Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Veliki jubilej grupacije Autotrans s mnoštvom novosti

None Foto: Davor Zunic

U 2017. godini Autotrans grupa obilježava veliki jubilej, 70 godina postojanja i uspješnog rada na hrvatskom tržištu

Ovu značajnu obljetnicu, vodeći hrvatski autobusni prijevoznik obilježiti će brojnim novitetima u poslovanju, kojima će posebno obradovati svoje putnike Prvi u tom nizu odnosi se na nadogradnju booking sustava ili preciznije na uvođenje myAutotrans programa registracije koji će putnicima omogućiti još bržu online kupnju karata i jednostavno upravljanje rezervacijama te tako doprinijeti još boljem korisničkom iskustvu.

Od svojih početaka 1947.godine do danas, Autotrans je od lokalne tvrtke izrastao u respektabilnu nacionalnu kompaniju čijim putnicima na raspolaganju stoji 480 autobusa, o čijoj sigurnosti i ugodnosti putovanja brine više od 1000 djelatnika i koja nudi mogućnost kupnje autobusne karte na 80 prodajnih mjesta, ali i online na www.autotrans.hr.

 

myAutotrans – za one koji žele upravljati svojim rezervacijama i kupovati još brže

70. obljetnicu rada Autotrans grupa je u cijelosti odlučila posvetiti svojim putnicima, a da je tome tako najbolje potvrđuje myAurotrans program registracije, prvi u nizu noviteta koje priprema ove godine, a koji predstavlja daljnji korak u unapređenju korisničkog iskustva. Pored činjenice da se na www.autotrans.hr mogu kupiti naše najjeftinije karte na tržištu, ovaj program putnicima Autotrans grupe omogućuje da te iste karte mogu kupiti još brže putem računala ili mobitela, daje im pristup kupljenim kartama u svakom trenutku i pruža mogućnost upravljanja rezervacijama, a uz sve to donosi i ekskluzivne popuste i ponude.

Zahvaljujući ovom programu broj koraka potrebnih za kupnju karte sveden je na minimum budući da je opetovano unošenje uvijek istih podataka izbjegnuto kreiranjem funkcija koje omogućavaju pohranjivanje podataka o omiljenim relacijama i putnicima. Jednako važno za istaknuti je i da putnik u svakom trenutku može pristupiti svim kupljenim kartama, kako onim za realizirana tako i za buduća putovanja, može pregledavati detalje svakog pojedinog putovanja, preuzimati karte, rezervirati povratno putovanje ukoliko ima otvorenu povratnu kartu, a može i ponovo kupiti istu kartu i to sve na jednom mjestu.

Ono što će sve putnike koji kreiraju myAutotrans račun zasigurno najviše obradovati su ekskluzivne pogodnosti u obliku popusta, posebnih ponuda i najpovoljnijih cijena karata, a prva pogodnost očekuje ih već prilikom kreiranja myAutotrans računa.

 

Promo kod s 20% popusta – poklon prilikom registracije

Sve putnike koji se do 28. veljače 2017. registriraju, na myAutotrans korisničkom računu očekuje poklon dobrodošlice – promo kod s 20% popusta kojeg je moguće realizirati pri online kupnji autobusne karte za brojne linije Autotrans grupe.

I to je samo početak, jer tijekom cijele godine, putnici Autotrans grupe mogu očekivati i druga unapređenja, pogodnosti, besplatne karte, promo kodove za povoljnija putovanja i brojna ostala iznenađenja.

 

O Autotrans grupi

Autotrans grupa, koju čine prijevoznici Autotrans d.o.o., App Požega, Autoprijevoz Otočac, Autopromet Slunj, Dalmacija bus i u Njemačkoj Pan Alpen Adria, djeluje na tržištu već 70 godina te održava više od 500 autobusnih linija u domaćem i međunarodnom prijevozu. Brojnost djelatnika, veličina voznog parka, autobusni kolodvori u vlasništvu i široka mreža prodajnih mjesta, Autotrans grupu svrstavaju među najveće prijevozničke sustave u Hrvatskoj i na području istočne Europe.
Osim toga, Autotrans grupa jedini je prijevoznički sustav iz Hrvatske uključen u međunarodnu asocijaciju prijevoznika Eurolines.


Sigurnost, kvaliteta i udobnost autobusa, kontinuirana komunikacija s putnicima i digitalizacija prodaje karata te odlična vrijednost za novac osnova su postojanosti brenda.


Sve navedeno prepoznali su i hrvatski potrošači zahvaljujući kojima je Autotrans grupa 2016. godine dobila prestižnu nagradu Best Buy Award za najboljeg međunarodnog autobusnog prijevoznika kada je riječ o omjeru cijene i kvalitete.

Tema: Promo sadržaj