Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Vlada RH za reklamiranje troši kao i velike tvrtke

None Foto: 24sata 4

Vlada je na TV-u u prvih sedam mjeseci 2007. zakupila oglasni prostor vrijedan 20,5 mil. kuna. Slično je zakupio Ledo i Kraš, a T-HT nešto više

U prvih sedam mjeseci ove godine Vlada, MUP i Ministarstvo gospodarstva, rada i poduzetništva za emitiranje spotova na TV-u zakupili su oglasni prostor vrijedan 20,5 milijuna kuna. Riječ je o cijenama bez popusta. Podaci Vlade i navedenih ministarstava pokazuju da su reklame platili 11,5 milijuna kuna. Zakupljen prostor za reklamiranje nove stranice Vlade i e-kutak vrijedni su 8,9 milijuna, a plaćeni 3 milijuna kuna, tvrde.
- Dobili smo popust između 50 i 75 posto - rekao je glasnogovornik Vlade Ratko Meček i tako opravdao razliku između tržišne i plaćene cijene reklama. Kaže i da je dva milijuna osigurala Vlada, a milijun Središnji državni ured za e-Hrvatsku. MUP je za spotove o sigurnosti u prometu zakupio reklamni prostor vrijedan 6,7 milijuna kuna. Naši podaci podudaraju se s cijenom koju je MUP platio za njihovo emitiranje putem radija i televizija na nacionalnoj i lokalnoj razini.
Priopćili su i da je dosad emitirano 42 posto od predviđenog broja reklama, a novac je osiguran u okviru Nacionalnog programa sigurnosti cestovnog prometa.
Reklamni prostor vrijedan 4,9 milijuna kuna, prema našem izvoru, zakupilo je Ministarstvo gospodarstva, a kažu da su reklame uz popust platili “samo” 1,8 milijuna kuna. Taj novac otišao je za reklamiranje programa poticanja poduzetništva te za najavu 11. Nacionalnog savjetovanja o gospodarstvu i poduzetništvu u Šibeniku. Kažu da su za kampanju “Energetski kutak” i “Energetska učinkovitost” osigurali stručnu podršku, ali da nisu plaćali reklame.

Komentiraj, znaš da želiš!