikanci su indijanci pravi koji danas zive u rezervatima kojima su kroz vjekove krali plodna zemljista..

      19. 4. 2014,   21:45
    • Poštovani, Vaš komentar prekršio je pravilo broj 8 naših pravila komentiranja. Za ovaj prekršaj sankcija je lakša opomena. Trenutno imate 1 laku opomenu i 0 težih opomena u posljednjih tjedan dana. Ako sakupite tri, vaš korisnički račun bit će privremeno blokiran.

      19. 4. 2014,   21:45
    • @brckoboy. slazem se sa tobom da treba prevazici podele jer vi u bosni ipak delite istu zemlju, iste probleme i strasno krvavu istoriju, treba stati na loptu i traziti ono sto vas spaja a ne vecito ono sto vas razdvaja. uzeo si primer amerike, ali zaboravljas da je amerika novi svet i da americka nacija jos uvek nastaje, dok su nacije na ovim prostorima odavno nastale. u zapadnoj evropi se pojam nacionalsnosti pokusava vezati za drzavljanstvo, ali ipak im to jako tesko ide, francuzi,englezi,nemci znaju sta su i nikad nece prihvatiti da je neko emigrantsko dete iste nacionalnosti kao njihovo, ja sam ziveo u engleskoj pola zivota, i cela porodica ima britanska drzavljanstva, deca mi se rodila tamo, a ne dozvoljavaju ti da se izjasnis drugacije nego britanac ,ako imas njihov pasos, to je zakon. ali moj komsija englez mi je jednom prilikom rekao njihovu izreku " pas se moze okotiti u stali, ali nikad nece postati konj", sve nam je lepo objasnio. kod nas u srbiji je albert nadj odigrao preko 100 utakmica za reprezentaciju, ali za sve ovde je ipak madjar, takodje da li mislis da nemci ozila smatraju nemcem, ili svedjani ibrahimovica svedjaninom? jednostavno, jedno je drzavljanstvo a drugo narodnost. za ostale delove tvog komentara, svaka cast.

      19. 4. 2014,   21:46
    • Hasta ,kako si došao do te trećine,jednako bih ja mogao tvrditi suprotno.potkrijepi to malo podacima.

      19. 4. 2014,   21:47
    • U jbt koliko povjesničara na jednom mjestu

      19. 4. 2014,   21:47
    • A bosanci jesu???Kad su to postojali bosanci ili bosnjaci ili bosnjarci ili kako vec...???

      19. 4. 2014,   21:49
    • Ima jedna neosporna činjenica a to je da su Bosanski muslimani u bivšoj Jugoslaviji bili jedan miroljubiv narod integriran sa Srbima i Hrvatima i pomalo su naivno shvaćali tu integraciju i držeći se "bratstva i jedinstva" kao pijan plota,međutim Srbi odjednom pokažu nevjerovatnu mržnju prema tom narodu što meni a i mnogima nije jasno zašto,ali poznavajući Srbe činjenica je da su oni od malih nogu učili neku svoju iskrivljenu povijest i zaluđenost idejama velike srbije što su Hrvati jako dobro znali i odmah u startu su znali skime imaju posla međutim tu spoznaju su Bosanski muslimani skupo platili i normalno kad im je prijetilo potpuno uništenje kao naroda pojave se arapi sa pomoći ali je logično da traže i neku protuuslugu a to je upravo ova radikalizacija koja je na djelu gdje mogu slobodno reći zahvaljujući srbima

      19. 4. 2014,   21:52
    • pa obzirom na popise stanovnistva,pokatoličavanja i prekrstavanja,te kako su danas hrvati po naredbi pape i slovenci kranjci,turci,arbanasi.bunjevci i šokci koji do 20.st.nemaju veze sa hrvatima,zapadna hercegovina u kojoj nikad nije bilo spomena hrvatskih kraljeva ili plemića kompletno je pokatoličena,popisi i dokumenti o srbima od peljesca,dubrovnika dalmacije,za vrijeme stepinca prekrsteno je oko 240 tisuca pravoslavaca po njegovim rijecima,neki su pretvarani u unijate, priznaju papu,kasnije ce biti transformirani u katolike.

      19. 4. 2014,   21:57
    • od kad je bosne i hercegovine..od pamtivjeka nacija neodredjuje vjeru....kad bi samo ostalo na ovom ja sam hrvat ti bosanac ovaj srbin bilo bi super i da se bavimo normalnim elementarnim zivotnim stvarima al uvijek se neko nadje da "zarati" usli smo predaleko u temu i ovo samo ide u nedogled nema svrhe vise pisat ..ja hrvatsku nit volim nit mrzim al prije cu da nju navijat kad igra protiv recimo engleske al ovdje u BIH i regionu je nepisano pravilo ako si nacionalista i da nedas na svoje da mrzis tudje mada bi se taj kontekst mogao dovest i u pitanje jer previse je mrznje i previse fasizma na malom prostoru

      19. 4. 2014,   21:58
    • U utakmici Antigua i Barbuda protiv BIH ja bi navijao za Barbude!Jesam li ja zato nacista,kako ti kazes?Gledista nam se razlikuju i ako ne zelis da siris temu nemoj svaki put odgovarati.

      19. 4. 2014,   22:03
    • canon komentar ti je na mjestu..nazalost je tako..

      19. 4. 2014,   22:04
    • vlado necu vise..al to je mrznja nista vise i ok mrzis i to je tvoja stvar moje misljenje je nebitno

      19. 4. 2014,   22:05
    • Kaj te ženske nemaju ništa pametnije u životu za delat ?

      19. 4. 2014,   22:07
    • Canon interesantna ti je recenica:srbi odjednom pokazu nevjerovatnu mrznju???Cuj odjednom...??Mozda su srbi mutanti ili ko zna sta...Procitaj malo historiju iz osnovne skole!Koliko je vjekova islam patio i ponizavao te iste srbe...

      19. 4. 2014,   22:08
    • Hasta a da pročitaš koju knjigu od Hrvatskih povjesničara.....čak i Ivan Pavao II se nije stidio Hrvatskog podrijekla svoje mame pa ne moraš ni ti jer lijepo u povjesnim knjigama piše okupaciom Turaka na ovim prostorima Turci dadoše mogućnost pravoslavcima plaćanje 50% poreza muslimanima oslobođenje od poreza a katolici moraše plaćati 100% tako jedan dio Hrvatskog puka prijeđe na islam a oni koji želeše zadržat križ prijeđeše u pravoslavlje samo oni odvažni ostaše pri svojoj vjeri.Vremenom je pravoslavna crkva učila da su svi pravoslavci ustvari Srbi

      19. 4. 2014,   22:08
    • Povjest se s ovim prostorima grdno našalila...Jednostavno mislim da Hrvati i Srbi iz Bosne nikada neće oprostiti svojim sunarodnjacima prelazak na Islam,.. jer dok su oni konvertiranjem na Islam imali sve povlastice i otvoren put za napredak u društvu .. ovi što nisu prihvatili Islam su ostali degradirani i morali su plaćati danak(harač) i tako 500 godina...a svi znamo za 'Yus primae noctis'-pravo prve bračne noći..ono kad ti Turčin prvi mora načeti ženu,a tebi šta ostane :))...mislim da neke rane nikada neće zacijeliti,a rezultat je i ova naša mala svađa na portalu......Sretan Uskrs svima i Pravoslavnima i Katolicima

      19. 4. 2014,   22:09
    • Nije mrznja nego mi smeta vjestacki nametnuto drzavljanstvo...

      19. 4. 2014,   22:10
    • Evo kada je tu sada toliko stručnjaka,neka mi neko objasni kako je u Bosni nastao sukob između muslimana i katolika ? Zvanične verzije sa jedne i druge strane su mi poznate -oni su nas prvi napali. Ali ako pogledamo II svj. rat muslimani su bili na najvišim položajima i saveznici NDH . Kako je došlo do toga da je izetbegović potpuno ignorirao napad Srbije na Sloveniju,na Hrvatsku pa i na Bosnu sve dok mu granate nisu počele padati po glavi a i tada se uhvatio u rat više protiv Hrvata nego protiv Srba. Je li to išao linijom manjeg otpora ili kako.

      19. 4. 2014,   22:12
    • cuj islam ponizavao??pa kakve veze to ima sa ljudima koji su zivili svoj zivot nikog ne diraju zivili u harmoniji,,,za tebe je samo hrvat katolik ili srbin pravoslavac zar nemoze bit pravoslavac bosanac ili srbin islamske vjeroispovjesti..ok makar neznas krit svoju ekstremnu retoriku na tome ti skidam kapu ...ne glumis

      19. 4. 2014,   22:12
    • kako vjestacki bih je dva entiteta i sa distriktom brcko bosne je bilo i bice dok je svijeta i vijeka tebi niko nece reci to si i to si budi sto hoces al nista ti nije nadmetnuto..ti si drzavljanin bih po rodjenju i to je tako,,nista zlonamjerno

      19. 4. 2014,   22:15
    • svaki normalan covjek zna da su se ratovi vodili samo zbog tih vjera.. i da ljudi nisu toliko glupi i sebicni nebi ovog bilo..

      19. 4. 2014,   22:16
    • Upravo tako,islam je ponizavao pripadnike drugih vjera!Zar nisu harac placali samo druge vjere,zar nisu zvjerski proganjani jer su druge vjere,zar nisu dobijali povlastice koji su presli na islam.To su vjekovi,VJEKOVI ponizavanja i mucenja od strane muslimana osmanlija a posebno onih koji su uzeli tu vjeru...

      19. 4. 2014,   22:17
    • tesko jer danas imas i crnogorce,vlahe u srbiji koji su pravoslavne vjere,gorance ili muslimane u sandzaku koji mogu biti jedino srpskog podrijetla, dok u hrvatskoj svi katolici su hrvati,ali kao sto je vec netko napisao tesko se mjenja nacionalna svijest,pogotovo nakon svih gradanskih i bratoubilackih ratova na ovim prostorima.

      19. 4. 2014,   22:19
    • Po rodjenju sam drzavljanin Jugoslavije,ako ces tako.BiH nece dugo postojati,to je sigurno...

      19. 4. 2014,   22:19
    • No1 to zahvali tudjmanu sto se dogovarao sa milosevicem praveci granice i komadat bosnu zeljeci dio kolaca dok je poveliki broj hrvata na pocetku rata bio u ARBIH ili u HVO zajedno djelovajuci sa tom istom armijom protiv zajednickog neprijatelja ....bosnjaci ili nazovi muslimani kako zelis nikad nit su imali povoda niti argumente da okrenu se protiv svojih dotadasnjih saveznika i prijatelja..kao sto su bile zdruzene snage bosnjaka i hrvata u krajini i u tuzlanskom kraju jedan od primjera koji je opstao i do kraja rata...a pojedini oficiri iz hrvatskog naroda su ubijani jer su odbili da ratuju protiv dotadasnjih prijatelja jer su bili probosanski orjentisani i nisu zeljeli jedni protiv drugih...ali et...

      19. 4. 2014,   22:21
    • Ti si neki Nikolićev učenik, on isto ne prizna da postoje Hrvati Bunjevci nego neka njegova definicija nekih južnih slavena! Pusti ti tomicu i njegove spike pajdo!

      19. 4. 2014,   22:21
    • Vlado 13-Zašto se neko nebi zvao onako kako on hoće ne vrijeđajući nikog tim činom.Što veliš da je to bila osveta zbog povijesti vjerovatno si svjestan da mržnja stvara mržnju i žalosno bi bilo to da ti isti muslimani se osvete Srbima za nekih 50-100 godina koji će biti krivi samo zato što su Srbi i što su im preci to zaslužili

      19. 4. 2014,   22:23
    • rat je nastao kad su miloševic i tudman osmislili podjelu bosne u karadordevu,kada je ubijen srpski mladozenja od strane muslimana u sarajevu,počinje blokada sarajeva i granatiranje nevinog naroda,zločini u zvorniku i bjeljini od uvezenih srpskih paravojnih postrojbi,usput armija bih blokira kolone jna iz kasarni u dobrovoljackoj i tuzli i likvidacija vojnika.

      19. 4. 2014,   22:23
    • vlado nemozes unistiti neunistivo ...to dugo OPSTAT sta ti to znaci ili slusas svog jaru dodu kako ti ispire mozak nekim nebulozama...gledaj ti da se zaposlis i da imas normalan zivot nemoj zivit u snovima...a ta mrznja je meni poznata i nista narocito otrcana prica u kojoj nema nimalo istine kao sto bi rekao otac svih srba dobrica cosic srbi lazu da bi umirili svoju savjest....nema dalje

      19. 4. 2014,   22:26
    • kakav tomica,stvarno si me uvredio ako mislis da citam takve ljude,jedino od hrvatskih knjizevnika klaic tvrdi da su bunjevci hrvati,po austrijskim popisima,stranim piscima,pjesnicima,etnografima,nitko bunjevce ne svrstava u hrvate,njihovo porijeklo koje vodi iz hercegovine,svrstava ih u srbe.

      19. 4. 2014,   22:29
    • canon nije to osveta nego je ta patnja urezana u svijest naroda koji su propatili za vrijeme osmanlija,ali drago mi je da priznas da je tako bilo.Jesi li gledao norveski film Srebrenica:izdani grad"?

      19. 4. 2014,   22:30
    • sto je najtuznije hasti daju minuse samo oni osobe neupucune i koje nezele istini da pogledaju u oci ja bi volio da je on u krivu al nazalost nije ..na veliku zalost ..istina je to sto je rekao ...a samim cinom ne priznavajuci neke stvari pravimo zlocin prema tom istom narodu...moramo poceti od sebe i reci da je neko u nase ime radio neke stvari za koje se mi nismo ni pitali ...tudjman i milosevic su osmislili plan i taj plan su provodili u djelo...

      19. 4. 2014,   22:31
    • anti-sdp, možda nije kriza identiteta, možda je došlo do svojevrsnog "ilirskog pokreta" u bošnjaka. ono si što želiš ili osjećaš, nitko ti to ne može uzeti ili osporiti, možeš se izjasniti kao arap, kinez, francuz ili meksikanac, to je pripadnost toj naciji ali ne automatski i državi te nacije. nema nacije u svijetu koja bi ti negirala da si njihov pripadnik ako se ti tako izjašnjavaš.

      19. 4. 2014,   22:35
    • vlado nediraj tamo gdje se nesmije dirat JASNO ,,,pametnjakovic nisi ako diras srebrenicu samo pokazujes svoj intelekt koji nije veci od oraha

      19. 4. 2014,   22:36
    • Za tvoju informaciju zaposlen sam!Cudo! Za Dodika mislim da je najvece zlo za srbe,odmah poslije hitlera.zasto bi bosna bila neunistiva?pa to je umjetna tvorevina koju su napravili ameri koji su poslali i dodika.BiH je nemoguca drzava,nema dalje...

      19. 4. 2014,   22:36
    • Poštovani, Vaš komentar prekršio je pravilo broj 2 naših pravila komentiranja. Za ovaj prekršaj sankcija je teža opomena. Trenutno imate 1 laku opomenu i 1 težu opomenu u posljednjih tjedan dana. Ako sakupite tri, vaš korisnički račun bit će privremeno blokiran.

      19. 4. 2014,   22:38
    • naravno,pomirenje i formiranje koalicije hrvata i muslimana nastaje nakon pritisaka izvana,amerike,tudmanu su prijetili sankcijama ako se ne udruzi sa muslimanima,kada su odlucili bombardirati srbe i rijesiti rat u bosni,sve je diktirano izvana,isto tako srebrenica je zrtvovana po rijecima muslimanskih oficira iz srebrenice,ne kriminalca orica,a kad su nakon oluje krenule snage armije i hrvatske vojske,kad su srbi bili u rasulu,gledali su tko ce vise teritorije uzeti,zaboravili su tadasnju koaliciju,ali su ih zaustavili amerikanci.

      19. 4. 2014,   22:39
    • Po kojoj logici je to Tuđman mogao dogovarati raspodjelu Bosne sa Miloševićem kada je i sam opstanak Hrvatske visio o koncu i pola teritorija je bilo okupirano a Hrvatska bila nenaoružana za razliku od BiH koja je zadržala naoružanje teritorijalne obrane .To je Srpska teorija ali toga se držao i Izetbegović i više surađivao sa Srbijom pa je tako i završila raspodjela teritorija. Na kraju je Bih raspodijeljena između Srba i Muslimana a Hrvatsko stanovništvo je potpuno marginalizirano .Taj Izetbegovićev savez su nažalost najskuplje platili upravo muslimani koji su najviše i nastradali u ratu.

      19. 4. 2014,   22:40
    • Ma jel? Eto pitam i tebe jesi gledao taj norveski film?

      19. 4. 2014,   22:40
    • e drago mi je da si zaposlen...BIH nije nastala i nije joj pocetak od 90-tih ona je postola vjekovima i uvijek je bila na nisanu osvajaca i susjeda vjekovima i tako do zadnjeg rata..pa to je to sto nazalost ti nemozes razumit nemozes unistiti neunistivo..to je tako..niti ja pokusavam da te "opametim" nit kazem da sam inteligentniji od tebe al sam razumniji ..

      19. 4. 2014,   22:42
    • Zasto ti mene vrijedjas ako je tvoj intelekt veci od mog?)))

      19. 4. 2014,   22:42
    • No1 imas neoborive cinjenice o tome da su tudjman i milosevic komadali bosnu od karti do fotomaterijala..to svako boziji zna..nazalost je tako..i tu se prica zavrsava...

      19. 4. 2014,   22:46
    • Ajd molim te daj mi kad je bosna imala drzavnost.Jasno da je postojala kao geografski pojam...

      19. 4. 2014,   22:48
    • pa gledaj herceg bosnu,financiranje,slanje regularne vojske u bosnu iz hrvatske,pa susreti bosanskih hrvata i bosanskih srba u austriji,boban-karadžić u grazu,zanimljiv je i pad bosanske posavine,problem je sto su tudman i milosevic zaboravili na muslimane i njihovu sudbinu,a sto se tice daytona i hrvatskih teritorija u bih,pa tudmana se zadnjeg pitalo sta ce kome pripasti,sa njim su se dogovorili u jednom danu.

      19. 4. 2014,   22:49
    • Poštovani, Vaš komentar prekršio je pravilo broj 8 naših pravila komentiranja. Za ovaj prekršaj sankcija je lakša opomena. Trenutno imate 1 laku opomenu i 0 težih opomena u posljednjih tjedan dana. Ako sakupite tri, vaš korisnički račun bit će privremeno blokiran.

      19. 4. 2014,   22:50
    • Imaš samo neoborive dokaze o djelovanju srpskog KOS-a i njihovih Britanskih saveznika koji su im u svim posredovanjima debelo pogodovali .Srbi su najbolji potez napravili kada su preko bivših oficira iz JNA a u sastavu armije BIH uspjeli započeti rat između Hrvata i Muslimana.

      19. 4. 2014,   22:51
    • nemanja- ja znam da je vama srbima jos uvjek u glavi velika srbija i da zelite da makedonija bude juzna banovina, kao sta ste je 1914-te godine podjelili sa Bugarskom i Grckom. ali tvrditi da jedna drevna i povjesna zemlja za krscanstvo 10 i 11 vjek nije postojala onda stvarno trebas biti nepismen.ali ocito da vam vase srpsko skolstvo pere mozak. ali danas u 21-vjeku imas puno drugih izvora za tvoju-vasu naobrazbu

      19. 4. 2014,   23:05
    • pa hrvati i muslimani zajedno se bore u istoj vojsci u hercegovini,za hvo,kako su oni mogli utjecati da se oni raziđu ako se tad zajedno bore protiv srba?,jesu i oni naredili ubojstva hrvata u srednjoj bosni,a sad da je bilo toliko srpskih generala u armiji bih,ja znam jednog,divljaka

      19. 4. 2014,   23:08
    • Nije bilo toliko Srpskih oficira u armiji BiH ,ali je bilo puno postavljenih muslimana bivših oficira JNA iz i od organa KOS-a i JNA koji su odradili posao za Srbe .Zavadi pa vladaj.

      19. 4. 2014,   23:21
    • Početkom 1991 sam bio desetar u Beogradu u kasarni i služio vojni rok KOS-ovcima ,ja sam vidio možda 1% ali vjeruj mi da su oni imali cijeli scenarij vrlo dobro razrađen za cijeli rat i većina im se ostvarila.Imali su već tada povezane sve civilne i vojne strukture u Hrvatskoj i Bosni.

      19. 4. 2014,   23:32
    • pa naravno No1, sve je tocno kaj si napisao da je sve bilo pripremljeno ali ta priprema nije pocela "91 nego puno ranije, "90-91-e je pocela realizacija planova koji su prethodno radjeni, radio sam protiv KOS-a i danas radim, jos malo pa ih nema vise...

      19. 4. 2014,   23:45
    • glavni je tad za kos bio vasiljevic koji danas sigurno zivi kao i njezine kcerke,nitko i ne pomislja da bude u hagu,to samo dokazuje povezanost cie-slobe-franje,nisu oni nasli spegeljov plan nego slucajno se nasao oficir jna koji je bio hrvat i dobar sa spegeljom i razotkrio njegov plan,npr,seselj u hagu za smaknuca na ovcari tereti vasiljevica,kako je moralo biti izabrano tocno 200 ranjenika na ovcari koji ce biti pogubljeni,radi medunarodnog priznanja hrvatske.

      19. 4. 2014,   23:46
    • Bošnjaci su nacija, zvali su ih MUSLIMANI u bivsoj drzavi, ima vise razloga, jedan od njih je ne dozvoljavanje neke nacije sa muslimanskim stanovnistvom jer je Osmansko carstvo poraženo itd itdf, dubok korijen tog problema, potrazi na google.com

      20. 4. 2014,   08:51
    • Pa nisu bili nacija ni u osmanskom carstvu!Ne mozes promjenom vjere postati druga nacionalnost a bosanski muslimani su upravo tako postali.To su Hrvati i Srbi koji su pod raznim pritiscima osmanlija primili islam.

      20. 4. 2014,   09:12
    • https://www.youtube.com/watch?v=9KIU9cgRaxc..............vlado jos si ti zelen

      20. 4. 2014,   09:20
    • Za tebe sam zelen jer ti ne prihvatas cinjenice!Dobar ti je video ali cinjenica je da je BiH veoma nestabilna i da nema perspektivu u buducnosti.

      20. 4. 2014,   09:27
    • da jeste nestabilna jer oni ljudi koji bi se trebali bavit nekim gorucim elementarnim pitanjima razdiru mrznju preko monitora i pozivaju otvoreno na sukobe i prave torove zato i jesmo gdje jesmo tj nema nas nigdje....meni je bitno da posla ima da se radi da imam perspektivu a ja znam sta sam i ko sam i to mi je bitno...svugdje ima izroda i napacenih osoba kojima je zivot promasaj pa rade sto rade taj nisam....a ima i pozitivnih primjera kao npr ovaj video gdje ima normalne raje a ima i ove druge tako da..

      20. 4. 2014,   09:34
    • Ajd reci mi samo jedno;jel za tebe Republika Srpska genocidna tvorevina?Eto od tvog odgovora zavisi mozemo li nas dvojica otici na pivu i navijati za BiH.

      20. 4. 2014,   09:37
    • hahah mozda si i ti turcin veci neg ja jer nezaboravi da su turci 500 god jebavali po ovim prostorima a to je 7-8 generacija

      20. 4. 2014,   09:47
    • genocidna tvorevina...moj ti odgovor nista nece znacit..pogledaj u hagu koliko ima ljudi osudjeno za etnicko ciscenje stanovnista u gradovima u kojima je bilo unaprijed zacrtano da se pripoje...kome vec..poznato...da se razumijemo u ratu nema nevinih al ko ga je zelio..ko ga je osmislio...suvisno....drugacije je kad covjek bude ubijen sa puskom u ruci al kad se djeca pale zene siluju i stari ljudi muce jel to ok?ako meni nevjerujes pogledaj sta su paravojne jedinice citaj kriminalnci pod krinkom braneci srpstvo radili u bjeljini doboju prijedoru zvorniku..dalje necu...selo odakle sam ja niko nije opalio metak sravnjeno je sa zemljom....vec do polovine 90godine je pobijeno desetke hiljada ljudi..sarajevo je drzano u opsadi najvise u historiji pod granata i paljbama,,,,rs je sastavni dio bih i nije drzavotvoran nit moze bit

      20. 4. 2014,   09:48
    • Jasno mi je tvoje stajaliste!Ista ta ubistva,silovanja,nabijanja na razanj trudnica su pocinjena od strane muslimanskih snaga.Selo iz kog sam ja je spaljeno a nekoliko starih koji su ostali muceno i pobijeno bez vatrenog oruzja...

      20. 4. 2014,   10:02
    • nezelim da opravdavam zlocin je zlocin i nek svako odgovara za svoje sto je uradio opet kazem imaju sudovi i ovi zemaljski o ovi gore..ovi zemaljski su rekli sto su rekli jos kad se zavrse jos ova preostala sudjenja koja su ostala imat ce se makar drugaciji pogled na to sve....

      20. 4. 2014,   10:07
    • Poštovani, Vaš komentar prekršio je pravilo broj 5 naših pravila komentiranja. Za ovaj prekršaj sankcija je lakša opomena. Trenutno imate 2 lake opomene i 0 težih opomena u posljednjih tjedan dana. Ako sakupite tri, vaš korisnički račun bit će privremeno blokiran.

      20. 4. 2014,   11:03
    • Vlado, ocito pojma nemas o povijesti/historiji pa tvrdis da je pod pritiskom. U Bosni (hercegovina je kasnije u austrougarsko doba dodana) je bila posebna crkva, nit katolicna nit pravoslavna, i cak je i papa htio krizare poslati jer je zelio da na silu natjera ljude da primi katolicku crkvu. Međutim dosle su osmanlije i masovno je prihvatan islam, jer je po ideologiji i načinu klanjanja i filozofiji dosta slican bogumilskoj crkvi. I ti mi naso tvrdit da smo svi nastali od hrvata i srba? i zaboravio si mađare i oni su karali i hrvate i srbe i nas sve ostale jedno vrijeme.

      20. 4. 2014,   11:30
    • Edmond ne lupaj prvi zapis katoličke crkve u BiH datira iz 13 stoljeća Turci dolaze tek u 15 stoljeću......trebam li ti napomenuti da su Hrvati ove krajeve naselili u 7 stoljeću...a i da Srbi i Hrvati i nisu bili kršćani činjenica je da su bili Srbi i Hrvati

      20. 4. 2014,   11:39
    • edomedo cini mi se da ti nemas pojma o historiji/istoriji/povijesti! Bogumili su bili vise kao sekta hriscanske crkve,bili su hriscani-Hrvati i Srbi.Bogumili nisu nacija nego hriscanska sekta a narodi koji su je praktikovali su bili Hrvato i Srbi!

      20. 4. 2014,   12:29
    • A islam je prihvatan iz razloga jer su hriscani proganjani i tlaceni pa se neki prihvatanjem islama spasavali...

      20. 4. 2014,   12:31
    • ne vjerujem kako tvoj bolestan komentar moze dobiti toliko pluseva...

      20. 4. 2014,   14:16
    • moj "bolestan" komentar? sto sam krivo reko? hoces reci da ljudi s ovog prostora nisu slaveni?

      20. 4. 2014,   20:12
    • da vam kažem nešto ,vi da ste imali roditelje ne bi tako govorili

      20. 4. 2014,   23:21
    • Poštovani, Vaš komentar prekršio je pravilo broj 8 naših pravila komentiranja. Za ovaj prekršaj sankcija je lakša opomena. Trenutno imate 1 laku opomenu i 0 težih opomena u posljednjih tjedan dana. Ako sakupite tri, vaš korisnički račun bit će privremeno blokiran.

      21. 4. 2014,   02:03
  • Roditelji su im vjerom isprali mozak NAZALOST sad žanju ono što su sijali godinama. Žao mi je mladih cura koje nemaju pojma o životu a još ako su imale po nekoliko braće i sestara kako to obično biva u takvim obiteljima za očekivati je da će i oni ići osvetiti sestre i sve šta se pod tim razumijeva. Nemam ništa protiv vjere al bilo koja vjera se misli krvlju braniti i svetiti to treba obrisati sa lica zemlje asap da nepotroši više ni molekule kisika.Tu sam bio generalan da me se krivo ne shvati. Eto a ko bi reko da mogu biti i visokoobrazovani?doduše rijetki su al ih ima.

    19. 4. 2014,   21:16
  • A šta drugo očekivati od ljudi kojima u 'svetoj knjizi'(Kuran) doslovno piše ;'ubijajte Kršćane i Židove gdje god stignete' :(

    19. 4. 2014,   20:56
    • ajd mi nadji red (ajet) gdje ti to pise ...???????

      19. 4. 2014,   20:58
    • Ako ne pise odakle onda ti fanatici dobijaju inspiraciju!?Koliko ja znam pozivaju se na Kuran i vjecni zivot u nekoj vrsti raja okruzeni djevicama.Pomalo perverzno!

      19. 4. 2014,   21:11
    • Kuran 9:29-30.. borite se protiv onih kojima je data knjiga(kršćani i židovi) O vjernici borite se protiv nevjernika(Kršćani) koji su u blizini vašoj i neka osjete vašu strogost...O vjernici ne uzimajte za zaštitnike Židove i Kršćane..Kada prođu sveti mjeseci ubijajte mnogobošce(za Muslimane smo mi mnogobošcipošto vjerujemo u trojstvo)gdje god ih nađete, zarobljavajte ih,opsjedajte i na svakom kutku dočekujte...

      19. 4. 2014,   21:46
    • Prijatelju,sve najgore o nama vaš Kuran kaže,a sam Muhamed je umro proklinjajući nas i Židove,to sigurno znaš!?...žalosno prijatelju!

      19. 4. 2014,   21:52
    • pocuclaj ga ti malo.....to ne pise

      19. 4. 2014,   22:25
    • hahaha Nihade...uguglaš samo (Kuran 9,29-30) i odmah na engleskom izbaci ovo: Do Quran encourage Muslims to have violence? ili uguglaš ''Islamski citati-Kršćani'' i odmah ti izbaci ovu Suru(citat 9,29-30)

      19. 4. 2014,   22:37
    • ee jos malo buss pipo, poznam te i susjedi smo jos malo, da takve nevjernike kao sto si ti treba znas vec ti kak, a pravim vjernicima kaj nas ima, svaka cast...ckomi da me nebuss sanjal

      19. 4. 2014,   23:00
    • Kriger iz 'Otpisanih'!? :))

      19. 4. 2014,   23:03
    • znamo se dobro i nelaprdaj, da sa oziljkom..

      19. 4. 2014,   23:07
    • Zbog ovoga i jesam ateista (pored ostalog :) ). I ??? ... "ciji Bog" je jaci? :) ccc ... zivjela toljaga.

      20. 4. 2014,   00:19
    • "ubijajte" i "borite se" nije ista stvar, stvar je u interpretaciji, nigdje ne piše "ubijajte", osim toga u Starom Zavjetu ima daleko više poticanja na nasilje nego u Kuranu. Evo šta točno piše u surama kojima si naveo- Sura 29: Borite se protiv onih kojima je data Knjiga, a koji ne vjeruju ni u Allaha ni u onaj svijet, ne smatraju zabranjenim ono što Allah i Njegov Posalnik zabranjuju i ne ispovijedaju istinsku vjeru - sve dok ne daju glavarinu poslušno i smjerno, Sura 30: Jevreji govore: "Uzejr je - Allahov sin", a kršćani kažu: "Mesih je - Allahov sin."* To su riječi njihove, iz usta njihovih, oponašaju riječi nevjernika prijašnjih - ubio ih Allah! Kuda se odmeću?

      20. 4. 2014,   00:28
    • wisefool sam sebe pobijas!borite se, jel maslinovim grancicama ili mozda macem?Jasno da se tu poziva na nasilje i unistavanje "nevjernika"!

      20. 4. 2014,   00:45
    • I nikako mi nije jasno kako za islam mogu biti nevjernici oni koji su zivjeli i prije nego je islam nastao???

      20. 4. 2014,   01:01
    • I kakva je to vjera ako npr. crtanjem Alaha vec neko trazi da te ubije???Tolerancija nije 0 nego - beskonacno!!!

      20. 4. 2014,   01:04
    • [60:8] It may be that Allah will bring about love between you and those of them with whom you are now at enmity; and Allah is All-Powerful; and Allah is Most Forgiving, Merciful.

      20. 4. 2014,   02:14
    • Da... Jeste li čitali Bibliju?

      20. 4. 2014,   08:19
    • Vlado13 "Boriti se" ne znači samo nasilje, samo primitivan um zna samo za nasilje. U Kuranu što se tiče borbe protiv kršćana i židova piše ovo: "Natječite se u dobročinstvu i bogobojaznosti, a nemojte se natjecati u grijehu i neprijateljstvu" Sonador 95% katolika nije pročitalo Bibliju,(osim možda one skraćene, ilustrirane), da je, znalo bi da je Stari Zavjet daleko gori od Kurana što se poticanja na nasilja tiče. I nisu svi muslimani ekstremisti već manjina.

      20. 4. 2014,   10:42
    • Pa sam si napisao da pise-ubio ih alah! Zasto uocte ima potrebe da se krscani i zidovi pominju u kuranu?Nemoj sad da pametujes,muslimani interpretiraju kuran kako im odgovara...kad su manjina onda su miroljubivi a kad su vecina onda nisu...

      20. 4. 2014,   10:49
    • I kad si pravio to istrazivanje koliko se cita Biblija?

      20. 4. 2014,   10:50
    • Ne treba provoditi nikakvo istraživanje, malo ljudi zapravo čita Bibliju. Sve dobro vezano za islam i Kur'an odbacujete, a sve loše olako prihvaćate. Pobogu, kada ćete više shvatiti da je religija opijum za narod? Ona je namijenjena da se lakše kontroliraju mase ljudi. I Kur'an i Biblija su puni svakakvih bedastoća poput, primjerice, da je žena podređena muškarcu itd.

      20. 4. 2014,   13:17
    • vlado 13 i ti inzaghi borite se nije samo ubijanje nego borba da budem bolji covjek od tebe da budem pametniji i mudriji Kur'an zabranjiva ubijanje jer niko nema pravo nikome oduzeti zivot osim Allaha dž.š. Islam se gleda kao teroristicka religija samo zato sto su je mediji tako prestavili jer nigdi nisu naveli humanitarna djela koja muslimani rade diljem svijeta, a druga stvar Kur'an je najcitanija knjiga na svijetu ona je na 1. mistu velika je razlika izmedju Kur'ana i Biblije posto je Kur'an poslan od Allaha a Bibliju je covjek napisao svoim rijecima, nisam bas vidio nigdje po svijetu da Muslimani crtaju karikature Muhameda i da ismijavaju svoju vjeru nego i da ismijavaju tudju vjeru to sta vi radite to je sramota ziva najtragicnije je to sta vasi popovi kriju od vas pravu bibliju i drze je zakljucanu u vatikanu di samo papa ima pravo ulaza..... vlado13 svi poslanici su bili muslimani i pozivali na jerovanje u jednoga boga pocevsi od adama i eve preko mojsije isusa i na kraju Muhammeda a.s. al ja ne mogu zamisliti krscane vjeruju u sveto trojstvo govore da bog ima sina, a prva bozija zapovjed je "ja sam Bog tvoj i nema drugih bogova osim mene" znaci sa ovim potvrdjiva da ne postoi nikakav boziji sin ni duh sveti

      21. 4. 2014,   01:48
    • auto 2222 Pises totalne gluposti,islam je nastao u 7 vijeku a kuran je napisao covjek koji se zvao Muhamed,nije poslana od Alaha.Kako je neko prije toga mogao biti musliman??U ime islama ljudi ginu svaki dan a ako bi neko verbalno povrijedio Muhameda ili kuran poziva se na njegovo ubistvo sto je van svake pameti.Nemoj mnogo da mi objasnjavas sta je islam,jasno mi je iz povijesti,preko osmanlija do sadasnjih fanatika muslimana.

      21. 4. 2014,   11:23
    • pardon krscaninu koliko ja znan isus je bio zidiv krscansto je nastalo kad je isus umra tako da vi nemate nikoga ako cemo realno gledati a melek dzbril (andjeo gabrijel) je spustao rijeci od Allaha Muhammedu a.s. gabrijel je rekao mariji da ce ostati trudna i ostala je a druga stvar da si procitao bibliju vidio bi da u bibliji pise da ce iza isusa doci jos jedan prorok a to je muhammed a. s. a to vi zanjecete pisete samo sta vam pase ja ja mogu sada napisati nastavak biblije i staviti evandjelje po meni a ti kur'an ne mozes jer kod vas biblija nikoja nije ista a kod nase se kur'an nije prominio ni slovo od kad je objavljen niti ce biti prominut do sudnjega dana, slusaj samo sebi trazite probleme izazivae i onda se cudite zasto se to dogadja i gore sam ti reka da islam nikoga ne vridja i muslimani nikoga ne vridjaju al vidim da vi to volite volite i onda se cuddite zasto je to tako nemote uzazivati i nece biti problema jer muslimanu nikojem nije problem poginuti za svoju vjeru..... a inzaghi prva stvar isus nije bia bezgrijesan jel svaki covjek grijesi kako je moguce da neko bude bog i covjek u isto vrime ko sta vi govorite za isusa ako si bog onda si ne ogranicen mocima a ako si covjek onda si ogranicen i zasto bi se vracao u ljutsko bice ako si Bog pa da budes ogranicen mocima nema logike Muhammed nije spavao sa curom od 9 godina nego ju je samo vjerio i kad bude punoljetna po islamu onda ju je ozenio a najmladja je imala 7 godina i kad dobije prve stvari onda je po islamu punoljetna, a to sta ti pricas su potpune gluposti... pogledaj te oboica film fatih 1453 on je osvoio carigrad a mnogi su pokusavali a Muhammed je rekao da ce doci osoba koja ce osvoiti carigrad i mislio je na njega

      21. 4. 2014,   14:54
    • Kako ja tebe mogu izazvati da gines za svoju vjeru?Mogu da postujem tvoju vjeru zbog tebe ili bilo kog drugog ali mi ne znaci nista.Muhamed za mene nije prorok i kuran nije sveta knjiga,imam pravo na takvo uvjerenjeiako vi muslimani smatrate da nemam.Bolesno je nekog htjeti povrijediti jer npr. potpali vatru knjigom koja mu nema nikakav znacaja.

      21. 4. 2014,   19:23
    • Vjerio dijete od 7 i 9 godina????Taj podatak nisam ni znao!!?E stvarno nemam vise nikakvih komentara!!

      21. 4. 2014,   21:42
    • pa niko tebe ne trazi da vjerujes u Allaha vjeruj u sta oces to je tvoj izbor slusaj pedofilstvo je nastalo nedavno tj to je bolest to nije postojalo u 7 stoljecu, a ako cemo gledati krscanstvo diskiminira zene i govori da su one krive za to sto smo mi ode na zemlji a ne u raju dosta ti toga neznas o islamu jel gledas samo ono sto se vrti po novinama i po medijima, a mediji prenose samo lose o islamu nikoi medij nije stavio da muslimani placaju zekat tj da davaju 2,5 % od svoje sve ukupne imovine siromasima trebali bi svi imucniji muslimani to raditi al jebiga ne rade pogotovo ne seici al na njihovu sramotu,

      22. 4. 2014,   01:09
  • Rezultat kućnog odgoja. Jabuka ne pada ispod kruške.

    19. 4. 2014,   20:47
  • kakve plave oci, prave slavenske. I odose da se vjecno sklope zbog islama. Steta.

    19. 4. 2014,   20:16
    • je objasni ti to njima..a ne da se na tursku furaju i da su turci

      19. 4. 2014,   20:23
    • nemogu vjerovat da ova izrod dobija plusice(anti)za svoju mrznju prema drugome...ee hrvatska hrvatska ti jesi u evropi i sve stoji al tvoji gradjani jos su vrucih glava,,,,bar njih podosta

      19. 4. 2014,   20:57
    • ja izrod? ja sam REALAN. vi ste sebi nesto opasno "zabrijali", vi ste srbi/hrvati muslimanske vjeroispovjesti i tu je kraj price jer se nema o cemu raspravljati. tuzno je to sto ste se priklonili turcima i izdali vlastitu krv ako cemo tako pucat

      19. 4. 2014,   21:02
    • ma ajd ti tu svoju demagogiju negdje drugo prosipaj mogao bi ja ovako stobom do sutra al to tvoje covjece boziji nema veze sa ovom temom sto pises ovdje se radi o dva mlada zivota koji cak nemogu ni odg pred zakonom zbog godina kojima su isprani mozgovi i maltene su kidnapovani od svojih roditelja o tome se radi a ko je ko zar je bitno u ovoj prici?svaka vjera je vjera mira al u svim religijama postoje ljudi koji drugacije tumace neke stvari zato se stvaraju razdori tj sekte..nezelim da opravdavam niti da budem uz bilo ciju stranu al ti si druze promasio temu

      19. 4. 2014,   21:06
    • pa ček jel tito muslimanima dao "nacionalnost" ???? ja ne kažem da islam nije religija mira, naravno da fundamentalisti kvare sliku

      19. 4. 2014,   21:10
    • ne nije i prije tite su postojali i bosnjaci i bosancica i crkva bosanska a ko je koje vjere ko vjeru poistovjecuje sa nacijom to je nepoznavanje osnovnog gradiva te osobe..ok da se ja i ti u necem mozemo sporazumit na human nacin

      19. 4. 2014,   21:12
    • e vidiš sad moram citirat nemanju "sve svetske demografije poznaju dolazak na ove prostore samo hrvatskog i srpskog naroda. nigde se u staroj istoriji dolaska slovena na ove prostore ne spominju bosnjaci,makedonci,crnogorci, ne postoji ni jedan pisani ni materijalni dokaz o dolasku i jednog drugog naroda osim srbi i hrvata. istina je da su u srednjem veku stvorene drzave bosna i zeta(crna gora) ali su u tim drzavama kao narodi opet spominju samo srbi i hrvati. vladari bosne kotromanici su poreklom hrvati, a velmoze su bili delom srbi a delom hrvati, na primer bosanski vojvoda vlatko vukovic je bio srbin itd. bosnjaci se hvataju bogumilske vere u bosni kao dokaza za postojanje trece nacije, ali su bogumili bili obicni otpadnici od katolicke ili pravoslavne vere koji nisu hteli da priznaju crkvenu vlast ni rima ni vizantije, nesto kao protestanti na zapadu. molim svakog pobornika postojanja bosnjacke, crnogorske ili makedonske nacije da da link za ijedan pisani dokaz njihovog postojanja u recimo 8. 9. 10 ili 11 .veku, jednostavno ih nema, molim da se da i jedna titula bosanskog vladara koja se odnosi na bosnjacki narod, poznato da je recimo tvrtko 1. kotromanic bio kralj srba, bosne,pomorja i zapadnih zemalja, dalje kralj stefan dabisa je imao titulu kralja srba,bosne,pomorja,humske zemlje,donjih kraja, zapadnih kraja,usore,soli i podrinja. pitam vas, kako tadasnji bosanki vladari nisu culi ni znali za taj bosnjacki narod? ja priznajem postojanje bosnjackog i crnogorskog naroda, ali to su narodi koji su kasnijom demografskom evolucijom nastali od srpskog ili hrvatskog, jer jednostavno su samo ova dva naroda dosla na ova podrucija u sklopu selidbe juznih slovena."

      19. 4. 2014,   21:17
    • copy paste jeli??lijepo lijepo anti...

      19. 4. 2014,   21:25
    • ok, tocnije ovo "sve svetske demografije poznaju dolazak na ove prostore samo hrvatskog i srpskog naroda. nigde se u staroj istoriji dolaska slovena na ove prostore ne spominju bosnjaci,makedonci,crnogorci, ne postoji ni jedan pisani ni materijalni dokaz o dolasku i jednog drugog naroda osim srbi i hrvata."

      19. 4. 2014,   21:26
    • nisam neki ekspert i istoricar niti se toliko zanimam za to...covjek bi morao pola svog zivota dati na skolovanje i izucavanje ove tematike koja neide uz temu o kojoj je rijec..besmisleno je pricat daleko da bjezim od argumenata tvojih ja da sam na tvom mjestu i da me to toliko zanima malo bi detaljnije u srz usao u to sa neovisnim intelektualcima bi pricao vise se informisao a ovo sve sto ti pises su pakovane rijeci nekog drugog o kom se nezna ni vjerodstojnost tih rijeci

      19. 4. 2014,   21:31
    • Armel molim te ne lupetaj o crkvi bosanskoj i o toj izmišljenoj muslimanskoj povjesti , ovdje žive dva naroda od davnina i naša povjest je jako dugo pisana krvlju onih vaših 500 godina u kojima ste od nas postajali. To što ovdje pišeš objašnjavaj svoim izmišljenim bošnjacima po Bosni!

      19. 4. 2014,   21:57
    • Armel: Mozes li mi odgovoriti zasto u BiH prije rata nije bilo (ako jeste-onda jako malo) zena sa maramom (burki-gotovo nigdje)..a danas na svakom koraku srecemo zamotane zene ?

      19. 4. 2014,   22:53
    • i prije rata je bilo a ima i sad naravno malo vise iz razloga jer se tokom rata naselilo i doslo ljudi iz arapskog svijeta praveci svoje paravojne jedinice i ratovati po svojim nekim principima pri zavrsetku rata su dobili pasose pokupovali kuce..ima svoja sela mesdzide(skole) npr gornja maoca blizu brckog pozenili domace djevojke i one se okrenule tim nekim zivotom...ukratko

      19. 4. 2014,   22:58
  • mene zanima kako dvije maloljetnice mogu ući u zrakoplov bez pratnje, a da ih nitko ništa ne pita i to na međunarodni let

    19. 4. 2014,   21:47
  • objave sliku u onoj burki ili kak se vec zove.. i kako ce ih sad prepoznati? pa ima ih u turskoj na milijune takvih, i sad ih prepoznaj.. sprdačina

    19. 4. 2014,   20:16
  • vjerojatno će karijeru završit u kakvom haremu, šteta cura, jazuk....

    19. 4. 2014,   20:18