Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

U sabirnom logoru za Židove u Đakovu umrlo je 550 logoraša

Komentari (23)
  • Treba se napraviti revizija ratnih zbivanja jednog vremena,takozvani pobjednici su napisali svoju povijest.

    2. 6. 2019,   15:51
  • da li su ikad i igdje hrvati bili u logorima,da li će te ikada o tom pisati gospodo.

    2. 6. 2019,   15:08
    • sjetimo se augusta cesarca, andrije žaje, hamde begovca, divka budaka i svih onih koji su dali svoje živote pri proboju iz logora "kerestinec". rođo, pavelić je ubijao sve koji nisu mislili ustaški! a svi koji su imali doticaja s njim i njegovim režimom a preživjeli su, bili su pristaše!

      2. 6. 2019,   16:36
    • a lipi moj čovik stari mudracu,a gdje ti ode na pavelića i na ustaše. ja nisam nigdje nikoga spomenu niti sam uzimao pavelića i njegov režim ,ja samo pitam da li su hrvati ikada igdje bili u logorima i da li će ovi ikad o tom pisat. ne trebamo ići nazad 70-80g dovoljno se vratit 25-30,al to nikog ne zanima jer najlakše je evo ovako kao ti sad čim netko potegne pitanje hrvata i hrvatstva reći da je ustaša i pavelićev pristaša.

      2. 6. 2019,   16:43
    • ok rođo, u pravu si! moj je odgovor bio vezan uz temu članka, iako ni u članku ne piše kad su židovi bili zatvarani, tko ih je zatvarao, zašto ih je zatvarao, ... samo sam pretpostavio da je to iz II sv. rata, pa je i moj odgovor takav. ali da, u pravu si. novinari, a i građani bi trebali vršiti svakodnevni pritisak na našu vlast, a europarlamentarci na eu parlament da se istina o logorima, naročito o logorima po srbiji dozna prije nego pomru i potomci logoraša. ovo što gledamo već 25 godina je sramotno.

      2. 6. 2019,   17:03
    • o tome se sigurno nece pisati, jer su hrvati, bat ti koji su i organizirali logore diljem NDH tokom rata, ili trazis neki logor koji su otvorili zidovi ili srbi, da bi u njima bile ustase.... he he he.... di si bio '91

      2. 6. 2019,   17:09
    • ajde napokon da se i mi oko nečega složimo.žrtve su žrtve i svaka žrtva je zaslužila da jopj se oda pijetet,ali šta je previše previše je,u zadnjih dva mjeseca ja neznam koji je ovo članak o progonu židova i njihovu istrebljenju eto ja ću reć po svojo nekoj procjeni sigurno 20seti,ako ne i više.kad je zadnji put bio članak o mučenju hrvatskog naroda i branitelja u spskim logorima(ne računam logore na ratnim područima oc bio je rat)ali logori u srbiji dakle zemlji koja službeno nije bila u ratu,a imala je logore na svom teritoriju. eto to bi ja volio da se malo izvrši pritisak,ali ko će to ispitat izdala nas vlast izdali nas novinari,a i ovi što pišu kako će pisat o logorima u kojim su ubijani hrvati,pa ko bi piso šta kolinda radi,kakve cipele ima,kakvu zurku,košulju,jel čipkasti grudnjak ili pušap,kome je namignula itd,itd

      2. 6. 2019,   17:11
    • scubacro men je tebe žao,fulao si temu,a što je najgore i nezanimljiv si mi da bi se ja sad tu sa tobom pravdao. ako misliš gdje se sa starim prepisuje,da ću i sa tobom,e sine moj još ti trebaš pure pojest da dobiješ statut @starog mudraca na ovom portalu.L,p

      2. 6. 2019,   17:15
    • kako nisu??? svašta,pa zločinačka NDH je tamanila sve koji su bili protiv nje pa tako i hrvate,doslovno sve koji su htjeli slobodnu hrvatsku.

      2. 6. 2019,   19:13
    • TITO LEGENDA HEROJ sve zavisi kako se uzme i ko su bili osloboditelji,a ko okupatori?

      2. 6. 2019,   20:44
    • ja znam! hrvatski narod je bio na pravoj strani i unatoč zlehudim silama nacifašističkih okupatora i domaćih izdajnika ustaša i pristaša, masovno se odazvao na pokret otpora kroz narodnooslobodilačku borbu u svezi glede oslobađanja domovine nam hrvatske od gore rečenih zlehudih sila i domaćih im podrepaša! ha dečki, sam ju dobro sklepal?

      2. 6. 2019,   21:22
    • hehehehehehehehe jesi ga stari zakukuljio ko HDZ-ov glavni analitičar:-)))))) """Je li se dogodilo ovo: što ne znamo da ne znamo? Možda se dogodilo nešto što ne znamo da ne znamo, nešto atipično"

      2. 6. 2019,   21:32
  • Svake godine promjenite adresu logora

    2. 6. 2019,   16:18
  • Osobno me zanima da li Židovska zajednica ima u posjedu Crnu knjigu za područje bivše NDH-a?

    2. 6. 2019,   17:33
  • Zar ih nije bilo 5 000 000, samo u jasenovcu? Btw - 90% židova u hrvatskoj, se bavi politikom ili/i poviješću, sve profesori/doktori kada treba izigravati vecu žrtvu nego sto jesu. Zakon.

    2. 6. 2019,   16:17
  • Mozemo mi o Zidovima/Jevrejima/ civutima (kako kome volja) reci i misliti sto god hocemo, ali cinjenice su sljedece. Mnogima je to omrazen narod. Ali i izdrzljiv i uporan. Izdrzljivi su kao stakori (nije zlonamjerna usporedba, jer stakori stvarno jesu u stanju prezivjeti sve i koliko se god ljudi trudili istrijebiti ih i imaju mnostvo prirodnih neprijatelja, oni su i dalje tu) Tako i Zidovi. , preziveli su sve moguce kuge i bolestine, gomilu ratova (tu su i nas malo bacili u sjenu) i koliko god se Babilonci, Egipcani, Asirci, Rimljani, Spanjolci, Englezi, Njemci, Rusi, Ukrajinci,,,,,,,,,,,, a i vise manje ostali narodi, trudili ih unistiti i istrijebiti (a nije da nisu) oni, Zidovi/Jevreji/Civuti SU I DALJE TU. I to, u odnosu na njihov ukupan broj na svijetu, financijski, logisticki i po ljudskim resursima, jaci nek ikad. Zapravo, najjaci na svijetu. A mi Hrvati? Samo na popisu stanovnika 2011. nas je bilo 150 000 (STO PEDESET TISUCA) manje nek na popisu 2001. Situlaciju sa iseljavanjem i komatoznim natalitetom, poslije 2011. ne znaju i ne vide samo oni koji ne zele znati i vidjeti. A sve bez rata i masovnih bolestina/epidemija!!!!!!

    2. 6. 2019,   16:45
  • Nadam se da će jednog dana odavati i počast osobama nad kojima su oni počinili zločine.

    2. 6. 2019,   20:22
  • ružoooo,jel su ovo počinili ustaše iz 39te ili 41.

    2. 6. 2019,   18:58
  • Di je sada ona ustašica 🌹?

    2. 6. 2019,   17:10
  • ovakav članak kojim se ukazuje na ZLO koje je počinjeno isključivo zbog nečije nacionalne pripadnosti, ne bi smio biti bez podatka tko je to počinio. ovako, počinjeno je u đakovu, počinjeno je prema židovima, ispada da su to počinili slavonci. a nisu! počinili su pripadnici HOS-a NDH, dakle ustaše pavelićeve države hrvatske su prisilno izdvajale nehrvatsko stanovništvo i odvodile u logore iz kojih su ih slali u njemačke logore smrti ili su ih ubijali ovdje, u hrvatskoj. da ponovim, to su radili pripadnici režimske vojske. ustaše nisu bili francuzi, englezi, brazilci, ... bili su hrvati. na sramotu svojega hrvatskoga roda i naroda. srećom, bili su manjina, gotovo kao tumor na zdravom hrvatskom korpusu koji je u daleko većem broju, masovno, bio na strani dobra i pravde!

    2. 6. 2019,   16:29