Obavijesti

Promo sadržaj

Zašto mali iznajmljivači trebaju zaštititi svoj apartman i goste

Zašto mali iznajmljivači trebaju zaštititi svoj apartman i goste
3

Za posao privatnog iznajmljivača više nije dovoljno imati prostor i iznajmljivati ga gostima. Posao je to koji zahtijeva velik angažman i vješto manevriranje u šumi propisa koji se često mijenjaju

Iako je prošle godine čak 13 tisuća novih kućanstava u Hrvatskoj više nego prethodne ušlo u „biznis“ s iznajmljivanjem, opstat će samo oni koji uz kvalitetan smještaj pokažu da su zaista posvećeni poslu. Briga o gostu nerijetko podrazumijeva cjelodnevni angažman ali garantira popunjenost jer zadovoljan gost svoje će iskustvo podijeliti s cijelim svijetom, dok će nezadovoljstvo gosta, popraćeno lošim recenzijama, rezultirati praznim smještajem. 

Važno je pridobiti gosta 

Svakome tko se ozbiljno želi baviti ovim poslom zadovoljstvo gosta na prvom je mjestu. Bilo da apartman iznajmljujete uz pomoć agencije ili samostalno, društvene mreže i platforme za iznajmljivanje ne mogu sakriti nijednu manu smještaja ili domaćina pa treba paziti na svaki detalj. Opis apartmana mora odgovarati stvarnom stanju, fotografije trebaju biti kvalitetne a prostor mora biti uređen prema standardima i besprijekorno čist. Kome je zaista stalo zadržati gosta, dodatno će se potruditi oko dobrodošlice, ponude dodatnih usluga, preporuka kamo otići u razgledavanje, gdje je nabolje jesti i slično.

U današnjem svijetu pokušaji podvala jednostavno ne prolaze, pa ako u se oglasu nudi „apartman u neposrednoj blizini mora“ a zapravo se nalazi pet kilometara od obale, turisti će prozreti varku već traženjem karte mjesta (i adrese apartmana) na internetu. Tko želi da mu se gost vrati, treba ostaviti dobar prvi dojam, a za to je ključno da smještaj odgovara opisanom na internetu, da je domaćin uslužan i želi pomoći gostu, a još ako mu priredi toplu dobrodošlicu, prvi korak u pridobivanju gosta je učinjen. 

Dobar poslovni plan je obvezan

Ako apartman iznajmljujete samo sezonski, možda možete po povoljnijim cijenama ponuditi turistima smještaj i u ne-ljetnim mjesecima? Rastom broja privatnih iznajmljivača nužno je na neki način personalizirati ponudu kako bi se izdvojila od konkurencije, pa poslovni plan osim izvansezonskog iznajmljivanja može uključiti i neke dodatne sadržaje koji će privući goste: vožnja brodom, obilazak grada, domaća hrana, ribolov…U idejama o boljem gostoprimstvu samo je nebo granica, a što ste kreativniji i osobniji, i vaša će ponuda odudarati od ostalih i opisom i dojmovima gostiju. Dobar poslovni plan u ovom poslu podrazumijeva, osim kvalitetnog smještaja i usluge za goste, i osiguranje apartmana.

Osiguranje apartmana pokriva različite rizike

Osiguranje apartmana nije zakonska obveza ali je preporučljivo. Ne treba ga shvaćati kao nepotreban trošak već kao odgovor na pitanje „što ako“. Što ako, primjerice, lopovi provale u moj apartman? Imam li sredstava za nadoknaditi štetu iz svog džepa ili trebam nekog pouzdanog tko će u nepredvidivim situacijama stati uz mene? Slučajevi provala u apartmane i kuće za odmor nisu rijetki, pa bi bilo dobro imati osiguranje koje će isplatiti štetu ako se takvo što dogodi.

Što ako gosti, roštiljajući u vrtu, nepažnjom izazovu požar koji je oštetio moj apartman? Što ako mi pukne cijev i preplavi apartman pa osim što moram platiti popravak iz vlastitog budžeta, za vrijeme sanacije gubim prihod od najma? Tu su i vremenske nepogode koje su sve manje iznimka, a mogu uzrokovati veliku štetu. U novu sezonu treba ući spremno na sve dobro i loše što se može dogoditi.

Gost je odgovornost iznajmljivača

Nezgode su rijetke, ali se događaju. Samo jedna je dovoljna da baci sjenu na čitavu sezonu i uništi sav  trud iznajmljivača. Iako privatni iznajmljivači nisu po zakonu dužni osigurati svoje goste od nezgode, i to se svakako preporučuje. Gost koji se posklizne u kupaonici ili na stepenicama ili mu netko iz apartmana ukrade vrijednu imovinu, tražit će način da nadoknadi štetu, a može je nadoknaditi jedino na račun svog domaćina. Stoga, tko želi izbjeći plaćanje odšteta može ugovoriti osiguranje od odgovornosti za imovinu gosta, povrede tijela ili zdravlja gosta, trajnu invalidnost i smrt.

Akcija: Osiguranje apartmana uz popust od 10% do kraja svibnja!

U tijeku je akcija u kojoj UNIQA osiguranje malim iznajmljivačima nudi osiguranje apartmana uz popust od 10% do kraja svibnja. U (najširem) paketu Ekskluziv osigurani su rizici od požara, eksplozije, udara groma, pada letjelice, oluje, tuče, klizanja tla, izljeva vode, provalne krađe, razbojstva, loma stakla, privatne odgovornosti te rizici poplave, bujice te usporenja vodenih tokova u pokriću „Pomoć u katastrofama“. Primjerice, mjesečna premija osiguranja apartmana od 70 četvornih metara koja uključuje i objekt i kućanstvo na razdoblje od deset godina je 97 kuna mjesečno. Osiguranje kuće za najam od 150 četvornih metara s istim pokrićima i trajanjem osiguranja stoji 200-tinjak kuna mjesečno.

Želite li ponudu, savjet ili više detalja o zaštiti vašeg apartmana ili kuće za odmor, ispunite upitnik i javit će vam se UNIQA savjetnik.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve