Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Izglasali zakon o otpisu duga: 'Određeni pomak ipak je tu...'

Komentari (37)
  • pa i tim stanovima su partijci i partijsko osoblje uhljebi partijski ti več 75 godina uživaju u pokradenoj imovini...da nije bilo lažnog drugog tita i lažljive partije proizvoda hitlera i staljina nebi bilo ni tih stanara u tuđim stanovima..i kučama imanjima tvornicama..o samo da nikad nije bilo partije i lažnog tita kako bi nam sada lijepo bilo u hrvatskoj...

    6. 7. 2018,   15:03
  • Država treba isplatiti "vlasnike" koji godinama nisu lipe uložili u te nekretnine, protiv sam deložacija ljudi koji su legalno dobili stanarska prava, godinama ulagali u te nekretnine. No, kao i u ostalim stvarima Država kako vjetar puše!

    6. 7. 2018,   18:02
    • Haha ulagali u tuđe nekretnine. A koliko su onda oni dužni stanarina? Živiš preko 20 godina u nekretnini i plaćaš stanarinu od 150 kn?Da ti je stanarina oko 1500kn bio bi dužan oko 360000 kn. Ajd samo mi javi tvoju adresu da uselim jer čini se da tebi odgovara netko da živi u tebe za 100injak kn. Zašto bi vlasnik nešto ulagao u to kad ne može to koristit?

      6. 7. 2018,   20:24
    • Skroz logično ulagat pare u nešto što nemaš ama baš nikakve koristi jedino štete. Jer najam koji oni plaćaju 100 kn a namet oko 150 kn tako da si u minusu s nečim što ne možeš koristit. Pa koga ti praviš budalom?

      6. 7. 2018,   20:27
    • breaklimit: Koji su to pravi vlasnici stanova. Lopovi iz izdajničke partije koji iste dobivaju samo da daju svoj izdajnički glasić. LOPUD je u pravu. I kad si toliki zagovornik povrata stanova, kako nisi i zemljišta na kojima su tvornice, zgrade i slični objekti, a koji su prodani kako građanima tako i strancima. Vlasnici zemljišta ništa nisu manji Hrvatati od vlasnika stanova.

      7. 7. 2018,   08:38
    • Upravo tako POTPETEC. Zagovarati da se stari ljudi izbacuju na ulicu i glumiti pravednu Državu na teret onih koji nisu krivi za oduzetu imovinu bivšeg režima je sve samo ne pravednost i jednakost gradjana. Mnogi su dobili davno stanarska prava, ulagali, sredjivali te stanove, a Državi plaćali stanarinu koliko je Država odredila. Da li bi se netko od komentatora bunio i nudio da plaća veću stanarinu? Zasigurno ne bi. Da nisu stanovali u tim stanovima, danas bi to bile zapuštene rupe puno manje tržišne vrijednosti nego to danas jesu. Davno nepravda je učinjena mnogima, za to nisu krivi nosioci stanarskih prava, to su ljudi poput nas i u dobi kada uglavnom više nisu radno sposobni. Današnja vlast opet radi nepravdu, ponajprije ne vraća svima sve što im je oduzeto, selektivna "pravda" na snazi!!! Važno je da bogatoj Crkvi vraća, a ne onima kojima je stvarno potrebno. Potrebno je naći rješenje koje se ne lomi preko ledja dijela gradjana u korist nekih drugih, Država mora rješavati bez da ugrožava ikoga, novca ima samo se ne rasporedjuje kako treba....

      7. 7. 2018,   09:23
    • Ja sam za povrat svega Potpec, i nadam se da će doć red i do povrata zemljišta i svega ostalog što je oteto ljudima! Sad je red na stanovima, nadam se da će doć i do zemljišta. U potpunosti se slažem s tobom, sve što je oteto treba biti vraćeno ili nadoknađeno ili zemljištem ili novcem. Ne vidim tu dileme.

      7. 7. 2018,   11:54
    • @Lopud ne slažem se. ti stari ljudi su imali prilike uštedit i ostavit poprilično lijepu svotu sa strane za kupit si stan (1000 kn da si ostavljo mjesečno nakon 25 godina, imas 360000 kn a s obzirom da nisi plaćo stanarinu imao si takvu mogućnost).Evo primjer baba iz Srbije je "zaštićena najmoprimka" i vodi se kao socijalan slučaj u Hrvatskoj (a u biti je parazit), a u Srbiji ima 2 kuće i pođe tijekom ljeta u Srbiju a iznajmljuje taj tuđi prostor. I sad meni netko govori da bi ona to trebala nastavit, sve te parazite treba na ulicu ili na račun države im dati stan a ne otimati od privatnih građana. I da ovaj primjer s babom je osobni primjer...

      7. 7. 2018,   12:09
    • Vidi Lopuda što viče diskriminacija zato što neće imat privilegiju više živjet u tuđem vlasništvu za 0 kn, nego će morat kao ostali podstanari plaćat stanarinu. Čak i da su radno nesposobni bilo je vrijeme kad su bili radno sposobni i mogli su iskoristit tu privilegiju neplaćanja stanarine da si kupe negdje stan. 20ak godina nije malo vremena za uštedjet jer stanarine su po 2000 kn, znači mogo si po 2000 kn ostavljat po mjesecu tokom 20 godina. Pa to je pola milijuna kn. Ljudi dižu kredite i znoje krv da bi si kupili stan a ovi bi besplatno u tuđe. Pa zašto onda ne bi ovi podstanari koji su dosad plaćali stanarine zamijenili mjesta s ovim parazitima? Zašto bi ovi imali toliku privilegiju dok običan podstanar ne bi? Po čemu su oni bolji od nas? Po čemu zaslužuju bolji tretman?

      7. 7. 2018,   12:29
    • Gospodo koje tuđe vlasništvo. Zar i veliki dio gradova nije napravljen na tuđim zemljema. Tvornice koje su prodane strancima. O čemu Vi pričate. Ili je tribalo sve obeštetiti ili nikoga.

      7. 7. 2018,   12:34
    • Tako je, obeštetiti sve i od strane Države, a ne na način stvaranja novih beskućnika! beach...lamentiraj ti koliko želiš, empatija za ugrožene nije za očekivati od ljudi tvog profila.

      7. 7. 2018,   12:52
    • Ne može se sve odjednom, ne vidim problem. Krenuli su od stanova zbog tužbe od strane zaštićenog najmoprimca prema vlasniku, jer je parazit očekivao da mu ovaj sređuje stan kojem vlasnik nema pristupa. I izgubio na Europskom sudu. Znači ni ovdje se pravda ne bi dijelila da bu*ala nije očekivala da mu ovaj još sređuje prostor u kojem on besplatno živi. Zaštićeni najmoprimac pokrenuo lavinu, pođite se njemu žalit pa možda pokrene neku tužbu za zemljišta.

      7. 7. 2018,   13:07
    • beach: Ne možeš kreniti od jednog tek tako. Denacionalizacija je krenila samo prema stanovima, prema ostalima NIŠTA - NULA-...... Tako se ne radi. Ko je parazit: Onaj koji živi u stanu i održava ga ili onaj koji želi da mu se vrati u stanju kad mu je ko zna kome bio oduzet. Nažalost pok. predsjednik je u istom takvom stanu živio i sve riješio. Sanader isto. Pa o čemu pričamo. O PRIVILEGIRANIM.

      7. 7. 2018,   18:57
    • Možeš krenut tek tako od nečega kad je tema potegnuta od strane zaštićenog najmoprimca koji je potegnuo tužbu i na kraju ju izgubio. Ta osoba koja održava stan ga održava jer živi u njemu besplatno ( i da on je za mene parazit) i ima koristi od njega, zašto bi vlasnik održavao nešto čemu nema pristup i nema korist? Ugl. ne možemo se složit ja ću podržavat denacionalizaciju i nadat se da će s vremenom krenut i prema zemljištu i ostalim stvarima koje su otete građanima. Bar nešto pravde prema dijelu građana a s vremenom nadam se prema i ostalim građanima. Danas stanovi sutra zemljišta, to je moja nada.

      7. 7. 2018,   19:19
    • beach: NI jedna tužba nije mogla krenuti, ako država, pardon izdajnička vlada to nije potakla i odobrila. Svaki stanar je održava stan, a to nisu baš mala sredstva. A i ono najvažnije nisu tu bili besplatno i svojom voljom. Te stanove su dobili od države, a ne uzurpiranjem i tjeranjem tkz. vlasnika iz njih. Promisli da vlasnici zemljišta u gradovima sutra traže to isto zemljište da im se vrati, ili da se istjeraju stanari iz zgrada u kojima su. A prema tom zakonu imali bi isto to pravo. Oni su tu po tebi i takvima isto tako tu bespravno i besplatno.

      7. 7. 2018,   19:29
    • Da, nisu oni osobno nisu otjerali vlasnike ali su bili voljni koristiti te iste stanove iz kojih su vlasnici bili otjerani tako da su trebali očekivat da će kad tad doći do tog pitanja vlasništva i stanovanja. I da za mene ako vlasnici nisu kompenzirani istim vrijednosnim zemljištem (ili stanom zavisi o čemu se radi) koje im je oteto bar po cjenovnom rangu onda imaju pravo na žalbu. Jer tako sutra može država doći meni ili tebi i tražit i reć da je to zemljište njihovo bez ikakve kompenzacije jer recimo njima to treba za proširivanje ceste. Nema toga u kapitalizmu, isplatiš vlasnika i onda dobiješ na korištenje tj. kupiš.

      7. 7. 2018,   19:49