Obavijesti

Promo sadržaj

Večeras na Sea Star dolaze Sven Väth i Nina Kraviz!

Večeras na Sea Star dolaze Sven Väth i Nina Kraviz!
1

Tisuće posjetitelja iz svih zemalja regije i cijele Europe stigli su u suncem okupani Umag koji će ovog vikenda ugostiti treći po redu Sea Star festival! Zagrijavanje u laguni Stella Maris je počelo još sinoć

VIDEO

Na tri festivalske pozornice Silent Octopus, Electric Waves i Beach Grooves, gdje su prve ljubitelje dobrog provoda dočekali San Suono, Marin Biočić, Bronski, Marcel, Indy i Mr. Fanatik. Večeras punom parom radit će svih deset festivalskih pozornica i zona, a na Addiko Tesla Stage stižu apsolutna liderica modernog elektronskog zvuka Nina Kraviz, techno otac, veliki i neponovljivi Sven Väth, te britanska trap-jazz senzacija IAMDDB koju je moćni BBC pozicionirao na listu izvođača čiji je zvuk obilježio prethodnu godinu.

Tu je i DJ zvijezda nove generacije Ilario Alicante i regionalni trap asevi – najtraženiji hip-hop „čovik“ regije Vojko V, megapopularni novosadski trap guru Fox i trap gospodari Zagreba High5. Bit će užareno i na drugoj najvećoj pozornici festivala, Nautilus Areni, koja će u suradnji s Dritom predstaviti dvojac Krankšvester bez čijih hitova je nemoguće zamisliti festivalsko ludilo, zatim možda i najveće osvježenje domaće trap scene Hazze, mlade zagrebačke snage iz trap grupe Buntai i jednog od najcjenjenijih underground hip-hop izvođača domaće scene Smoke Mardeljano, koji će dovesti lagunu do točke usijanja!

Na Nautilus Arenu večeras dolaze i Indy, Young Ile Sosa & Hourglass, Tikach i Young Leo, na savršen klupski party na Electric Waves stižu Bronski, Marcel, Marin Biočić, Amor i San Suono, a usijani podij čeka posjetitelje i na Exotic Laguni, Silent Octopus i Beach Grooves! Dnevne ulaznice od danas dostupne su samo na vratima festivala po cijeni od 199 kn, a u ponudi su i festivalske ulaznice od 350 kn, dnevna VIP Gold po 400 kn i festivalski VIP Gold po 750 kn.

U subotu, 25. svibnja, Addiko Tesla pozornica donosi najveću hip hop grupu u povijesti, mitski Wu-Tang Clan, sjajan regionalan trojac Bajaga & Instruktori, Hladno pivo i Nola te jednog od vodećih globalnih hit-mejkera Mahmuta Orhana uz regionalnu podršku Lady Lee i Phat Phillieja. Program na Nautilus Areni, složen u suradnji s Klubskom scenom, donosi izuzetnu techno postavu koju čine Marko Nastić, Petar Dundov, Enrico Sangiuliano, DJ Jock, Lawrence Klein i Unique dok BRONSKI, Marin Biočić, Amor, Marcel i San Suono drže Electric Waves scenu. Komercijalnim Beach Grooves stageom upravljati će Mr. Fanatik, Indy i Viktor, Silent Octopusom Kiki B., Sin i Young Leo, a Exotic Lagunom Tito, Jovan M, DJ Sesha, Gatto i domaćin Choma.

Kraj trećeg Sea Stara obilježiti će se na poseban način. Program u Stella Marisu započeti će u nedjeljnim jutarnjim afterpartijem, odmah nakon kraja subotnjih nastupa, u režiji Electric Waves DJ-a i trajati će do podneva. Izvrstan dodatni sadržaj odvija se u više od 70 vinarija diljem Istre u kojima se obilježava Dan otvorenih vinskih podruma

 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve