Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Sud odlučio: Vozač ide na 30 dana u istražni zatvor u Sisku

Komentari (180)
  • Stavili mu lisice kao da je automatskom puškom pucao po autocesti...a Daruvarca ne smiju krivo pogledati...

    8. 6. 2019,   16:39
    • istina

      8. 6. 2019,   16:40
    • Bas i ja o tome razmisljam..

      8. 6. 2019,   16:53
    • jest vam daruvarac nesto na tapetu, sigurno zato sto vuce korijene iz bosne. pa ovaj je divljao na odmoristu i ubio dvije djevojcice . nakon prvog kontakta mogao je reagirati i stati. profesionalni vozac a ne zna gdje mu je kocnica

      8. 6. 2019,   17:11
    • Ubio je dvoje djece,ima da nosi lisice

      8. 6. 2019,   17:23
    • Sve ovo je strašno, naravno da mi je najviše žao djece i njihovih roditelja, ali žao mi je i ovog čovjeka . Svi mi koji smo svakodnevno za volanom smo potencijalni ubojice, samo trenutak nepažnje može dovesti do katastrofe.

      8. 6. 2019,   17:28
    • Njemu su trenutno lisice najmanji problem. On jadan sigurno ni ne kuzi jos sta se desava. Pitaj Boga sta je bilo. Necemo napamet nista tipkat dok nadlezni ne naprave svoj posao. (Ako znaju)

      8. 6. 2019,   17:31
    • vjerujem kako ovaj čovjek nije namjerno išao ubiti te djevojčice, nije bio pijan, nije zaspao...sigurno je pokušavao kočiti al očito je bio neki kvar...koji nije uspio iskontrolirati...dakle, to se moglo dogoditi i tebi i meni i svakome...ubiješ dvoje ljudi a da nisi to planirao niti htio, je sasvim nešto drugo od toga da ideš ubiti ili prebiti nekoga s namjerom i to ponavljaš nebrojeno puta...velika razlika....jedino o čemu možemo raspravljati je to, da li se namjerno išao zabiti i ubiti ljude (definitivno bi to bio onda neki oblik terorističkog čina), a ako nije, onda se samo trebamo moliti da jednoga dana mi ne budemo zbog iste stvari u vijestima...

      8. 6. 2019,   17:32
    • Ne vjerujem da je to učinio namjerno niti da je namjeeno divljaao.... Nešto je bilo ili s kamionom ili njegovom glavom...

      8. 6. 2019,   17:42
    • Toni aaa... naravno da smo normalni jer realno razmišljamo. Onaj Daruvarac je neusporediv sa bilo kim i kazna koju je dobio je nepravedna jer on je namjerno pretukao onu djevojku, a ovaj čovjek kojem se je dogodilo to zlo vjerojatno se nije namjerno zaletio na benzinsku stanicu.

      8. 6. 2019,   17:44
    • Stisnut mu lisicine na najjace.

      8. 6. 2019,   17:50
    • Soferi autobusa takodjer spadaju u profesionalne vozace,e sad mene zanima posto je sofer vozio djecu jeli morao bas i on stat bas kraj ceste gdje idu vozila,ja da vozim djecu stao bi dalje u sredinu a ne kraj ceste gdje svu jure,a djeca na maturalac idu jedva cekaju da iskoce kroz vvrata busa zaigrana itd.

      8. 6. 2019,   18:01
    • "vjerojatno se nije namjerno zaletio na benzinsku stanicu" -slučajno se zaletio?

      8. 6. 2019,   18:03
    • mraka9, ako skužiš da ti kočnice ne rade (iako su neki već rekli da je to malo vjerojatno) onda barem imaš upravljač, pa skreneš, a ne ravno u ljude i djecu. I koliki biser moraš biti da skreneš na odmorište punom brzinom

      8. 6. 2019,   18:05
    • atrix, autobus nije stao "bas kraj ceste gdje idu vozila", već na odmorišu koje je i fizički odvojeno od autoputa. ti nikad nisi vozio autocestom, očigledno.

      8. 6. 2019,   18:07
    • Zasto LAZES, Daruvarca uvijek privode u lisicama ali ne i srbe iz Vukovara, osumnjicene za ratne zlocine.

      8. 6. 2019,   18:09
    • Toni, sta bi rijesio ? Ozivio bi dijete ili ? Daj ne mlati gluposti.

      8. 6. 2019,   18:24
    • ali komentari su mi fascinantni da nije skrenuo na odmoriste nego na cesti da je usmrtio ljude tu bi određena kolicina ljudi pisala zasto nije skrenuo na odmoriste.jel mozda nekom palo na pamet da poslodavci i vlasnici vozila stede na servisiranju ?pa stede kad idu servisirat caddya di nece kad idu servisirat kamion.daj pustite da se utvrde cinjenice i stvarni razlog zasto je doslo do nesrece sofer je sam sebe osudio jer ce itekako nosit na dusi ljude sve i da gga ne osude i da nije kriv i dalje ce nosit krivicu u sebi

      8. 6. 2019,   18:30
    • Kod istražnog zatvora lisice su obavezne. Ubio je dvije djevojčice i dvije djevojke teško povrijedio!!!!!

      8. 6. 2019,   18:52
    • A za srbe iz Vukovara, osumnjicene i prijavljene "miliciji" za ratne zlocine???

      8. 6. 2019,   18:56
    • Ovo je prometna nesreća... Mislite da je htio ovo napravit??? Da mi je vidjet vas kao vozače kamiona u ovakvoj situaciji... Pa nije ih namjerno ubio, nije bio pijan, nije divljao... ako je stvarno problem s kočnicama ili tehnologijom tempomata i sl... možda je tek skužio kad je pokušao zakočit na odmorištu... nemojte sudit čovjeka, ovo mu je sigurno najgora kazna što su poginula djeca... Katastrofa... Internet ratnici iza tipkovnice...

      8. 6. 2019,   18:59
    • Nisu to ratnici vec "mnostvo koje klice"!!!

      8. 6. 2019,   19:03
    • Trenutak kobni trenutak po djecu a i vozača kamiona.

      8. 6. 2019,   19:19
    • Ne pišite gluposti. Prema pravilniku, prilikom preparate iz pritvorske policijske jedinice, okrivljenik mora biti vezan sredstvima za vezivanje o čemu se ne podnosi izvješće o uporabi sredstva prisile. I Daruvarac je isto bio vezan sredstvima za vezivanje, kao i svi drugi. Zakon je za sve isti, a i to je preventivna mjera, jer ne piše nikome na čelu kakve su mu eventualne namjere.

      8. 6. 2019,   20:57
    • Vozac je rekao vatrogascima odmah nakon nesrece da su mu otkazale kocnice i danas je izasao clanak da su istrazitelji na licu mjesta utvrdili da je s kocnicama sve u redu!

      8. 6. 2019,   21:56
    • iskreno, mislim da je čačkao po mobitelu, puno kaminandžija to radi, a ovo je jako bizaran slučaj da su samo otkazale kočnice, tempomat...pokazat će istraga.....

      8. 6. 2019,   23:33
    • Ni u kojem slučaju i ni po kojem osnovu se ne može usporediti bol i patnja obitelji poginulih djevojčica i stanje vozača. To je neusporedivo

      9. 6. 2019,   12:37
    • Možda su mu se kočnice pregrijale... Kasnije kad se ulje ohladi, s njima bude sve u redu... Desilo se meni jednom na starom autu, neobjašnjivo kočnice nisu radile... Nakon 10 min što sam ugasio auto sve u redu... Nije bio auto s elektronikom, stari Opel. 90to godište. To se desilo jednom i nikad više

      9. 6. 2019,   19:22
    • Da bi pregrijao kocnice na kamionu,potrebna je puno veca sila od zaustavljanja na ravnoj cesti!

      9. 6. 2019,   21:18
    • IIItwisterlll, auto i kamion imaju sasvm razlicit sistem kocenja. u kamiona nema ulja za kocenje nego zrak pod velikim pritiskom do 9 bara.

      10. 6. 2019,   10:27
  • Neopisivo mi je žao te djece ali i ovog čovjeka..ne želim nikome da mora živjeti sa takvim teretom na duši.. :-(

    8. 6. 2019,   16:39
    • tako je

      8. 6. 2019,   16:40
    • Jel bi ti ga bilo zao da je ubio tvoju djecu?

      8. 6. 2019,   16:51
    • Sam kaj ljudi brkaju ubojstvo iz nehaja i ubojstvo, pa ni čovjek namjerno pogazil te curice

      8. 6. 2019,   16:56
    • Piše da je vozio prebrzo...jel ti ga i sad žao

      8. 6. 2019,   17:01
    • U pravu si. Ne daj Boze da znamo kako je njihovim obiteljima, ali ovaj covjek nikad nece imati sansu vratiti zivot ni blizu nirmale. Nikad. Ni obitelji curica ni on... Uzasno sve skupa, bas uzasno

      8. 6. 2019,   17:04
    • oprosti ali ne mogu žaliti nekoga tko teretnjakom ulijeće na odmaralište kao manijak...

      8. 6. 2019,   17:05
    • Muž mi je vozač kamiona već 20godina,prošo je sve i svašta, kak bi se čovek zaustavil ak su mu odkazale kočnice ak je kamion u pokretu i ima određenu brzinu kak bi se onda zaustavil pamet daj malo razmišljaj realno, pa ni čovek namjerno se zaletel u te curice

      8. 6. 2019,   17:08
    • Nije mi ga zao ni najmanje o njemu bi mogao pisat za 15 crvena..

      8. 6. 2019,   17:12
    • @trpaj- ovako kako ti to predstavljas ispada da mu je to hobi 2/3x tjedno tako uletjeti...nije sigurno. Neko srnj je bilo ili s njim ili s kamionom, pricekajmo nekakve informacije, toliko dugujemo svi mi koji smo svaki dan na cestama i znamo i imamo svijest sto se sve moze dogoditi..

      8. 6. 2019,   17:12
    • Meni je žao za cijelu situaciju, znam kolko je to sjeban poso, žal mi je kaj se to tak desilo, čovjek sigurno nije namjerno to napravil

      8. 6. 2019,   17:17
    • pa nije ni horvatinčić imao namjeru usmrtiti 4-5 ljudi u prometu tokom života ali je volio biti bahat i opalit po papučici gasa bez obrzira na moguće posljedice...

      8. 6. 2019,   17:18
    • Ajde jedna "bibijska": tko je bez grijeha neka baci "komentar" prvi

      8. 6. 2019,   17:19
    • Ovdje ima puno onih koji bi trebali lomoć....

      8. 6. 2019,   17:44
    • @new i ostali- ako ste za volanom duze od 20m svaki dan i imate iq iznad sobne temp znate sto se sve moze dogoditi...cisto kao primjer- nije mjerilo svijeta, primjer samo- frendica na bicu isla do obliznjeg kafica, zdrava zena, sve 5...laksi mozdani tijekom voznje- bauljanje, pad, lom....a sto bi bilo da je bila za volanom ispred zebre na savskoj npr? Ljudima se dogadjaju srajna kad ne zele a nekad su samo idioti. Pricekajmo detalje, samo to kazem. Dajte, budite ljudi! Ako ispadne da je blejao u mob,pijan, zdrigsan, ili bilo sto sto JEST njegova krivnja onda ok, pridruzit cu vam se, ali ne osudjujte kad NE znate o cemu se radi. Nemojte to raditi. Tupasto je jednostavno. Oprostite na iskrenosti

      8. 6. 2019,   18:04
    • očito da je nekima ovdje sasvim normalna i opravdana reakcija punom brzinom,s kamionom u problemu,uletjeti u benzinsku postaju i odmaralište te ugroziti apsolutno sve ljude u tom okruženju...

      8. 6. 2019,   18:06
    • @trpaj- ocito je da nedostaje sirina pogleda na situaciju. Je evo ja bas u zadnjih 6 mj tako uletim barem 5x tjedno na odmaral kod Luckog kao i ostali..kako ne...nemas hrabrosti odgovoriti direktno 1/1 i sada samo pokusavas prikriti svoje brzopotezno i neargumentirano osudjivanje osobe koja je prouzrocila nesrecu (jako cudnu i neobicnu) ali cijeli veijeme podlo pozivas na “linc s tipkovnice” . Jeftino, jeftino i otuzno. Ja imam hrabrosti govoriti 1/1 a ti ?

      8. 6. 2019,   18:18
    • tuko slušaj ja pišem prema onome što piše u medijima a to je da je vozio prebrzo..svakome se može dogoditi nesreća ali ne i da voziš kao divljak i da ti je to normalno..

      8. 6. 2019,   18:19
    • @new, prva rijec je vrhunska. Ostatak jednako kvalitetan. Volim pricati s ljudima koji imaju argumente. Zato zbogom

      8. 6. 2019,   18:31
    • šta pričaš ti bkt?koja širina situacije,kakvahrabrost?ispadaš smješna

      8. 6. 2019,   19:15
    • Podignuta je kaznena prijava protiv vozača i određen mu je pritvor od mjesec dana a prema tvrdnjama prometnih stručnjaka prevelikom brzinom je vozio....al bitno da gospodična kućanica vrijeđa druge da imaju IQ ispod sobne temperature..

      8. 6. 2019,   19:26
    • Evo da odgovorim @Zagreb life..znam kako bih se osjećao da je ubio moju djecu..jer znam šta je tuga i smrt i prometne nesreće sa fatalnim posljedicama. Pokopao sam ono što sam najviše volio zbog nesmotrenih vozača. Zato mi je neopisivo žao jer ZNAM IZ VLASTITOG ISKUSTVA što ti ljudi proživljavaju. Roditelji se neće oporaviti nikada, to je gotova stvar..a on promjenit ništa nemože, kajat će se dok je živ makar i nebio kriv.. Također sam radio godinama na Ini na autocesti..problem je u tome što svi koče prekasno. Prvo krenu skretati na ugibaliste i tek kada ulaze na pumpu krenu kočiti, tako je vjerovatno bio i ovdje slucaj. Kamioni su na autocesti prespori a na odmaralistima prebrzi..i nitko ovdje u ovoj sili komemtara nije nevin i moralna vertikala da moze bilo koga osuđivati. Bog će nam svima suditi.

      8. 6. 2019,   20:23
    • newyork- daj mi reci jel imaš više od 2 (dva) razreda osnovne škole? U medijima piše d aje vozio prebrzo' Gdje? Na autocesti sa kamionom? Pa nema Space shutle. Samo malo logike. Da, vozio je prebrzo na odmorištu, što je jako čudno i neobično ako ti otkažu kočnice, jer onda vozilo ima jako izraženu tendenciju usporavanja, zar ne? Ne osuđujte. Situacija je , nadasve, čudna i neobična. Tko zna što se dogodilo da su posljedice ovakve. Meni su jednom na bageru otkazale kočnice, jaako strašan osjećaj kad stroj od 9 tona počne nekontrolirano ubrzavati, a što je tek sa 30-40 tona?

      8. 6. 2019,   20:40
    • Štek, uz kućanicu, najnormalniji komentari ovdje. Poznanik je sa kamionom pregazio čovjeka, dedicu, išao na rikija, deda se nešto motao iza, poskliznuo i pao, ovaj ga pregazio. Popio je solnu kiselinu, jedna mala nesmotrenost, odnjela 2 života

      8. 6. 2019,   20:43
    • Ljudi obozavaju ovakve price, to su komentari to su osude to su pitanja šta nije ovo šta nije ono..ubili bi palili i svetili se.. Ja vidim covjeka koji je potpuno slomljen, pogrbljen, i gledam mu u ruke u lisicama i vidim dvije težačke ruke koje su čitav život radile..ne vidim ni lopova ni ubojicu ali on to jest nažalost,ubojica iz nehaja.. njemu se desilo, i desi se svaki dan nekome i neznate kada će se desiti vama ili da nekome naudite ili da nekoga izgubite! Ne branim čovjeka, ali on to nije sigurno uradio namjerno. I zamislite kako je roditeljima te djece čija tragedija se ovako razvlači po portalima i hrani bolesnike željne senzacija..smrt njihove djece hrani nečiju potrebu za pametovanjem i sipanjem komentara. Trebate se svi zapitati kakvi ste to ljudi. Toliko od mene. Nisam pisao do sada ništ i nemislim komentirati nista dalje jer me bilo sram kad sam otvorio portal i vidio da su pojedinci jedva dočekali da skoce i krenu sa prepirkom.

      8. 6. 2019,   21:22
    • Jel su ustanovili da je sa 90 km na sat skrenuo na pumpu.vjestacenjem je ustanovljeno da je sve na kamionu ispravno.jos je lagao da kocnice ne rade.krivi su ljudi sto su bili na odmoristu.

      9. 6. 2019,   00:02
    • Hocete vi koji ga branite reci da policija i sudski vjestaci lazu.

      9. 6. 2019,   00:08
    • zagreb life meni nije jasno kako im je stalo braniti takvu osobu koja je odnijela 2 mlada života čiji su snovi u sekundi prekinuti i životi njihovih roditelji uništeni zauvijek te još 2 mlada života koja imaju teške prijelome a jednoj djevojci je život ugrožen i liječnici se bore da preživi..strašno kakvih ljudi ovdje ima na portalu..za mene ovdje komentiranje završava

      9. 6. 2019,   09:32
    • Newyorkcity potpuno si u pravu nema smisla.

      9. 6. 2019,   10:16
    • ...da, empatija kao predmet u skoli ne postoji...

      9. 6. 2019,   18:29
    • Tiha... pusti koju suzu za vozaca.

      9. 6. 2019,   19:16
    • @sjever, hvala na uputi, imam 2 djece a imala sam u obitelji i 1 profi vozaca(kamion) i 1 profi koji to jos uvijek rafi(autobus), ja se nadam da ti nikad neces pustiti suzu radi vozaca i ocito je da nemas pojma o cemu pricas

      9. 6. 2019,   19:26
    • Samo ti placi za njim

      9. 6. 2019,   19:36
    • Imao je nesrecu prije 20 dana rekao je da nije.jos je rekao da ovaj bijeli man vozi zadnjih 6 mj.a sudar prije 20 dana je napravio sa crvenim tegljacem.znaci stalno laze i pokusava se izvuci.di ste sad svi koji ga branite.on zato sto radi tezak posao ima pravo ubiti.pa i milion drugih ljudi voze kamione pa im se takve stvari ne desavaju.

      11. 6. 2019,   00:34
  • Jadan i taj covjek, nema tu vise zivota

    8. 6. 2019,   16:36
  • Znaci vezali ga kao neprijatelja br. 1...pa pogledajte mu na licu tu muku i jad..tako mi je zao djevojcica i njihovih obitelji, ali za ovog covjeka zivot je stao na onom stajalistu..ne vodite ga kao najveceg kriminalca

    8. 6. 2019,   16:53
    • Da, ovo je bas odvratno jer smo se nagledali bas ubojica i poremecenih bez lisica- npr onaj tip ex policajac koji je u novom ZG prebio svoju kcer od 14g, daruvarac, ona zena sa skrinjom i sestrom, ubojice u automobilima nadrogsani, ona zena iz RI koja je ubila sina od 3 g....ovaj covjek ne treba kaznu(naravno, dobit ce je i to je u redu, tako civilizacija funkcionira) kazna mu je istatak zivota...

      8. 6. 2019,   17:09
    • Alo ljudi,vozio je kao manijak,udario vise vozila i nije se zaustavio,odbacip dvije zene,nije se zaustavio,pokosio dvije djevojcice i nije se zaustavio...kriminalac i ne treba ga zalit.takvih je puna cesta...

      8. 6. 2019,   17:30
    • Žao mi je, žao mi je dječice, obitelji, prijatelja, ali tako i ovoga čovjeka. Čovjek nije mostrum da bi to namjerno napravio. Opet ponavljam žao mi je, ali nitko ne zna što se dogodilo, a naše novine su promijele 10 naslova do sada, nemojte prerano suditi i biti glupi, postoje ljudi za to.

      8. 6. 2019,   17:34
    • dillinger_1 novinari napusu pricu..kriv je i odgovarat ce..ali ako su mu kocnice stvarno otkazale...kako da se zaustavi

      8. 6. 2019,   18:12
    • ma dilinger bi našao način zaustaviti kamion od 40 t, ako niakko drugačije sa nekim filmskim trikom. Genijalac

      8. 6. 2019,   20:46
  • Jadan li i taj covijek kad mora sa 60 godina biti za upravljacem.. umjesto da uziva malo preostalog zivot on u zatvor. Jadna li si drzavo,prejadna ... najbolje da se radi do 100-te pa tko dozivi pricat ce ..

    8. 6. 2019,   16:42
    • dok kad se vozi u drugim državama?

      8. 6. 2019,   17:11
    • A šta bi, sa 55 trebao u penziju kao tvoj tata? Valjda se zna kad se ide u penziju, nisam ja to izmislio.

      8. 6. 2019,   17:13
    • zemlja umirovljenika i neradnika.

      8. 6. 2019,   17:14
    • Vozaci kamiona su nekada imali beneficirani staz, nije isto u uredu mrdati s papirima i biti na cesti, da trebao je sa 60 biti vec u penziji, sve je naopako u ovoj drzavi, sluzbenike u MORH u koji rade moraju mislim s 50 u mirovinu jer im je ben.staz, a oni bi htjeli dalje raditi, pa sad rade 4 sata kao penzioneri, je li ista nirmalno u ovoj drzavi.. jadna djeca i jadan covjek i svi koji su to dozivjeli

      8. 6. 2019,   18:40
    • Vozac je danas u istom košu sa čistačicom. Barem je tako rangiran!!! Razlike u greškama na poslu su za politicare iste. Ako idemo logikom zdravog razuma,nikog odgovornog politicara nije briga za ovu i slicne tragedije jer nece pokusat nista promjenit u sustavu da se za upravljacem ne nadje izrauban šofer koji je trebao biti u penziji prije 10 godina!!! I da se razumijemo,svuda u svijetu je ista stvar!!! Ne kazem da se mladjem soferu ne moze desit ovako nesto,ali ovdje je siguran sam ljudski faktor u pitanju jer moras se izgubit na momenat da bi uletio na odmoriste punom brzinom!!! Da je do kamiona,svak priseban.bi.se nastavio kretat zaustavnom trakom,konstantnim šaltanjem u nižu dok se kamion ne zaustavi

      8. 6. 2019,   19:01
    • i danas imaju beneficiran staž.

      8. 6. 2019,   22:19
    • Slazem se s vama, aamo @sandokan ne znam odakle si izvukao ovo za sluzbenike MORH-a, nista od toga.

      9. 6. 2019,   07:37
    • Imaju beneficirani staz koji je uzgred smanjen s 3 na 2 mjeseca za 1 god! To je smanjeno za vrijeme trajanja svjetskog prvenstva te je proslo glatko! Beneficirani staz ti ne znaci nista jer moras imat stvarne uvjete za mirovinu i onda se tek gleda beneficija koja ti samo moze povecati mirovinu

      9. 6. 2019,   12:18
    • Superman ja sam sluzbenik MORH-a i nemam nikakav beneficirani staz. Mozda mislis na djelatne vojne osobe tj. "vojna lica". Oni nisu sluzbenici, ako ih se i moze tako nazvati nisu sluzbenici morha nego OS (oruzanih snaga).

      9. 6. 2019,   18:20
    • Mislim na vozace koji voze ovakve grdosije

      9. 6. 2019,   21:16
    • da child mislim da na njih mislim, znam dosta ljudi s 50 u mirovini, a nisu baš bili na ratištima, ništa ja to ne kužim, znam samo da su mladi, da nisu htjeli u mirovinu, ali su valjda po sili zakona kao takvi morali i sada rada na 4 sata u valjda ministarstvu, valjda službeničke poslove, uglavnom ono što hoću reći je neke ljude na silu se tjera a mladi su i mogu i htjeli bi dalje raditi, neki su već izmoždeni iscrpljeni i ne mogu i tako, nešto je trulo u državi Danskoj

      10. 6. 2019,   09:28
    • koliko ja znam beneficirani radni staž uistinu utječe na smanjenje dobne granice za odlazak u mirovinu, jer sam imala takvu kolegicu koja je zbog bolesti imala ben.staž i otišla je po godinama puno ranije, ben.staž tome i služi da se bolesni, iscrpljeni i oni koji ne mogu do 67 ili 100 godina raditi, pošalju, odu u mirovinu, a koja ne smije biti smanjena, penalizirana

      10. 6. 2019,   09:30
    • Moras ispunjavat dobnu granicu da bi išao u mirovinu bez obzira na beneficiju

      10. 6. 2019,   10:49
    • Djelatne vojne osobe u statusu vojnika imaju pravo ici sa 43 godine u mirovinu. Tj. kao vojnici i ne mogu raditi duze od 43. Mogu ako steknu nekakav cin docasnicki. Onda dobijaju ugivor na neodredjeno. Enivej, recimo da se mlada osoba zaposli sa 18 u vojsci, i citavo vrijeme bude djelatni vojnik - sa 43 godine moze ici u mirovinu.

      11. 6. 2019,   08:37
    • pa kaj je to ok? s 43 u mirovinu, hm, a dobro, oni trebaju biti izvježbani i spremni i valjda svašta nešta, a opet, a ne znam, poslije kad odu u mirovinu, po novom sada zakonu rade prijavljeni na 4 sata... hoću reći da je sve to skupa neujednačeno, da nam država pušta na sve strane, na žalost, da je puno nelogičnosti, da nam sada Indijci i Iranci i ne znam tko budu po građevini radili, umjesto da se plate radnici? kako mi imamo sve europski poštelano osim plaća, to bih voljela znati

      11. 6. 2019,   09:39
    • ne kazem da je ok ili nije, samo spominjem kakvo je stanje stvari :)

      11. 6. 2019,   12:12
    • btw. da, mogu ici u mirovinu, pa raditi pola radnog vremena, ili jednostavno ne ici jos u mirovinu i raditi nesto drugo...puno ih ide u nekakve međunarodne kompanije gdje su pozeljni bivsi vojnici, npr. osiguranje tankera od gusarskih napada slicno....tu se da dobro zaraditi

      11. 6. 2019,   12:15
  • život vozača je kruh sa 7 kora a ovome sa jučerašnjim danom pretvorio se u pakao dok je živ

    8. 6. 2019,   16:50
  • Policija trenira strogoću na ovom jadniku kome sad nije lako, daruvarca titraju po jajima od straha čak ga nijad do sad nisu ni vezali(a trebalo ga je vezat kao najkrvoločnijeg kera)

    8. 6. 2019,   17:06
  • najteže je roditeljima i rodbini poginulih djevojčica ali nije ni ovom vozaču kamiona lako ,vjerojatno i on ima djecu....?????

    8. 6. 2019,   16:39
  • Koliko je ono višestruki ubojica Horvatinčić odležao?

    8. 6. 2019,   19:16
  • Zasto u lisicama, nije on manijak ili monstrum da ga ovako vezu jer se boje da ce jos nekog ubiti vec nesretni vozac koji je nenamjerno udario curice a i vjerujem mu da nije mogao zaustaviti kamion iz nekog razloga Lisice su za opasne nasilnike koji mogu ugroziti ljude oko sebe

    8. 6. 2019,   18:40