Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

'U Hrvatskoj su ljudi nesretni i zavidni, situacija je zatrovana'

Komentari (328)
  • Svatko ima mogućnost i pravo odlučivati o vlastitom životu. Kako će živjeti, gdje će živjeti. Ok, odlučio si otići, kamo god. Ali ono što ne razumijem je ta potreba da se onda posereš na sve nas koji smo odlučili ostati. Jesi otišao? Jesi. Sad si dio dijaspore, onih za koje si do jučer govorio da nemaju pravo glasa u Hrvatskoj i da trebaju šutjeti. Pa onda budi dosljedan - i šuti. Živi svoj život tamo gdje si odabrao i pusti nas da živimo ovdje.

    17. 6. 2018,   10:07
    • Kao da sam ja pisao post ! Bravo !

      17. 6. 2018,   10:57
    • Pišeš gluposti. Kome da šutimo,takvima kao ti i puštamo da nas gaze? Hebe mi se za izbore. Kad je trebalo i bilo važno,kad se rađala Hrvatska,glasao sam ,kao i velika većina danas raseljenih Hrvata jer sam vjerovao u bolje dane, o kakvima je i moj otac sanjao. Danas je (otac)100% invalid sa 1900kn mirovine. Velika večina koja je otišla ne poziva nikoga da ode iz Hr osim ako netko sam ne želi otići. Kćer mi je još u Hr i ostaće tamo dok sama ne odlući želi li ili ne,otići iz Hr. Što se tiće novina ovih ili onih neka pišu šta žele. Na normalne ljude koji imaju barem srednju stručnu spremu i mogu samostalno donosit odluke,vjerujem da nemaju baš neki utjecaj. Drago mi je da je tebi dobro u Hr i da ostaneš zauvijek tu gdje jesi,jer domovina je samo jedna bez obzira na sve. I ja se mislim jednom vratit pa bilo to i sa nogama prema naprijed.

      17. 6. 2018,   11:38
    • Ja iz Hrvatske gazim tebe tamo u Dublinu ili gdje već. E to se stvarno zove paranoja.

      17. 6. 2018,   11:43
    • Šišpu mi ti iz Hr. Balvac si,idi se igraj u pijesak kenjo.

      17. 6. 2018,   12:16
    • Svaka čast. Sad si najbolje pokazao kakva si osoba i na kojoj razini ti je osobna kultura.

      17. 6. 2018,   12:29
    • U krivu si. Moj odgovor je samo odgovor na tvoje "gaženje". Nisam ni nepristojan ni nekulturan. Moj prvi post tebe nije vrijeđao ni na koji način. Ako nemamo isto mišljenje o nekim stvarima to je ok. Ugodan dan.

      17. 6. 2018,   12:38
    • Je da, nazvao si me balavcem, kenjom i poručio mi da ti popušim. To je kulturno i nadasve pristojno ponašanje. Vrijeđaš ovako svakoga s kime se razilaziš u mišljenju?

      17. 6. 2018,   12:43
    • Fabijan, to si ti oni koji su iz opanaka uskočili u mercedese, vani glume finoću, a rade poslove koje tamo nitko od domaćih ne bi radio, ali kad se ovako jave onda vidiš kad balkanština iskoči iz njih. Imam takve susjede. Otišli u Irsku prije koju godinu i od tada kad dođu doma u posjet više nikoga ne pozdravljaju, digli nos ko da su boga za jaja uhvatili. Ispod časti im reći dobar dan, kamoli nešto drugo.

      17. 6. 2018,   12:49
    • Bude li dijaspora sutjela zauvjek ce HDZ biti na vlasti jer samo oni tamo ostaju, i pokoji SDPovac.

      17. 6. 2018,   13:21
    • Bravo Fabijane

      17. 6. 2018,   13:31
    • Tako je Fabijane! Poštujem svačiji izbor. Ljudi su odabrali odlazak i to poštujem ali, draga novopečena dijasporo, pustite nas koji ne želimo otići, na miru. Hoćete li se vratiti ikad ili nikad to je vaš izbor. Želim vam, iskreno, svu sreću, ali prestanite nas ostale hraniti pričama kako je tamo bolje. Već ste svi skupa pomalo dosadni s time. Svatko ima pravo birati gdje želi živjeti. Otišli ste “van” i kaj sad? Trebamo vas moliti da se vratite ili kaj? Koga nema - bez tog se može. Neće svijet stati, budite bez brige.

      17. 6. 2018,   14:06
    • andrija i anđelka, srpska humoristićka serija ti je nick a pljuješ po opancima? Nije mečka nego benđola. Za razliku od tebe,rođen u Zagrebu.

      17. 6. 2018,   14:15
    • 'U Hrvatskoj su ljudi nesretni i zavidni, situacija je zatrovana"ovo tebe ide anđelka. Garantiram da si iz slavonije.

      17. 6. 2018,   14:17
    • Bravo !!!

      17. 6. 2018,   14:29
    • Fabijan svaka cast!

      17. 6. 2018,   16:25
    • Nemoj ovo shvatiti kao nekakav negativan komentar tvojeg komentara, ali ja ne misli, da on pljuje po onima koji su ostali. Njegov izbor je dobar za njega vjerojatno kao i tvoj za tebe. Ljudi su različite i imaju različite prioritete. Ovo nije nikakvo takmičenje. Budi siguran u svoj izbor koji god da je i podrži druge u njihovim izborima koji god ti izbori da jesu. Pozdrav.

      17. 6. 2018,   17:15
    • Fabijane,da je taj lik samo u pitanju,složio bih se sa tobom,ali u pitanju je pola milijuna radno sposobnih...To je problem koji će uništiti ovu državu,a i dalje ovčice biraju dugogodišnje lopine i izdajnike domovine.....Problem je naše nepravedno društvo u kojem se lopine oslobađaju,a bakice zbog neplaćenog računa zatvaraju...Problem je ...,ma država Hrvatska sa ovakvim sustavom nema šansu za opstanak....A narod još raspravlja o partizanima,ustašama. .....

      26. 6. 2018,   14:50
    • ne raspravlja narod o ustašama i partizanima već ovce nameću tu priču jer je izmišljanje neprijatelja jedini način njihovog opstanka. Ovce nam ne dopuštaju da pričamo o budućnosti jer budućnost ne stane u isti kontekst s čerupanjem države od uhljeba i političkog vrha

      1. 8. 2018,   12:36
    • Stranputice upravo tako...

      1. 8. 2018,   12:45
    • Kao netko tko je takodjer otisao u Irsku, mogu ti objasniti tu "potrebu da se poseres na sve vas koji ste odlucili ostati". Stvar je jako jednostavna: ja sam rodjen i odrastao u Hrvatskoj, isto kao i ti, no nisam imao vezu koja bi mi omogucila normalan zivot. Moje pravo na nasu lijepu zemlju je jednako tvom, imam hrvatsku putovnicu i drzavljanstvo. Ustav mi garantira slobodu govora. Tebe nitko ne pita o tome hocu li ja nesto reci ili ne. Smatram da je velika vecina onih koji su ostali uvezana, podobna i uhljebljena. To, naravno, ukljucuje i tebe, svidjalo se to tebi ili ne.

      1. 8. 2018,   19:10
    • A ja serem na ovu zemlju gdje je svaki drugi auto BMW ili mercedes a koga god znam živi na rubu i neimaštini.

      31. 8. 2018,   05:46
  • Steta sto nema ljudske snage onakve kakve je bilo 90tih u obrani takva je danas potrebna u istjerivanju pravde u Hrvatskoj

    17. 6. 2018,   07:44
    • ma o cemu ti? zbog svega toga danas klinci bjeze van

      17. 6. 2018,   08:25
    • A kako ćeš, kad mediji ljudima pune glavu ovakvim napisima, umjesto da pozivaju ljude da se bore za sebe i za svoje.

      17. 6. 2018,   08:35
    • Upravo to i rade, bore se za sebe i svoje. Odlucili su zivjeti a ne prezivljavati.

      17. 6. 2018,   08:38
    • jedva čekam da poslodavcima nema tko radit, jel su oni dopustili da ih prevaratska republika guli razguljuje... taj efekt se već dešava, samo jako sporo.. neka neka

      17. 6. 2018,   09:45
    • Guslacica, točno si im rekla.

      17. 6. 2018,   09:45
    • Law, ta ljudska snaga iz devedesetih nas je i dovela u ponor. Ljudi bježe sa broda koji tone i spašavaju svoj život.

      17. 6. 2018,   09:47
    • ti danas kampiraju u šatoru i zaboli ih šta se mladi sele. bitno da je penzija redovna

      17. 6. 2018,   09:59
    • Pa zbog 91 i jeste tu di ste....ali uskoro ce vecina biti vani i ziviti pristojno tako da se stanje u hrvatskoj nece ni racunati..bice to sitna firma hdz ..

      17. 6. 2018,   10:02
    • @djordje.... migracije su dio europskog zajedništva - ništa u hrvatskoj ne tone - pobrini se ti o svojemu " otadžbinskom" standardu ...

      17. 6. 2018,   10:39
    • Preziosa, samo se ti tješi. Ništa u Hrvatskoj ne tone?? Eno ode ti i Croatia airlines.

      17. 6. 2018,   10:42
    • Više je tu od pravde, ljudima se na gadi samo gospodarsko stanje već i mentalitet u kojem je zaglavilo većina ovog naroda, ne trebaju mediji o tome pisati, dovoljno je da se okreneš oko sebe, sami primitivci.

      17. 6. 2018,   10:47
    • prvo morate naučiti što je pojam tržišta?! zatim ponuda i potražnja! slijedeće novim zakonom od strane ek mirovine se izajednačavaju prema radnom stažu uz dodatak invalidnost( ovisno koliki je!) zatim ovo je i pomodorstvo, na kraju krajeva kako god pisali mi smo jeftino tržšite i tako jeftina snaga svugdje! koliko kod nas ima stranih poduzeća, koliko u irskoj?! no opet....svatko zna gdje mu je bolje, tko hoće raditi snaći će se! stranci su oduševljeni dječijim doplatcima, smanjivanjem mirovina za davanja socijali...a ha?! ovo o divnoj prirodi ( slika) naša je isto divna, no uvijek se divimo nečem novom! istina je ono gore navedeno saamo budite pametni i ne prodajte svoje nekretnine!

      17. 6. 2018,   11:40
    • 90tih je bilo jasno otkuda ide opasnost i svi su se ujedinili oko zajedničkog neprijatelja. U miru je to puno teže. Ne vidi se jasan neprijatelj pa je teško ljude ujediniti. Jedni viču da su krivi branitelji sa svojim mirovinama, drugi da su krive komunjare a ovima na vlasti paše status quo, jer tako mogu i dalje živjeti na našoj grbači. A bome uvelike paše i europskoj zajednici, jer im odgovaramo kao jeftini radnici i tržište koje će samo kupovati njihove proizvode a ne nužno proizvoditi i svoje. Tako da se uvelike i u medijima radi na razjedinjenju i širenju negativne slike, jer tako paše vladajućima kako u zemlji tako i onima u EU.

      17. 6. 2018,   12:17
    • zrinx9, ne laži. Nitko ne krivi prave branitelje s mirovinama. Problem je što je prije rata bilo 700.000 ljudi u mirovini, a danas je 1,3 mio. Ni 15% ljudi nema puni radni staž. Javne uprave imamo za državu od 20 mio stanovnika. Ako su samo branitelji problem onda ispada da smo imali milijun branitelja, a svi zanmo da to nije istina. Glavno izvorište problema je masovno uhljebljivanje i dobivanje glasova od tih uhljeba

      1. 8. 2018,   12:39
    • a mi koji se protivimo takvom trulom stanju u državi smo etiketirani kao komunjare, a znamo tko su bile najveće komunjaretine

      1. 8. 2018,   12:40
    • problem u državi nema veze s ustašama i partizanima već s krađom države

      1. 8. 2018,   12:40
    • @stranputica Ne lažem, pored lažnih branitelja je i o pravim braniteljima bilo dosta negative u medijima. Mediji dosta guraju branitelje u negativu i ne mislim samo na lažne. Da su lažirane mirovine problem je valjda svima jasno.

      1. 8. 2018,   12:46
    • @stranputica Uostalom sam samo nabrajala tipične primjere kojima se mediji i vladajući uvijek koriste da nas razjedine.

      1. 8. 2018,   12:49
    • Velika vecina Hrvata jos uvijek zeli socijalizam. I spremna je svoju djecu istjerati iz zemlje, kako bi ga zadrzali. I onda se cude sto se mi koji smo bili prisiljeni otici - ljutimo na njih.

      1. 8. 2018,   19:12
    • U pravu si, većina bi socijalizam a manjina nam nameće neki kamenjarski ustašizam.

      1. 8. 2018,   23:15
    • zrinx9: problem su mirovine općenito, nije narod dao tolike mirovine braniteljima, niti lažnim niti pravim, hvala im, no neki su radili 40 godina nisu ni blizu istih! no kako sa sebe oprati ljagu, nego glasom, naroda! jednostavno treba revizija što je i predloženo od ek ...no treba zaraditi mirovinu predsjednice, minstra, mandatara, premijera...

      1. 8. 2018,   23:25
    • plejada, uhljebi životom brane socijalizam koji je zapravo produžena ruka komunističkog oblika vladavine. Pod uhljebništvom se smatra socijalizam i 30% nacije to ne želi promijeniti pod cijenu da im djeca sele van. E da bi se takav nakaradni sustav mogao održati ovce moraju imati neprijatelja i zato su ovce zapravo kamenjarski ustašoidi. No u realnosti niti nema neprijatelji niti ima ustaša. Ima samo uhljeba i onih kojima je to nepravedno

      3. 8. 2018,   08:26
  • ako mlad a već se* ko veliki. Nezadovoljan plaćom od 5000 Kn, valjda misli da sa osnovnom školom može raditi kao direktnor IBM-a. Vani sinovi bogataša rade za siću da steknu radne navike a on bi nepismen već plaću kao u Kuvajtu. No ipak je pred njim svijetla karijera šefa skladišta u Irskoj

    17. 6. 2018,   10:50
    • Ako netko i ima samo osnovnu skolu to ne znaci da kao clan drustva nema pravo na normalan zivot. Znaci za nekog ko ima osnovnu skolu, njemu nek bide placa s kojom nemoze prehranit se nit obuc nit rezije platit noti nista. A za nekog menadzera s fakultetom placa od 15000 eura i po 300000 kn bonusa... To ke dakle i redu.. Hvala na objasnjenju, sad mi je lakse kad sam shvatio kak nase drustvo funkcionira i kakvo jedan sugrađanin ima misljenje.. Dakle ovi sa osnovnom skolom....robovi bez prava, dok menadzeri,vile,jahte,apartmani,prava veca i nek sto zakon dopusta,privilegije..itd..

      17. 6. 2018,   12:52
    • A sto je s onima s fakultetom koji imaju 5.000 kn, jel i oni se* ka veliki? Takve ces proglasit nesposobnima. Mali je sve opisa u naslovu!

      17. 6. 2018,   13:13
    • Heh, znam jednu takvu osobu. Kad dođe u Hrvatsku nosom para oblake, kao da je kakva barunica. A u Njemačkoj radi kao čistačica u javnoj kući. Istovremeno, pljuje po ljudima koji rade slične poslove u Hrvatskoj. Hrvatska za nju nije dovoljno dobra, Hrvati nisu za nju dovoljno dobri. Ali Njemačka je odlična, pa makar čistila tuđe prezervative po cijele božje dane. Čudan smo mi mentalitet.

      17. 6. 2018,   13:15
    • @Skočakk Dubravko: svaka čast svakome, ali onda ne pljuješ u tanjur iz kojeg si do jučer jeo i ne pljuješ po ljudima s kojima si do jučer dijelio taj tanjur. Nevjerojatno kako se ljudi pogospode kad odu van i počnu misliti da su bolji i vrijedniji i plemenitiji od onih koji su ostali u Hrvatskoj. Brate mili, šuti i radi, živi svoj život kakav i gdje si odabrao i pusti druge da žive kako su oni odabrali i imaj minimum ljudskog poštovanja prema drugima. Čemu ovo?

      17. 6. 2018,   13:20
    • Nema veze ako je šef skladišta sa hrvatskom dokrorskom plaćom.

      17. 6. 2018,   23:11
    • Hmmm, za vrijeme mog radnog staza u Arvackoj, ljudi s hercegovackim prezimenima su postajali sefovi i direktori, cesto bez ikakve skole ili eventualno s VERN-om. Ti si pomijesao Hrvatsku i Irsku sto me iskreno receno - cudi.

      1. 8. 2018,   19:16
    • @Debeli_Sefe, istina boli. Pola milijuna ljudi je otislo van, vjerojatno je da nesto u Hrvatskoj ne valja, ne mislis li? A svoje savjete o tome sto se radi a sto ne, mozes slobodno zadrzati za sebe. Mene ne zanimaju niti ih mislim slijediti.

      1. 8. 2018,   19:19
    • Ma ne virujen. To su izmisljotine. Ti mrzis sve hrvatsko ahaha.

      1. 8. 2018,   19:20
  • Nestao mi komentar bez traga i glasa, bez upozorbe i kartona. Očigledno sam pogodio istinu. Index i 24 sata bi bili najsretniji da svi Hrvati odu. Soros jako dobro plaća

    17. 6. 2018,   09:04
    • Upozorba? Hahaha, pa odakle vučete takve izdarije?

      17. 6. 2018,   09:43
    • a neka pisu o tpme, mozda nekome u ovoj drzavi osvane da se drzava pocela raspadati i da ce se ubrzo ako se odlasci hrvata nastave potpuno raspasti

      17. 6. 2018,   10:40
    • ne mozes imati drzavu bez gradjana koji i odrzavaju njen aparat placajuci poreze

      17. 6. 2018,   10:40
    • Ostati će samo branitelji i plaćenici zločinačke organizacije. Tek onda će postati zanimljivo kada krenu jedni na druge.

      17. 6. 2018,   10:44
    • Domoljubi su se stopostotno aktivirali na ovakvim člancima. Ma neće vas spasiti ni stotine minusa.

      17. 6. 2018,   10:45
    • barbarela, znaš li što znači kondicioniranje javnog mnijenja? Jesi kad čula za propagandu? Ovakvo pisanje iz dana u dan potiče iseljavanje. I to ne zato što je u državi loše, već zato što ljudi počnu nesvjesno vjerovati u ono što im mediji serviraju i počnu doslovno razmišljati na takav način. Mediji su moćno psihološko oružje kojim možeš doslovno utjecati na način razmišljanja i ponašanje javnosti. Čula kad za Goebelsa?

      17. 6. 2018,   10:47
    • stetoskop samo budalu i totalnu tupinu moze neki clanak ili vise njih potaknuti na neku drasticnu radnju

      17. 6. 2018,   10:50
    • za moj pojam tko god u hrvatskoj moze iole normalno zivjeti ne treba ici u inozemstvo ali brate mili ako radis za crkavicu s kojom ne mozes podmiriti najosnovnije zivotne potrebe, mladji si ili nemas posao i ne vidis da bi ga mogao naci u dogledno vrijeme, sto ces tu ostati?

      17. 6. 2018,   10:51
    • neka idu ljudi, drzava je za to kriva, i nek se raspadne, to je i zasluzila.........nek uhljebi pocnu kmecati ubrzo kad pocnu otpustanja jer to im je stoposto zagarantirana sudbina

      17. 6. 2018,   10:52
    • to ti misliš. Ponavljam, pročitaj si o Goebelsu. Jesi kupila kad nešto što si vidjela u reklamama ili što si vidjela kod nekog drugog?

      17. 6. 2018,   10:55
    • ne mozes usporedjivati kupovinu proizvoda sa promjenom prebivalista, jel vidis da to nije ista stvar :D

      17. 6. 2018,   11:06
    • ovi sto nemaju posao ili rade za mizeriju su sto puta odvagali da li ce i kako otici jer to nije mali potez a ne netko kome je ovdje relativno dobro. A odlaze iskljucivo jer tu jako lose zive a ne jer su procitali par clanaka na netu

      17. 6. 2018,   11:09
    • a sto bi trebali? pustiti da ih tu netko izrabljuje za malu placu? ili da nemaju sto jesti? Moj stetoskop daj im u Hrvatskoj razlog za ostati pa onda pisi ovakve stvari

      17. 6. 2018,   11:10
    • za vrijeme goebelsa nije postojao int i svi načini komunikacije koji postoje danas.i koliko su tada ljudi biliograničeni u saznanjima jer stvaro su znali samo što su servirali mediji itd. ali to sa danas je neusporedivo,mladi a i stariji nemaju problema u realnom vremenu saznat bilo šta za bilo gdje u svijetu. dečko koji ima plaću od 4000 kn može lako saznat koliko može imat negdje drugdje i uvijeti života tamo bez problema.

      17. 6. 2018,   11:16
    • tako je kaius, ne treba mu index ili 24 sata da shvati da se negdje drugdje bolje zivi

      17. 6. 2018,   11:31
    • reklame, mogu a i jesu zato da nas privuku da nešto kupimo,ali to uzmemo jednom i probamo .ne znači da radi te reklame to čemo stalno uzimat. idem i ja po trgovinama i gdje su dvije trgovine jedna uz drugu, u jednoj su proizvodi koji se vrte po reklamama i skuplji,u drugoj proizvodi koji nisu nikad bili reklamirani i zavisno od debljine novčanika izaberem trgovinu i proizvode.neke uizmam u skupljoj,zato što sam proba i iz jedne i iz druge i vidio koji je bolji za određeni posao (ili čišćenje ili...) ,nke jer sam vidio da je ista stvar bio skuplji ili onaj jeftiniji itd itd. reklama može djelovat do odeđenog nivoa,da se nešto upozna sa javnošću,ali to ne znači da to moraš i uzet! a drugo je što su ljudi kakvi su ipa se natječu tko če imat potpisanu majicu bolje marke. to nema veze sa reklamom nego sa egom,pokazivanjem itd.

      17. 6. 2018,   11:44
    • da kaisu, i nece ti to sto si kupio neki proizvod promijeniti zivot, ali odlazak u neku drugu zemlju u kojoj ces nastaviti zivot itekako hoce

      17. 6. 2018,   11:59
    • ma mogu po novinama pisat šta žele,. ovaj npr nije išao onako,iz vica nego se informirao kod osobe koja je već tamo više nego što je čitao 24 sata.i na kraju,ako je i išao radi propagande kako neki kažu,da tamo nije našao bolje nakon 2 mjeseca bi se vratio,isto kao reklama za neko novi prašak.probaš i ako ne valja promijeniš ili se vratiš na staro.mlad je,nema obitelj i može kad hoće gdje hoće,nije vezan lancima. reklama ili ne reklama

      17. 6. 2018,   12:16
    • a nije da im i u inozemstvu cvjetaju ruze...........tamo se radi dosta, netko ako hoce malo bolja primanja mora se itekako naraditi. A nema ti onda mame i tate da posude koju kintu ako nisi imao za platiti neki racun. I u stranom si svijetu, nema te topline doma i grada ili mjesta gdje su svi domaci, frendovi jos iz skole, rodbina i ostalo. Sve ima svoju cijenu, nista nije med i mlijeko

      17. 6. 2018,   12:26
    • nije,ali imaju izbor,znam one koji su radili po 12 sati ovdje i naradili se i na kraju mjeseca trebali koji kintu posudit, otišli radit za manje sati i nisu više trebali posudit na kraju mjeseca. nije svima niti lako morat tražit od staraca i niti ne žele, i žele imat svoje. svatko je slučaj za sebe.znam i one koji neče nikad nigdje jer je kako si rekla,gdje imaš prijatelje itd , ali sjede u baru i čekaju nekoga tko če im kavu platit,i ima onih koji si to neče dopustit i traže drugo,makar bilo i vani.svi smo drukčiji

      17. 6. 2018,   12:35
    • ma naravno, ovdje je nekima bilo stvarno horor od zivota. Ljudi hoce i zele raditi, zele normalno zivjeti, imati sve sto treba za takav zivot- i stan, i auto i pokoje putovanje jednom, dva put godisnje, ne mislit oce li imati za platiti struju. A ne da rade po cijele dane a zive ko prosjaci i teska sirotinja. I onda sto im drugo preostaje nego ici u strani svijet, nikakve reklame tu nisu pomogle, ni ikakvi mediji, pomogao im je tezak i los zivot da se odluce otici. jedino je ulazak u EU omogucio da ode tko god zeli jer vis enisu potrebne nikakve posebne dozvole, a nasi politicari su htjeli silom u EU, evo im, sad im se to obija o glavu

      17. 6. 2018,   13:11
    • njima svejedno,žive u nekom drugom svijetu! mogli bi jedino shvatit da ih se stavi na 3 mjeseca u podstanare sa plaćom od 4000 kn i moždaaaaaa,ali možda bi onda tek shvatili.

      17. 6. 2018,   13:15
    • mogao bi zvijeti u podstanarstvu ako zivite najmanje dvoje svaki po 4000 kuna place, je knap ali eto, to bi bilo ukupno 8000, 2500 za stan, 1000 rezije i ostane vam 4500 za hranu i ostalo. Nije bog zna sto ali eto mogli bi prezivjeti.

      17. 6. 2018,   13:20
    • muz i ja imamo tako nekako jedino ne placamo stan jer je stan moj ali imamo dijete

      17. 6. 2018,   13:22
    • Kao netko tko je otisao, mogu ti reci da mojoj odluci nisu pridonijeli ni Index ni 24hr ni Soros. Mojoj ste odluci pridonijeli ti i tebi slicni. Ako zelis znati tko je kriv sto ljudi glasaju petama protiv ovakvog sistema, trebas se samo pogledati u ogledalo.

      1. 8. 2018,   19:21
  • I tako, 24 sata nastavlja odrađivati prljavu propagandu i kondicioniranje javnog mnijenja.

    17. 6. 2018,   08:33
    • Znaci krivi su novinari sto ljudi iseljavaju je li? Ajde neka smo i to culi

      17. 6. 2018,   08:47
    • Djelomično i jesu krivi. Kad ti netko napuni glavu počneš vjerovati što god da ti kažu

      17. 6. 2018,   08:50
    • Andrija, pričaš o HDZu?

      17. 6. 2018,   09:43
    • Prljavu propagandu su odradili lažni branitelji, pa čak djelomično i oni pravi koji su bili radno sposobni ali im se nakon rata nije dalo raditi već su radije odlučili biti na teret društva. Prljavu propagandu su odradili Mamići, Kutle, Todorići, Sanader, Dalić... Prljavu propagandu i dalje odrađuje vojska uhljeba javnog sektora, nepotizam i korupcija. Početkom 90-tih život bih dao za Hrvatsku, a danas me sram nazvati se hrvatom. Eto dokle su nas dovele lopine koje se i danas skrivaju pod plaštom domoljublja a gledaju samo svoje interese. Podrška svima koji se iseljavaju i zanemarite uhljebe koji vas napadaju. Napadaju vas zato što su svjesni da sve manje građana financira njihove uhljebničke plaće i nerad, a ne zato što se brinu za Hrvatsku.

      17. 6. 2018,   10:51
    • Ne. Krivi su novinari što svojim tupim komentarima pozivaju narod da se seli van.

      17. 6. 2018,   10:58
    • Da, ljudi se isele jer su tako pročitali u medijima, haha. Neki su se očigledno prepoznali u zavidnosti, primitivizmu...koment100 dobro kaže, samo vi idite tamo gdje mislite da vam je bolje i da ćete bolje i sretnije živjeti, sretno svima.

      17. 6. 2018,   11:01
    • Odi na par članaka o iseljavanju i uvjeri se sam.

      17. 6. 2018,   11:04
    • i da novinari pišu (ali ovo ne govori novinar) kako je ovdje sve lijepo i bajno,imao odličan standard, obitelj može 1 x tjedno na pizzu sa djecom,da na kraju mjeseca nešto uštede,nema lihvarskih kamat ,da nam je odlično ... na kraju,ipak danas postoji int i cijeli svijet je povezan i mladi a i ostali nemaju problema saznat sve u realno vrijeme i komunicirat sa svim koje poznaju a ine poznaju u državama diljem svijeta pa im nemožeš mazat oči kako želiš

      17. 6. 2018,   11:07
    • Pošten narod ide u Irsku, a oni "drugi" u BiH.

      17. 6. 2018,   11:18
    • @MateCro Ne radi se o komentaru novinara nego o ispovijest iseljenika. Bez sumnje plaće su vani veće. korupcije je puno manje i ne moraš na svakom koraku slušati cajke koje trešte iz narodnjačkih klubova i automobila. A kad smo kod toga, ne sjećam se da sam prije sredine 90-tih tako nešto mogao čuti u Zagrebu. Odakle su došli ti koji navijaju cajke ne znam, ali znam sigurno da nisu domicilno stanovništvo, a sad ispada da su veći "hrvati" od nas koji smo rođeni i živimo ovdje stoljećima. Drugim riječima, ako se stupanj hrvatstva sada mjeri po tome koliko glasno navijaš cajke onda se prije osjećam ircem i kinezom nego hrvatom.

      17. 6. 2018,   11:27
    • propaganda je reci da ova slucajna drzava propada'?

      17. 6. 2018,   12:54
    • Da, ljudi sele jer su na 24 sata procitali da tako treba...o tugo od mozga :(. Mislim da nema obitelji u hr koja nema barem 2,3 clana (ili obitelji) vani i koliko njih salje lovu doma...ovaj pomaze starcima s jadnom mirovinom, ovaj ce burazu uletit s 200€ svaki 2,3 mjesec...takve stvari... je tjesite se da je to zbog portala i naslova kako ne

      17. 6. 2018,   13:01
    • svaki tjedan novi krivac hahaha

      17. 6. 2018,   13:12
    • Daj hahaha novinari krivi. Pa nisu svi ljudi glupi. Valjda su pametni da sani zakljuce dal je bolje otic il ostat

      17. 6. 2018,   13:36
    • Pa nije bas lagao. Korupcija i nepravda vlada u Hrvatskoj.

      17. 6. 2018,   17:08
    • Mate Cro Pa sto bi ljudi trebali - ostati gladni u RH samo iz ljubavi prema Hrvatskoj nakon sto su ih vlade pokrale. Svatko ima pravo na svoju sreću i bas ne duguju ostanak RH.

      17. 6. 2018,   17:11
  • nekada davno ucila sam ove stihove "ja domovinu imam,tek u srcu je nosim -i brda joj i dol,gdje raj da ovaj prostrem uzalud svijet prosim i gutam svoju bol,i sve sto po njoj gazi po mojem srcu plese,njen rug je i moj rug,mom otkinuse bicu sve njojzi sto uzese i ne vracaju dug".....ima jos ali sam zaboravila,i dodala bih jos jednu 'ostajte ovdje'Aleksa Santic,prethodna je 'moj dom' Silvije Strahimir Kranjcevic nije sve u zaradi i lagodnom zivotu-postoje neke vrijednosti bez pogleda u novcanik

    17. 6. 2018,   09:57
    • sve to stoji,problem kod nas je što nije u pitanju lagodan život nego običan život. mali primjer, za običan život bi rekao da ako jedna obitelj ,dvoje djece ode 1 x tjedno može na običnu pizzu to ne smatram lagodan život,nego obićan život. ali sa našim primanjima to je teže izvedivo pogotovo ako svi ne rade.

      17. 6. 2018,   11:27
    • kod mene su djeca vec odrasla,ja sam za par godina u mirovini,dok sam bila dijete i mama i tata su radili -zivjeli smo normalno,rat nam jeste poremetio dosta toga - ne bih pisala sto nas je sve snaslo,ali ostali smo svoj na svome,imam tako neku sretnu obitelji i jos sestru,brata,mamu -jos uvijek,hvala Bogu sretni smo,znam da su troskovi zivota veliki-posebno ako se djeca skoluju

      17. 6. 2018,   11:41
    • i to sve stoji,stvar je u tome što danas ima svega,i kako možeš obijasnit mlađim generacijama da treba radit i od tog rada samo preživljavat od mjeseca do mjeseca i samo štedjet i nikad ništa ne imat sa poštenim radom(tu mislim na obične ljude),a ta ista generacija sve vidi i sve zna jer danas "vide" sve preko int i ostalog! određen broj če otić gdje vide da imaju veće mogučnosti od samo radit pola godine ili 4 mjeseca dok traje sezona a ostatak godine tražeći drugi posao.ima onih kojiče osta svoj na svome i zadovoljit se sa jednom kavom na dan i ima onik koji žele više,izgradit nešto za sebe a ti vide dali mogu na svojem ili idu tražit drugdje. i nismo svi isti,ja i za sebe kažem da imam duboke korijene i teško me maknut od gdje sam,ali znam i osobe kojima to nije tako važno i to ne doživljavaju na taj način kao i ja nego im je mnogo lakše odvojit se i otić negdje.to se može usporedit i u samoj hr recimo, 2 brata,jedan je emotivno više povezan za mjestom gdje je rođen i neče se maknut niti da ga vežeš i odneseš,drugi brat nema takav jaki osjećaj za to i preselit če se u neki grad na 500 km od rodnog mjesta bez mnogo razmišljanja.danas je cijeli svijet selo postalo i takvima je otić 1000 km dalje u njemačku ili 500 km kod nas u drugi grad ista stvar.

      17. 6. 2018,   12:08
    • Kakve veze ima SSK sa sadašnjom situacijom. Pjesma mu je lijepa naravno, ali da li to spašava ovo društvo zatrovano korumpirano di je tko bio, koje želi da susjedu crkne krava i tako. Hrvatski glavni problemi su sve navedeno, i uhljebljenost,mazohizam kod glasovanja, podržavanje lopova tipa Mamić,Sanader,Todorić i tako dalje. Šta ima tu bit lijepo, Hrvatska je po prirodi jedna od najljepših zemalja, ali sve ostalo je teška nula.

      17. 6. 2018,   13:04
    • Hebeš domovinu koja ti je maćeha u. Ja je mrzim.

      17. 6. 2018,   23:12
    • Da, nije sve u novcu. Tu su jos drago kamenje, vrijedne umjetnine, plemeniti metali i skupocjena krzna. Obicno ljude koji mi pametuju kako nije sve u novcu pitam da mi poklone 200kn. Do sada nisam dobio jos niti jedan takav poklon, gomili citata Kranjcevica i Santica usprkos.

      1. 8. 2018,   19:31
    • ja znam dosta njih koji tako govore,ali to kažu onima kojima su dužni...da nije sve u novcu hahaha

      2. 8. 2018,   08:28
  • Niti nesretna a još manje zavidna...

    17. 6. 2018,   10:02
  • Stara narodna kaže "Ne pljuj u tanjur iz kojega si jeo". Irci koji su iselili u SAD vjerujem ne pišu tako o svojoj domovini, a gospodinu su ostavili radno mjesto. Pozdrav od jedne Ostaše, ni nesretne ni zavidne.

    17. 6. 2018,   10:37
    • Ima još jedna. Liječnička, i kaže. 1. korak ozdravljenju je da bolesnik najprije sebi samome prizna da je bolestan ili da ima problem. I, gdje vi u ovome članku vidite "pljuvanje u tanjur iz kojeg se jelo"? Odnosno pljuvanje po Hrvatsko. Iako bih se mogao složiti da u ostalim člancima na ovu temu toga ima, Iako to ne primječujem u tolikoj mjeri kao vi, jer činjenično neporecivu istinu, te kritiku političara i bilo koje političke stranke ne smatram pljuvanjem po domovini,,, ipak mi to smeta, jer, zemlja ništa nije kriva. Njeni ljudi, svi zajedno, i samo svi zajedno jesu. Kako oni koji su otišli ili odlaze tako i oni koji su ostajali. Oni koji su ostajali - jedni zato što su je pljačkali i još to ćine, a drugi koji su ostajali Z A J E D N O sa onima što su otišli krivi su zato što su mirno gledali kako im domovinu pljačkaju i nisu se zajedno mogli dogovoriti da si zajedničku domovinu oćiste od lopova i parazita.

      17. 6. 2018,   11:47
    • Irci su nešto promijenili u vlastitoj državi, a ne kao mi svaki dan sve gore i gore. Promjena na bolje nema, nit će ih bit. Jer smo mazohističko društvo stalno dopuštamo da nas gazi svatko.

      17. 6. 2018,   12:55
    • "Ali ako u vlastitoj domovini moraš razmišljati hoćeš li moći otići tjedan dana na ljetovanje i priuštiti si tijekom mjeseca osnovne namirnice onda je vrijeme da se zapita što radi u Hrvatskoj i što misli postići s takvim načinom života" - možda mladi trebaju razmisliti kako popraviti stanje u Hrvatskoj osobnim inicijativama, prosvjedima kao demokratskom obliku pritiska na političare? Normalno kako je lakše otići tamo gdje je domicilni narod uredio stvari po svojoj mjeri. Za pojmove naših odlazećih. Irci iseljavaju jer nisu zadovoljni u Irskoj, kako naši jesu? Slažem se s vama da je jednaka odgovornost za sadašnje stanje na odlazećem i ostajućem narodu. Samo mi ipak ostajemo i pokušavamo. Oni su odustali od svoje zemlje.

      17. 6. 2018,   12:59
    • hadred18@ svaki narod ima mjeru trpljenja. Neće to ići do u beskraj.

      17. 6. 2018,   13:00
    • Hoće, ići će u beskraj. Jel imamo ikakve prosvjede masovne ? Nemamo Jel imamo pravedno sudstvo ? Nemamo Imamo li ljude koji razmišljaju svojom glavom? I ne baš

      17. 6. 2018,   13:06
    • Samo polako. Nije ni domovinski rat iznio cio narod na svojim plećima, već manjina.

      17. 6. 2018,   13:07
    • @osijek, nece do beskraja nego i dalje. Zasto to kazem, pa evo primjer koliko je automobila stalo u petak u Osijeku, kad kazem stal onda mislim na one koji su zbilja stali sa namjerom a ne na one koji su morali stati jer nisu mogli dalje zbog onih ispred njih. To je slika Hrvatske, gdje svatko gleda svoju guzicu i zaboli ga za sve ostale, da smo se tako ponasali 91' granica Srbije bi bila najvjerojatnije ne u Karlovcu nego bi granicili sa Slovenijom. Nazalost slika Hrvatske je danas ovakva korumpirani politicari, korumpirano sudstvo, unistena privreda, ogroman broj zaposlenih u drzavnoj upravi i naravno ogromni porezi sve to je razlog iseljavanja, male place nisu cak niti vrh ledene sante nego samo jedan mali djelic toga.

      17. 6. 2018,   13:28
    • Ni nesretne, ni zavidne no vjerojatno dobro uvezane i uhljebljene o trosku poreznih obveznika. Vidis, upravo u tome i jest problem.

      1. 8. 2018,   19:34
  • Tako mlad. a tako negativan i zeljan isticanja ..za koji mjesec ce i o irskoj tako...

    17. 6. 2018,   09:22
  • živim za dan kada ću otvorit stranice 24h,a ono poštovani čitaoci redakciju smo preselili u dablin zbog iseljavanje velikog broja hrvata i mi smo se odlučili na taj korak jer vi u hrvatskoj nemate za kiflu,a kamo li za klik na tastaturi.

    17. 6. 2018,   09:01