Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Vapila sam i preklinjala zvijeri: 'Pustite mi barem mog sina...'

Komentari (170)
  • Hvala admine za zuti kad ubojice i krvnike ove djece od 19 godina nesmijes nazvati stokom da se nebi slucajno uvrijedili...da mi je znati kako bi ti nazvao hrvate da su tako ubijali po tvojoj zemlji

    10. 11. 2019,   11:34
    • Zvijeri su to ; "Nemoj ići lijevo na križanju staze Tu ne ide niko svi se zvijeri paze Nego ajde desno do velike stijene Gorske će te vile poslati do mene"

      10. 11. 2019,   11:43
    • Eto dobio zuti jer sam cetnicke ubojice nazvao gamadi. Divan portal :)

      10. 11. 2019,   11:49
    • Zanimljivo, uvijek sam podrzavao slobodu govora i slobodu medija, no kako to da onda kada se ja izrazim po osobnom misljenju, budem cenzuriran? Nije li to diskriminacija i kresnje prava slobode govora i slobode uopce? Nije li malo glupo, paziti da se nekakav krvolok ili ubojica ne bi smio nazvati pogrdnim imenom, da se ne bi mozda uvrijedil? No dobro, kao i svagdje, tako i ovdje, vrijedi one law for them, another one for us (no zahvaljujuci ovim cenzurama moderatora, po meni neopravdanim, podrzat cu i krsenje slobode medija osobno, jer sam za ravnopravnost ;) )

      10. 11. 2019,   11:54
    • Na svojoj koži sam to osjetio na ovom "portalu",ne firmam ih 2 % ja svoje oni žute i tako godinama,neću valjda radi admina mjenjati svoja uvjerenja!

      10. 11. 2019,   12:03
    • Mozda je i admin pristasa njihov, vec vidim crveni xe

      10. 11. 2019,   12:26
    • Mogli bi Srbijanci snimiti i koji fim o stradanju ove obitelji, o žrtvama Ovčare, o Škabrnji, o Lovasu, o Voćinu o stradanjima ogromnog broja Hrvata NA SVOJOJ ZEMLJI od četničke ruke. Ta sjećanja su još svježa. Ali, ne oni koji ovo sve negiraju i ignoriraju baš hoće snimati film o Jasenovcu, bit će nadogradnje i uveličavanja onako kako to samo Srbijanci znaju. Na dan obljetnice masakra u Srebrenici, trebate pročitati komentare na srbijanskim portalima,sve je u stilu......"sve je izmišljotina, sve lažu, sve se podmeće srpskom narodu, svi protiv nas, nije istina bre,...dokle više da lažu vas ceo svet,"...itd. sve u tom stilu. Sve negiraju i sve im se podmeće, a svjedoci još žive. Nikada im ne treba oprostiti, a Srbijanci koji žive u Hrvatskoj nikada neće voljeti ovu zemlju i uvijek će sanjati veliku Srbiju.

      10. 11. 2019,   13:11
    • O njima je sve receno: ' ...laz je u srzi Srba..." ak se ne varam, Cosic. Ispravite me.

      10. 11. 2019,   13:26
    • ponosan sam na svaki žuti i svaku blokadu koje sam dobio na ovom portalu jer vidim da ih istina boli pa cenzurom umiruju svoju savjest

      10. 11. 2019,   14:31
    • Cenzura pada kada kažete četnici uradili ovo ,ono ,a poznato je da većina Hrvata sve Srbe naziva četnicima, tako da kada kažu četnici masakrirali ,počinili zločin ,vi automatcki optužujete i nevine Srbe za neke tamo zločine.Bolje kada navodite zločince ,onda pomenite i njihova imena, ovako ispada da generalizujete ceo narod ,ko kad bi ja rekao da su svi Hrvati ustaše ,a ustaše počinile teške zločine!?

      10. 11. 2019,   15:52
    • ŠumadinacKG@ Pa nisu ni sve Ustaše bili koljači,ako čemo po toj osnovi,btw.ne branim ih (ustaše) ni malo jel je to največi krimen mog naroda,no "svaka hiža ima križa".

      10. 11. 2019,   16:57
    • ŠumadinacKG, nisam primijetio po Kuriru, Informeru i sličnim glasilima nikakvu cenzuru kad na svojim portalima u komentarima nas sve odreda nazivate ustašama, ...pa kurvatima, pa nit'se čega stide , pa najgori od svih Srba su Hrvati, ,,...,ma ne mogu sve ni nabrojiti koliko pljucate, vrijeđate i otrov sipate i kakvim nas sve imenima nazivate, pa tako u 100 komentara u nizu. Nisam primijetio da su takvi komentari cenzurirani u Srbiji, naprotiv, ložite se na nas i duševna hrana vam je vrijeđanje Hrvata, uz naravno poslovično laganje, Srbima omiljenu aktivnost.

      10. 11. 2019,   18:27
    • nomenestomen - slažem se s tobom, uz napomenu da u Srbiji, osim što ne cenzuriraju one koji nas nazivaju ustašama, oni uz to i rehabilitiraju Dražu Mihailovića i četnike, a da ne spominjemo da original četnici sjede u njihovoj skupštini, što znači da jaaako puno glasača upravo njima daje glas. Znači, ima četnika u Srbiji ko u priči.

      10. 11. 2019,   18:38
    • Od oluje je prošlo 25 godina a vi i dalje ,pa Englezi ,francuzi pa i Rusi imaju odličnu vezu sa Nemcima, a nacistička Nemačka zna se šta je napravila.Vi bijete po klincima,Srbima ,koji nisu ni bili rodjeni u ratu devedesetih!!!

      10. 11. 2019,   18:40
    • Ni mi nismo bili rodjeni za vrijeme jasenovca pa nam ga stalno nabijate na nos a pritom zabiravljate recimo za primjer nedicevce

      10. 11. 2019,   18:42
    • Alo šta pričate, kakav crni Kurir!!! Informer!!!Pa uskoro kad izvršimo državni udar ,a to je neminovno da se diktator Vučić skine sa vlasti ,ti iz Kurira i sličnih režimskih medija ,neće belog dana videti!!!

      10. 11. 2019,   18:46
    • ŠumadinacKG@ "Od oluje je prošlo 25 godina",a od 2. svj. rata i Ustaša 75god. ali to kod vas "puj pike" ne vrijedi?

      10. 11. 2019,   19:00
    • Jel ti možeš da shvatiš jednu stvar da Draža nije isto ko i Pavelić!?Nismo mi Dražu re...... nego upravo Ameri i još mu spomenik digli ,zato što je spasao preko 200 Američkih pilota i još više drugih savezničkih.Jeste bio u dilu sa Italijanima ,ali i sa saveznicima,pre svega sa Englezima .Pavelić je bio jedan od najvernijih ljudi Hitleru!!!A bili su četnici koji jesu spasli mnogo ljudi ,baš u mom gradu Kragujevcu ,ali opet verni Hitleru a to su Nedić i Ljotićevci,Draža nije ,kraj priče!!!!

      10. 11. 2019,   19:05
    • Nisi odgovorio na ovih 25 i 75 god.razlike,ko živi u prošlosti onda?

      10. 11. 2019,   19:25
    • Pa da vi nonstop ne pominjete 90desete i mi Srbi nebi pominjali Jasenovac.Svaka akcija ima reakciju ,jer kužiš po vasem ili po našem jer kapiraš!!???

      10. 11. 2019,   19:33
    • Gdje mi spiminjemo 90'? Osim ako pod to "mi" ne mislis na Pupija.a osim toga ja neznam niti jednog hrvatskig vojnika koji je nogom krocio 90ih preko dunava..a jel ti znas kojeg iz srbije koji je ratovao u hrvatskoj?

      10. 11. 2019,   21:19
    • Zamisli ime Šiman Pavle,jel to Srbin!?Pa nije ,živi kod nas oženjen sa hrvaticom a i on Hrvat!Moj bivši komandir ,jedan od najboljih starešina ,koji je naše zapaljene uniforme 1999 izvlačio iz kasarne sa ugovorcima ,predivan čovek ,za koga bi život dao ,čist Hrvat!!!Nije mogao da napreduje preko čina potpukovnika ,baš samo zato što je Hrvat!!!I dan danas kad ga sretnem spustim glavu kao čin pozdrava ,dok neki Srbi ,filipovići ,nosili magnum i kurčili se ,e vidiš te ne poštujem!!!

      10. 11. 2019,   21:32
    • Andrija Pivčević je kao osmogodišnjak čudom preživio pokolj, nakon što su ga ranili u nogu i bajunetom izboli devet puta, te ga ostavili u nadi da će umrijeti:[2] Wikicitati „Četnici su nas 12 polijegali kod seoskog puta i počeli ubijati. Pokušao sam otrčati, no pogodilo me iz puške u debelo meso i pao sam. Jedan se nadvio nad mene i pitao me čime da me ubije - nožem ili metkom? Molio sam da me pusti, da sam jedinac u matere, a on me krenuo bosti bajunetom. Rukom sam zaustavljao bodež. Vidjela su se i crijeva iz rane na trbuhu. Vidio sam kako nabija i bebu na bajunet.” (VELIKI junaci ovi tvoji četnici koje braniš. ŠUMADINAC, ajde tamo na svoje portale i slavi svoje krvoloke koji su "bili bolji od Pavelića". )

      10. 11. 2019,   21:41
    • Admin me je otklonio komentar gde sam rekao da je ovo javni a ne HR portal,ja mogu i da tužim,i ako neću!!!Jer sam inače u pravu!Stojim iza toga kao bivši administrator jednog sajta da ,gde god da se loguješ ,taj portal više ne pripada nacijama ,nego je javni a sedište može da bude HR!!! ili na primer SR!!!

      10. 11. 2019,   21:52
    • misidinis:I to što pričaš uradili su klinci JNA od 18 godina!?Pa ko je to zverstvo napravio ,valjda kao žrtva znaš ime i prezime ,ili bar naziv jedinice!?

      10. 11. 2019,   21:56
    • Slušaj te spinove nabijanja na bajonet ,upravo je tako i počeo zločin u Srebrenici ,jer je policajac svoje dete zatekao zahvaljujući Naseru Oriću ,zakucano za vrata ,pa su ovi krenuli u osvetu!!!

      10. 11. 2019,   22:01
    • Preporučio bi da pogledas seriju "Besa"shvatićeš neke stvari kako mi funkcionišemo....

      10. 11. 2019,   23:59
    • Znaš šta jučer mi je ovaj puknija cenzuru radi tebe. Vidim ja da šta god da napišem (a, sve je istina i točno), ti sve negiraš i pucaš kontre nadahnute lažima i neistinama. Ovaj čovjek Andrija Pivčević je još uvijek živ (hvala Bogu) i doživio je i preživio četničko divljanje 01.10.1942. u Gatima. Pred mjesec dana bila je godišnjica i novinari su razgovarali s njim. Prema tome, svjedoci su još živi, a ti pričaš priču. I znaš šta, nekako mi i nije mrsko šta vas ovi Šiptari doli na Kosovu malo kao zaj*buckaju, pari mi se da ste to skroz i zaslužili. Niti ste ste prominili, niti ste šta naučili.

      11. 11. 2019,   23:38
    • .....i opravdavaš genocid u Srebrenici. Ubili policajcu dijete, pa onda iz osvete čede pobiju 7.000 muških?!, Da shvatljivo, ali izgleda samo vama..

      11. 11. 2019,   23:40
    • Prvo jesi li siguran da je 7000?A šta ako je to čista propaganda ,naduvane brojke da se opravda bombardovanje republike srpske ,i šta ako su te žrtve uzete za celo vreme ratu u i oko Srebrenice i šta ako je najviše civili poginulo sa 5000 Naserovih boraca koja su se probijali kroz Srebreničke šume a odbili da se predaju, a šta ako su u toj brojci uračunati i živi ljudi ,pa čak i Srbi ,a šta.................I da takodje popio sam dva žuta kartona takodje i neki komentari su mi obrisani...

      12. 11. 2019,   15:00
    • Tesko je shvatiti da postoje ljudi poput sumadinca ovoga. Ja cu reci iskreno, za grijehe mojeg naroda se sramim, za ubojstva neduznih i slanje u logore ljudi prije 75 godina. Po njegovom bi valjda trebao opravdati sve te logore nametanjem nam kraljevine jugoslavije tada, uvodjenjem apsolutne vlasti, maltretiranjem i ubojstvima tada ljudi koji bi se usudili pobuniti se itd. No necu to napraviti jer sam normalan. Dok eto, on ce cinjenice poceti izvrtati, govoriti o propagandama protiv neduznih cetnika (ne Srba, nego cetnika, ima razlike) itd. Nadam se da je to sve sala i da je svjestan da nema nikakvoga opravdanja za ubojstva civila i zarobljenika u domovinskom ratu, rusenja, paljenja i pljacke tudjih domova i tudje zemlje, kao i da nema niti ce ikada biti opravdanja za pokolj u Srebrenici. Ako zaista tako razmisljas sumadince, prijavi se u neku ustanovu, ima doktora koji ti mogu pomoci

      12. 11. 2019,   16:34
    • Jer tebi jasno i više neću o tome pričati ,da je zapad pre svega demokrate Američka administracija već godinama koristi istu foru, zavadi pa vladaj!Prvo se demonizuje jedan narod ,onda mu se nametnu sankcije ,pre nego što se bombarduju ,okupiraju i opljačkaju resursi, ili bar smena režima koji im nije po volji ,kao što su pokušali sa Asadom na primer .U gomile zemalja već smo videli takav isti scenario.MEDISKO PROPAGADNI RAT!Pokušavaju to isto nad Putinom i Rusima,ali im nešto slabo ide ,jer Rusija nije Srbija na primer ,nego vele sila!!!Sada je hvala bogu ,već godinama ,sve više bivših NATO oficira ,kao i ona bivša potparolka NATO, tek sad otkrivaju pravu istinu (valjda ih grize savest!?) u Srebrenici je bio zločin iz osvete a ne genocid!Sam onaj Francuski oficir ,pre jedno mesec dana koji je bio zadužen za Srebrenicu kaže da nije bio genocid,jer on sam po sebi znači ubiti SVE,zene (da nema reprodukcije),decu i muškarce.A ovde su streljani vojno sposobni muškarci,znači zločin!Naser Orić je skoro svako veče izlazio iz zaštićene zone Srebrenice,klao po okolnim srpskim selima, dok ovima nije prekipelo i osvetili se ,a Naser pobegao medju prvima a ostavio svojih 5000 ratnika koji su krenuli da se probijaju kroz Srebreničke šume,gde ih je sasula artiljerija ,kao legitiman cilj,mada je tu najviše civila i izginulo...Pitaj Amere koliko su ljudi pobili u JApanu sa 2 atomske bombe, koliko osakaćeno i kasnije umrlo, dok se njihov pilot hvali time, i kaže da ga ne grize savest!GENOCID

      12. 11. 2019,   17:13
    • Pericabad, neće ovaj ništa da shvati. Vidiš da mu ne ide ništa u glavu. Tupi li ga tupi, ee da je on jedan takav, nego ih je većina takva. Sve netko drugi kriv, američki planovi, zavadi pa vladaj,.....čuješ ti te floskule. Ne spominje ništa memorandum SANU, ne spominje ni veliku Srbiju, ni Šešelja, ni Martića, ni Mladića, ni Karadžića, ni Miloševića, za njega su to sve junaci, 100%, nema dileme. Kaže da su u Srebrenici pobijeni sve vojno sposobni muškarci, jer da je bio genocid, ubili bi i žene. Ne razumije on ništa, moj Perice. Ako muškarac nije u uniformi i ako nije pripadnik neke vojske, onda je CIVIL!! A, ako je civil i ako takvih ubiješ na stotine i tisuće - onda je to ratni zločin i genocid. Ja mu više ne odgovaram šta god da napiše. Mogu se samo pomoliti Bogu za njega (i takve ) da im Bog udijeli blagoslov i prosvijetli pamet.

      12. 11. 2019,   19:15
    • Upravo to pisem. Njih je netko demonizirao? Demonizirali su se sami kada su krenuli u svoje pohode osvajanja i krenuli u rat sa susjedima, paliti, rusiti, klati i pljackati u tudjoj zemlji (evo jos jedno, tudjoj zemlji, ne u svojoj!). No to je tako, jasno mi je da nemozemo svi imati normalan niti visok IQ (iako sam siguran da je po njemu to ili nekakva zavjera ili je clan MENSE, kao sto mu je i alatka kao da je iz afrike, kao i vecini takvih po internetu, kada u stvarnosti sasvim obratna situacija), no nadam se da ce potraziti strucnu pomoc kada vec nemoze prihvatiti cinjenice i kada i dalje opravdava sve to, cak i jednu srebrenicu za koju postoji tona video materijala takodjer, dokumenata da ne pricamo.

      12. 11. 2019,   19:23
    • Ne vredi sa vama pričati o ovome, Pa nije valjda zapad ili politički Hag lud da sam sebe optuži!?Valda treba opravdati sebe i dela svojih mentora iz nato ,i šta je tu čudno da lažu i demonizuju!?Šta bi sa oružijem za masovno uništenje u iraku o kome su trubili da ga ima Sadam, Šta bi sa Libijom gde je običan narod uživao a sad Ameri ostaviše haos iza sebe,vazduh se narodu sad tamo naplaćuje što dišu,pre Avganistan,obaranje legitimne vlade u Ukraini ,Sirija,i td... !I šta ti čudno da u vezi Srebrenice nije sve tako kako zapad i propaganda kaže!Šta je tu čudno!!!???Što prvi put će da im bude da CIA laže zbog interesa i govore preuveličavajući neke stvari.Proveri malo po netu šta kažu neki nato bivši oficiri ,baš o Srebrenici pa se onda obojica javite!I opet rekoh niste ni vi bili cvećke ,i šta ima da govorim o Miloševiću kad sam čak i u uniformi bio protiv njega ,to jes opozicija, pogotovo o Hrvatu Šešelju ,koji je vaš!Ma koliko pričao da je neki četnički vojvoda,čovek sa dugačkim jezikom i ništa više!Evo vidim puna Srbija izbeglica iz HR i sa Kosova, što ne vidim slično sa obrnute strane!Ko je palio kuće i ubivao nejač nakon oluje!?

      12. 11. 2019,   20:11
    • Perice, orkansko jugo je u Splitu, čupa stabla iz korijena ko' da su slamke. Nije mi svejedno izać vanka, a mora bi. Kako je kod vas?

      12. 11. 2019,   20:50
    • Kisa je vec tjedan dana, a Vakula je rekao da ce biti i jos. Cuvajte se, bas na vijestima gledao posljedice juga :(

      12. 11. 2019,   23:30
    • Možda nekoga iz Srbije bude ovo taklo, iako čisto sumnjam. https://www.express.hr/life/mislili-su-da-ima-14-godina-cetnici-su-ga-mucili-i-ubili-23576?utm_campaign=Partnerski+portali&utm_medium=Widget&utm_source=24sata

      14. 11. 2019,   11:50
    • Ia tako se onda nadje najvni Srbin ,koji to počne da sažaljeva, pa i sam prizna "zločine" koji možda i nisu bili poćinjeni ,nek izmišljeni!?Pogotovo Srbinu koji ništa nezna o tome, ne postoji sudski spor i ostalo!!!I jednostavni ništa o tome ,ali uvale kukavičije jaje ,čim reaguješ ,znači da se to i stvarno desilo!!!

      15. 11. 2019,   01:23
    • Daj misidinis! Izmisli nešto malo više kreativno!!

      15. 11. 2019,   01:24
    • PA zamisli da neko napiše ubijeno 500000 HR beba ,i sad ja kao najvan prihvatim to i sažaljevam ,dok ostali komantatori to čitaju ,pa šta će pomisliti ,da smo stvarno to uradili!?Pa da ,propaganda ,ali kasno oni već misle da su Srbi zločinci koji su ubili tih beba!!!!???ALi ja se ne pecam na te zamke misidinis!!!Pazi još Srbin koji to sažaljeva ,prihvata te zločine Srba ,i ako je sve izmišljeno i mi ih nismo počinili!!!!

      15. 11. 2019,   01:37
    • misidinis:Šamo da znaš da ti je to veoma nizak i bedan udarac,to ovo ko u nekogu Srbiji bude taklo!!!

      15. 11. 2019,   02:17
    • MOJ BRAT JE BIO HRVATSKI BRANITELJ, (ovo pišem velikim slovima), bio je i sudionik Oluje , te veličanstvene vojno-redarstvene akcije kojom je oslobođen okupirani dio države. Ja sam ga vozio kad je išao na bojište, na autobusnoj stanici bi bilo po 50 i više autobusa jedan uz drugoga, a malo dalje na drugoj strani na stotine dječaka, da dječaka, mladost je to bila, koja je trebala uživati u ljetu, spremati ispite učiti, a ne ići četnicima na nišan i to u svojoj zemlji. Autobusi ih nisu vozili ni u Leskovac, ni u Vranje, ni u Valjevo, ni u Užice ni ostale palanke po Srbiji. Vozili su ih na prvu crtu bojišnice koja jer bila samo par desetaka km od Splita, na Moseć i onda hajmooooooo dečki tjeraj bandu, oslobađaj zemlju, pa su samo padali ko kruške Knin i Vrlika, i Drniš odakle su Hrvati bili protjerani 1991. Moj brat je bio ranjen nakon Oluje, kad je trebalo spasiti zapadnu Bosnu, da joj se ne dogodi nova Srebrenica, ali je hvala Bogu živ, a posljedice ranjavanja su ostale zauvijek. Znam sve što je i kako bilo iz prev ruke,a informativna blokada Srbije i priče o povampirenim ustašama su vama servirali. Ponosan sam na njega, a tebi eno Vučić i Dačić pa plačite zajedno jer vam Šiptari uradiše ono što ste vi htjeli Hrvatima. Vi ste nama htjeli oduzeti skoro 1/4 naše zemlje, a na kraju vi ostadoste bez Kosova jer sve se vraća, sve se plaća, tko pod drugim jamu kopa, sam pada u nju, ili karma is a bitch. Odnosno po vaški "karma iz a bič). Mi nismo željeli rat, započeli ste ga vi.

      15. 11. 2019,   12:49
    • Rekao sam da ti više neću odgovarati, ali me toliko isprovociraš svojom tvrdoglavošćiu i nedokazanošću. Ide to vama od davnina.

      15. 11. 2019,   12:51
    • Ne misidinis ,upravo ti mene provociraš, koji to okupator uzme grad na primer Vukovar pa ga mirnim putem preda,zar ti nije do sad jasno da je bila sve politička igranka Sloba-Tudjman!!!???Drugo ,A ako ti je brat bio "HRVATSKI BRANITELJ" u oluji pitaj ga šta se desilo sa starcima,invalidima , pre svega koji nisu otišli traktorima iz svojih kuća!!!!!!?????Pa pobijeni svi i spaljeni ,e to se desilo .Pa nije džabe Gotovina u hagu osudjeni na 20 godina zatvora zbog oluje ,a onda zahvaljujući Američkom lobiju i sudiji ,oslobodjen!? kao i kako se zove Merčak?.Kod vas priznat kao heroj ,a običan kriminalac bio u Francuskoj i još na poternici ,pa pobegao u HR kao branitelj!Još drugar sa "našim" legijom koji je ubio premijera Srbije!!!Legionari i jedan i drugi!!!Za Knin!!!???Kada je HR vojska ušla u njega ,prozvali su ga "grad duhova", jer tamo nije bilo nikoga,pust grad ,sve unapred iscenirano ,čak i od vlasti tadašnje SCG (Srbije i Crne Gore)....

      15. 11. 2019,   14:56
    • SRAM TE BILO!!! I DOSTA SAD!!!

      15. 11. 2019,   15:11
    • Kao pripadnik 1 brigade tigrovi ja cu ti odgovoriti sta je u oluji bilo sa.onima koji nisu pobjegli.nista nije bilo..apsolutno nista nije bilo..nitko ih iz kuca nije odveo u " nepoznato" spavali su i dalje u svojim kucama i nebi vjerovao, dobili su hrvatske penzije .bilo je i onih koji su brzo presvlacili odore u civilke..e ti su malo dobili po njonji pa u remetinec .ako nisu radili zlocine islinsu drugi dan doma a ako jesu opet su isli doma zbog opce amnestije..e dok se takvi amnestirani ne procesuiraju dotle bu svega

      15. 11. 2019,   15:14
    • Da mene jedan bezveznjak u mojoj napaćenoj zemlji koju su gazili predugo provocira, ma mrš sram te bilo. Na današnji da u Splitu 15.11.1991. ja sam slušao sirene i morao ići u podrum, a civili su ginuli u mom gradu. Pomorac na trajektu Jadrolinije Vladimir Nazor, na radnom mjestu poginuo je od četničke granate, ni kriv ni dužan, na pravdi Boga. Za 3 dana je spomen stradanja grada heroja Vukovara, a ja dozvoljavam jednom srpskom provokatoru da mi diže tlak. POBIJEDILI SMO VAS, NENAORUŽANI, POD EMBARGOM, S OGROMNIM DIJELOM OKUPIRANOG TERITORIJA - POBIJEDILIIIIIII SMO VAS!!!!! Ajd, zdravo đaci!!!!

      15. 11. 2019,   15:17
    • NE DRAMI I NE DERI SE NA MENE!!!!Ja sam već rekao da sam u HR bio jedino u Gradac na more!Nisam počinio nikakve zločine,čak ni kao 6 ratna klasa ,čak ni na Kosovu!!!!JA te pitam kako to osudišee Gotovinu za zločine nakon oluje i onda reset!!!????Jesu spaljeni svi nakon oluje što su ostali i imam svedoke koji žive pored mene u Kragujevcu i samo žele da im se dostave njihove kosti da ih sahrane!!!!!!!!!!!!!!!!!!!I ja sam slušao sirene NATO 1999 ,koji su kada su videli da ne mogu da unište vojsku Srbije bombardovali ,bolnice,škole, civilne fabrike,mostove,elektrane,što da nisu možda hteli Miloševiću da isključe struju ili nekoj bebi kojoj ni mleko ne može da se zagreje,Milošević je imao agregat,on nije trpeo od te tiranije NATo kome ste vi dali aerodrome da ugroze naš suverenitet i integritet!TAKO DA NEMOJ DA ME NERVIRAŠ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      15. 11. 2019,   15:40
    • Ako išta mrzim to je negiranje zločina!!!!!!!!!!!!!!!!

      15. 11. 2019,   15:44
    • Najviše zločina je počinila naše paravojne formacije ,tigrovi,beli orlovi i ja to ne negiram ,to priznajem ,jesu ,ali kada neko pravda ustaše tokom oluje ,e neeećeeee da može prijatelju!!!!!!

      15. 11. 2019,   15:46
    • Nas je pobedio NATO na kosovu ,ne šiptari koje smo razvalili, Srbiju niste pobedili ,pobedili ste pobunjene Srbe,zapati to!!!

      15. 11. 2019,   16:05
    • NATO vas je bombardirao zato jer je tikvan Milošević krenuo u krvavi pir na Kosovo, kao što je orgijao po HR i BiH. Nije se NATO probudio jednog jutra i rekao, a šta da radimo danas, pa onda odlučio bombardirati Srbiju iz dosade. To je bio jedini, nažalost jedini način da se zaustavi Milošević.

      15. 11. 2019,   17:12
    • Ako mrziš negiranje zločina, zašto to onda stalno radiš??? Kolike majke u HR ne znaju gdje su im kosti sinova, a i muževa. I opet ću ponoviti da je rat započela Srbija, a ne Hrvatska. Vi ste se prvi latili oružja i započeli krvavi pir i to na našoj zemlji.

      15. 11. 2019,   17:15
    • Eto ga, opet skačeš sebi u usta! U Oluji nisu bili ustaše, nego regularna vojska HR. Ne zanimaju me ustaše, moji su preci bili antifašisti i na to sam ponosan, Uvijek na pravoj strani!

      15. 11. 2019,   17:19
    • A ti što su napali kosovo u demokratije ,Olbrajtova prvo sada drži tamo telekom Kosova ,znaju oni što su napali Kosovo,sve nego zarad Kosovara,samo lična korist i interes!!!

      15. 11. 2019,   17:25
    • Vama četnici sjede u parlamentu i imaju svoje stranke i šetaju nesmetano s kokardama i grade kuće , ma gle baš u Hrtkovcima pored tolikih sela u Srbiji. (Provokatori!) Kad bi u HR netko prošetao s ustaškom kapom, za tren oka bi ga privela policija i slijedila bi prijava , pa kazna, a moguće i zatvor. Pa se ti onda igraj. Dok je kod vas to bitno drugačije. Možeš u Srbiji kupiti šajkače s kokardama (i to originale, a ne kineske replike) na svakom štandu sa suvenirima bez problema.

      15. 11. 2019,   17:25
    • A dokle ću ja tebi da ponavljam da smo mi Srbi hteli da se cepamo ,a dužnost JNA je da čuva celovitost Jugoslavije ,ratovalo bi se na teritoriji Srbije a JNA bi pripao vama!!!

      15. 11. 2019,   17:27
    • I ne izmišljaj NATOVI avioni su polijetali z Aviana u Italiji. Tamo je bila NATO baza, a ne iz HR. Uostalom tada i nismo bili u NATO-u.

      15. 11. 2019,   17:28
    • A to da nama "četnici" sede u vladi ,kakvi god da su neće dugo ,dobiće novi 5 oktobar uskoro!

      15. 11. 2019,   17:28
    • NATO avioni nisu leteli iz HR!?Jel ti to mene zejebavaš?

      15. 11. 2019,   17:29
    • Vaša torcida ,ili hajduk ,nisam tačno siguran se u sred Beograda slikali sa šahovnicama i ustaškim zastavama na sred Knez Mihajlove ulice!!

      15. 11. 2019,   17:32
    • Da, da, da....pričaš ti meni priče za malu djecu. I onda se naravno vratimo na početak ove naše preduge priče, a ta je da je Srbija htjela očuvati YU samo radi svog interesa i da ne gubi svu onu moć i korist koju je imala. Ako republike poput SLO i HR žele izaći iz YU, a nat su i prema ustavu SFRJ imale pravo, pa što nas niste pustili u miru?? Pa, zato da ne izgubite sve privilegije i korist koju ste imali, pogotovo od HR. Kakva cjelovitost Jugoslavije??? Što se nisu Česi i Slovaci pobili oko cjelovitosti Čehoslovačke imali su i oni nekakvu vojsku koja je čuvala cjelovitost te tadašnje države. Ali nisu!! Bili su sretniji, jer nisu imali Miloševića i srpsku vrhušku, tvrdoglavu evo baš kao što si i ti.

      15. 11. 2019,   17:42
    • Misidinis..ohladi..pa ovakvim se komentarima hrane i dok se got mi pecamo oni se smiju.jednostavno " ignore" ..imaju svoje portale i tamo mogu pisati svoje povijesti do mile volje..ovdje se jednostavmo nesmijemo na njih obazirati.jos samo da nam je vlast koja se 6na postaviti za hrvatske interese

      15. 11. 2019,   17:47
    • I tvoj mladi četnik, početnik, student iz Srbije se slikao usred Zagreba, na Trgu bana Jelačića ispod kipa Bana Jelačića i pozirao sa slikom Draže Mihailovića u ruci. A, ti buzdovani (navijačke skupine, ima među njima puno šupljoglavaca, čast iznimkama) to isto ne bi smjeli napraviti u HR s ustaškim obilježjima, jer bi bili kažnjeni. To su delikventi, koji se k**če bez veze. I još nešto šta je za tebe šahovnica, otkrivam sve više neznanja kod tebe. Da nisu možda imali zastavu republike Hrvatske? I je li naša zastava za tebe ustaško obilježje?

      15. 11. 2019,   17:49
    • nepoželjan, imaš pravo! Tip sam sebi daje autogolove, mene naljuti, ne želi shvatiti ništa, a moja vruća dalmatinska krv još više proključa. Pozdrav svima, odooooh ja!!!

      15. 11. 2019,   17:51
    • Uzalud se nerviras prijatelju, vidi se da je lik psihopat. Vjerojatno mu je Seselj uzor i smatra ga pravim gospodinom. Po njemu se balvan revolucija digla sama, mi smo njih klali ustvari cijelo vrijeme, pili iz lubanja njihove dece koja su poklana u Vukovaru, civile smo odvodili u logore, napunili par jama zarobljenicima itd itd, +ostale propagande njihove iz tih dana. Sa jednim prijateljem/kolegom Hr Srbinom sam vrlo jednostavno dosao do zakljucka (inace je prebjegao tamo kada je krenulo, pa kada su ga njegovi htjeli regrutirati odmaglio dalje) da je sve bilo mirno, da su trazili svoja prava u nasoj Hr, ne bi nikome (ni nama, a posljedicno ni njima) pala dlaka sa glave, uzivali bi apsolutno, odnosno patili se jednako kao i mi sa svim problemima koje imamo u Hr. To je jedina istina. I kaze se, tko se maca laca, od maca i pogiba, tako su i prosli

      15. 11. 2019,   18:01
    • Slažem se Perice.

      15. 11. 2019,   18:15
    • ..i još nešto, Ne bih rekao da je ovaj Šumadinac psihopat i ne mislim da mu je baš Šešelj uzor, ali da je "polupao lončiće" i da je tvrdoglav to stoji. Eto i da konačno završimo ovu priču na normalan i ljudski način.

      15. 11. 2019,   18:19
    • Meni šešelj uzor!!!Ne mogu da ga smislim! Toliko o njemu, a za Jugu ,istoričari kažu da se HR izvukla od zločina baš upravo kroz Jugoslaviju ,jer u suštini nije bila zemlja savezničkih pobednika u ww2, već na Hitlerovoj strani ,toliko o tome koliko HR nije imala koristi od Jugoslavije ,a i predsednik je bio Hrvat TITO!I hvala misidinis što si u zadnjem komentaru rekao da nisam psihopata i ne volim Šešelja ,to si pogodio...

      15. 11. 2019,   20:54
    • Ma lazu cim.zinu..kaze da su zlocine radili orlovi , beretke i ostale paravojne formacije...a zaboravlja pukovnika šljivancanina koji je osobno iz razrusene bolnice vodio civile i ranjenike na ovcaru...zaboravlja logore iz 90ih u stajicevu, mitrovici i manjaci...zaboravlja granatiranje dubrovackih zidina i starog grada koji su povijesni i nimalo vojni ciljevi...zaboravlja i pakracku bolnicu..skabrnju...nustar i bogdanovce ..sve civilni ciljevi i sela bez ijednog vojnika..ocito i zaboravlja da su te paravojne kako ih on naziva skupine bile naoruzane oruzjem iz jna skladista i imali su potporu artiljerije , oklopa i aviona upravo iz jna...pokusavaju oni izmjeniti cinjenice al nebu islo dok ima nas zivih svjedoka

      15. 11. 2019,   20:59
    • nepoželjan:E moj ti :') Zaboravljaš da je upravo Beograd to jes Kragujevac na crno naoružavao Hrvate ,zarad lične koristi,iz te fabrike oružija su i gomile pohapšenih ,baš u mome gradu Kragujevcu!!!Dubrovnik je napao pre svega Podgorički korpus - CRNOGORCI!!!! zbog nekih nerašćišćenih računa iz H.Novog?Tako oni sami kažu,Srbi sa tim nemaju veze!Bili su u zajedničkoj ostaloj državi SCG i sada i to hoće na nas da svale,šta Srbi imaju sa Dubrovnikom?Mi nemamo more, CG je ima i eto sam složi kockice!A za Šljivančanina iskompleksiranog kao i Mladića koji smatra da su mu muslimani ubili ćerku (a nije izvršila samoubistvo) eee vidiš to su psihopate, i o njima nemam reči!

      15. 11. 2019,   21:30
    • Ima li ovome kraja više? Pa je li dosta više vaših laži i naklapanja?? Ma čuj ga, da je HR bila na strani Hitlera i da se u Jugoslaviji rehabilitirala i da nije bila na strani savezničkih pobjednika??!! Kako olako generalizira kad se tiče HR, a buni se kad im mi kažemo da su oni svi isti i naopaki. A, kako da ja sebi onda objasnim tu tvoju "teoriju" dva strica su mi poginula u partizanima, a treći je bio kurir dijete. I Hrvati smo i kako onda moja obitelj, hrvatska obitelj nije na pobjedničkoj, antifašističkoj strani u ww2?? Ja znam da vama paše sve Hrvate nazivati ustašama koje su bile na drugoj strani, nacističkoj, gubitničkoj. A, gle čuda tvoji Srbi su sigurno po tvojoj logici isključivi pobjednici u ww2 iako ste imali ocean četnika (fašističkih sluga), ali to se ne pika, kako bi rekli Bosanci, kad se vas tiče.

      15. 11. 2019,   21:48
    • Da , dobro si rekao..."to kažu istoričari" iz Srbije naravno. A šta kažu svjetski povjesničari i šta ja znam o ratnom putu moje obitelji i mnogih njoj sličnih hrvatskih obitelji. Ako je za pitati srpske "istoričare" Hrvati su bili uz naciste, da...da.. Eto, moji su svi Hrvati i bili su svi antifašisti i šta sad kažu "istoričari"??

      15. 11. 2019,   21:54
    • Sumadinac..slusaj me..vjerojatno sam neato stariji od tebe i slusaj sta cu ti reci.: imam jako dobrih prijatelja u nisu..i u novom sadu..i u paracinu..sve ozbiljni ljudi...njih je sramota uopce zapoceti ovakve teme..u crnu zemlju propadaju ako se u drustvu krene pricati o 90ima..cesto idem preko zbog posla i bio sam i u beogradu..i nikad niti jedan ruzan pogled ili ruznu rijec nisam dozivio a svi znaju odakle sam i da sam bio vojnik jer to nikad nisam skricao...cak stavise odnose se prema meni sa postovanjem...pa zasto onda po portalima toliko neistina i lazi pisete kad normalni ljudi uopce ne misle na taj nacin kako izgleda iz vaseg piskaranja...gledajte buducnost da vam bude bolja a ne kakva je bila proslost.najbolji primjer je njemacka nakon ww2.

      15. 11. 2019,   22:12
    • misidinis:Ne vatriraj,ja sam ti odmah rekao šta kažu istoričari i uopšte nisam rekao da su srpski!Već sam rekao ljude ne gledam po nacionalnosti (mnogo ima Srba koji su goveda!) ,već ljude gledam kakav je čovek.I da završimo sa ovom temom ,sve najbolje ti želim.Ne slažemo se u mnogim stvarima,ali zato i služi CHAT da se razmene mišljenja,ja sam blokiran na jednom srpskom portalu zato što se nisam slagao sa nekima!pre svega sa adminom u vezi baš Hrvata,pa su mislili da sam ustaški uljez i bot!!!Ali ja sam pravedan i govorim o onome što znam ,ostalo ne komentarišem...Gde nekima smeš da pipneš Legiju ,odmah na drvo i konopac!A za četnika Dražu, zapitaj se kako to da mu Ameri digli spomenik zato što je spasao preko 200 savezničkih pilota i dalje ostalih saveznika, za Pavelića to nisam čuo !!!.Komentare o Nediću i Ljotićevcima nema šta da se priča ,to su bili saveznici Hitlera! nepoželjan:I ja sam bivši podoficir artiljerije i to komandir 2 voda , ali u kosovskom konfliktu ,ne u HR ili Bosni.A sa njima će tek da se razjasnimo čije je Kosovo ,ali ovoga puta zajedno sa Rusima!Ja sam upravo zato na vašem portalu ,jer ne verujem samo "naši" šta kažu,želim da čujem i drugu stranu.Mnogo vas ima i na našim portalima ,većinom su provokatori oko oluje i "traktorijade",ali ima i onih Hrvata koji razmišljaju slično meni ,da čuju i drugu stranu...Toliko ,pozz

      15. 11. 2019,   22:36
    • misidini:Imaš snimke gomila čoveče iz ww2 gde na hiljade gradjana HR dočekuje okupatore bacajući cveće ,ko da su oslobodioci a ne Nemački okupatori!

      15. 11. 2019,   22:52
    • Evo ti minus i ajde ća!!!

      16. 11. 2019,   15:08
    • Evo tebi plus i ajde ćao!

      16. 11. 2019,   17:47
  • Ma koji oprost? Nema oprosta za ono sto su nam napravili.

    10. 11. 2019,   11:45
  • ADMINE daj joj žuti,nazvala je srbe zvijeri,to se ne smije jel da ADMINE

    10. 11. 2019,   11:41
  • Te zvijeri sada slobodno paradiraju Hrvatskom.

    10. 11. 2019,   11:38
  • " Psovali su nam ustašku majku.". Pa nekima je to ostalo u navici pa nas i dan danas nazivaju Ustašama i vridaju nas na sve moguce nacine. Poznat ce se oni sami u mom komentaru

    10. 11. 2019,   11:26
  • Nikad oprostit,nikad zaboravit!!

    10. 11. 2019,   11:47
  • Kolinda grli i ljubi Vučića. Plenki ju podržava. Jandroković odobrava. Šeks loče i smije se. Treba još kaj reć?

    10. 11. 2019,   11:44
  • Cit...Ja sam velika vjernica. Onima koji su mi uzeli sina i muža sve sam oprostila. ?????????? Jeli ovo netko POKUŠAVA preko vjernika OPROSTITI srbočetničke zločine ,koristeći se njihovim nebulozama o vjeri i oprostu !!?? NIKADA ..ali NIKADA ne oprostiti , još manje zaboraviti sva ona zvjerstva, masakre, silovanja tim zločincima i teroristima što su razarali Hrvatsku i ušli u Vukovar sa pismom ( dajte nam salate klati ćemo Hrvate ) !!

    10. 11. 2019,   11:57
  • To su bili srbi i jos uvijek se nisu pokajali i zatrazili oprost, dapace imputiraju preko pupovca svakodnevno da je cjeli Hrvatski narod Ustasoidan. Steta sto su nas Ameri zaustavili ..

    10. 11. 2019,   12:02
    • da nisu danas bi cijela bih bila muslimanska, a hrvati u bih ne bi postojali, to bi ti se svidjelo ljevičaru?

      10. 11. 2019,   14:06
    • Molite boga što su vas Ameri 95 zaustavili da ne idete ka Banja Luci i rekli da ako to uradite ,bombardovaeće vas ko Srbe.Sve je bilo unapred iscenirano!A krv vaša bi pala i te kako da ste se usudili kreći ka RS i RSrbiji....

      10. 11. 2019,   16:21
  • ja sam zaplakao kad sam citao rijeci majke. ne mogu zamisliti kako je zivjeti tako.

    10. 11. 2019,   11:30