Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Zapošljavaju 1200 Slavonaca i sami si rade struju

None Foto: Spar

Jedno od najvećih hrvatskih poljoprivrednih poduzeća, Osatina grupa iz okolice Đakova, osnovano je 1992. godine kao lokalna poljoprivredna apoteka s tri stalno zaposlena

Dvadeset i sedam godina kasnije u Osatini radi 1200 ljudi u 4 županije u Slavoniji i Podravini, a kompanija se razvila u vodećeg hrvatskog proizvođača hrane. 

Na godišnjoj razini iz Osatinina pogona izađe 30.000 tona voća i povrća, koje se, osim na hrvatsko, plasira na još 14 europskih tržišta. U Osatininim se staklenicima i poljima proizvode grappolo i koktel rajčice, salatni krastavci, salate, paprika, dinje i lubenice, a poduzeće ima i najveći gljivarnik u ovom dijelu kontinenta te farme goveda koje su među najvećima u Europi.

Osim veličinom i obujmom proizvodnje, Osatina grupa može se pohvaliti i važnim tehnološkim i ekološkim iskoracima. Grupa je jedan od rijetkih energetski samoodrživih poljoprivrednih proizvođača u Europi. Nusprodukti iz farmi goveda se ne bacaju, već se njima, u bioplinskim postrojenjima, proizvodi električna energija kojom se potom griju staklenici i hlade gljivarnici. Osatina grupa jedina je u Hrvatskoj koja proizvodi čistu organsku tvar, humus, koji služi kao zemljani supstrat za uzgoj sobnog i balkonskog bilja, kao i povrća.

Izvrsnost proizvoda i tehnološke iskorake u proizvodnji Osatina grupe prepoznali su u SPAR-u Hrvatska koji kroz ponudu na svojim prodajnim mjestima promovira domaću kvalitetu i proizvode hrvatskih poljoprivrednika. Posljednjih šest godina, Osatina Grupa svoje proizvode plasira u trgovinama SPAR-a i INTERSPARA. 

Kampanjom „Da, domaće je!“ SPAR Hrvatska naglašava važnost poticanja kupovine hrvatskih proizvoda, a oni Osatina grupe samo su dio bogate ponude proizvoda hrvatske poljoprivrede koji se mogu pronaći na njihovim policama. Hrvatski proizvođači imaju priliku rasti zajedno sa SPAR-om, a više o Osatina grupi možete saznati u videu koji je nastao kada ih je posjetio Robert Knjaz.

Tema: Promo sadržaj