Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Zadovoljan zaposlenik je ključ u izgradnji poslovnog uspjeha

None Foto: Radisson Blu 10

Da je zadovoljan zaposlenik ključna komponenta u izgradnji poslovnog uspjeha, svjestan je i jedan od vodećih splitskih hotela Radisson Blu Resort & Spa, Split koji posluje pod brendom jedne od vodećih svjetskih hotelskih grupacija RHG – Radisson Hotel Group

Hotel već dugi niz godina sustavno radi na kreiranju pozitivne radne atmosfere i visoke motiviranosti svog tima koji je njegova najveća snaga. Kao rezultat kontinuirane suradnje i socijalnog dijaloga, Uprava hotela i sindikalni povjerenici Sindikata Istre, Kvarnera i Dalmacije te Sindikata Turizma i usluga Hrvatske, potpisali su 27. ožujka Dodatak kolektivnom ugovoru Hotela Split d.d. te izmjene pripadajućeg tarifnog modela. 

Foto: Radisson Blu

Od 1. ožujka, za 6 % se povećava osnovica plaće za sve radnike pod kolektivnim ugovorom, odnosno osnovica plaće će porasti čak 11 % u dvije godine što predstavlja jedno od najvećih povećanja osnovice plaće među hotelima u okruženju. Povećanju neto primanja pridonijet će, zasigurno, i povećanja dodataka na plaću. Tako će se od 1. ožujka dvokratni rad plaćati 15%, a rad na svih 14 blagdana (za razliku od dosadašnjih 8 blagdana) 100 % više. Otpremnina pri odlasku u mirovinu se povećava na dvije prosječne plaće ostvarene u Društvu. Već u 2018. isplaćena je Božićnica u maksimalnom iznosu od 2500 kn što Uprava planira isplatiti i ove godine. 

Foto: Radisson Blu
Zdravlje je temelj kvalitete života i samim time društveno odgovorna poslovna filozofija postaje imperativ u poslovanju hotela u suvremenom svijetu. Imajući na umu važnost kulture zdravlja, vodstvo hotela je u veljači ove godine ugovorilo policu dodatnog zdravstvenog osiguranja za svoje stalne zaposlenike s partnerskim osiguravajućim društvom. Samim time, stalni zaposlenici Radisson Blu Resort & Spa, Split odsada će imati na raspolaganju besplatne usluge preventivnog sistematskog pregleda te preventivne i kurativne zdravstvene zaštite koja se sastoji od specijalističkih pregleda, dijagnostičke obrade i laboratorijskih pretraga. Na ovaj način, među zaposlenicima se želi širiti svijest o važnosti kontinuirane brige o vlastitom zdravlju. 

Foto: Radisson Blu

U srijedu, 3. travnja 2019., Radisson Blu Resort & Spa, Split ugostio je učenike osmih razreda splitskih škola: OŠ „Split 3“ i OŠ „Mertojak“, predstavnike stručnih službi škole te organizatore projekta „Posjeti tvrtku – upiši struku“. Ovu vrijednu inicijativu organizirala je Hrvatska gospodarska komora s partnerima, Splitsko-dalmatinskom županijom, Gradom Splitom te splitskim uredom Hrvatskog zavoda za zapošljavanje. Cilj posjete je bio  približiti učenicima rad u turizmu i dati im informacije iz prve ruke, a kako bi, zajedno sa svojim roditeljima, razmotrili turistička zanimanja pri upisu u srednje škole.Učenici su tako imali priliku, iz prve ruke, razgledati hotel i naučiti dosta informacija o samom radu u hotelu. Tim hotela na zabavan je način učenicima prezentirao hotelske  sadržaje i usluge, poput izrade bezalkoholnih koktela u The Door Baru i ekskluzivnog predsjedničkog apartmana. U edukativno-nagradnoj igri najs(p)retniji učenici osvojili su obiteljske spa dnevne karte u jednom od najvećih wellness centara na prostoru Splitsko-dalmatinske županije.

Foto: Radisson Blu

Voditeljica Odjela ljudskih potencijala Radisson Blu Resort & Spa, Split, gđa. Sandra Čanić, izjavila je pritom: „Vrlo rado smo se odazvali ovoj akciji kako bismo popularizirali turistička zanimanja među mladima. Upoznali smo ih sa zanimanjima koja se traže, ali i sa činjenicom da na raspolaganju imaju jako dobre turističke škole te da se u turizmu, ne samo može naći posao, nego i ostvariti lijepa karijera“. Organizatori ove akcije, kao i poslodavci koji su se uključili u sudjelovanje, dali su dobar primjer kako se na unaprijeđenju povezanosti obrazovnog i gospodarskog sustava, koja je jedan od temelja društvenog napretka, može raditi  kroz jednostavne, praktične i zabavne inicijative. 
 

Tema: Promo sadržaj