Obavijesti

Promo sadržaj

UNIQA se pridružila društveno odgovornom projekt ZelEn

UNIQA se pridružila društveno odgovornom projekt ZelEn
1

UNIQA osiguranje prvi je osiguratelj u Hrvatskoj koji se pridružio projektu ZelEn Hrvatske elektroprivrede, opredijelivši se za energiju dobivenu isključivo iz obnovljivih izvora

Dio je to društveno odgovornog poslovanja kroz koji UNIQA promiče i vrijednosti očuvanja prirode i afirmira održive izvore energije. 
Dodatna vrijednost projekta ZelEn je što se sva sredstva prikupljena od prodaje proizvoda ZelEn prikupljaju u fond iz kojeg se realiziraju projekti iz područja obnovljivih izvora energije i energetske učinkovitosti za potrebe socijalno osjetljivih kategorija korisnika usluga javnog sektora, kao što su vrtići, škole, domovi i slične institucije. To se uklapa u UNIQINU strategiju da svojim djelovanjem pridonese društvu, posebno boljoj perspektivi djece i mladih što svake godine ostvaruje kroz jedinstvenu platformu za donacije „Radost života“. Kroz taj program UNIQA potiče i osvještavanje djece i mladih o očuvanju prirode i održivosti. 

UNIQA je još 2016. godine donijela i provodi Plan gospodarenja otpadom do 2020. godine, kao temelj za održivo gospodarenje otpadom čija je glavna namjera osigurati pregled tijeka otpada i njegovo zbrinjavanje pa su na svim lokacijama Društva postavljene kutije za odvojeno skupljanje otpada. Također, u cilju smanjenja potrošnje papira UNIQA digitalizira poslovanje te koristi tehnologiju robota za  isplatu šteta te poziva klijente da račun koji primaju poštom zamijene  e-računom. 

„Zeleno“ poslovanje UNIQE u Hrvatskoj usklađeno je sa strategijom UNIQA Grupe koja je također posvećena temi klimatskih promjena i smanjenja proizvodnje CO2 te korištenju energije iz obnovljivih izvora.
 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Plodine stigle i u Korenicu
PROMO

Plodine stigle i u Korenicu

Otvorenjem supermarketa u Korenici, Plodine su dosegle broj od ukupno 134 supermarketa diljem Hrvatske, te najavljuju nastavak širenja maloprodajne mreže.

Otkriveno tko stoji iza slogana "Dobar izbor Zlatnog vrijedi!"
PROMO

Otkriveno tko stoji iza slogana "Dobar izbor Zlatnog vrijedi!"

U jeku izborne kampanje i brojnih poruka koje nas okružuju svaki dan, nismo mogli ne primijetiti jednu koja će se svidjeti svima
Cedevita u suradnji sa stručnjacima pokrenula “Školu optimističnog roditeljstva’’
PROMO

Cedevita u suradnji sa stručnjacima pokrenula “Školu optimističnog roditeljstva’’

Cedevita je na svojoj edukativnoj platformi Budi DOBRO. Budi CE. pokrenula kampanju "Škola optimističnog roditeljstva” kojom želi pružiti potporu roditeljima u izazovima s kojima se susreću pri odgoju djece. Tijekom kampanje objavljivat će edukativne video materijale u kojima stručni suradnici govore o aktualnim temama u roditeljstvu.