Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Usporedili smo cijene hrane u Hrvatskoj, Njemačkoj i Irskoj

Komentari (495)
  • Sve je ovo posljedica neinteligencije ljudi koji su glasači HDZ-a...

    19. 6. 2018,   21:06
    • Ni oni za SDP nisu daleko...

      19. 6. 2018,   21:15
    • Glavno da su komunjare inteligentni i da imaju visoko mišljenje o sebi.

      19. 6. 2018,   21:28
    • Na snazi je neinteligencija hr političara bez obzira dal su lijevi , srednji , desni , žuti , plavi , crveni , metalik zeleni .... u hr je politika najbolji biznis i njih 150 u saboru su tamo zbog sebe a ne zbog nas !

      19. 6. 2018,   21:30
    • Ovaj Istvan Serekesz je tipičan primjer ovoga o čemu govorim ...

      19. 6. 2018,   21:37
    • Da, glasači HDZ su krivi..ovo već postaje otrcani klišej. Mislite li da bi druge političke opcije mogle bolje? SDP možda ili pak Žibi zid? O Božee. Sve je to ista bagra, lopovi, maloumnici i hoštapleri kojima je jedini cilj puniti vlastite džepove i ratovati oko partizana i ustaša. Opcija za sada ne postoji, ne vidi se svjetlo na kraju tunela. Egzodus i odlasci su za sada jedina i najsigurnija opcija. Koliko će to trajati, koje će posljedice ostaviti i kako će sveopće završti.. e to ćemo tek vidjeti. Još jedino preostaje narod da krene na ulice i lijevi i desni i srednji i crni i žuti i svi da stanu i opleti. Totalni haos po gradovima palež, uništavanje i rat do istrebljenja. To je najmanje što možemo napraviti kao odgovor na silovanje u ovih 30 godina.

      19. 6. 2018,   21:44
    • Potjeh.Kad se krivo krene u početku a Hdz je krenio krivo,poslije je teško ispraviti.Od nakaradne pretvorbe i privatizacije je sve počelo,danas plaćamo zbog toga.

      19. 6. 2018,   21:54
    • Točno........vrte se u krugu od 10km za bolje neznaju....i ovo im je super

      19. 6. 2018,   22:01
    • @Potjeh: Zasto ste toliko naivni, sto mislis da bi HDZ/SDP stajao po strani dok bi npr. Most krao, pa zive bi ih izjeli. Monopol/duopol je najgora stvar koja se moze dogoditi trzistu (u ovom slucaju politici) i dok god je mentalitet za koga drugoga glasati, a ne da treba glasati za trecega dok se medjusobno ne izjedu i pociste, nece biti promjena. Neglasaci i glasaci HDZ/SDP-a, isti kos.

      19. 6. 2018,   22:05
    • koliko je ovdje ljudi shvatio bit članka?! ljudi se vani bave akcijama, cijenama jeftinih proizvoda, troškova života ( tipa cimeri, ne u centru grada, ne kafići, ne kave...) čime se mi ovdje bavimo?! zardiš minimalacc i radip mini job ????

      19. 6. 2018,   22:49
    • Stare komunjare i yugonostalgičari su glavni krivci jel oni nas unazađuju

      19. 6. 2018,   22:49
    • Antiplenkist bravo! radim za minimalac, koje si struke, radnog staža, tko te tjera?! vidi li itko bit i razliku između života ovdje i tamo?!

      19. 6. 2018,   22:50
    • Usraše i partizani su glavni krivci. jel su osnovali hdzsdp.

      19. 6. 2018,   22:59
    • Izaći na ulice i pokazati svim političkim opcijama, strankama i političarima i prošlim i sadašnjim, a najviše budućim da je dosta, da je voda došla do grla, da su svi krediti potrošeni, da sve mora i kreće ispočetka. Sjetimo se svi Boga i općeg potopa i sve će biti jasnije.

      19. 6. 2018,   23:02
    • Pogledajte malo primjere Francuske, Španjolske, Italije itd kada se donesu neke političke odluke u smislu reformi na štetu građana, nastaje opći haos. Izlazi se na ulice, prosvijedi, neredi, paleži, uništavanje, policija, specijalci, vojske. Danima se vode sukobi i bude tzv. ratno stanje. Jer narod ne da na sebe, jer ti svijest, logika i razum kaže ako me netko ugnjetava, muči, potkrada i uništava ja se moram svim silama oduprijeti da preživim i ispravim neispravno.

      19. 6. 2018,   23:15
    • A ima i dosta stvari koje su puno skuplje u HR nego u Njemackoj, a radi se o istim proizvodima tako da stvarno lažu...

      20. 6. 2018,   00:22
    • Lustracija!!!! Samo to! I napredovat cemo kao Poljska, Ceska....

      20. 6. 2018,   00:28
    • Dosta nam je već tih partizana...jbm..dokle ce....da nas muzu..i proracun..tak su ko mamuti!

      20. 6. 2018,   06:30
    • Hrvatski kukavički narod nezna ni štrajkat

      20. 6. 2018,   06:40
    • To ti je posljedica onih 60-tak posto ljudi koji ne idu na glasanje i bit će tako dok ih se ne prisili financijski za ne izlazak na izbore.

      20. 6. 2018,   07:54
    • Dr.King Schultz, dobar si komedijaš

      20. 6. 2018,   08:44
    • Hihihihihihi koji mozgovi . Ovde je nekima logika bolje sdp i hdz nego da riskiramo pa da nešto promijenimo na bolje . Lol !

      20. 6. 2018,   09:05
    • to je rezultat neodgovornosti svakog pojedinca ( građanina ) a dnevno volimo sr*t i prigovarat. tko ne izlazi na izbore nem aprava se niti buniti niti išta trkeljati

      29. 7. 2018,   04:54
    • @2 x general: Tko ne izlazi na izbore vecinu svog glasa ionako daje HDZ/SDP-u. Svatko glasa, cak i oni koji se ne udostoje pojaviti jer je popularna sapunica/tekma na isti dan.

      29. 7. 2018,   11:59
  • 6500kn prosjecna placa ahhahaahhahaha da iskljucite 1% najbogatijih pala bi na 4000kn

    19. 6. 2018,   21:13
    • Svi znamo da ljudi rade za 3000-4000kn... mogu doći snimati preživljavanje ...a ne onaj kaj jede devu i onda ode u hotel i nažlampa se ko kojn

      19. 6. 2018,   21:39
    • Prosjecna placa je od 3000–4000 kn ili 400-550 eu...jbte koja bjeda. Svabo toliko da za neki mini job koji radis usputno

      19. 6. 2018,   21:49
    • superman1978 ti samo toliko platiš stan 500 eura! bjeda, dobro kažeš!

      19. 6. 2018,   22:13
    • Je,ali ti taj novac ulazi takodjer u prosjek za mirovinsko. Kad budes isao u mirovinu gleda se koliko si zaradjivao jer na to si placao porez

      19. 6. 2018,   22:20
    • ovo je netto iznos tako da su ti doprinosi za mio odbijeni ili uplaćeni a porez i prirez ako pretplatiš tražiš povrat, no dobro...sve je tako kako ti kažeš, možda mene računica ne služi najbolje! kad se ono ide u mirovinu?!

      19. 6. 2018,   22:30
    • U istri je placa neracunajucu konzum oko 1000 eu za neki normalan posao pa se nemoze nac ljude da rade.(nepricam o sezonskom poslu vec recimo o pomocniku u gradevini koji se radi stalno....)

      19. 6. 2018,   22:45
    • Glupost pa ja nikad u životu u Hrvatskoj ispod 5000 tisuća kuna nisam dobio i to na najlakšim poslićima vi koji radite za 4000 ste lijenčine za kasama u lidlu ili oni što rade 4 sata tjedno

      20. 6. 2018,   00:17
    • To ti je svugdje tako, da se isključi 1% onih koi zaradjuju najviše, prosjek pada za 20-40%.

      20. 6. 2018,   00:48
    • U Hrvatskoj imate sve, trenutak kada odete u Irsku je zalužio lupkanje kamenčića po golom otoku

      20. 6. 2018,   01:00
    • stan,... 500 eu plaća a 250 stanarina,ako i je dovoljno.

      20. 6. 2018,   05:27
    • Alice pa zasto ti mislis da za mirovinu nije bitno koliko zaradjujes??? Ajd zamisli jednog umirovljenika u hr koji prima hrvatsku mirovinu i jednog s njemackom mirovinom! Valjda ti je jasno koji vise dobije!?

      20. 6. 2018,   07:47
    • superman1978 prvo trebaš zaraditi doživiti famoznu mirovinu! ovisno o godinama i da primanjima ovisi tvoja mirovina! daj nam ti primjer radnog staža od 10 godina u njemačkoj na netto iznos 1600 ili koliko je min. hvala, onako da se orijentiramo!

      20. 6. 2018,   08:11
    • Alice- njemacka mirovina za 5 god rada iznosi min. 300 eur. Kolega radi sa mnom otisao u punu hr mirovinu od 2800 kn i to je dobio tako puno radi vojnog dodatka. Inace 300 eur = 2250 kn cca,tako da i to znas radi bolje orjentacije u vremenu i prostoru

      20. 6. 2018,   10:29
    • opet me nisi dobro razumio ( jest da brzo pišem , pa greške, možda radi toga?) iznos prihoda plus radni staž bolje se orjetiraj na stranicama obračuna mir .u inozemstvu po novom zakonu u 2018.

      20. 6. 2018,   11:20
    • Ako imas vece prihode znaci da ti je bolje hahaha i nije neka filozofija

      20. 6. 2018,   11:30
    • da tako je! lp google je čudo ,provjeri!

      20. 6. 2018,   11:33
    • Ono što normalan čovjek gleda kao prosjek plaće a to je da sredina distribucije ljudi prima tu plaću (ili ti medijan plaće -- 50% ljudi prima manju, 50% ljudi prima veću) je prije par godina bilo oko 4400 kuna - sad je vjerojatno samim odlaskom ljudi koji većinom odlaze s niže plaćenih poslova malo porastao, ali signurno nije za više od par stotina kuna - možda 4700 ---- To je puno točnija slika i ona koja zapravo zanima ljude, a ne čisti prosjek sa čistim zbrojem svih (prijavljenih) plaća. Kad je medijan prije tih par godina bio 4300-4400 distribucija ja bila takva da ako se gleda čisti prosjek koji oni stalno objavljuju više od 70% zaposlenih je primalo plaću manju od prosjeka -- što ti onda uopće znači ta informacija kad je odmak toliki osim za mazanje očiju ljudima da je situacija bolja nego što zapravo jest.

      26. 7. 2018,   11:48
  • Imam prijatelje vani i svi mi preporučuju da idem van i ići ću, ne odmah radi obiteljskih razloga, ali kroz godinu dve. Ja imam SSS, ovdje radim za 5-6 tis. kn, ovisi o prekovremenima, često radim i do 12 sati, uglavnom, ubijem se da sam sutra dan mamuran. U Njemačkoj mogu naći posao za 1500 eura + mini job za 450 eura. to je 14 tis. kn, ako odem na stan sa frendom, svaki ćemo uštediti pola plaće, znači uštedim cijelu plaću za koju ovdje rintam ko crnac. Naravno da ima mana, daleko si od obitelji, i drugih prijatelja, ali za 10 godina u Njemačkoj em zaradiš, em imaš mirovinu kakvu nećeš ovdje zaraditi ni za 100 godina. Tko god ima mogućnosti ići neka ide odmah, nema smisla rintati za ovu crkavicu, platiš režije, većina ima kredit, natočiš auto, i ne možeš si priuštiti da dvaput mjesečno odeš u restoran, ne možeš si priuštiti tjedan dana mora u vlastitoj zemlji, a kad dođeš u mirovinu morat ćeš i dalje raditi jer neće ti mirovina biti dostatna ni za režije.

    19. 6. 2018,   21:24
    • Prije 3 i pol godine sam otisao u Svedsku, sad zivim pravi zivot. Sretno ti, ne cekaj dugo

      19. 6. 2018,   21:33
    • Danas mi kolegaica na poslu rekla da joj je došao sin iz Njemačke i išao si je kupiti tenisice..pitala sam je zar nemaju u Njemačkoj tenisice..a ona kaže..jeee pa radi od jutra do navečer...stanuje s još 8 dečki pa dijele troškove.. Isto tako kod frizerke došao čovjek koji radi u Njemačkoj..pitam ga, kaj nemaju u Njemačkoj frizere..kaže da ima al da su jako skupi...sad ne znam više kome vjerovati..

      19. 6. 2018,   21:34
    • Vilo moja, nije svakome isto, ali ima i toga. Ja radim 8 sati dnevno, sisam se za 15eura, i kupujem tenisice od 50-100 eura. Zivot po kaficima me ne zanima

      19. 6. 2018,   21:38
    • Očito je u smještaju preko svoje firme, ovisi gdje se zaposliš, moji prijatelji imaju za sada pozitivno iskustvo. Ono šta je činjenica, recimo ideš kupiti auto na krediti, recimo 12-13000 eura auto, tamo će ti kamata biti 200eura, na 1500 eura plaće, znači 1/7 plaće, ovdje će ti biti 1/3 plaće, pa računaj. Tamo kad si, ne gledaš koliko koštaju tenisice, znaš da ćeš si moći priuštiti. Ako ništa treba probati, ne kažem da će svi imati dobro iskustvo, netko nije ni spreman raditi, misli da će sve dobiti na pladnju. ali tamo posla ima, i ako prvi posao nije dobar, lako nađeš drugoga, a koliko znam jako je bitno da nađeš švabu poslodavca

      19. 6. 2018,   21:39
    • rata* 200 eura, ne kamata

      19. 6. 2018,   21:40
    • Ljudi kombiniraju kako im odgovara

      19. 6. 2018,   21:40
    • Jel i tu zivis sa cimerom?

      19. 6. 2018,   21:49
    • .. u Njemačkoj je nekima sve skupo jer se rad plaća..i porezi se plaćaju..i sve to na vrijeme.. ja recimo radim 8 i pol sati sa pola sata pauze..2 dana tjedno slobodna..nažalost, većina naših ljudi je tek nekoliko godina gore, tako da još uvijek gledaju gdje uštedjeti ( što ima loše u tome ? )..uostalom , i Nijemci i ostali idu u HR, Srbiju ili Bosnu praviti ili popravljati zube..znači li to da nemaju novca ??..

      19. 6. 2018,   21:51
    • Ne, živim sam, ali plan je tamo s cimerom živjeti 2-3 godine.

      19. 6. 2018,   21:51
    • dybala10 dobra ideja, kupit ćeš si noviji auto na kredit! nisi skužio sarkazam u pitanju, " da li ovdej živiš s cimerom, djeliš i troškove s cimerom i u rh?!

      19. 6. 2018,   22:12
    • Ja ti govorim za prosječnog njemca i prosječnog hrvata, prosječni njemac tamo ima 2000 eura, možda i više, ne znam točno, rata kredita na auto mu je 200-300 eura, prosječnom hrvatu je rata trećina ili četvrtina plaće.. ne mislim ja kupovati auto na kredit, ali si mislim uštediti za malo bolji auto... a plan je meni i prijatelju, a možda i još jednom prijatelju da živimo zajedno i da si što je više moguće smanjimo troškove da si uštedimo više, dok se ne snađemo na pravi način, pa će nam dalje biti lakše. Naravno da meni životni plan nije živjeti s cimerom, ali dovoljno sam mlad, da mogu par godina živjeti tako.

      19. 6. 2018,   22:20
    • Ti si totalno zaostao, otrizni

      19. 6. 2018,   22:28
    • Pa jesam, što sam još uvijek u ovoj rupi gdje kod privatnika ne možeš dobiti više od 4000kn plaće i to si prijavljen na minimalac od 1700kn, ostatak na ruke, a za 200 prekovremenih nemoj ni pitati jer ih dobit nećeš, hehehe Hrvatsko moja. Samo mi je žao što se nisan rodija malo južnije dole, pa da spavam u garaži dok njemci troše svoje eure i žive u mojoj kući.

      19. 6. 2018,   22:38
    • tako je, i dogodi ti se neki kvar na auto i već si u minusu.. Da se razumijemo, ja trenutno podmirujem sve svoje troškove, ali ne da mi se živiti da platim račune, stan, hranu, 2-3 izlaska i da budem sretan što sam na nuli, to meni nije život.

      19. 6. 2018,   22:45
    • samo naprijed mladiću, no nemoj i tamo raditi za min! nego koje si struke koliko radnog staža imaš?!

      19. 6. 2018,   23:11
    • Tko god ode neće se pokajati... kad sam ja naučio Njemački i našao posao onda će svi. Ne pričam ko Njemac ali se razumim u svim segmentima... malo je neobično prvih pola godine ali kasnije si car viruj mi...

      19. 6. 2018,   23:13
    • Vilo u Njemačkoj su frizerske kao i sve uslužne djelatnosti tipa krojačica, pediker i sl.skupe, razlog, ta se zanimanja vani cijene :)

      19. 6. 2018,   23:44
    • bihcop: ti sigurno živiš u Beču?

      19. 6. 2018,   23:49
    • Moj koment/podrska dybali je nestaobez obavijesti, zutog kart ili bilo sto slicno! Wtf admine??? Bez IJEDNE grde rijeci, plusirala sam covjeka i pohvalila zrelo razmisljanje. Trijezni ste ziher u redakciji?

      19. 6. 2018,   23:49
    • volim slatko vjerujem.

      19. 6. 2018,   23:49
    • Tihakucanicai moji nestaju kad napišeš istinu ili je osobno iskustvo laž? ;)

      19. 6. 2018,   23:51
    • alice, vani jedino ima više posla nego ovdje, ako bez posla ostaneš lakše se snađeš ali ako nemaš škole opet je to samo snalaženje pa si ljudi kažu, ako sam već šljaker, onda ću barem imati bolju mirovinu pa se vratit u naslijeđeni stan, kuću doma u Hrvatsku jednom..

      19. 6. 2018,   23:54
    • Kako tuzno potezi redakcije s brisanjem uljudnih, ali istinitih komentara. Evo, samo za redakciju: u HR je sve puno bolje i jeftinije nego u De i Irl, zivot je kvalitetniji i svakodneno Njemci dolaze u HR jer je kod nad bolje. Jesmo sad ok, hm? Hoce li od ovakvih komrntara sutra biti bolje, hm?? Ah, da pa i ne treba jer vec zivimo u raju, je li?!

      19. 6. 2018,   23:59
    • volim slatko imaš pravo izračunala si otprilike koliko će ti biit mirovina?

      20. 6. 2018,   00:00
    • alice, nisam ja tamo, bila nekada kao u još mnogim zemljama na svijetu:) a ti brini za svoju mirovinu jer je možda neće ni biti za ove koji sad imaju 35, 40 godina..mada mi se čini da ti jesi već u mirovini..opet loše, jer tko će uplaćivati u mirovinski fond uskoro..

      20. 6. 2018,   00:10
    • ah...nisam u mirovini! znaš što je uvoz radne snage? radna viza?

      20. 6. 2018,   00:13
    • alice, ja u Njemačku idem samo turistički, koji put poslovno pa me te stvari ne zanimaju, laku noć :)

      20. 6. 2018,   00:15
    • volim slatko nisam mislila na njemačku nego rh. no dobro laku noććć!

      20. 6. 2018,   00:18
    • a to..sorry alice mislila sam da si i ti jedan od ovih koji vole provocirati..ne znam te ovdje baš :) a jesam i ne znam da li da plačem ili da doživim tih 67 godina po novom zakonu koji me kači :D noć :)

      20. 6. 2018,   00:25
    • volim slatko provociram na gluposti no da kad pričamo o mirovini 67 treba danas doživjeti uz napredovalu medicinu, a pogotvo radni staž! taj odgvor sam tražila da neki shvate, nešto! lN i sve najbolje.

      20. 6. 2018,   00:31
    • Traurig aber wahr...

      20. 6. 2018,   00:33
    • ma ja ću muževu zaboli me hahahaha

      20. 6. 2018,   00:35
    • Nisi bas shvatio moj komentar. Znaci vani ces bez prigovora sa par cimera zivjeti, a zasto fi je problem tako i u hrvatskoj zivjeti? Takoder bi smanjio troskove, i to znatno. Zelim svima srecu koji idu van, ali mi je pomalo komicno kako svi prihvacaju zivjeti godinama sa vise ljudi u jednom stancicu, a u hrvatskoj bi se sramili to prihvatiti i ispod casti im je :))

      20. 6. 2018,   03:28
    • Dybala@ da gore je auto oko 200/300€ rata misecna za te novce. Ali si zaboravio porez koji placas na auto, a racuna se po KS auta. Znavi stavi jos cca 400€ godišnje, plus osiguranje auta koje je, najjadnije oko 800€ godisnje, jer ai pocetnik u DE i tako placas oko 60% imas. Pa racunaj. A moli Boga da nr napravis udes, onda ti osiguranje skoci duplo.

      20. 6. 2018,   06:27
    • Meni diu na živce isti jel odu pa dođu, pa zafrkavaju sve oko sebe i zakodaju svoju radnu okolinu! ako odeš i tamo je ti je dobro, svi eto otišli??, onda ostani barem nekoliko godina. nemojte zab. ljude oko sebe još kad vidim ovo s nutellom...pa da ti se smrači koji je to mozak?!

      20. 6. 2018,   07:39
    • međuostalim izruguju se hrvatima, koji ovdje žive ko i one gore uzdignuta nosa, ništa im nevalja sveeee je divno , čak je i odlazal u gčku pojam za idiote koji ovdje rade i ostali, aj nemojte zaj ljude! idite gdje vam je bolje i amen, svako dobro.

      20. 6. 2018,   07:41
    • Yugo Zombi, ja placam ratu za auto 360e mjesecno, osiguranje 85e mjesecno, porez 200e godisnje i opet mi je i dalje super. Svedska je u pitanju.

      20. 6. 2018,   07:58
    • Tu je to negdi, sigurno imas ogranicenje kilometraze na 6000km godisnje. Sve je to ok ali nije ni super. Ugl bolje od HR zapravo sve je bolje od hr

      20. 6. 2018,   08:10
    • Nema ogranicnja, uzeo sam kredit od banke, i kupio privatni auto

      20. 6. 2018,   09:58
    • Ne lising nego te osiguranje pita koliko pravis godisnje km ili koliko ces pravit. Sto vise km vece osiguranje a ako prides dogovorenu kilometrazu onda nadoplatis na kraju godine.

      20. 6. 2018,   10:41
    • Pa ja sam uzeo do 15000km godisnje, ako cu vise mozda je 10ak eura skuplje. Ako imas auto koji nije stariji od 3 godine osiguranje te kosta oko 35 eura mjesecno

      20. 6. 2018,   16:06
    • Pa eto imas 15tkm godisnje haha 10€ vise mos mislit, je ako napravis 1km vise hehe. Kupi onda elektricno pa nećeš imat nikako poreza. Ccccccc Nemq dzabe bajo moj ni u stare babe

      20. 6. 2018,   17:28
    • Dodji pa ces vidjeti. Pa zasto mislis da bi bilo skuplje, i to je prskupo, al moze se. I uzmi u obzir da je to kasko osiguranje, najvece. Mozes osnovno placati za 30eura mjesecno ili pola kasko za 50eura. Al kad imas skupi auto bolje je full kasko

      20. 6. 2018,   18:52
    • Jope 82, ne stoji ti racunica. Naprosto zato sto ljudi koji kako kazes godinama u DE zive s cimerima ocito imaju nekih problema (nepametno ponasanje s lovom, obitelj ostala u HR kompl pa svaki cent salju, zapravo im se ne radi ili ne znaju ili ona stabla-ljudi= gdje ga sta is tu ce ostati). Sve ostalo - max 1,5 g i imaju pristojan gradjanski zivot. Da Dybala zivi u HR u tim uvjetima - super nakon 1,5 g ako je na stanarini/rezijama ustedio 1300 kn npr imat ce cca 24000kn sto mu je dovoljno za....tocno nista vazno. A s takvim zivotom u DE ce ustedjeti cca 300€/mj sto na isto vrijeme iznosi cca 40500kn. I da, ono sto vecina zanemaruje je da postoje i drugi gradovi osim Minhena i manja mjesta u prstenima gradova gdje je stanarina daaaaaleko niza od ovih cifri koje nam se prosipaju

      20. 6. 2018,   19:24
  • Prestanite više mazat oči ljudima i lagati o prosječnoj plaći i preživljavanju sa 6000 i nešto kuna!!!

    19. 6. 2018,   21:29
  • Kakva laž, pa u Hr su neke namirnice doslovno skuplje nego u Svicarskoj, a Njemacka je pojam za jeftinu potrošačku košaricu. 🤨

    19. 6. 2018,   21:07
  • Nije stvar u rajčicama i cijeni kg kruha, ni u plaćama, ni standardu. Stvar je u omalovažavanju građana, bahatom odnosu vlasti, političara, birokracije, pravosuđa, bankara, trgovačkih lanaca, pravosuđa,poslodavaca. Ovdje se čovjek osjeća manje vrijednim.Dosta je više partizana i ustaša, zasićeni smo, čiji je pradjed silovao čiju prabaku. Hrvatskom čovjeku treba vratiti dostojanstvo, a ne skinuti PDV, ili dati banane na nakciju. Jednom, kad se to desi, neće biti iseljavanja u tom obimu.

    19. 6. 2018,   21:20
    • meni je stvar i u plaći, i u ponašanju političara. I u uhljebima i bahatoj upravi, gdje recimo ako imaš ovrhu, plaćaš kamatu na kamatu, pa zateznu kamatu, pa ako slučajno dobiješ na eurojackpotu otplatiš glavnicu, pa nekako dođeš do nule, onda dođeš u finu i onda ti lagano naplate naknadu za vođenje ovrhe, eto to je baš lijepo.

      19. 6. 2018,   21:26
    • Da slazem se osim:” Hrvatskom čovjeku treba vratiti dostojanstvo“ - nitko nam ga ne moze vratiti dok sutimo i gledamo u pod. Za svoje dostojanstvo i postovanje drugih se moramo izboriti SAMI. Nitko nece doci i dati. Trenutno ga nemamo jer pusimo suteci i dok pljugamo u tisini tako ce biti

      19. 6. 2018,   22:31
    • Sami nećemo nikad.Kućanice, najsvježiji primjer je akcija: Stop rastu cijene goriva. Umjesto da se podrži akcija, oni su trubili i na ono malo vozača koji su stali, a organ je htio i kaznu pisati.

      19. 6. 2018,   22:36
    • Manijak, da znam, to su ti neki trenuci kad me bude sram jer zivim gdje zivim...jer lose podnosim taj nedostatak svijesti o opcem dobru koji nam tako kronicno nedostaje

      19. 6. 2018,   22:52
    • Kako nije stvar u plaći,da baš je stvar u plaći. A koliko košta paridajz i kruh nije me briga,imaš u Njemačkoj 100 vrsta kruha.

      20. 6. 2018,   01:33
    • Nije više ko nekad, ej daj mi kilu kruha već je sad 600 grama.

      20. 6. 2018,   02:21
    • Win, a dobro gle imaš ti i sada kilu kruha ali on više košta, čokolada je bila 100gr a sad imaš 75,80,95gr,samo smajnujeju težinu

      20. 6. 2018,   02:26
    • Ali gle ovo,ja s ženom u marketu i kaže blagajnica cca 120eur,i vidim doma povrće skuplje duplo više nego mesni proizvodi

      20. 6. 2018,   02:31
    • Odličan komentar...ukrao ste mi misli.Imam 46 godina ,alimentaciju i kredit za stan te uz 2 posla i zaposlenu ženu mogu živjeti "normalno" ali nepotizam,bahatost i takve stvari su obeshrabrujuće.Slabo mi je od svakodnevnih priča koje se svode na prošle ratove u svrhu dobivanja političkih glasova a na žalost...ljudi su ovce i samo šute a kad im "prekipi", odsele iz Hrvatske.Koga to uopće briga?Istina je da sam i ja u ovim godinama na rubu da dignem sidro pa šta bude.Ah....da....Onda bi ušao u " ekipu" ljudi koji su strastveni Hrvati,redovbi glasači i neplatiše poreza matičnoj državi.Valjda je to ok?Ne znam....

      20. 6. 2018,   06:54
  • Sad ste me odgovorili od odlaska u Njemačku,ostajem u Hrvatskoj samo zbog jeftinih uvoznih paradajza

    19. 6. 2018,   21:20
  • Veliki "domoljubi" lupaju minuse 🤣

    19. 6. 2018,   21:19
  • Najjače je kad kažu da Hrvati, pogotovo Dalmatinci ne vole i ne jedu ribu!? A niko ne pita mogu li je ljudi kupiti!? Ako i kaić imaš, to ne znači da možeš poći na tunju, skosavicu, a o baligotu da ne govorin... Ljudima, i po otocima, lijepa naša ne daje dozvole za ribati. Koja smo mi zemlja majko mila.

    19. 6. 2018,   21:12
  • Ukratko,śišaju nas kao ovce

    19. 6. 2018,   21:11