Obavijesti

Promo sadržaj

Zašto je čokolada dobra za zdravlje?

Zašto je čokolada dobra za zdravlje?
2

Nećemo vam pričati ono što već i vrapci na grani znaju - da je kockica tamne čokolade dobra za krvotok, srce i slično

Tko uopće jede čokoladu radi toga?

Čokolada se jede jer vas veseli, a veseliti se je najbolje što možete učiniti za svoje zdravlje. 

Treba biti umjeren u svemu, pa tako i u umjerenosti. Zato kad vam paše, pojedite kockicu ili red čokolade i osjetite kako stres napušta vaše tijelo, a zamjenjuje ga čista, jednostavna, potpuna sreća. 

Čokolada je dobra i za zdravlje vaših voljenih, zato ju poklanjajte rado i često! Recite "volim te",  "stalo mi je" i "žao mi je" čokoladom. Velika čokolada za velike greške, ukusne Adria praline za posebne prilike, mala čokolada za "mislim na tebe". 

Brine vas višak kilograma?  

Ne morate pojesti cijelu čokoladu sami. Tajna vitke linije nije u odricanju već u djeljenju. Sačuvajte onaj zadnji red omiljene čokolade za nekoga koga volite.

I jedite čokoladu! Uživajte, veselite se i živjet ćete zauvijek!

Upravo ste dobili želju za slatkim? Posjetite DELIIICIJE u svim većim gradovima, a ako vam se po zimi ne izlazi iz stana sve slastice možete naručiti iz udobnosti vlastitog doma putem web shopa. U moru okusa izdvojili bismo Adria ručno rađene čokolade senzacionalnih okusa poput crvenog papra, pinjola ili lavande
 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve
Grupa UniCredit prelazi na Mastercard Touch Card™ kartice prilagođene slijepim osobama
PROMO

Grupa UniCredit prelazi na Mastercard Touch Card™ kartice prilagođene slijepim osobama

Paneuropska banka čija je članica i Zagrebačka banka prva je bankarska grupa koja je lansirala ovu karticu za sve svoje proizvode na 12 tržišta