Obavijesti

Promo sadržaj

Umjetnu inteligenciju koristimo svakog dana - znate li kako?

Umjetnu inteligenciju koristimo svakog dana - znate li kako?
1

Svuda je oko nas i radi stvari za koje nismo prije ni znali da postoje. To je jedan od najznačijih trendova danas

Vrsta softwera kojeg su ljudi izmislili kako bi simulirali ljudski um. Pametna je kao čovjek, ali je to zapravo računalo. To su neki od odgovora koje su naši novinari dobili od slučajnih prolaznika na pitanje što je to umjetna inteligencija. Umjetna inteligencija jedan je od najznačajnijih tehnoloških trendova danas. Mnogi će reći da je to kombinacija procesorske snage, ogromnih količina podataka i novih tehnika strojnog učenja. Taj je spoj rezultirao algoritmima koji samostalno voze automobile, gase pečnice, zaključavaju vrata... Umjetna inteligencija svuda je oko nas i radi stvari za koje nismo prije ni znali da postoje. Koristimo je baš svakog dana, a da toga nismo ni svjesni. 

Kakve smo još zanimljivosti čuli o slučajnih prolaznika pogledajte u videu. 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve