Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

'Zamotao joj je tijelo u plahtu, oblijepio trakom, bacio u jamu'

Komentari (142)
  • Nikad pa ni tad mi neće biti jasno kako se ljudi dovedu u poziciju da se toliko zamrze da unište sami svoj život ovako... Rastani se brate, odboluj koliko treba i idemo dalje...

    7. 11. 2019,   19:38
    • Ma i kad se rastanu, više od polovice tih parova nastave se mrziti, pa i progoniti, na razne načine. Siguran sam da je za to kriv neoegoj, tj. nebriga ili neznanje roditelja da djecu na pravi način pripreme za samostalni život. Osnovno je da klince naučimo kako da se postave prema raznim životnim situacijama, ali ne tako što ćemo ih njima plašiti, nego da ih prepoznaju, najprije kod samih sebe, a onda i kod drugih, a onda ispravno riješe. Ali, takav pristup je, na žalost, još uvijek rijetko sresti...uostalom, dobro odgojeni klinci ionako nisu u "crnim kronikama", kad odrastu.

      7. 11. 2019,   20:00
    • Ne znam, valjda previše volim svoj život da bi si dozvolila da prolazi u sr*nju...

      7. 11. 2019,   20:02
    • ovaj se rastavio za sva vremena i bolovat ce koliko treba.

      7. 11. 2019,   20:13
    • Da, ITALO, ali uništio je puno života...njegovo bolovanje nikome više ne znači puno...posijao zlo, trajno.

      7. 11. 2019,   20:25
    • A i ja se to pitam....i što je on postigao ovim?! Bolesno,a i to što kažeš neće on nego zapeo za nju i kvit,pa ima žena na na sve strane...

      7. 11. 2019,   20:29
    • Nije on zapeo za nju zato jer je toliko voli, nego zato što je dotad mislio da je vječno može maltretirati...na neki način mu je vjerojatno pokazala da je dosta, i to joj je presudilo...a uopće ne mora biti u pitanju neka nova veza, takve žene se boje svoje sjene, ako su dugo trpjele nepravednu torturu i ljubomoru, a kamo li da mu još daju materijala i traže ljubavnike.

      7. 11. 2019,   20:37
    • Ne uzimate u obzir da je ovdje u pitanju PTSP-ovac. Pretpostavimo i da mu je to prava dijagnoza, a ne lazna i ne mozemo nikako postavljati teze "ja bi kao normalna osoba ovako, a ne tako". PTSP je teski poremecaj i ukoliko nije adekvatno lijecen ili je lijecen alkoholom, taj covjek, nazalost, ne rezonira kao normalna osoba. Mislim da je tu jedino ona mogla biti ta koja je mogla primijetiti na vrijeme njegove psihicke smetnje i potencijalnu opasnost i maknuti se.

      7. 11. 2019,   21:11
    • triangle - to si odlično rekla za voljenje vlastitog života. Baš tako i ja razmišljam. Ako ide ide, ako ne ide - rastanimo se ka ljudi. Nisi ni prvi ni posljednji(a).

      7. 11. 2019,   21:15
    • Da, ali ubojstvo ne dođe nakon jedne, dvije, pet... dvadeset svađa, to dođe obično kad se više ne mogu gledat ni organski smislit, a to je već faza u koju se dvoje odraslih, zrelih ljudi ne bi smjelo dovesti...

      7. 11. 2019,   21:16
    • ri_ko_k_sni_123: Daj molim te,ptsp i razne sinkope svi podobijali poslije rata,a svi jos uvijek imaju oruzje, voze aute..i da ne nabrajam! Svi koji imaju ptsp zna se gdje bi trebali imati privremeni ako ne i trajni boravak,a ovi sto malo imaju malo nemajui to su upravo potencijalne ubojice, jer znaju sto rade !

      7. 11. 2019,   21:52
    • U slučaju rastave braka žena mu uzima pola imanja, ako ne i više. To je vjerojatni razlog ovog ubojstva i mnogih nasilja u obitelji. Kad bi zakonski bilo regulirano da u slučaju rastave svatko odnosi ono što je unio u brak automatski bi nestalo barem 80% nasilja u obiteljima i takvih ubojstava.

      7. 11. 2019,   22:05
    • ne vjerujem u tu dijagnozu,u vecini slucajeva...dobio ju je za malo lose glume, i par tisuca deviza...ako vec pravdate to dijagnozom,zasto ne pomislite na njezin ptsp? sto mislite,da je ovo ubojstvo prvo i zadnje sto ljoj je ucinio? prošla je ona muka,u to sam sigurna,a takav zivot ostavlja posljedice ravne onina iz rata,ali stvarnima! za ptsp prije rata nitko nije znao ni da postoji,a onda svi koji nisu imali druge uvjete za neku opskrbninu odlucili da imaju to! a zdraviji od vas koji se ubijate od posla svaki bozji dan

      7. 11. 2019,   22:13
    • Jelena@ ... upravo to. Svi se vade na PTSP, i misle da samo ratni veterani to imaju. Ne shvaćaju da je to Post Traumatsko Stresni Poremećaj. Znači doživiš neki stres, traumu. A vjerujem da kako si rekla je i ona imala PTSP.

      7. 11. 2019,   22:23
    • zeljkipž@, koje su to gluposti? kako uopce mozes reci da mu jecvjerojatno htjela uzeti pola? nema ona sta NJEMU uzeti,jer uzima svoje! a tko uopce ista unese u brak ako se ozene oko 25-te? zajednicki stvaraju, i dijele popola,cak i ako jedan partner ne radi,nego brine o obitelji,ili je cak bolestan! sta mislis,da samo muskarci pridonose u materijalnom pogledu?

      7. 11. 2019,   22:28
    • @Jelena ... pusti zeljkapž na miru, on ti je u nekom svom filmu. Dobro da nije napisao da je članica SDP-a (kako inače zna pisati).

      7. 11. 2019,   22:31
    • Zeljko ima teški problem sa percepcijom stvarnosti no ako pogledaš iz njegove perspektive on je jedini normalan a svi drugi su ludi. Upoznao sam već jedom osobu sa šizofrenijom i nedaj Bože nikome to...

      7. 11. 2019,   23:35
    • Jelena... pa to se dešava kod svakog razvoda braka. Ukupna imovina se dijeli na pola ili ako su okolnosti takve i više ženi. To je činjenica i to je problem. Kada bi kod razvoda braka svatko nosio ono što je unio u brak 80% obiteljskog nasilja bi nestalo odmah, u trenu. A ove tu ljuvaće ne želim komentirati. Njihove pljuvačke dovoljno govore o njima.

      8. 11. 2019,   00:31
    • Koliko gluposti sam pročitao,ptsp,imovina..itd,pa onda ajmo ubijati kad ljudi u tome vide riješenje,znači žena ne skuha dobar ručak ajde u septičku odmah! Razlog je tome velika ljubomora kao prvo i najava odlaska od njega a on to ne može prihvatiti.Ima malo i podneblje veze sa ubojstvima.....

      8. 11. 2019,   06:23
    • jeeeeeee, razlog takvih stvari je čisto prizeman. Nikakve fantazije o prevelikoj ljubavi, ljubomori, ili nešto deseto. Kao kod gotovo svega u životu razlog je novac i imovina.

      8. 11. 2019,   09:04
    • Kada će SDP vratiti trilijun milijardi koje je ukrao???

      8. 11. 2019,   10:25
    • Što ne možeš bez politike, čak niti kad je riječ u ovom strašnom slučaju?

      8. 11. 2019,   10:29
    • I 100 000 tona zlata koje su prodali...

      8. 11. 2019,   11:02
    • @zeljkopž ... samo ti nemoj komentirati što će drugi pisati. Na koliko si nevažnih članaka znao pisati o SDP-u i pokradenim milijunima i zlatu? Bolje se pokrij ušima i ne komentiraj ništa.

      8. 11. 2019,   12:36
    • Samo pljucaj i vjeđaj, kad eto drugo očito neznate. Dobro da me ovdje nisi napao i zbog Jasenovca i kardinala Stepinca.

      8. 11. 2019,   12:41
    • O čemu ti? Ja sam samo ukazao kakav si licemjer.Bez daljnjega, ovo je najveća tragedija koja može pogoditi obitelj. Komentiramo kakve komentare daješ inače.

      8. 11. 2019,   12:48
    • Neka, samo pljucaj. Pišeš o sebi i ovima koji te za to plaćaju.

      8. 11. 2019,   12:51
    • Gosn Zeljko ja si mislim da vas ovde svi drže klauna. Jojoj pa kaj je to hahahaha

      8. 11. 2019,   14:03
    • Kralj... ovi koji pljuju to rade zato jer su za to plaćeni. Zabranjeno im odgovorit jer odmah slijedi žuti i brisanje komentara. Neka, svojom pljuvačkom govore jedino o sebi.

      8. 11. 2019,   14:13
    • Drpimir@, ne vrijeđaj...nitko nikoga ne drži za klauna...tu smo da razmijenimo mišljenja, ne trebamo se uvijek slagati, a budući da smo ovdje već godinama, ponekad se zadirkujemo...to treba prihvatiti i vratiti istom mjerom, i to je onda zdrava diskusija...Željka poštujem,iako se baš u svemu ne slažemo, a niti trebamo..zato smo tu, i sve super!

      8. 11. 2019,   14:27
    • @ Taraba ni Zeljkec se ne slaže uvijek sa sobom pa niš čudno da se ni vi ponekada sa njim ne slažete...

      8. 11. 2019,   16:49
    • zeljko..koji god da je razlog bio za ubiti nije riješenje,jer eto nek je ubio zbog nasljedstva ili novaca opet ih neće imati jer su ga ulovili..tako da je to jedan način riješavanja nečega koje neće biti nikad riješeno u korist nekoga koji je ubio.Većinom se ubojice nađu tako da se ne isplati ubijati.

      8. 11. 2019,   16:56
    • jeeee.... Opravdan razlog za ubiti, osim u ponekim slučajevima samo obrane ne postoji. Zbilja ne razumije kako si došao na ideju da to pokušavam opravdati. Jednostavno pokušavam dokučiti zašto se takva zla dešavaju.

      8. 11. 2019,   18:47
    • Pa možda nisam dobro shvatio ali nema opravdanog razloga za ubiti,opravdan je možda ubojici tog trenutka,no kad se sve slegne sve je besmisleno...evo primjera u članku,da je ubio i da je ostao neotkriven i da je cilj opravdao sredstvo onda bi bilo jako lijepo za njega.

      8. 11. 2019,   18:54
    • @zeljko... da ti normalno komentiraš, tebi ne bi nitko ništa rekao. Što se tiče ovog slučaja, mislim da je ljubomora u pitanju, ne prihvaćanje odlaska osobe s kojom ima dvoje djece. Nitko ne može ući u ljudski mozak, tako da ako on sam ne kaže zašto je to učinio, mislim da se nikad neće saznati.

      8. 11. 2019,   18:54
    • Za ovaj komentar iznad dobijem žuti. Zbog čega, nikog ne vrijeđam, nikog nisam prozvao, normalno odgovorio čovjeku na komentar.

      8. 11. 2019,   19:01
    • Daj nemoj.1. Dovoljno sam tvojih laži i pljuvački razotkrio činjenicama. 2. Da si dobio žuti obrisali bi ti i ovaj komentar kojim se žališ. Nisi komentirao opomenu admina, jer je nisi niti dobio. Zato molim te malo manje neistina. Barem na ovoj temi.

      8. 11. 2019,   20:01
  • Njega poštedjeti... Nikako ubiti!! Samo gurnuti u septičku.... i onda ga zvati na mobitel...

    7. 11. 2019,   20:16
  • Ja ne mogu vjerovati !! Osoba nestane, a ne pregledaju se dvoriste ili kuca (skrinja). Ili sam ja gledala previse CSI ili je to onako prvo sto bi trebalo.

    7. 11. 2019,   20:15
    • Mi smo macku kad je nestala nasli drugi dan u praznoj septickoj, a nismo CSI.

      7. 11. 2019,   20:18
    • Slična kao slučaj "škrinja" policija vjeruje mužu (sestri) koji JEDINI dobiva poruke. Prema statistikama kod 80% ubojstava počinitelji su rodbina ili netko blizak obitelji. U tu statistiku se ne ubrajaju teroristička, masovna ubojstva i obračuni bandi. Kako kaže zelentrava, jedno od prvih mjesta pretrage su bunar, septička jama svježi iskop u blizini mjesta boravka nestale osobe. Kod djece i invalidnih osoba naravno šire područje.

      7. 11. 2019,   21:43
    • Ili ne lociraju njen mobitel u vrijeme kad je poslana poruka. Naša policija nezna svoj posao. Kad gledam američke kronike zločina vidim da su naši sto godina iza.

      7. 11. 2019,   21:48
    • Nije to bas tako jednostavno da policija samo tako ude u dvoriste i ronja po septickoj a da nema nekih jakih indicija. Idu na ziher a kaj se rice lokacije moba sa kojeg je slao. Pa ocito je isao nekamo autom svoj mob ostavio doma a sa njenog slao sms i onda se s vremenom opustio ko sve ubojice pa se sve manje udaljavao a moguce da je na kraju ostakao doma mislio ma ova murija je glupa ne kuzi. Murija ceka murija je strpljivija od svih tih ubojica lopina itd. Ljudi kod nas misle da murija treba odmah sve prekopat nac zatvorit i bok. Ne ide to bas tako

      7. 11. 2019,   22:05
    • Kad prijaviš nestanak žene onda ne treba nalog da se pregleda kuća i u njoj mjesta gdje tijelo stane, te dvorište ili imanje. Može se desiti da muž ili žena odu na tavan dožive kap ili neku nesreću i pri tome budu zatrpani kramom koja se nagomilala. Nije za pohvalu ali moj tavan je do nedavno takav da sam mogao biti živ zatrpan danima

      7. 11. 2019,   22:18
    • ako je u kuci imao i svoj i njen mobitel,onda mu je uzalud putovanje samo zato da nazove.Moze ga i ugasiti,i dalje ce ga locirati. naravno da znaju metode,sve clanice Interpola moraju imati istu metodologiju rada... nisu svi informaticari MUPa delali za Brkica, Mamica i Todorica,nego su se usavrsavali,

      7. 11. 2019,   22:21
    • Pa to i laiku bode oči.. žena nestala bez traga a šalje poruke sa mobitela jedino mužu, pa valjda bi se i sinovima javila i to policiji ništa sumnjivo

      7. 11. 2019,   22:27
    • A vjerojatno je mob otfurao negdje. To su sela tamo mogao ga je ozfurat bilo di i sakrit ga, postoje mobilni punjaci. Ko to zna kaj je taj radio a nije ni bitno kad je sve rijesno sam kaj taj nebu dugo robijao, ptsp its. Sudit ce mu 2 godine to ce se priznati u kaznu pa ce malo ljecenje pa malo zatvor olakotna okolnost branitelja i ptsp i za 10 godina sve skupa je on vani. Puno sam i rekao

      7. 11. 2019,   22:29
    • Mobitel je opet doma makar je negdje išao. Mobitel ne možeš sakriti nigdje. Ali policija se previše ne zamara, b tu briga njih, plaćica ide.

      7. 11. 2019,   22:32
    • chevichejs..bitno je itekako jer se moglo riješit davno prije da su radili svoj posao? čuj poruke je slao sam sebi a nije im bilo čudno da nije recimo nazvala?

      7. 11. 2019,   23:18
    • Chevichejs dobro je netko rekao, mogao je biti nesretan slucaj. Cudno da dvoriste nikad nije pregledano. Da se covjek zapita gdje su mnogi nestali, mozda je dio 100 m u krugu kuce.

      7. 11. 2019,   23:24
    • Eto pa po tebi che..je murija strpljivo čekala 19 godina da onu nesretnu Jasminu u slučaju 'škrinja' netko pronađe umjesto njih

      7. 11. 2019,   23:24
    • Ne znam kako si vi to zamišljate, ali policija ne može tek tako viriti u septičke i škrinje. Naime, treba im za pretragu nalog suca, a nalog sudac neće dati ako nema opravdane sumnje u počinjenje kaznenog djela. Policija samo može bez naloga izvršiti pregled bez zadiranja u nutrinu stvari što su ovdje i u slučaju škrinja napravili. Problem kad punoljetna osoba nestane je što se nalog za pretragu ne dobija samo zato jer je osoba nestala. Puno punoljetnih ljudi svojevoljno “nestane”, a ovo nije policijska država da policija može bez naloga i opravdane sumnje pretresati koga joj se sprdne. Za nalog za pretragu je potrebno nešto što ukazuje na sumnju da je počinjeno kazneno djelo, a toga očito u početnoj fazi nije bilo i zato policija nije tada mogla dobiti nalog za pretragu. Kad im je kapnuo dokaz u vidu toga što je čovjek sam sebi slao poruke, e to je već bila opravdana sumnja i tu su dobili nalog i izvršili pretragu tijekom koje su našli tijelo. Da policija ne poštuje zakonsku proceduru i izvrši pretragu bez naloga dokaz nađem takvom pretragom bi bio nezakonit dokaz i samim time bi bio nevaljan na sudu i tek tada bi sudac doslovce morao zločinca pustiti van. Ne znate ljudi ništa o proceduri zato ne napadajte policajce. Mogli su oni na samom početku odmah sumnjati da je tijelo u septičkoj, ali bez nečeg konkretnog s čime su mogli opravdati svoju sumnju nisu mogli dobiti nalog da uopće zavire u tu septičku.

      8. 11. 2019,   00:10
    • Nije pretres ako trazis nestalu osobu. No ok cak i da treba pretres, ako imas bracni par koji se navodno svadao i zena je "otisla", zar to vec nije sumnjivo samo po sebi.

      8. 11. 2019,   00:22
    • Djeca je nisu vidjela, ali muz s kojim je imala problema tvrdi otisla i javlja se. Zar ne zvoni alarm onako vec na prvu.

      8. 11. 2019,   00:24
    • Pa imali su nalog za pretragu kuće u slučaju 'škrinja' o čemu ti pričaš?

      8. 11. 2019,   00:27
    • Nisu imali nalog za pretragu u slučaju škrinja na početku. Pokušali su ga dobiti od suca, ali im nije odobren. Zato su obavili pregled. Postoji pravno gledano velika razlika između pregleda i pretrage (odnosno pretresa). Samo nestanak punoljetne osobe bez bilo kakvog drugog konkretnog dokaza koji upućuje na kazneno djelo i nema šanse da policija dobije nalog za pretragu. Iz ovog članka vidim da je i u ovom slučaju najvjerojatnije bila ista priča. Policija nije mogla dobiti na početku nalog za pretragu pa su samo obavili pregled (bili su u kući i pogledali okolo). Morate shvatit bitnu razliku između pregleda i pretrage. Pregled policija može obaviti bez naloga, a pregled znači da policija smije šetati okolo po kući i gledati ima li čega sumnjivog, odnosno pregled je samo skupljanje informacija putem vida i sluha bez zadiranja u nutrinu stvari. Dakle dok policajac vrši pregled on istovremeno ne smije otvoriti ormar/škrinju/ladice jer je to onda pravno gledano više nije pretres nego je pretraga, a za pretragu je potreban sudski nalog. Koji se pak ne može dobiti bez opravdane sumnje u počinjenje kaznenog djela. Obična sumnja bez konkretnog pokrića u vidu nekog dokaza ili skupa čvrstih indicija nije dovoljna jer to pravno gledano nije opravdana sumnja. Vidim da mi ljudi lupaju minuse, a ja vam samo pokušavam objasniti jer mi je pravo struka pa ne pričam o nečemu o čemu imam površna saznanja.

      8. 11. 2019,   00:55
    • Ko papagaj si..ajd si kad već guglaš,ukucaj pojam u tražilicu kako treba pa se javi

      8. 11. 2019,   01:05
    • Zelenatrava slažem se, to je sumnja. Očito je i policija sumnjala kad su ga držali na oku i tako na kraju došli do saznanja da si je čovjek sam slao poruke (imaj na umu da i za uvid u poruke policija treba nalog!). Samo ta početna sumnja bez tih poruka nije dovoljna jer zakon, odnosno sud traži osnovanu sumnju, odnosno sumnju koja se bazira na nečem konkretnom, a ne samo tome da su se njih dvoje posvađali i nje sad nema. Osnovana sumnja ima svoju pravnu definiciju i to nije neka laička obična sumnja. Druga stvar; ima stvarno ljudi koji se posvađaju i dignu sidro. U biti statistički većina punoljetnih osoba koje nestanu to učine svojevoljno. Sjećaš se možda one žene koja je nestala, ostavila muža i dijete, mob nemoguće locirati jer je bio isključen, muž kukao po medijima...nakon 2 mjeseca se žena sama javila iz Njemačke da je pobjegla od nasilnog muža. Neki ljudi se tako nikad ne jave, nego ih policija npr. nađe nakon godine dana i oni izjave da ne žele da njihovi bližnji znaju gdje su. To je problem kod “nestanka” punoljetnih osoba. Punoljetne osobe imaju pravo kad hoće dignuti sidro i otići gdje ih je volja bez da su dužne ikoga obavještavati o svojoj lokaciji. U tom kontekstu ako imaš samo nestalu osobu koja je nestala nakon svađe, a na početku nemaš ništa drugo osim toga (poput kompromitirajućih poruka, tragova krvi ili borbe), je*iga u tom slučaju nema osnovane sumnje, nema naloga i policiji su ruke barem neko vrijeme vezane.

      8. 11. 2019,   01:17
    • Crazy i ti si meni dosadna i bezobrazna. Kad uspiješ sastaviti suvislu rečenicu sa subjektom i objektom onda ću možda komentirati. Ovako si mi konverzacijski površna, šuplja i samim time neinteresantna. Druga stvar svoja saznanja ne crpim s gugla, a ti guglaj do mile volje.:D

      8. 11. 2019,   01:25
    • Dužan si obavijestiti policiju o svojoj 'lokaciji' znaš one dosadne formalnosti o odjavi- prijavi boravišta pa promijeni podataka na osobnoj i tak to 🙂 joj joj

      8. 11. 2019,   01:34
    • Loana. NE TREBA NALOG ZA PRETRES ako VLASNIK ili čovjek koji živi u ZAJEDNIČKOM KUĆANSTVU prijavi nestanak supružnika. Samom prijavom trebaš biti svjesna da si dopustila/o pretragu kuće i imanja. To je USMENI PRISTANAK. Naravno policija treba tražiti i usmenu suglasnost osobe koja je prijavila ali ako ona odbije onda se sudski nalog dobije vrlo brzo. Na takve intervencije dolazi vozilo koje ima internet i pisač. Imao sam slučaj da je bila provala u vikendici u blizini moje. U to vrijeme je bio sin tamo. Telefonom su zatražili od mene odobrenje za pretres što sam napravio. Po ključeve je došao policijski službenik koji je sa sinom i timom pretražio vikendicu i okolo. Ja sam bio nisam imao vremena za izlet. Nisu ništa našli a sin je eliminiran kao sumnjivac.

      8. 11. 2019,   01:57
    • Pa da, u normalnim okolnostima kad prijaviš nestanak osobe koju želiš naći dozvoliš da ti pogledaju i u škrinju i u septičku. Normalan istražitelj bi to odmah zatražio a onda na reakciji (prihvaćanju/odbijanju) temeljio daljnji tijek istrage. Vrlo brzo bi došli do krivca.

      8. 11. 2019,   08:08
    • Zato ću ja glasati za Kolakušića jedini sudac koji priča o problemu sudstva.

      8. 11. 2019,   17:46
  • Najlakse se izvlacit na PTSP!

    7. 11. 2019,   19:52
  • A policija nije mogla 5 mjeseci utvrditi iz kojeg su mjesta poslane sms poruke? Sramota. Sigurnost i povjerenje

    7. 11. 2019,   19:47
  • Jadna ta djeca!!!! Otac im ubije majku. Ostali bez oba roditelja!! Strasno

    7. 11. 2019,   19:44
  • selo petrovci.. malo je poznato do 1. listopada 1991, do pada u srbocetnicke ruke.. .je svakodnevno opskrbljivalo vukovarsku bolnicu sa svim potrepštinama, mesom vocem, povrcem, mlijekom, sirevima... skoro 3 mjeseca! saminicijativno su se organizirali i nadljudskim naporima svakodnevno opskrbljivali bolnicu u vukovaru svime sto su imali... kroz blato, kroz atare, preko bogdanovaca i kukuruznog puta pa preko lusca do bolnice.. to je bilo mijesano selo sa rusinima, ukrajincima, slovacima, madzarima, srbima, hrvatima.. nazalost nakon pada je uslijedio masakr onih koji su ostali i prokazivanje od dojucerasnjih susjeda srba.

    7. 11. 2019,   20:34
  • Kao sto rakoh...tko drugi nego onaj koji joj je obecao da ce biti uz nju u dobru i zlu...bljuv

    7. 11. 2019,   19:35
  • On je ubojica i sadista ako je ubio ženu i tako se riješio tijela . Ne razumijem takve ljude , ako ti supruga , djevojka , partnerica više ne paše i svadiš se s njom onda lijepo prekineš sve odnose i otiđeš .

    7. 11. 2019,   21:25
  • Koja je to policija da nije locirala njen mobitel. Amateri.

    7. 11. 2019,   21:45