Najnoviji koncept uređenja trgovine; dva kata i više od 2.500 kvadrata čistog shopping užitka; savršene ženske, muške i dječje najnovije kolekcije koje će vas osvojiti na prvi pogled
Zaljubite se u shopping u novoj Zari uz nove kolekcije
S prvim danom lipnja City Center one West svoju ponudu je upotpunio jednim od najpoznatijih fashion brandova – Zara je uređena po najnovijim svjetskim standardima i prepuna neodoljivih komada koji će svaki shopping pretvoriti u čisto zadovoljstvo.
A ovo ljeto granice gotovo da i ne postoje: cvjetni uzorak vlada već duže vrijeme, a sada se preselio čak i na jeans komade i izgleda bolje nego ikada! Posebno je efektan na kimonima te haljinama inspiriranima Dalekim istokom. I prugice su se vratile u velikom stilu, a svakako trebate imati barem jedan komad u mornarskom, plavo-bijelom prugastom uzorku. Elegancija je također prisutna u svim kolekcijama, pa nećete pogriješiti ako se za večernje prigode odlučite za vječnu malu crnu haljinu i metalik sandale. Uz to, svakako nabavite pokoji komad u jarkim bojama – žuta i crvena će izgledati savršeno na preplanuloj koži. Muškarce također čeka veliki izbor za sve prilike, a najmlađi će se osjećati fantastično u maštovito dizajniranim kolekcijama baš za njih.
Uz nedavno otvorenje trgovina Massimo Dutti, Stradivarius i Stradivarius Man, Pull&Bear i Bershka – City Center one West pod svojim krovom okuplja najsnažnije brandove i nudi vam zaokruženu ponudu u kojoj ćete pronaći baš sve što poželite.
Inspiraciju za odličan shopping u novootvorenoj Zari potražite u galeriji.
Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve