Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Unatoč protivljenju: 'Misa na Bleiburgu bit će kao i do sada'

Komentari (144)
  • Žalosno je koliko Crkveni činovnici vole ustaše. Meni kao praktičnom vjerniku je to nepojmljivo, čak i sramotno.

    2. 4. 2019,   09:15
    • Bas tako a isto je i u srbiji crkva i cetnici prst i nokat a tako je i u hrvatskoj zasto crkva to podrzava neznam mozda pise negdje u bibliji ubij brata svog pa trebaju ekstremisti i nacionalisti poput cetnika i ustasa

      2. 4. 2019,   09:23
    • Meni kao vjernici koja svim srcem ljubi Isusa i Njegovu Riječ, kao i Crkvu koju nam je On dao, nepojmljivo je kako netko tko se naziva katolikom i kršćaninom može nevine žrtve svrstavati u ladice. Samo Bog zna koliko si ti praktičan vjernik. Istinske ustaše su se izvukle i pobjegle. Pobijeni u blajburškoj tragediji su u velikoj većini regularni vojnici i članovi njihovih obitelji. Pa da su neki od njih i ustaše bili, umrli su bez suda i pravedne presude, pobijeni zvjerski, kukavički, od ljudi koji su sebe nazivali humanistima. Praktičan vjernik? Po čemu? Žrtva je uvijek žrtva, a zločin je uvijek zločin. Dok to ne naučiš, ni "V" od vjernika nema u tebi.

      2. 4. 2019,   09:30
    • Znaci na Bleiburgu su ubijali ustase? Zene i djecu! A da ja san zaboravia da je po vama svaki Hrvat ustasa

      2. 4. 2019,   09:32
    • Tako je. Ista stvar s srpskom pravoslavnom crkvom i četnicima. Najgori zločinci se prezentiraju kao veliki sinovi domovine.

      2. 4. 2019,   09:34
    • Ne znam onda zbog čega dolaze na komemoraciju i misu s ustaškim obilježjima. Sigurno ne zbog nevinih žena i djece. Sigurno je bilo i njih tamo i zločin nad njima je također sramotan.

      2. 4. 2019,   09:48
    • horseking: Klasificiraš cijeli skup na osnovu nekoliko ekscesnih pojedinaca. To su provokatori koji su upravo zato tamo došli: provocirati i kompromitirati. Ne bi me čudilo da su takvi ubačeni sa strane samo kako bi kompromitirali skup. To je Udba uvijek radila kad je željela da se nešto kompromitira: oblačila svoje i slikala ih, namještala "dokaze". To radi i danas. Nijedan istinski Hrvat neće tamo doći kako bi kompromitirao taj skup. Na desetke i stotine tisuća ljudi lako se provuče kakva budala. To ne znači da su svi koji su se došli tamo pokloniti ustaše. Isti slučaj kao što se udbaši po portalima deklariraju kao "praktični vjernici" i sami sebi nabijaju pluseve. Na ovakvim temama obično se pojavljuju komentatori koji komentiraju samo ovakve teme i napadaju Crkvu. Pa profili su vidljivi, čita ih se kao knjigu.

      2. 4. 2019,   09:56
    • Dodir...... I ustaše su klale ad hoc bez suda. Primjer Glinska crkva, poklali ljude ko da kose travnjake u parku. Ma trebalo ih je doslovno zgromiti. Moj san: da mi je Đingis Kan prijatelj i da mi se pružila prilika da ga zamolim za uslugu, da ih pomete s lica zemljen da nikada više nikome ne padne na pamet da se smatra " višom i vrednijom nacijom".

      2. 4. 2019,   10:02
    • Ne slažem se s tobom u vezi ubacivanja i kompromitiranja. Kakav crni udbaš? Malo sam premlad za to. I ponavljam još jednom, praktični sam vjernik, idem u crkvu svake nedjelje, al to ne znači da moram biti sluga pokorni crkvi. Zapovijedi Božje su jasne.

      2. 4. 2019,   10:05
    • Pa Džingis kan je pobio najvise ljudi u povijesti.Istrebio je čitave narode,kud god je on prošao,nije iza njega nitko ostao živ.

      2. 4. 2019,   10:10
    • @nerazuman72 - ne prikazuj samo ono što ti paše -- bilo je žena, djece, domobrana, ustaša - svega - i nije sporno uopće ni održavati misu za ikoga od navedenih - ikoga. Ali ne možeš imati komemoraciju gdje je prihvatljivo da na nju dolaze i ljudi, ne ni većina, ali ljudi koji dolaze sa fašističkim obilježjima da to bude prihvatljivo. Crkva ni bilo tko drugi od prisutnih im to ne brani što je prešutno odobravanje i od njih ne možeš tu komemoraciju odvojiti. Da je isto zabranjeno, nitko nebi branio održavanje mise ni ičega, jer tada bi to uistinu i bila samo komemoracija.

      2. 4. 2019,   10:43
    • @dodir neba 07 - ne čudi me da netko kao ti čim mu nešto ne paše predstavlja to kao zavjeru. Jer jedino u Bleiburgu se takve može vidjeti što se Hrvatske tiče -- nema ih posvuda, nije ni kritično, ali je jednostavno jadno da ih uopće ima i da je to tolikom broju ljudi ok, isto kao i da genijalci s druge strane izjednačavaju komunizam s antifašizmom kad njima ljudi počinju spočitavati zločine komunista.

      2. 4. 2019,   10:45
    • car oni koji su nešto od toga proživjeli pričali su mi ovak. da iz zbijega U su vračeni i predani titu po nalogu engleza koji su znali šta će se desit. tako da nije sve crno -bijelo.

      2. 4. 2019,   11:14
    • moje je mišljenje da žrtva je žrtva. Za pokojne misu treba služiti doma. To što su posmrtni ostaci negdje drugdje pravog vjernika ne bi trebalo smetati. ovo je za mene jedino i isključivo raspirivanje mržnje i poziv na netrpeljivost i moguče sukobe sa novim nevinim žrtvama.

      2. 4. 2019,   11:23
    • papar_sol: Nitko ne negira zločine koje su počinili pojedini pripadnici ustaške vojske, no bilo je i onih koji su morali u istu vojsku pod prisilom mobilizacije, da bi kasnije bili likvidirani od partizana bez suđenja. Treba poznavati povijest i kronologiju mržnje. Hrvati su sustavno marginalizirani, politički potiskivani. Nakon ubojstva Stjepana Radića ta netrepeljivost je kulminirala. Vjerojatno se ne bi dogodio Jasenovac, da nije ubijen Stjepan Radić. Nadam se da će se buduće generacije osloboditi okova mržnje i živjeti u toleranciji i miru.

      2. 4. 2019,   14:18
    • Povijest bi trebala biti učiteljica života, a ne teret.

      2. 4. 2019,   15:12
    • Interesantno bi bilo vidjeti koliko si ti uopce vjernik. Mozda su i tvoji preci bili partizani koji su ubijali razoruzane vojnike koji su se predali ali na zalost i nnoge civile, zene, djecu. Za tebe su to sve ustase.

      2. 4. 2019,   15:27
    • papar_sol: Nitko ne spori da su i ustaše radile zločine. Zločinac je zločinac. Nemaju za to nikakvog opravdanja. Ali, oni su to činili u ludilu rata i ne toliko masovno. Partizani su sami sebe predstavljali humanistima, pravednicima... I rat je bio gotov. Žrtve su bile sve razoružane. Kao što rekoh, pobili su mali broj ustaša, jer su se oni koji su bili istinski zločinci na vrijeme izvukli i zbrisali. Njihova mržnja bila je nevjerojatna. Ubijali su žene, djecu, starce, nasilno mobilizirane dječake koji nisu ni pušku znali držati. Pobili su svu hrvatsku inteligenciju koja je radila za državu. To je kao kad bi nas sad četnici pobijedili i onda pobili sve intelektualce, profesore po fakultetima, suce, odvjetnike, umjetnike...jer sve njih smatraju ustašama. Pobili su ranjenike iz zagrebačkih bolnica... Ubili su djeda moga muža jer je bio pacifist pa se cijelo vrijeme rata skrivao i nije htio ni u jednu vojsku. Kad je napokon dočekao mir i pokazao se, otkucao ga susjed koji ga je mrzio i prijavio ga kao ustašu. Misliš da je netko provjeravao? odveli su ga od žene i dvoje male djece i otad mu se gubi svaki trag. Baka ga je cijeli život čekala...Znaš li kakve su to tragedije?

      2. 4. 2019,   19:23
    • Ustase su pekli djecu pod pekom to znam jer mi je djed 1910g i ja sam potomak onih iz koji nisu zavrsili u glinskoj crkvi u selu Perna je spaljena pravoslavna crkva i tom prilikom je ustasa pod peku stavio bebu od 3 mjeseca pred majkom ustase su imale specijalni noz za klanje srba u mom selu u jednu kucu su zgurali 10 zena i djece i zapalili mojih iz familije poklano u jednom danu 14 jedna curica se sakrila u suplje drvo tu je ustasa zaklao i iskopao oci bila je zima i moj djed kad ih je isao kupiti po noci ona je ostala u tom drvetu ukocila se pa je nije mogao izvaditi poslje se zivot nastavio zenilo se udavalo nije se gledalo na nacionalnost nisu se spominjale ni ustase cetnici i partizani moja zena je hrvatica i u nasoj kuci se to isto ne spominje a nemogu slusati price kako su ustase bile dobre nemogu jer bi to bilo nepostivanje onih koji su nevino zavrsili kao ta beba od 3 mjeseca

      3. 4. 2019,   07:12
    • Glinska crkva je strasna zbog toga sto je srbima oko Gline receno da prihvate katolicku vjeru i da ce pokrst bit u glinskoj crkvi i ko se pokrsti moze normalno zivjeti u NDH tako da su ti ljudi odvedeni na prevaru bili su spremni postati katolici i taj dan su se spremili najbolje sto su mogli otisli su cisti uredni obrijani a zavrsili poklani sramotno je da na tom mjestu gdje je bila crkva i gdje je vrseno klanje nema nikakvog obiljezja bio je spomen dom a sada je hrvatski dom svake godine sacica ljudi dodje zapaliti svijece a branitelji se okupe pa ih vredjaju i pljulju pa jesu li onda sve zrtve rata zaista zrtve il i tu ima povlastenih

      3. 4. 2019,   07:21
    • lemi- rasplako si me. znam da je bilo okrutnosti al ovo su strahote. Moje iskreno žaljenje, a ako je itko od mojih predaka sudjelovao u ovako nećemu moja duboka isprika. ne ponovilo se ikada ikome.

      3. 4. 2019,   08:04
    • Amun ti se netrebas ispricavati bilo proslo ne ponovilo se uz sve nedace koje je moj djed prosao ni jedamput nije ruznu rijec rekao o hrvatima nit je mom ocu punio glavu o ostasama i sirio mrznju a tako sam i ja vaspitavan zena mi je hrvatica tetka udana za hrvata stric ozenio hrvaticu drugi stric zavrsio za vrijeme 1945 kao ratno siroce u sloveniji tamo i ostao djed ga pronasao 1960al vec odrastao kod tih ljudi i tako ostao sa njima i ozenio se slovenkom nije nikom od nas punjena glava mrznjom i ja imam 4 djece i tako ce i oni biti vaspitavani i nazalost morace od mene cuti ko su bile ustase jer kako stvari danas izgledaju mozdace za par godina u skolskim knjigama pisati kako su ustase bile dobre i pomagali srbima srpskoj djeci djelile bombone mjesto kame uglavnom ne mrzim al ne volim cuti o ustaskoj dobroti to me vrijedja ak9 me razumijes hvala ti

      3. 4. 2019,   10:35
    • Evo ja sam bio nekoliko puta na komemoraciji i Svetoj misi na Bleiburgu i nisam vidio ustaška obilježja, a vjerojatno ima poslanih provokatora u sprezi sa nekim medijima i onda su svi "ustaše"?!

      3. 4. 2019,   11:11
    • lemi1983: Ako je istina što si napisao, meni je također žao. Ali, ako je to radila grupica zločinaca, misliš da su svi Hrvati koji nisu bili u partizaniima zločinci? Želiš li da ti napišem kakve su četnici strahote činili pedeset godina kasnije? Vukovar, Škabrnja... ima toga dosta. U ratu često razni psihopati dođu na svoje, ali to ne znači da su svi pripadnici neke vojske isti. Je li zbog tih teških strahota trebalo pobiti sve one koji su se borili protiv hrvatske vlasti u Domovinskom ratu i pripadnike njihovih obitelji? Jednu stvar koja se o ustašama priča nikako ne vjerujem: Katolici vjeruju u jedno krštenje i nikad, ali nikad neće ići ponovo krstiti nekoga tko je već kršten - pravoslavca, protestanta... To je neistina koja nema veze s realnošću. Pravoslavac koji želi postati katolik, ne mora se ponovo krstiti. Postoje druga pravila kako se prelazi u KC. Vjerujem da je bilo pokrštavanja židova na zahtjev, ali u pokrštavanje pravoslavaca ne vjerujem jer to nije moguće čak i da su to zahtijevali. Ako su ustaše o nečem takvom i pričale, to nema nikakve veze sa Katoličkom Crkvom.

      3. 4. 2019,   12:20
    • lemi1983: Je li ti djed pričao o ovom zločinu koji se dogodio potkraj ožujka 1944. godine u Docu Donjem pod Mosorom i u selima podno planine Kamešnice nadomak Sinju? U samo nekoliko dana, u razdoblju od 25. do 29. ožujka 1944. njemačka je vojska u suradnji s četnicima ubila oko 1500 hrvatskih civila što spada u jedan od najtežih zločina nad hrvatskim civilima tijekom Drugoga svjetskog rata. Najmlađa žrtva bilo je tek rođeno dijete staro tri sata koje je nabijeno na bajunet. Zaklano je i zapaljeno i 103 djece predškolske i školske dobi i 9 trudnica pred porodom. Većina tih četnika pred kraj rata prešla je u partizane i nastavila s njima ubijati Hrvate.

      3. 4. 2019,   12:28
    • Lemi sto ne odes na srpski portal? A i ti dodir sto mu se dodvoravas

      4. 4. 2019,   10:30
    • nepredvidljiv72: Nikad se nikome ne dodoravam. Samo pišem istinu i svoje iskreno mišljenje. Pa kome krivo, kome pravo.

      4. 4. 2019,   14:26
    • Dijaspora cekam te a cekace te i moja djeca ne bojim se ja vas i vasih pretnji a znamo da su muslimani bili hrvatsko cvijece oni su masovno presli u partizane kad se vidjelo da se NDH rusi da pavelic vec ima argentinske putovnice

      12. 4. 2019,   08:39
    • Kazem ti ne bojim se ja vas nisam pobjegao ostao sam velim ti cekam taj trenutak o kom ti pricas sluzio sam i hr vojsku dobro sam obucen a pisem cerilicom moj potpis cerilicom je na svim hr okumentima iz lijepe vase svake godine ode 100 000 mladih hrvata takvi kao ti i ostali lazni dompljubi prazne hrvatsku bolje nego srbi 1993 jos malo pa ce u hrvatskoj ostati srbi cigani umirovljenici i branitelji svake godine se nekoliko desrtaka skola zatvara u hrvatskoj kosi vas bre bela kuga

      12. 4. 2019,   17:19
    • zbog tebe lemi i slicnih tebi ,nikad nece napredovati hr sr odnosi,huskaci koji jedva cekaju rat,zivit na tudjem teritoriju i mrzit ljude na tom mistu,nije ti lako,cak te i zalim

      12. 4. 2019,   20:43
    • Nepredvidljiv72 nisam ja ni priblizno takav samo udaram kontru jel se i ti slazes sa tim da ja kao srbin nema sta traziti u hrvatskoj il ostaviti komentar u 24 odmah dobijem po nosu sta se ti srbine javljas i te fore nazalost moram priznati nikad se ne bi vratio iz srbije da sam znao da cu ovako biti diskriminiran a vratio sam se 1999 i tih poslje ratnih godina nije bilo tolikih problema danas poslje tih 20 godina zivota u hrvatskoj situacija je losa ljudi losa djeca u skoli se igraju igre ko ne skace srbin je zale se ucitrljici da ne zele sjediti sa srbinom i tako dalje ja sam ozenjen hrvaticom moja djeca uskoro krecu u skolu i vec znam kako ce ih zvati polutani sigurno al velim zivim sad tu i tako je kako je mene ne zastupa pupovac jer kad je bio u mom selu ja sam ustao i prvi napustio njegovo predavanje tesko je biti covjek ljude djelim na dobre i lose a ne na ustase il partizane

      13. 4. 2019,   08:50
    • Ne znam sta da ti kazem otisao bi al mi je ovdje ipak lijepo. lijepo je gledati kako ste dobili drzavu u kojoj se najbolje zivjelo pet do sest godina poslje rata dok je bilo pljacke i razvlacenja bivse sfrj drzave dok niste sve privatizirali sad samo pljackaske afere u samom drzavnom vrhu lijepo je gledati te velike domoljube kako pljackaju i unistavaju svoju prciju dok vam djeca masovno odlaze u njemacku i druge zemlje pored te divne krasne i obecane zemlje Hrvatske u kojoj se vi igrate velikih domoljuba i naravno jos uvijek su vam srbi krivi za sve od sanadera do onog sto je pobacao djecu kroz prozor tako da ipak ostajem gledati kako vas evropa pritisce i kako vam kinezi rade mostove a bilo je firmi u hrvatskoj za te radove al ste ih pokrali i odveli u stecaj a tako polako i slavonija odlazi u stecaj lika je vec odavno samo turizam gdje je vec isto pola obale kupio stranac OSTAJEM😘

      15. 4. 2019,   09:26
    • dijaspora, moj ujak bio je Domobran, njegov bratić također. Bratić je radio u domobrankom uredu iz kojeg je potajno vrbovao i pomagao ustaše da prijeđu u partizane, jer neke ustaše su prisilno unovačene. U to vrijeme barem kaj se tiće kontinetalne Hrvatske mladiće po selima novačila je svaka vojska koja je prošla kroz sela. Da se vratim na bratića; naravno nije preživio kraj rata dok moj ujak je. A znaš zašto nije preživio? Zbog proklete želje za osvetom njegovog susjedačiju kćer nije htio ženiti. moj ujak i njegov bratić po završetku rata kao domobrani išli su se predati. međutim prokleta zemljačka krv optužila ga da je šurovo sa ustašama i naravno nisu ga odm astrljali većga poslali za rusiju i o njemu se ništa više ne zna. Želim ti ovom istinom rći da smo sami sebi najveći neprijatelji izdajice vlastitog naroda. to je naše prokletstvo, veće od svih ustaša četnika i partizana zajedno. Laži , obmane, osvete mržnja i pohlepa to će nas dokrajčit. ps . i dijaspora

      16. 4. 2019,   11:13
    • da mrzin Srbe nikad u zivotu ne bi zivia u Srbiji sve i da iman milijune,moj Lemi pa ti svaki dan u mrznjai i zavisti zivis

      16. 4. 2019,   15:08
    • Kazem ti nebrini ti za mene navikao sam brini za ovakve poput dijaspore to su kvarni ljudi

      16. 4. 2019,   16:21
    • Dijaspora vredjaj ti do mile volje navikao sam nemoj misliti da cu napustiti hrvatsku zbog tvojih komentara a vidim mnogo te zulja nego pozabavi se malo svojim hrvatima pitaj ih zasto kradu i unistavaju svoju lijepu drzavu zasto si zapeo za mene i moju proslost ja sam nebitan al vi se uvijek volite drzati srba i 1941 i 91 nikako krenuti napred cupkate u mjestu ovdje se jos uvijek da dobro unovciti nacionalizam i ustastvo neki dobro zive od toga pa ih nije briga sto normalni ljudi odlaze van a komentari su im uglavnom da im je dosta uhljeba ustasa i partizana to nepisem ja to pisu hrvati kojima je dosta takvih kao ti pa odlaze rade po tudjim zemljama a ovo malo srba sto ima u hrvatskoj je taman da takvi i slicni tebi mogu urlati srbi nas unistavaju srbi su krivi i na kontu toga sebi priskrbljuju dobit i politicke poene

      16. 4. 2019,   18:28
    • Otisao bi al ne mogu zbog takvih kao sto ste vi vama sam potreban. Moja zena me voli imamo zajedno 4 djece 10 godina braka mjesecni prihod oko 2000€ tako da mi se ne ide nigdje niti me ti il bilo ko moze natjerati ni milom ni silom ovdje su moji korjeni od 1660. Sa zenom i djecom odlazim u crkvu i pravoslavnu i katolicku djecu nisam krstio ni u jednoj crkvi jer u mom mjestu je pravoslavni svecenik lopov a katolicki kurvar tako da se ni jedan ne drzi svoje propovjedi a i neka odluce kad odrastu sami gdje pripadaju nose moje prezime neznam zasto si navalio zgrazavam se bilo kakvih zlocina a poznato mi je npr selo uzdol i lasvanska dolina zalost sta se tamo dogodilo al neznam ne nabijam nikom na nos rekao sam kako je prosla moja familija bilo proslo ne ponovilo se al se nazalost dogodilo pa prihvatili vi to il ne uglavnom nit koga mrzim nit koga zelim povrediti samo nemojte osporavati i gurati pod tepih zlodjela koja je pocinila NDH

      17. 4. 2019,   09:01
    • Pa dobro napravi popis zrtava u hrvatskoj do 45 i do 95 ako znas uopce racunati uostalom dobili ste svoju drzavu slobodu nezavisnost a svaka sloboda se krvlju placa nemojte toliko kukati kad ste ubijali srbe po zagrebu npr obitelj zec bilo je u redu a o pakrackoj poljani gospicu norcu paulin dvoru glavasu necemo govoriti to ce mo pod tepih i nemoj da lajes i psujes napomenuo si da imas djecu pa pomisli na njih eto sad ja tebe zalim zar to nije smijesno

      17. 4. 2019,   19:24
    • Dijaspora: Pazi da ti se ne rati preko tvoje žene. Ne igraj se sa Bogom.

      19. 4. 2019,   03:00
    • Interesantno kako iz miješanih brakova uvijek i redovno prevlada politika koja propagira i stane na stranu umjetne zlokobne Jugoslavije i na stranu Srbije... Baš zanimljivo. Takvi iz dana u dan potvrđuju da nisu dio Hrvatske iako žive u njoj i to se lijepo da iščitati iz rečenica kao npr: "...dobili ste svoju drzavu slobodu nezavisnost a svaka sloboda se krvlju placa nemojte toliko kukati kad ste ubijali srbe po zagrebu..." Ovdje ne vidim da osoba piše "dobili smo" nego "dobili ste..." Što onda očekivati od takvih? Ništa pozitivno za državu Hrvatsku, samo potkopavanje i širenje mržnje, netolerancije i netrpeljivosti.

      19. 4. 2019,   10:47
    • milanmilan: Ovdje ima mnogo komentatora koji u Hrvatsku nisu nogom kročili, osim možda tenkom 1991. Ne žive oni svi u Hrvatskoj. A svaki komentar treba uzeti sa rezervom.

      19. 4. 2019,   20:16
    • Dijaspora: Pa, udbaši su uvijek ozvučivali svoje špijune. Sad mi je jasnije odakle toliko članaka o svećenicima.

      19. 4. 2019,   20:17
    • dodir neba 07, slažem se u potpunosti.

      19. 4. 2019,   21:05
  • mi smo jedini narod u europi koji jos uvijek slavi fasizam. Pa za koga ima biti misa na tom bleiburgu, za porazene zlocince iz kvislinske ndh?

    2. 4. 2019,   09:39
  • Kako to nadbiskupe Puljiću kroz taj intervju niste iskoristili poziv svim crkvenim kolegama da pomognete bližnjemu svome u ovom slučaju obitelji Rončević?Tamo gdje trebate učestvovati nema vas ni čut ni vidjet.

    2. 4. 2019,   09:51
  • Po Puljiću sad su i Austrijanci komunisti. a u Austriji su na vlasti desničari. pa ispada da su to desničarski komunisti. Nitko u svijetu ne razumije Crkvu u Hrvata. Tako je i Milošević govorio da ih nitko ne razumije kad su radili sve što su radili.

    2. 4. 2019,   10:05
  • Dok je Maršal Tito bio živ, svi su kerovi bili na kratkoj uzici !!!

    2. 4. 2019,   10:43
  • Nekakve mise vjerojatno bi moglo biti, ali ništa slično prijašnjim okupljanjima, koji su sličili na što su sličili a to je u Austriji zakonom zabranjeno.

    2. 4. 2019,   09:12
    • There`s no problem with God, but with his fan club....

      2. 4. 2019,   09:17
    • Bogovi svih religija propovijedaju ljubav i milosrđe, ali njihovi zemaljski predstavnici imaju drukčiji svjetonazor, pa su religije pretvorili u agresivne asocijacije sklone oružju. Povijest je to višestruko dokazala.

      2. 4. 2019,   09:24
    • Ekscesni pojedinci ne određuju skupove. Na žalost, tamo su odlazili i neki kojima je jedini zadatak bio među stotinama tisuća pristojnih ljudi tražiti samo ekscesne grupice i uslikavati ih, kako bi kompomitirali cijeli skup. Ne bi me čudilo da su i sami ubacivali takve grupice za slikanje, samo kako bi imali materijala za pljuvanje po Hrvatima i Crkvi.

      2. 4. 2019,   09:35
    • Velečasni 1- Povijest je dokazala da su predstavnci antiteističkih "religija" kao što je Komunizam, u "humanističkom" 20. stoljeću pobili preko 90 milijuna ljudi, kojima treba pridodati i ove sa Bleiburga. Božji zemaljski predstavnici naučavaju isto kao i njihov Bog: da je žrtva žrtva, a zločin zločin. Da je zločinac svatko tko ubije nenaoružanu osobu bez suda i pravedne presude. I a je svaka žrtva zaslužila zadovoljštinu. Ove žrtve i njihove obitelji nikad je nisu dobile. Još opravdavate što im se dogodilo. Neka vam se Bog smiluje!

      2. 4. 2019,   09:43
    • Ikonografija je bila jasna,vidljiva i masovna, tako da se o ekscesnim pojedincima i grupicama ne može govoriti. Nitko ne pljuje po hrvatima, oni to sami čine,sami sebe pljuju.

      2. 4. 2019,   09:45
    • Dodir neba...nažalost,stvari i događaji su ipak prilično prizemni i nisu toliko ideološki obojani kako bi vi željeli. Naime... ustaše i njihovi sljedbenici iz svih kolaboracionističkih skupina sa područja kraljevine SHS u Bleiburgu nisu ispoštovali zahtjev saveznika ( engleza) za predajom i potpisom kapitulacije te su time automatski svrstani na stranu ilegalne vojne sile, čak terorista na koju se ne odnosi ženevska konvencija. Ustaše su sami među sobom imali sukobe sa mrtvima jer su neki bili a neki nisu bili za predaju. Naravno da je nakon toga došlo do masovne osvete, što ne bi trebalo previše čuditi ako se zna za metode djelovanja ustaša (i ostalih s njima). Samo za podsjećanje, De Gaulle je svoje kolaboracioniste očistio do zadnjeg i nikom ništa.

      2. 4. 2019,   09:55
    • dodir neba... u tom kontekstu spomenuli ste žrtve na bleiburgu, ne spomenuvši žrtvine prethodne žrtve. Konačno i svugdje :- pravila pišu pobjednici a ta pravila se neće svidjeti svakome.

      2. 4. 2019,   10:00
    • Velečasni 1:@ Ženevska konvencija je dogovorena i izglasana 1949...A ovo sada kmečanje se svodi na onu latinsku "Vae victis" iliti "jao pobijeđenima".

      2. 4. 2019,   12:15
    • octopuss... ženevska konvencija je postojala i prije navedene godine sa preciznim "uputstvima" kako postupati sa zarobljenim neprijateljskim vojnicima, pogotovo oficirima, čega se pridržavao čak i Wehrmacht, doduše djelomično. Kasnije je konvencija više puta dorađivana. Inače je Ženevska konvencija bila više-manje mrtvo slovo na papiru a koja se pravno izvlačila na površinu prema pojedinačnim potrebama zainteresiranih kao u slučaju Bleiburg.

      2. 4. 2019,   14:59
    • Zašto se Wehrmacht djelomično pridržavao Ženevske konvencije? Iz čisto ideoloških-rasističkih razloga,što znači da su ruske vojnike i oficire likvidirali odmah na licu mjesta (zarobljavanja) a npr. engleske i američke zarobljenike istog statusa smještali u posebne logore sa humanijim i povlaštenijim tretmanom od svih ostalih. Ruse su, naime, smatrali nižom ljudskom klasom, kao i židove i cigane. Općenito sve slavene su smatrali nižom klasom. Naravno,takvo vjerovanje ih je skupo koštalo a ta cijena se i danas reflektira na događaje oko Bleiburga. Mnogim hrvatima je to jako teško,skoro nemoguće razumjeti i prihvatiti, tako da bi reperkusija po hrvate oko navedenog problema još uvijek moglo biti.

      2. 4. 2019,   15:09
    • Eh, vidi se tko je pedeset godina pisao povijest! Hrvatski vojnici željeli su se predati Englezima, ali su ih oni proslijedili koljačima. Tu krivnju nosit će oni na savjesti do vječnosti. ČOVJEK ne ubija nenaoružanog drugog čovjeka, čak ni kad je neprijatelj. Ne postoji moralna norma ljudskosti u savjesti svakoga čovjeka koja to dopušta, neovisno bilo kakvim konvencijama. Reci, ti koji se kitiš nazivom koji nose ljudi koje ne možeš smisliti, misliš li da itko vjeruje da su ovi tvoji plusevi i moji minusi ovdje slučajno? Jednom mi je jedna hadezeovka priznala kako su u predizbornoj kampanji svi dobili korisnička imena i lozinke iz nekih egzotičnih država kako bi mogli komentirati i lajkati komentare podobnih. Vidim da je ta praksa jednaka i s druge strane Velike koalicije.

      2. 4. 2019,   19:01
    • Dakle,kao što sam naglasio prije, očekivano, mnogi ne razumiju događanje na Bleiburgu. Ponavljam, ustaše,belogardejci,balisti,četnici i ostali kolaboracionisti nacizma i fašizma i nakon potpisivanja završetka II svj. rata nisu položili oružje pokušavajući se domoći zapada koji ih nije htio i koji ih je tretirao kao naoružanu bandu. Samo zbog toga što nisu potpisali kraj rata izgubili su status ratnih zarobljenika i pogodnosti koje bi im pružila Ženevska konvencija, te je došlo do čega je došlo i tu je itekako bilo elemenata surove osvete, koju su budimo iskreni zaslužili svojim poznatim djelovanjem prethodnih godina. Nisu bili nenaoružani i nisu bili žrtve, samo su platili svoje grijehe. Ako su partizani bili koljači, ovi su ih uvelike nadmašili. S takvom kolaboracionističkom bandom su se na isti,čak suroviji način obračunavali svi tadašnji evropski pobjednici a ameri su im i sudili gazdama u Nurnbergu. Dodir neba...plusevi i minusi nešto govore a to je da većina razumije srž problema.

      2. 4. 2019,   20:09
    • Velečasni 1: Nije baš istina. Jedan manji broj se nije predao i bilo je sporadičnih puškaranja. Svi koji su bježali s obiteljima, predali su se Englezima, ali su ih oni odbili s obrazloženjem da nemaju kapaciteta za prihvat tolikog broja ljudi. Dakle, plusevi i minusi nemaju veze sa znanjem i istinom. Možda ti misliš da su Titove političke škole naučavale istinu o prošlosti, ali nisu, brate, nisu.

      2. 4. 2019,   21:17
  • Probali su Austrijanci to riješiti na lijep način, očito da to ne ide...sad je Austrijska vlast na redu...

    2. 4. 2019,   09:46
  • Karakteristicno za "ljude" takvog mentalnog sklopa

    2. 4. 2019,   09:21
  • znaći održati će se misa sa ustaškim obilježjima,,a poslije mise ustaški dernek,a naši se toliko kunu da nemaju veze sa ustašlukom a kad ono sve rade da se održi.

    2. 4. 2019,   10:36
  • Svaka žrtva je žrtva, ali svake godine praviti ustaški dernek pod okriljem Crkve u Hrvata, unatoč protivljenju austrijskih vlasti, onda se pitamo kako nas doživljavaju u EU.

    2. 4. 2019,   10:18