Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

'Za majku dijete ne može nikad umrijeti, uvijek je pored mene'

Komentari (164)
  • Toga dana su Tuđman ,Šeks i banda pripisivali hotele, tvornice,brodogradilišta,stanove i kuće,kampove,otoke itd,itd,raznim Horvatinčićima,Todoričima,Kerumima,Mamićima,itd,itd....

    5. 12. 2017,   07:16
    • Ova majka izgubila sina a ovi lopovi nakrali se za svoje sinove osigurali njima dobru buducnost,a drugi sin majke ce morati van.trbuhom za kruhom....

      5. 12. 2017,   08:28
    • Da tko zna. Možda je baš ubijen oružjem koje su ivica i partijska bratija oteli hrvatskoj i kojim su potom naoružani četnici. Niti ivica niti ostatak partijske bratiije još nisu odgovarali zbog te veleizdaje!

      5. 12. 2017,   09:20
    • željko pa gdje će ti duša da i na ovakvim člancima lupaš svoje hdz mantre, znamo svi da si na platnoj listi ali pretjeruješ, može te sram biti.

      5. 12. 2017,   12:21
    • zeljko pž-A koliko su Tuđmanovi i Šušak prodali oružja i nafte Crnogorcima ,pa je za to platio Dubrovnik.

      5. 12. 2017,   18:52
    • "mikronmali: zeljko pž-A koliko su Tuđmanovi i Šušak prodali oružja i nafte Crnogorcima" ???? Ok, navedi mi kolko! DAj mi neki citat iz novina ili medija koji pišu o tome pa da vidimo? Ili jednostavno uobičajeno partijski lažeš?

      5. 12. 2017,   19:39
  • Majke ne dajite svoju djecu. Nikad vise. Nije vrijedno.

    5. 12. 2017,   07:40
    • gle..majke ne mogu zabraniti nista punoljetnom djetetu..ako on odluci da ide ide..bez obzira na nagovaranja,primjedbe i slicno...mozeslegnuti ramenima i moliti se da sve prođe u redu..i mene je moja mama nagovarala ali imao sam nepunih dvadeset godina..rekao sam idem i ne mozeme nista zaustaviti osim metka...zato bez uvrede zvuci ovo bezveze 'mame ne dajte svoju djecu'..punoljetan covjek ce sam odluciti hoce li ici ili nece..i u toj odluci koliko je cvrst

      5. 12. 2017,   08:17
    • Stvar je u tome da su djeca danas pametnija od roditelja i vide sto je politika napravila od tog rata i zrtve koju su ljudi podnijeli - narugala joj se pljackama, korupcijom i nemoralom. I nece mladost vise ginuti za tudje guzice. Ali valjda je morala izginuti jedna generacija kao primjer buducim narastajima.

      5. 12. 2017,   08:50
    • Terraa.... da ta djeca nisu išla u obranu četnici i jugo armija bi ih ionako poklali da su osvojili taj teritorij!!!! Branitelji su išl u obranu i majke su slale svoju djecu kako bi obranili svoje živote, živote obitelji i susjeda!

      5. 12. 2017,   09:23
    • je, i šta im je nakon toga ostalo od života u ovoj lopovskoj državi? ništa, nekakvi anemičari i bojovnici iz Minkena im kroje sudbine... ma de, srećom pa netko reče, djeca su danas daleko pametnija

      5. 12. 2017,   11:38
    • nikakvi političari nisu vrijedni života mog djeteta..... ne dao Bog da se više ponovi, nije vrijedno naše djece..... bolje da odu u svijet i žive..... a ne da umiru za ovakve ....

      5. 12. 2017,   20:46
    • Aha, ti dakle ne bi dozvolila svojima da idu u obranu već bi zajedno pričekali četnike da vam uđu u kuću pa vas pokolju???

      5. 12. 2017,   20:50
    • Koji je mogao iči, a nije, sram ga i stid bilo i nema prava glasa. Neka se i sada sakrije u mišju rupu i šuti. A još više nek se srame oni, koji su u to vrijeme pljačkali, dok su drugi ginuli.

      5. 12. 2017,   23:08
    • Tako je veteran. Al baš zanimljivi ti sdrpovci. Ono čim ga vidiš znaš da će pljuvat po domovinskom ratu i žrtvama agresije. Pokazalo se da su bez izuzetka svi takvi.

      6. 12. 2017,   04:34
    • zeljkopž_ Nitko ovdje ne pljuje po Domovinskom ratu, već objašnjava da "nikakvi političari nisu vrijedni života mog djeteta". Kada vidim na što je spala ova država zahvaljujući ogavnim lopovima iz zna se koje stranke, prva ne bi dozvolila svom djetetu da se ide boriti za nečije fotelje, g.z.ce i pokradene milijarde kuna, skrivene po inozemnim računima.

      6. 12. 2017,   09:27
    • interpersonal.... niti jedan branitelj nije išao u obranu Hrvatske zbog nekakvih političara ili nečijeg bogačenja već zbog spašavanja života svojih obitelji i susjeda!!!! Samo zbog toga i ništa više! Svi oni koji se sada tu deru da je hrvatska agresor, da ne bi opet išli u obranu RH jer se nisu nakrali i sl. direktno pljuju po Domovinskom ratu, i svim žrtvama četničke agresije! Domovinski rat je bio isključivo obrambeni rat!

      6. 12. 2017,   10:27
    • Nitko ovdje ne osporava niti Domovinski rat, niti je itko od komentatora spomenuo da je Hrvatska agresor. Ako ne vjeruješ, pročitaj komentare ponovno.

      6. 12. 2017,   10:35
    • partijska družina na drugim temama pljuje po hrvatskoj i proziva je agresorom. Ovdje i na ovakvim temama pljuju kako ne bi opet išli u obraanu, kako nisu dovoljno zaaradili, kako ne bi zbog političara itd. itd. itd. Niti jedan branitelj nije išao u obranu zbog nekog političara već zato da obrani živote svojih!!!! To je to, ma što god rekli partijci koji ovakve teme koriste kako bi pljuvali po Domovinskom ratu i žrtvama .etničke agresije!

      6. 12. 2017,   10:46
    • Dijelim apaurine besplatno. Slobodno se javite u moj inbox. Doviđenja.

      6. 12. 2017,   11:50
    • interpersonal.... zaludu ti objašnjavati željku, on je običan trol.... i samo ga pitaj gdje je on bio 91. i gdje se on to borio.....takvi samo lupetaju, niti čuju, niti žele čuti išta, osim sebe samih....! Sve okrenu na priču da si protiv Domovinskog rata i td....da si antifa, ma muka mi je od takvih šupljih fraza.

      6. 12. 2017,   17:35
    • sdrpovac, samo nastavi pljuvat po domovinskom ratu i pljuj majke koje su slale svoje sinove u obranu. Neka. Narodd vam to vidi i zato vas tako doživljva! Domovinski rat je bio čisto obrambeni rat i branitelji su se borili kako bi obranili živote svojih obitelji i susjeda!!!

      6. 12. 2017,   23:45
    • a tko govori išta drugo, tko osporava Domovinski rat i žrtve..... samo ti u svojoj paranoidnoj glavi željkec....

      7. 12. 2017,   10:29
    • "a tko govori išta drugo, tko osporava Domovinski rat i žrtve...." Između ostalih Ti i drugi partijci koji ovdje lažu "nikakvi političari nisu vrijedni života mog djeteta....." da se rat vodio radi političara, da je rat bio dogovoren, itd. itd. ... Neka to vas jasno svrstava. Ovo je bio čisti Obrambeni rat gdje smo se borili za svoje živote i živote svojih!!!! Bez obzira na vaše laži i podmetanja!

      7. 12. 2017,   10:34
    • diši malo željko , diši.....

      7. 12. 2017,   12:02
    • A ja sam lijepo ponudila apaurin od 10 mg.....

      7. 12. 2017,   12:23
    • malo je 10 mg interpersonal..... a i slab je apaurin.... treba nešto puno jače da željkecu pomogne

      7. 12. 2017,   14:51
  • slicna suituacija je bila i u mom slucaju ali kod petrinje..21.9.1991...kad smo se povlaceci upali u zasjedu...prakticno su cetnici bili i iza nas i ispred nas..a nas je bilo sedmorica..sa tim da smo prakticno nosili i dvojicu teze ranjenih..zaglavili smo u jednoj sumi između petrinje i kupe..odnosno blizu srusenog mosta kod bresta...neopisiv osjecaj..u minuti di u glavu dolaze tisucu pitanja...sto?kako?zasto?..sto napraviti..no imali smo srecu sto su se i cetnici bojali nas a i mi njih pa je bila neka pat pozicija...uglavnom mislim da su sumnjali da smo u sumi..nisu bili sigurni pa su pripucavali po sumi..i to nam je dalo vremena i pricekali smo noc...a logicnop jso te vise starh uci u sumu po noci pa cetnici nisu ni ulazili a mi smo metar po metar se priblizavali kupi i mostu..na svu srecu niej bilo cetnika uz most vjerojatno su bili na kakvih stotinjak ili vise metara..jer se dosta pucalo i sa nase strane tj iz smjera bresta...kao i oni na brest pa se nalaziti uz sam most nije bilo preporucljivo..to smo iskoristili puzajuci nekih dvjesto metara iz sume do mosta vukuci i ta dva ranjenika..uspjeli smo se nekako na jedvite jad eprebaciti preko srusenog mosta...kad smo bili gotovo na vrhu mosta sa nase ili slobodne strane bresta ocajnicki smo povikali da smo gardisti..ispocetka su malo bili sumnjivi ali ipak nakon par minuta uvjeravanja i dokaza prihvatili su nas ali sve je pucalo na sve strane

    5. 12. 2017,   07:40
    • i.... jel se isplatilo ?

      5. 12. 2017,   08:24
    • ....ovisi...ako nista isplatilo se imati za prijatelje one koji su ti spasili zivot ili si dijelio sa njima najteze trenutke...zato je napoleon rekao..'u ratu isplivaju na povrsinu heroji ali i govna'...

      5. 12. 2017,   08:26
    • zalosno je ako moras cekati situaciju gdje ti zivot visi o koncu, da bi spoznao tko ti je prijatelj . . . . npr. ja kad sam se selila, dodje mi dvadesetak ljudi u pomoc ... bez da ih i zovem...

      5. 12. 2017,   08:30
    • ...nema to veze sto pricas..i meni dođu prijatelji i bez rata...ali ipak velika ej razlika kad ti ovisi zivot o koncu a onaj drugi koliko ej spreman riskirati i svoj zivot staviti na kocku da tebe spasi to je sasma druga situacija od onih evo me pomoci cu ti namjestaj nositi..ipak je razlika..u onim sekundama razmisljati d ali ce netko staviti svoj zivot na kocku zbog tebe pa da ne znam kakvi ste prijatelji bili prije...jedan je zivot..

      5. 12. 2017,   08:36
    • haj, slazem se s ovim tvojim razmisljanjem. nego, osim toga sto si spoznao da ima ljudi koji bi reskirali zivot da bi spasili tvoj (ili obrnuto), za sve drugo sto se izdesavalo . . . da li se isplatilo ?

      5. 12. 2017,   08:38
    • Giustizia, pa ja nemogu vjerovat da ti selidbu usporedujes sa. Prijateljstvom koji se razvije u tako teskim situacijama, pa ovo nema veze s mozgom

      5. 12. 2017,   08:38
    • Giustizia bez uvrede alvidi se da si zensko, pa kako mozes usporedjivat selidbu s ovom pricom? Metci ti lete iznad glave ti vuces ranjene suborce, znas da svake sekunde moze granata past i sve vas pretvorit u pastetu, i ti to usporedujes sa nosenjem ormara dok pijes pivu? Pa ja neznam sta da ti kazem

      5. 12. 2017,   08:41
    • citati s razumijevanjem i sav tekst, pa onda stemati ... . rekla sam da je zalosno ako moras cekati da ti se zapuca nad glavom da spoznas tko ti je prijatelj .... oke? kuis? kuis ti moj ....

      5. 12. 2017,   08:48
    • giustizia....imao sam suborca kojem je brat nestao..ostavio ga najbolji prijatelj jer je bio teze ranjen..isto u petrinji...prijatelj od tog njegovog brata koji je bio ostavljen dosao je placuci njegovom bratu d amu oprosti sto ga je sotavio..ovaj je poludio..skoro ga zadavio da ga mi nismo zaustavili...trazio je da se vrati sa njim da ga potraze ali nakon odgovaranja d aje preopasno a tko 6zan jel vise ziv to bi znacila direktna opasnost za njega i koji bi posli sa njim..kad ga je ovaj pitao zasto mu ej soatvio brata..rekao je iskreno..'jebiga usrali smo se'...

      5. 12. 2017,   08:54
    • bez obzira na "kukavicki" potez . . . . ljudski je postupio. mozda instinktivno i ne bas previse razmisljajuci, ali puno njih bi ucinilo isto. no, poanta je druga, sva ta grozna iskustva, ovaj koji ce se cijeli zivot sjecati kako je ostavio prijatelja da zgine ..... pitam po treci put - po tvom misljenju, sve te golgote . . . jel imaju opravdanja s obzirom sto se izdogadjalo i sto se jos uvijek dogadja sa tom novom "slobodnom" drzavom, zvanom Hrvatska ?

      5. 12. 2017,   08:59
    • ima...evo ti kontrapitanje..je li ima smisla pitati se zasto sam isao osnovati obitelj ako u njoj nije u redu...ako ides osnivati obitelj sigurno en mislis da nece nesto biti u redu nego da se nadas da ce biti...je'l bi se ti onda kajala sto imas obitelj u kojoj nesto ne stima ili su neki clanovi losi

      5. 12. 2017,   09:03
    • zanimljiva teorija, ali gledaj logicki .... ljudi osnivaju obiltelj jer je to nesto lijepo i pozitivno. svi se nadaju dobrom braku, zdravoj i lijepoj djeci, uspjesnom bivstvovanju, ljubavi i postovanju. to je logika i tako je u velikoj vecini slucajeva iskustveno dokazano. rat je nesto dijametralno suprotno. zna se da se u ratu gine, da se dogadjaju strahote i da je velika vjerojatnost da ces i sam bijedno skoncati ili netko od tebi najblizih. to je logika i to je dokazano iskustveno vec tisuce puta. nerealno i nelogicno je ocekivati pozitivne stvari od rata.

      5. 12. 2017,   09:10
    • Mozda da dodam jos da je iskustveno dokazano da puk (narod , raja) od kad je luka i strijele , pa do dana danasnjih gine za nekog drugog. Nika se obican covjek, koji je bio gurnut u rat, pa makar i prezivio bez ogrebotine, nije tim ratom okoristio . Oni koji se okoriste su uvijek u debeloj pozadini, komandiraju i vuku konce. A najzalosnije je pak da oni koji su bili tisucama kilometara daleko u Minkenu ili Cileu, po zavrsetku rata, dodju i naplate krv tvoju i tvojih prijatelja.

      5. 12. 2017,   09:13
    • rat je od kad je vijeka i covjecanstva...nazalost..to je neminovno..evo prakticno si pred trecim svjetskim ratom...opet ce s enetko bogatiti opet c enetko stradati...i tako iz stoljeca do stoljeca do tisucljeca do tisucljeca...rat,bolesti,stradavanja su sastavni dio covjecanstva...narocito na ovim prostorima...gdje je tesko naci neki duzi kontinuitet mira..ali doslovno...tesko ej to objasniti ali to je tako...nije bezveze nastala ona stara poslovica covjek covjeku je vuk...

      5. 12. 2017,   09:18
    • i da s ene boris za drzavu,ideologiju moras se boriti u ratu makar za svoje najblize..od pomisli da ti ona druga strana zeli pobiti tvoje najblize tjera te da ih branis...ne mozes vjecno negdje bjezati...i bjezati od necega...jer nikad od toga pobjeci neces...jednostavno se pomiris sa situacijom pa kom obojci kom opanci...

      5. 12. 2017,   09:21
    • ne slazem se. ja sam se sklonila (iz Karlovca) da spasim zivot i izbjegnem neke katastrofalne posljedice po moju obitelj i mene. mozes ti to nazvati i bijegom, meni svejedno, niti se toga sramim, a i opet bih ucinila isto. razrusena kuca se napravi opet, a izgubljenu glavu vise niko ne nadomjesti. nego, u toj povjesnoj zbirci, u tom povijesnom nizu ratova (a nas zanima ovaj zadnji) jesi li se zapitao ikad da li se tak rat mogao izbjeci ? odnosno, umjesto da se ide puskom na susjeda , brata, sogora ... bez obzira koje nacionalnosti bio .... nije li se ta ista puska mogla okrenuti protiv huskaca rata, protiv politicara? vidi, ovo je u stvari samo jedna retorika, jer reci ces, kako kad nismo mi ti koji su poceli, ili ja sam se samo branio .... figurativno, ne moze li narod , prije nego zapuca na "neprijatelja" (kojeg je stvorio mas medij i politika), moze li taj narod reci tom politicaru . . . dosta vise . . . idi ti i tvoja djeca pa ginite. mi vize ne zelimo !!! moze li se to ? koliko vidim, ti velis da ne moze, jer si rekao : ".ne mozes vjecno negdje bjezati...i bjezati od necega...jer nikad od toga pobjeci neces...jednostavno se pomiris sa situacijom pa kom obojci kom opanci... " i to je zalosno. Zato ce se navijek vijekova ratovati , jer jos uvijek ima dosta ljudi koji razmisljaju kao ti. p.s. jel vredilo prolivene krvi? za ovakvu Hrvatsku ?

      5. 12. 2017,   09:33
    • ....ja se dobro sjecam kraja osamdesetih i pocetka devedesetih...i dobro s esjecam prvih provokacija i huskanja...i 100% ,ogu reci da hrvati su vrlo rijetko huskali na srbe ali dobro znam da je je vjecno stradavala jedna slasticarna albanca i jedan ducan hrvata koji su imali predizborni plakat hdz-a...i prije prvih izbora i nakon tih izbora..dok nitko nije lupao birtiju jednog srbina...dapace cesto sam i zalazio u tu birtiju u to vrijeme..i taj srbin gazda ej znao pricati kako je onaj alabanc dobio sto je zasluzio..cak je i javno to pricao...stalno su s eredali neki incidenti samo u ejdnom pravcu dok lčjudima nije pukao film te smo i mi poceli postavljati straze...kad je ovom srbinu polupano staklo na kaficu kamenom na sav glas je kukao kako je ugrozen..kako su ovo provokacije i slicno..dok jednom mom pok.starom nije pukao film..i doslovce ga scepao za kosulju i rekao..'a nije ugrozen bio onaj albanac ili onaj I,k(hrvat) koje vec dva mjeseca maltretirate,prijetite,razbijate..a sad kad si ti dobio kamen tu arlauces kako te ugrozavamo kako te mrzimo i slicno..a tu dođemo i radimo ti promet..kako te onda ugrozavamo i mrzimo ako ti ostavljamo novce'

      5. 12. 2017,   09:45
    • i evo . . . na koncu smo dosli i u odobravanje ratne golgote, posto je neki Srbin bio kriv za huskanje protiv Albanaca ( u Hrvatskoj), pa je onda neko Srbinu (zato jer je ovaj odobravao napad na Albanca) razbio izlog . . . etc............... A da je netko ne daj boze sve prijavio policiji, umjesto sto je isao uzeti pravdu u svoje ruke i po njegovom sudu, ispravno je bilo scepati Srbina za "kosulju", prodrmati ga i razbiti mu "kafanu" ? . . . a da napomenemo sasvim usput, da je isti Srbin sigurno starosjedioc i nije dosao tjedan dana prije iz Kraljeva da bas u Petrinji otvori "kafanu"....... jbga, prijatelju, kao sto rekoh, dok je ljudi koji razmisljaju poput tebe, bit ce mesa za topove. Lp

      5. 12. 2017,   09:55
    • ...taj srbin vlasnik birtije je non stop huskao na labanca i na hrvata vlanika trgovine(kasnije je huskao na sve hrvate)...i ne radi se o petrinji tamo sam bio na ratistu...i nije se radilo o protuhuskackom odgovoru nego nam je jednostavno vise isao na racku sa svojim rogoborenjem protiv drugih...sjedis u njegovoj birtiji ostavljas mu lovu a on i jso par mu sunarodnjaka vrse provokacije..i d asmo pozvali policiju jos ondasnju miliciju nista ne bi bilo..70% milicajaca bilo srbi..jer i prije je radio incidente pa je uvijek prolazio liso..u konacnici njegov kafic ej nesto kasnije postao punkt gdje su srbi ondasnji milicajci dostavljali informacije koje je ovaj proslijeđivao u tzv.'sao krajinu'...interesantno..mogao je..u blizini se nalazila vojarna jna pa se osjecao sigurnim..jer su mu cesto gosti bili i oficiri jna...

      5. 12. 2017,   10:06
    • .... mes cini, na koncu, da si ti rado uzeo pusku u ruke ....ne ?

      5. 12. 2017,   10:23
    • da nisu i drugi decki uzeli puske u ruke, tesko da bi se ti vratila u svoj karlovac. a sad ostavi covjeka na miru.

      5. 12. 2017,   10:26
    • Ona kad se selila doslo joj 20 prijatelja u pomoc bez da ih je zvala, haha svasta, to mora da ste trpali stvari u sleper, katastrofa

      5. 12. 2017,   10:29
    • bole top lako ti je vuci tesko ranjenog suborca kroz blato po noci, aj ti odnesi trosjed na treci kat, a nema lifta.

      5. 12. 2017,   10:37
    • @sijuks - a ti mislis da nije bilo rata, da Karlovac vise ne bi postojao ? Bi jos kako i to ne razrusen kakav je bio i bez tisuca mrtvih i ranjenih. p.s. ovo o selidbi i vlacenju necu komentirati ni tvoje ni od ovog topa bole.

      5. 12. 2017,   10:40
    • oprosti na zajedljivom komentaru, nije u redu od mene. rat nije poceo zato sto je, eto, ljudima bilo dosadno. dogodilo se sto se dogodilo i ja cu biti vjecno zahvalan vjekoslavu, davoru i ostalim deckima. ti ih mozda smatras glupima sto su proljevali svoju krv za tuđe interese. i tu zavrsava nasa rasprava, jer, niti ces ti mene uvjeriti u svoje stajaliste, niti ja tebe u moje. budi mi pozdravljena.

      5. 12. 2017,   10:57
    • haj ciao. postujem takvo razmisljanje.

      5. 12. 2017,   11:04
    • ...mi smo imali mozda srecu u nesreci sto se nismo nalazili daleko od nasih linija...par stotina metara..pa si razmisljao tako si blizu i sad da nekog sotavis plus ljudski razlozi..to su ti bili suborci..s kojima si dijelio i dobro i lose..znam neke koji su ostavili..jer su se nalazili dublje iza neprijatelsjkih linija i sami su se nasli u gotovo bezizlaznoj situaciji.da izvlaceci teze ranjenike nasli bi se sami u pogibelji...narocito ako nađes na neke prirodne prepreke kao rijeka,zid,ograda,cistina...sve ima svoje..a tu je i pitanje sa kakvom sbagom napada neprijatelj,njegova brojnost..eto mi smo bili u situaciji gdje vise nisu postojalče linije nisi znao tko ej ispred tko nazad a to nisu znali i neprijatelji..mi smo imali dva ranjenika koji su s emogli nekako povremeno kretati...pa smo lakse prelazili razdaljinu i prepreke...nekad si ih morao nositi,vuci nekad su sami isli s mukom ali isli..dobro smo opretpsotavili da cetnici sigurno nisu uz most jer bi s eizlozili prevelikom riziku i vatri sa nase strane jer je razdaljina bila stotinjak metara odnosno sirina kupe i mosta...na tom dijelu..i mrak je bio bez mjesecien sto nam je dobro posluzili prilikom izvlacenja...i sto su nasi s adruge starni znali da ima jos grupa koji se izvlace pa nisu odmah reagirali nego su pustili nas da se predstavimo...sva sreca sto ej bila pucnjava pa cetnici sa druge starne nas nisu mogli cuti ali ovi nasi jesu zbog blizine

      5. 12. 2017,   11:08
    • @giustizia - "da li je vrijedilo?" Nije bilo alternative. U mom kraju (bio sam bezbrižno dijete od 10-11 godina, bilo je ljeto i školski praznici, baš smo se vratili s mora kao i prethodnih godina) su se pojavili nekakvi likovi sa kokardama iz Srbije a uz njih su bili lokalni srbi koji su ih "navodili" u kojim kućama žive "ustaše" kako su nas zvali iako pojma nismo imali o nikakvim ustašama. Pod krinkom borbe protiv ustaša su upadali ljudima u kuće, pljačkali ih, tukli, koja im se ženska osoba svidjela bilo je i silovanja. MUP je napravio što je mogao u takvim slučajevima jer su srbi imali zaštitu JNA tenkova i situacija je bila vrlo osjetljiva. Što je moj otac mogao napraviti nego pristupiti ZNG-u i uzeti pušku u ruku kako bi obranio svoju obitelj? I ne, nije se borio za tajkune, lopove, "Veliku Hrvatsku" itd... borio se za svoju obitelj. Zato kad postavljaš glupa pitanja ljudima koji su to sve prošli "da li je vrijedilo", možda bi trebala znati (valjda ne znaš) da su obitelj i dom svetinja i za nju se uvijek VRIJEDI boriti.

      5. 12. 2017,   12:52
    • @IvanF2707 (ujedno i za vjeku) - ja sam imala koju godinuvise i pocetkom te 1991 moj susjed Srbin dobije otkaz u firmi (Karlovac) s razlogom da firma vise ne treba takve djelatnike (na njegovom radnom mjestu). Nakon tjedan dana, na njegovo mjesto prime drugog covjeka (Hrvata , nebitno). Proljece 1991u centru Karlovca, izlog (staklo 2x3m) moje trgovine biva razbijeno makar se ja nisam nigdje eksponirala ni u kakvom smislu. Mozda je razlog taj sto smo Srbi ili sto mi je otac bio oficir JNA (ponavljam, travanj '91). prijava u MUP o nastaloj steti - nikakvih dogadjanja, nikakvih pomaka. Poslije toga, u listopadu (ali tada je vec pocela tarapana) provaljuju nam u stan u gradu i pljackaju ga sa devastiranjem onog sto je ostalo .. na trgovinu u listopadu postavljaju rucnu bombu (u toku noci ) i pljackaju ... u veljaci 1992. miniraju nam kucu stupanj ostecenosti 6 (totalna steta). E, a gle sad, moj je otac bio visoki oficir JNA, ali taj je covjek spasio jedan grad da ne bude porusen . . . i to nam sve rade (valjda zbog toga sto je komandant kasarne koju su napadali ali je nisu mogli osvojiti) - ponavljam opet da su maltretiranja i sikaniranja pocela jos u proljece . . .I sto sam ja trebala? Uzet pusku i napucat one koji su mi razrusili i opljackali trgovinu? Pobit one koji su mi opljackali stan? Srusili kucu!? Ne, pokupila sam se i udaljila od ludjackih akcija i ubijanja, jer niti trgovina, niti stan (zaboravih auto) niti kuca nisu vrijedni jednog zivota, cak niti neprijateljevog.

      5. 12. 2017,   13:09
    • @giustizia - Iz ovoga što si napisala zaključujem da je tvoj otac bio na visokoj funkciji u agresorskoj vojsci koja je zapucala na svoj narod (isti narod koji je između ostalog odvajao svoj novac za financiranje te vojske i plaću tvog oca). Ne podržavam što ti je netko srušio kuću, opljačkao stan... apsolutno ne. Što si ti trebala napraviti? Ništa, dobro je što i nisi nego si se maknula i preživjela rat kao civil pa nisi morala pucati na nikoga jer nitko nije pucao na tebe. Ali tvoj otac je mogao stati uz svoje sugrađane, narod s kojim je živio do rata i imao s njima puno više zajedničkog nego sa "maticom srbijom" (kao što su uradili i neki drugi ljudi srpske nacinalnosti koji su bili u tadašnjoj JNA). Mislim da bi tada i za tebe sve bilo drugačije. S druge strane, vidiš, moj otac nije imao nikakvu vojnu niti političku funkciju (čak nije niti bio član HDZ-a). Bili smo obična radnička obitelj, nisam imao pojma što su nacionalnosti, igrao sam se isto sa svom djecom. Ali to nije spriječilo dojučerašnje susjede da nas označe kao metu četničkim skupinama koje su harale po kraju. I nama je kuća opljačkana i srušena (baš kao i tvoja) ali s tim što smo mi jedva uspjeli pobjeći, (pokupiti se kako ti kažeš na sigurno) dok mnogi naši prijatelji i susjedi nisu imali ni tu sreću, neki se još vode kao nestali, a drugi su pronađeni nakon DNA identifikacije.

      5. 12. 2017,   13:52
    • No da se vratim na temu s kojom smo i započeli ovaj razgovor, moj otac a i njegovi suborci nisu ni imali izbora, morali su uzeti pušku da koliko-toliko zaštite svoje obitelji. Na kraju smo ipak morali ostaviti svoj dom i pobjeći ali smo zahvaljujući tim hrabrim ljudima dobili dovoljno vremena da se stignemo izvući na sigurno (mama, sestra i ja). Lijep pozdrav tebi i bez uvrede.

      5. 12. 2017,   13:54
    • Zasto bi se moj otac , koji je bio profesionalni vojnik prikljucio (bolje reci predao sa ljudima i tehnikom, jer tako su zahtijevali), nekome tko nije bio nikakva ovlastena grupa (institucija, ili vec sto)? Dakle, komandant kasarne , u ljeto 1991. kada je to jos uvijek bila SFRJ , po tvome se trebao predati grupi terorista koji su napadali (pripucavali) na jedinu regularnu vojnu silu tada u SFRJ ? . . . . Neeeeeeeeee, apslutno ne ! Nikako ! Sreca je u tome, da je izvukao sve ljude i svu tehniku (oruzje i orudja) bez gotovo ikakvih borbenih dejstava. Nitko nije stradao niti u kasarni a niti u okruzenju kasarne. U listopadu, cjelokupna kasarna seli van iz Hrvatske u BiH, gdje u ozujku 1992. biva rasformirana. Evo ti i jedan povjerljiv podatak (povjerljiv a i provjerljiv), tenkovi, oklopni transporteri i artiljerija sa raketnim sustavima biva povucena u Srbiju i iz Srbije nije isla poslije niti na HR niti na BiH ratista.

      5. 12. 2017,   14:00
    • Drago mi je da ste se svi uspjeli spasiti. LP i tebi.

      5. 12. 2017,   14:01
    • arikade kod Knina podignute su se 17. kolovoza 1990.Krvavi Uskrs na Plitvicama bio je 31. ožujka 1991. godine kada su pale prve žrtve u Domovinskom ratu. Prve granate na Vinkovce ispaljene su iz Mirkovaca sredinom srpnja 1991. Haloooo? Usput: znamo i kad je Hrvatska na saborskoj sjednici proglasila samostalnost. O "pripremama iznutra" znalo se podosta iz mješovito nastanjenih mjesta. Onda kad su, tijekom noći, mnogi zdimili ne došavši ujutro na posao. /u ormarima se koješta pronašlo, pod ključem/. Oružje iz gore opisivane kasarne je odvezeno izgleda u susjednu državu. Ono što se nije moglo odvesti onesposobljeno je. Ovo je crni vic desetljeća "U listopadu, cjelokupna kasarna seli van iz Hrvatske u BiH, gdje u ozujku 1992. biva rasformirana. Evo ti i jedan povjerljiv podatak (povjerljiv a i provjerljiv), tenkovi, oklopni transporteri i artiljerija sa raketnim sustavima biva povucena u Srbiju i iz Srbije nije isla poslije niti na HR niti na BiH ratista." - je, je. Za zasipanje Vukovara svim mogućim bojevim sredstvima vršila se extra especijal nabavka iz desetih država. Kako da ne. Ugodan dan vam svima želim.

      5. 12. 2017,   16:16
    • @Osijek, da si malo proguglala prije pisanja, mogla si naci da je JNA imala streljiva i granata da je mogla zasipati Vukovar deset godina a ne tri mjeseca. JNA je imala vise od tisucu tenkova tako da par desetina na koje se referiras, ne znace nista. Od Plitvica da, u pravu si, odprilike od tada je poceo zesci pritisak na Srbe (o Karlovcu govorim)... Inace Osijek imas na avataru lik osudjenog ratnog zlocinca. Zanimljiv mentalni sklop... U stvari, ti si ista ko i oni Srbi koji se ponose Mladicem i Sljivancaninom. Znas, za mnoge je Sljivancanin heroj jer je spasio ljude (rocnike) iz vukovarske kasarne od ustaskih hordi.

      5. 12. 2017,   16:53
    • Eeee vjekoslavkatalina sa kim ti raspravljas.............sa onima istima od kojih si jedva izvukao zivu glavu.

      5. 12. 2017,   21:10
    • Giu, jel tih dvadest koje nisi pozvala, bilo sretno da odlazis, zato su ti pomogli kod selidbe????

      6. 12. 2017,   09:31
    • @castronza, ne tih dvadeset koje ti spominjes su ucinili sve sto su mogli da imam sto manje stvari za seliti.

      6. 12. 2017,   09:43
    • @rvat ali pravi, ako se tvoj komentar odnosi na mene, grijesis. dokaz, da sam kojim slucajem bila tu gdje ti insinuiras, ne bi vjekoslav sad tu pisao (a ni mnogi drugi). na srecu moju i vjekoslavovu i mnogih drugih, giustizia je bila toliko svjesna i mudra da se odmaknula od idiota koji su u ratu aktivno sudjelovali (neki na silu, neki jer nisu znali sto je to rat, a neki koji su bas uzivali u tome).

      6. 12. 2017,   09:46
    • Giu, smatras li i svojeg oca i JNA koju hvalis, idiotima rata koji su izazvali i poceli???? u koju grupu idiota pripada tvoj cale, koju je on kasarnu kao visoki oficir JNA branio od "povampirenih Ustasa"???znamo dobro koje kasarne su predane bez borbi, i znamo kome je Beograd sudio zbog izdaje tih kasarni.

      6. 12. 2017,   11:46
    • Moj otac (sad ga spominjes i spominjem i onda dosta ) nije uopce u ratu ucestvovao. Na kasarnu su mu pripucavali, zatvorili su mu vodu i struju, te opskrbu namirnicama a da on na te provokacije uopce nije odgovorio (i to sam vec rekla, samo to se izostavlja jer vam to ne pase). Dakle, da je sravnio sa zemljom grad iz kojeg su ih napadali i provocirali, onda bi se moglo reci da je u ratu ucestvovao. Ovako, izostavljam ga sa spiska idiota koji su ratovali. . . . .Samo je jedna kasarna predana, a npr. sve karlovacke kasarne i neke u okolici su otisle tako reci bez borbi. SSNO je sudio samo komandantu varazdinskog korpusa. samo njemu. p.s. o kojoj se kasarni radi, proguglaj. dala sam dosta podataka (ne danas, ali opcenito).

      6. 12. 2017,   11:57
    • Giu, jesi li cula za , komandanta Koprivnicke Vojarne ????

      6. 12. 2017,   12:02
    • jesi ti cuo za komandanta i nacelnika staba bjelovarske kasarne? nekog puk. Kovacevica ...?

      6. 12. 2017,   12:34
    • Jesam,da nije to tvoj cale???

      6. 12. 2017,   14:08
    • ko je tebe sta pit'o?

      6. 12. 2017,   14:09
    • Oprosti,slucajno sam procitao tvoje pitanje Capronzi,a znam Kovacevica i njegov spomenik.

      6. 12. 2017,   14:12
    • ok. cvijece mu odnesi i ocisti spomenik..... i trazi oprost.

      6. 12. 2017,   14:20
    • Giu,oprost?oprost cega,???

      6. 12. 2017,   14:24
    • da vam oprosti sto ste ga predanog i svezanog pogubili . . . . nemoj se sad pravit grbaviji neg sto jesi

      6. 12. 2017,   14:28
  • Čitam i plačem...Najviše od svega boli kad pogledam oko sebe ovu lopovsku državu sa lopovima na vlasti-za koga su ginuli toliki ljudi,a i preživjeli koji su izgubili najmilije ,koji su sami prošli pakao rata-za koga i šta?!!!Herojski su se borili i poginuli toliki za lopovske guzice kojiima je rat bio kao šahovska ploča.Hrvatska je rasprodana zemlja bez budućnosti u bolje sutra.To se znalo unaprijed a znali su oni koji su trebali znati.

    5. 12. 2017,   07:53
  • Ima jedna ZABORAVLJENA zanimljivost ratova 90tih na ovim prostorima. Po kriteriju da imaju više od 30 milijuna eura svaki, RH, RS imaju oko 400 deviznih multimilijunaša (moguće samo više). BiH, kolko god bila porušena, ima 100tinjak preko noći basnoslovno obogaćenih macana sve 3 3 nacinalnosti i vjeroispovijesti. Bio bi i pristojan broj onih sa 20 do 30 eurskih milija. Što je gorenavedenima zajedničko?? 1. PRVO Do 1990. godine bili su puki siromasi ili prosječni građani koji žive od plaće. Pomoćni geodeti, poslovođe u dućanima, tvornicama,,,,,skladištari, birtijski tamburaši i harmonikaši, monteri centralnoga grijanja, šoferi kamiona, neuspješni gastarbajteri, picamajstori, legionari, profesionalni plaćenici za mutne međudržavne poslove,,,,,,,,,,,,2. DRUGO - Iako je i vrapcima na svim granama na ovim prostorima jasno kako i kada su se obogatili, na prste jedne ruke se mogu nabrojiti oni kojima je suđeno za RATNO PROFITERSTVO, u Hrvatskoj, BiH i Srbiji zajedno, 3. TREĆE - Uz izuzetno rijetke iznimke oni su bili daleko od ratišta, a za njih su ubijali i bivali ubijeni drugi..... A mlađarija, godišta kakav je i Davor bio, i ljudi koji žele normalno živjeti, raditi, djecu odgajati iz svih zemalja brdovitog Balkana odlazi,,,, i većina se ne će nikad vratiti. A što će u zemljama gdje ratovi NIKAD ne završavaju??? Neće valjda čekati dan kad će biti ubijeni ili ubiti, za nove devizne milijunaše,,, a dotad biti dužna i tužna sirotinja koja jedva preživljava od prvog do prvog??

    5. 12. 2017,   09:28
  • Mogu mislit kako je toj majci.Pitam se dali je vredjelo?I ja sam supruga izgubila.

    5. 12. 2017,   08:59
  • Gledao sam taj dokumentarac..pokoj vjecni daruj im gospodine!!

    5. 12. 2017,   09:07
    • i ja. jako mučno za gledati. zbilja se divim tim ljudima koji su napravili taj duboko humani čin izvlačenja ubijenih

      5. 12. 2017,   09:55
  • Tenja, u ovoj Tenji...a ne Tenj, u ovom Tenju. I tako preko nekoliko puta. Koliko godina i koliko škole ima vaša novinarka? Pokažite barem malo poštovanja i zanimanja kad pišete ovakve tekstove.

    5. 12. 2017,   07:54
  • E to se zove domoljub ! Majko sve najbolje

    5. 12. 2017,   07:10
  • bas da vidimo kako ce Kolinda i Anemicni dati svoje sinove kad ponovo pukne ovo sto pumpaju od kad su na vlasti, Kolinda i njen ljubavnik cetnik Vucic..... Ne brinite bit ce svi anemicni i ovog puta

    5. 12. 2017,   08:17