Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Zastrašujući razmjer egzodusa: Mladi odlaze iz svih županija...

Komentari (152)
  • Bojim se da dolazi jos gore vrijeme!

    15. 7. 2019,   09:49
  • Sramota koliko je mladih otislo umjesto da se ostalo boriti u rusenju vlasti i boljoj buducnost u svoj zemlji. Nemojte samo slati novac roditeljima koji glasuju za SDP i HDZ i ne razumiju da su takvim odlukama protjerali vas iz ove najljepse zemlje na svijetu. Mladi pokrenite se i zabranite glasacima iz bosne da vam kroje buducnost

    15. 7. 2019,   10:12
    • Bravo EU LAW!!

      15. 7. 2019,   10:21
    • Dobro napisano ali pametni idu jer hrvatistan če za uvjek ostat hrvatistan!

      15. 7. 2019,   10:28
    • navedi mi primjer kako da se bore, ne samo mladi, već bilo tko kao pojedinac? netko treba ljude povesti i organizirati, nije to samo tako. vidiš da nitko od oporbenih nije zainteresiran za to i to ti govori da žele samo biti u saboru i primati lovu. Ovo što si naveo za Bosnu je najveći problem zašto HDZ dobiva glasove. dijasporu definitivno treba ukinuti

      15. 7. 2019,   10:30
    • Glasaci iz Bosne?? Problem je cijela dijaspora ne samo Bosna

      15. 7. 2019,   10:42
    • Dijasporu treba ukinuti, naravno to bi se odnosilo i na ove što su sada otišli. Ne budali. Nego uskraćujte starcima novac, ako nastave glasovati za SDP i HDZ. HDZ njare su uhljebile toliko svojih + penzioneri kojih je milion+ i kojima promjene ne odgovaraju, jer promjena bi bila rezanje njihovih prava. Nađi mi nekoga tko je spreman ili želi rezati svoja prava. Dr. Ante Rozga moj dragi profesor iz statistike na EFST je pričao još prije 20 godina na fakultetu, da je potrebno plaće u javnom sektoru uskladiti s plaćama u realnom sektoru. Tj da visina plaća u javnom sektoru mora biti niža od plaća u realnom zbog same sigurnosti poslova i činjenice u biti da realni sektor zarađuje plaće za javni sektor. Jedan jedini čovjek za kojeg se sjećam da je cijelo vrijeme upozoravao na apsurd da veće plaće imaju ovi koji dobivaju plaće iz nameta, nego oni koji te plaće zarađuju za sebe i ove druge!

      15. 7. 2019,   10:46
    • Da se tu borim za nesto? haha, cim probas nesto usutkaju te glavesine, imas primjera na svakom uglu za to. Cim dalje od ove prcije tim bolje. U njemackoj se radi, ali mozes i zivjet, a u hrvatistanu da radis 24/7 ne mozes, osim ako si lopov u rukavicama.

      15. 7. 2019,   10:46
    • Zbog toga sam i ja ostao u Hr "dodatnih 5 godina" jer sam se nadao da ce se narod probuditi (i isao na one malobrojne prosvjede na kojima je bio izuzetno mali broj prosvjednika koji nisu bili zadovoljni ovakvom politikom). Na kraju, frustriran politikom i narodom, digao sidro i zajedno sa zenom i djecom otisao u De. I ponovit cu, da se sada (dakle, unutar iducih sat vremena) promijeni vlast, i da napravi OSTRE rezove i promijeni vecinu besmislenih zakona, Hr bi postala normalna, ekonomski i gospodarski razvijena drzava (sa moralom i kulturom iz barem 80-ih proslog stoljeca) tek za nekih 40 godina (optimisticna procjena). A kako znamo da se to nece desiti preko noci, Hr nece postati normalna europska drzava za zivot jos barem 60-70 godina. Daj boze da grijesim.

      15. 7. 2019,   10:51
    • Ovdje ako si oporba ili osjete opasnost, lagano te j.bu. Neće te tući, ako baš ne moraju, ali financijski te unište. Osjetio sam to na svojoj koži. Ja sam u životu uvijek kontra. to me u životu koštalo. Recimo mogao sam u životu puno lagodnije, da sam se učlanio u partiju, ližeš šefovima dupe brže bi napredovao. Ali nisam taj tip. Sad samo laprdam po internetu, a privatno radim svoj posao. Naučio sam osobne zamjenice: Ja, ja, ja, ja, ja, ja i samo ja, gledam svoja posla i svoj interes, jer su mi vjetrenjače do..izdile.

      15. 7. 2019,   10:55
    • A druga opcija je naravno kupiti kofere i pravac Njemačka!

      15. 7. 2019,   10:56
    • Volim Hrvatsku Domovinu i nikad neću prestati da je volim . Ali iskreno rečeno nama nema pomoći ma bilo koja stranka došla na vlast jer takav smo narod. Izdržati ću do mirovine u tuđim svitu tu di jesam tu mi je drugi dom. S vremenom se čovik navikne zavali sredinu u kojoj živi. Šta bi ja sad u Hr da se vratim sa mojom školom bi mogao kopati po kontejnerima. Ne hvala.

      15. 7. 2019,   11:00
    • a pa EU LAW pa glasaći iz BiH su glavna hdz-ova glasačka mašinerija,,nebi hdz nikad dozvolio da ooni nemogu glasovati,,pa hdz njima svim silama pomaže,,daje novac hrvatskih poreznih obveznika,za njihove škole,vrtiće,bolnice,,puna našeg novca ide u bosnu,,a onda oni glasaju za hdz,,a nas u RH tko hebe,,drugi nam vlast kroje,,a mi možemo kao i do sada samo šutiti,,kad smo mutavi kakvi jesmo.

      15. 7. 2019,   11:01
    • Ma danas je svima ostalima Zagreb što je nekada bio Beograd. Eto va govore statistije. Sve je centralizirano u Zagreb.Možeš ti birati koga hočeš kad polovicu birača nosi Zagreb i okolica.Sav novac se sliva u Zagreb .Iz Zagreba se onda dijeli po babi i stričevima od onoga što ostane od Zagreba. Lako je se Bandiću hvaliti kako je on uspješan, kad je tamo sve skoncetrisano sva državna birokracije poduzeća, ustanove,ministarstva,ravnateljstva,vojska policija.Pa brate moj od tih nabrojani nisu niti jedni ispod deset tisuća kuna.Neka malo pokažu i tu statistiku.Koliko novca ostane u Zagrebu od svega što se skupi i naplati u državi i bit će sve jasno.

      15. 7. 2019,   11:05
    • laky, možeš se ti tješiti, ali ima i ovamo dovoljno ovih koji uvijek glasuju za hdznjare, a nabrojao sam ti razloge zašto. A što se tiče BiH, robne razmjene, priljeva stanovništva i ostalih koristi tu je Hrvatska u debelom plusu. Samo ti argumenti se koriste u predizborne svrhe! Kad se jave ovih stotine tisuća koji su dobili mirovine po posebnim uvjetima (čitaj nisu ih zaradili), ovi što su dobili društvene stanove (koje smo svi gradili) kad ih vrate. E onda ću biti siguran da Hrvatska želi promjene. Do tada je politika, reži drugima, daj meni i mojima! I u biti ništa se ne mjenja na stvari dok oni koji bi morali raditi u javnom rade u privatnom interesu!

      15. 7. 2019,   11:09
    • F-16 u pravu si prije bio Beograd sad Zagreb. Slavonije naj jadnija kad kreneš od Broda prema bajakovu kao da više nisi u istoj državi Bogu plakat

      15. 7. 2019,   11:26
    • Ako ne pratite medije (pratite ove ljivcarske) ja vam tu nemogu pomoc. Ali trenutno u Hercegovini je opasna situacija, po HDZ BiH, Covic je imao nekoliko napada, specijalna policija pokupila prosvjednike i pohapsila ih. Poziva se na javni linc HDZ-ja. U istom smo mi k.. kao i vi. Trenuto Hercegovinu zahvaca veliki val iseljavanja a i do sad je. Pusta je kao i slavonija. Nama HR papiri valjaju samo da zbrisemo priko grane

      15. 7. 2019,   11:39
    • zasto se ti ne boris za ovu zemlju sigurno si negdje vani vec 30 godina i sada prodajes pamet. ja sam otisao da moja djeca odrastaju u uredenoj drzavi gdje svako svojim radom si moze osigurati pristojan zivot a to u HR i opcenito zemljama balkana nisi mogao ni u proslosti a ni u buducnosti.

      15. 7. 2019,   11:39
    • Kada vidiš tko su kandidati za presjednika države, dođe ti da pokupiš stvari i odeš iz države. Za koga se ovdje trebamo boriti?

      15. 7. 2019,   11:43
    • good,da ti se boriš da ostane kako jeste. Sjediš vjerovatno na poklonjenoj hdezeovoj mirovini i hebe ti se zaostale. Gladan se ne moeš boriti,.U državi če ostati razni prijevremni umirovljnici i partijsku uhljebi i njihovi lopine,prevaranti,špekulanti, preprodavači druge kao što je kuščević i njegova obitelj.Takvima je Hrvatska na srcu,alova na sejšelima

      15. 7. 2019,   11:48
    • ma joj jadna hrvatska kad su joj bosanci i hercegovci krivi sto vecinski domaci narod rasprodaje djedovinu svaki dan za nove bmw ili ljetovanja po dubaiju i ostalim ekskluzivnim ljetovalistima

      15. 7. 2019,   12:19
    • Ljudi moji u nizozemskoj nakon 5 godina rada zagarantirana mirovina 300 €. Za samo 5 gidina. Nema teorije da mi djeca ovdje odrastaaju i da slusaju o ustasama,partizanima itd.. da se nw cijeni znanje niti rad, i gdje je svaki radnik rob! Znaci van

      15. 7. 2019,   13:37
    • Ako jih puno odlazi to znaci da ima puno pametnih hrvata! Gdje imaš za 5godina 300e mirovine???

      15. 7. 2019,   13:41
    • Glupijigovic Nizozemska.

      15. 7. 2019,   13:46
    • Ovo je laž!!! Ja sam radio 8 godina u shellu (perniss) kod rotterdama pa cu dobit 210e njihove mirovine kad cu imat sve ostale uvjete za mirovino! A inace holandski zivot je puno bolji nego ovaj ovdje

      15. 7. 2019,   13:51
    • Evo mojoj sestri reki 5 godina 300 € s time da se ona ne namjerava vracati nazad nego i klinac i muz idu gore. Ja isto idem sad a ostatak obitelji sljedece godine i Amsterdam je genijalan. Ma sve im je uredeno.

      15. 7. 2019,   13:55
    • @F-16 - "Sav novac se sliva u Zagreb" - malo kasniš s tom pričom odavno to nije tako i sad te kradu lokalni šerifi ala Kušćević jer ti prihodi o kojima pričaš koji su odvratnim zakonom o tome da prirez ide po sjedištu tvrtke odavno promijenjeni da ti to sve ide u lokalnu samoupravo gdje je prihod i ostvaren --- to su odavno stare priče za malu djecu kojom te fino zavade, a većina ne želi o tome ni čitati ni informirati se jer je lijepo imati čitavi grad za predbacivanje krivice, a radi se o saboru i vladi i hrpetini malih muljatora po općinama koje imaju po par stotinama stanovnika koje okreću milijune na prenamjeni zemljišta, reprezentaciji i napuhavanju troškova .... To što su ministarstva kod nas, nosite ih gdje god, apsolutno što prije - ionako je u njima najmanje lokalnog stanovništa koje dobiva sav animozitet zbog njihovog nerada i lopovluka, a s njim nema veze --- to koliko se krade iz našeg gradskog proračuna je pak priča za sebe koja je rival brodogradilištima samo bez ikakvih naslova, prosvjeda ili ičega jer većina kao i u ostatku države jedino zna apatiju i ne želi se ustati iz stolice.

      15. 7. 2019,   13:57
    • Nemoj da ozenis nekog marokanca tamo😏

      15. 7. 2019,   13:58
    • Imaš i z Austriji nakon 5 godina radnog staža pravo na mi minimalnu mirovinu s tim da ostaneš prijaviti u Austriji a minimalna mirovina je neznam da be lupetan 800 eura. Puno naših ljudi ostanu ovdi prijaviti a žive u lipoj našoj i primaju minimalnu mirovinu. Et toliko i ovo je provjereno 100 posto

      15. 7. 2019,   14:00
    • Avstrijski umirovljenik je najsretniji umirovljenik u EU to sam citao statistiku o mirovni u EU. Imaju njvecu mirovino u odnosu na cjene u EU. A na kraju kraja je i slo plata "amerika" za ovu u hr

      15. 7. 2019,   14:04
    • Latz,a što je sa onima koje sam nabrojao.Zašto ne bi ministarstvo pljoprivrde sa svim službama bilo negdje na istoku,Pomorstvo negdje na moru,Recimo HTV tri tisuće uhljeba po 15tisuća kuna preseliti u Vukovar,ako se želi Vukovaru pomći.Pa će onda ti krajevi od prireza i ostalog poslovanja imati koristi,ane sve u Zagreb .Na to sam mislio U vrijeme interneta je svejedno bila ustanova u Zagrebu Bjelovaru Splitu ili nekakovoj kancelariji preko puta.Da to nije važno ne bi bio beograd glavni grad bivše države.Ne bi se sve selilo u Zagreb,a iseljavalo sva ostala područja.Vukovaru su srbi uništili i opljčkali 25 tisuća radnih mjesta , samoBorovo.I to sve ova iz dajnička vlast oprašta,al na tuđi račun,pa se čude ko pura dreku kako ljudi sa istoka odlaze.U brodogradilišta su bacili 35 milijardi kuna u ništa.Radili po starom komunističkom sistemu ,čuvali radna mjesta na nerentabilnim brodogradilištima na račun svih nas.

      15. 7. 2019,   15:35
    • @F-16: - meni je to također apsolutno svejedno kao i tebi - mislim hoće li neko ministartstvo biti u Vukovaru ili u Splitu samo što to povlači sve ovo ostalo što si napisao, a mi efektivno nemamo - mi u 2019. nemamo ni blizu digitalizirano poslovanje (države), ni povezane sustave koji bi trebali biti povezani - ne bi danas ni pod razno smjelo biti da ministarstvo xy mora tražiti od drugog ministarstva pismenim putem ovaj ili onaj podatak nego bi od jednig drugima jednostavno trebali biti konstantno dostupni svi podaci na uvid jer su i jedni i drugi državna javna institucija --- ako to nemaš i dalje moraš imati ljude koji idu s jedne na drugu adresu i nose papire na 5 adresa - i to im i paše da mogu zaposliti sestrične, nećake i ine da rade postao koji je nepotreban na naš račun i imaju dobar izgovor da ne mogu napraviti ovo što spominješ --- koji smo lopovi kao država vjerujem da bi u slučaju da se ministarstva i presele i da je sve što sam rekao postavljeno svejedno količina putnih troškova nadmašila troškove saniranja brodogradilišta ... opet na naš račun.... Ja samo govorim da za to nije kriv Zagreb kao grad ni njegovi građani --- koliko je Zg ljudi u Saboru uopće npr. -- mogli bi izglasati premještanje ministarstava ili bilo čega da to žele -- ovako se samo sele iz ovog privatnog preplaćenog prostora u drugi preplaćeni privatni prostor i ne rade išta...

      16. 7. 2019,   08:01
    • Latz ma ovoj boljševičkoj birokraciji odgovara da sve ostane po starom.Njima odgovara da se glasuje u papirnate kutije kao nigdje u svijetu,da sami broje glasove ,da najači dijele sve između sebe pa i ovaj sramotni Ustavni sud. Da glasuješ putem interneta ne bi se moglo dopisivati i pripisivati glasove,mrtvih ,ili dupliranje glasova. Tada bi se i mladih više uključivalo u izbore i glasovanje..Ostalo je po satarom jugokomunističkom,partija te tuži,partija ti sudi.Ne dozvoljavaju slobodu referenduma da se narod izjasni,a ne da im partije određuju smjer kojim će ići .Oni određuju o čemu se narod smije,a o čemu se ne smije niti izjaniti.Stariji sam i dobro poznam sistem iz one države.Na vlasti su sinovi i kčeri onih koji su u onom sistemu "vedrili i oblačili",pa su djeca poprimila manire i običaje svojih roditelja.

      16. 7. 2019,   09:14
    • Vi stvarno mislite da bi se nešto mjenjalo. Recimo, vlasti a i SDP u ne odgovara da glasuje ovih do pola miliona dijaspore koji su sada otišli, jer su sigurno protiv velikih stranaka politika kojih i je i otjerala. Bilo je Irska HDZ dobio 1 glas. Jer po meni u Irskoj su sve Hrvati iz novog vala. Ali recimo imaš 1.200.000 i kusur umirovljenika koji i onako imaju niske mirovine, a u svakoj promjeni su potrebni rezovi pa i njima. Imaš među njima masu po posebnim uvjetima, znači koji nisu zaradili svoju mirovinu nego im je nekom političkom odlukom dana, objasni mi kakva njima promjena paše. Pa imaš uhljeba mali milijun i njihovih obitelji. Da se nešto reže oni bi trebali ostati bez uhljebljenja i tražiti posao na tržištu. Negdje sam pročitao da nas od 1.5 miliona zaposlenih, samo 800.000 u biti radi na tržištu, ostali rade u državnim službama, firmama ili firmama čiji su poslovi usko vezani za državu. I hajde mi objasni kako da nas 800.000 dođe u priliku da promjeni, izglasa, smanjenje nameta realnom sektoru, da skinemo s grbače svatko svog umirovljenika, kad na drugoj strani imaš cirka 2 miliona onih kojima ne odgovaraju promjene. I slažem se da i danas državom upravljaju djeca onih koji su vedrili i oblačili u onom sistemu!

      16. 7. 2019,   09:25
    • @papajaoo7 - koliko se sjećam negdje oko 600 000+ (od tih 1.5 milijuna) tisuća je po državnim službama i javnim tvrtkama ili tvrktama koje rade isključivo s državom ... To ne smije biti u bilo kojoj održivoj ekonomiji -- i to čak i bez ove nakarade od situacije s mirovinama po posebnim uvjetima i situacije da je samo nekih 14% umirovljenika odradilo puni radni staž (41 godina) .... Iz navedenog i imaš prosvjede protiv 67 godina do starosnog umirovljenja, a nigdje se ne spominje 41 godina potrebnog radnog staža za punu mirovinu koja je daleko bitnija stavka - jer hrpetina ljudi nema pojma o čemu priča niti ih interesira...

      16. 7. 2019,   13:10
    • Ali kvaka je u priči o tim nazovi "stečenim pravima" koja se ne smiju dirati. Tih 67 opet bi se uvodilo meni koji i onako radim cijeli svoj radni vjek sam izložen tržištu. Moja baba pokojna je imala za to dobru. Udri konja koji vuče!

      16. 7. 2019,   14:37
  • Zadnji nek' ugasi svjetlo....

    15. 7. 2019,   10:12
  • Da mladi otišli su i stari

    15. 7. 2019,   11:10
    • ..moj se sprema ujna za dojčland za koji dan...vidi da tu nema kruha...

      15. 7. 2019,   11:14
    • Fanky ja svog tjeram da ide neće još da me poslušna ali ovdje je koma još sam ja blizu valova što bi rekli kod nas iz familije mi otišli tamo kažu skroz drugačije živiš i drugi odnos hoćeš radit ti se i plati nema ko kod nas dvoje rade 5 ih prima plaću jer su rodjaci

      15. 7. 2019,   11:19
    • ..pa zato je ovaj moj i odlučio...pred novu godinu dobio zahvalnicu najbolji radnik i bon 1 000 kuna...ali ih iskorištavaju maximalno...on dao otkaz prije 20 dana , a nisu vjerovali da će dati...a kako ćemo sad godišnji organizirati ?...ee to je vaš problem ja sam svoj riješio...namjerno iskorištavaju tu djecu, iživljavaju se

      15. 7. 2019,   11:23
    • Misliš da vani toga nema a ljudi moji niste vi tudine vidili ja ne znam di pojedini rade vani ali nije to tako bajno ko šta se piše nije to puno dalje od hrvatske

      15. 7. 2019,   12:05
    • Viva treba otići i vidjeti sam netko se bolje snalazi neko lošije ali bar ne želiš kasnije jer si protratio život žaleći za prilikama

      15. 7. 2019,   13:26
    • Otišlo je moje dvoje djece, otići ćemo i mi za njima. Eksperiment Lopovska Hrvatska tone sve brže.

      15. 7. 2019,   14:21
    • Trideset godina sam potrošio u ovoj vukojebini ne želim više. Boljitka nema, može biti samo gore.

      15. 7. 2019,   14:23
  • Postali smo narod izrazito poremećenih prioriteta. I zato ljudi odlaze.

    15. 7. 2019,   10:11
  • Živija ADZ i pravna država

    15. 7. 2019,   10:03
  • I trebaju svi otići i neka samo Sabor i vlada ostanu.

    15. 7. 2019,   09:59
  • Najgore je što naši političari i poduzetnici misle na je tome došao kraj jer nastavljaju i dalje po starom..znači pljačka i robovlasništvo se nastavljaju i dalje...!!

    15. 7. 2019,   09:58
  • Da ali svi ti mladi ljudi imat će i svoju djecu ali u inozemstvu, tako da će se sve to puno više odraziti na demografsku sitaciju od navedenih brojki.

    15. 7. 2019,   09:39
  • Ako je poanta ulaska u EU bilo otvaranje tržišta radne snage i egzodus mladih, a prije toga rasprodaja državnih tvrtki strancima, a još prije toga ili kao preduvjet toga privatizacija popraćena uništavanjem industrije, proizvodnje i stotina tisuća radnih mjesta, dodajte tome još i definitivno gubitak suvereniteta jer ti Bruxelles naređuje kolike kvote migranata moraš primiti, a ako ne onda idu kazne i to velike. A, ako na kraju ipak hoćeš izaći iz EU, onda je to duga procedura i još se sve članice moraju složiti i pristati da ti izađeš. One ti moraju odobriti da izađeš, ljudi moji. I na kraju jako puno plaćamo za članstvo i treba vidjeti da li povlačimo toliko novca koliko ga s druge strane uplaćujemo. Ja NISAM na referendumu zaokružio DA, niti bih ikada to učinio i kad bi bilo 100 referenduma. Šta fali Švicarskoj i Norveškoj?? (Jedna neutralna, a Norvežani na referendumu izglasali veliko NE i onda pili i slavili cijelu noć ko da su postali prvaci svijeta - znam iz prve ruke). Izgleda da je jedini problem što mi nismo ni kao Švicarci, a ni kao Norvežani (a, još manje su nam političari poput njihovih) i zato naša HR izvan EU ne bi bila uspješna kao Švica i Norveška. Ko ne zna biti gospodar sam sebi i svoj život (čitaj svoju zemlju) dovesti u red, onda mu je sudbina ovakva. Jako mi je teško zbog toga i žao mi je žrtve koju je mladost 90-tih podnijela i živote dala da bi se nakotili Sanaderi, Kuščevići, Tolušići, Lovrić-Merzelice i milijun drugih - nije vrijedilo njihove žrtve.

    15. 7. 2019,   10:20
    • sve istina i točno.

      15. 7. 2019,   10:55
    • Odi ti u svoju svrbiju, nisu moderne eu tekovine za tebe.

      15. 7. 2019,   12:37
    • Kada prezentiraš argumente, odmah te tjeraju u Srbiju ili Bosnu. Što nije točno u onome što je misidinis iznio? Ako je poenta ulaska u EU uništavanje vlastite industrije, rasprodaja prirodnih resursa, uvoz strane robe a izvoz radne snage, što je Hrvatska dobila tim ulaskom? SR Hrvatska je bila samostalnija u Jugoslaviji nego u EU. Jedino što sada ima je stolica u UN i nogometna reprezentacija. Je li to vrijedno gubitka gore navedenog?

      15. 7. 2019,   13:20
    • baš tak, jugonostalgičar@, ali da se nadovežem na misidinis, ljudi nemaju pojma na što se troše te briselske pare, a ljepo je o tome bio pričao lovrinovič u saboru, 60% tih para ide stranim konzultantima i stranim projektantima znači ne dobiju hr firme te novce, a onih ostalih 40% opet uglavnom poberu sttrane firme, nisu slučajno naše uništene, uništene su zato da nemogu konkurirat strancima, npr. građevinske firme, a ovi se hvale kako povlače briselske pare..... wtf... pa te pare opet idu nazad u evropske đepove a ne hrvatske. hrvatska financira evropu a ne obratno kako se reklamira

      15. 7. 2019,   14:15
    • ako zelis izaci iz eu NE MORAJU se sve clanice sloziti sa izlaskom nego sa uvjetima pod kojima ces izaci a na"tebi"je da to prihvatis ili izades onak"na divlje" a cak ni britanci nisu ludi za tim"divljim"izlaskom. Svicarskoj i Norveskoj ne fali bas nist ali nama fali jako, jako puno (nedostizno puno) da se moremo usporediti sa njima. v mesnici moret nac svinjske polovice i mesare a nabrojeni spadaju v one druge a mi..... :-)

      15. 7. 2019,   14:42
    • Mali mravac, ja sa Srbijom imam veze jednako koliko i ti s logikom, a to u prijevodu znači - "niđe veze".

      15. 7. 2019,   15:58
    • Tebi je tamo mjesto, ili jos istocnije jer imas takav mentalni sklop. Bas si tipican balkanac.

      15. 7. 2019,   16:32
    • Drugim rijecima, mene ostavi u EU, a ti odi tamo gdje ti je mjesto. Mozes paliti traktor.

      15. 7. 2019,   16:33
    • Mali mravac, evo čitam i vidim da si ti doista personifikacija likova i mentalnog sklopa koji je Hrvatsku doveo tu gdje je. U svom komentaru nisam nikog vrijeđao (kao što ti radiš), opisao sam argumentirano stanje u HR s kojim nitko pametan, ozbiljan i odgovoran ne može biti zadovoljan. Mogu jedino biti članovi HDZ, a i SDP-a koji su nas do ovoga doveli i kojima je kao uhjebima uvijek dobro. Po svom mentalitetu i po prilično nemuštim odgovorima, u stilu, "ajde ti u Srbiju, istočno, ...pali traktor" i tome slično bit će prije da si iz ADEZEJA, a ti su baš "dika roba", kao i ti. A, što se mene tiče ja sam hrvatski patriot (ne nacionalist), već patriot koji svoju zemlju voli najviše, (a, da pri tome ne mrzi nikoga - tebi nepojmljivo) i zato mi je žao što nam "domoljubi" s rukom na srcu od domovine napraviše ovo. I još nešto, brat mi je hrvatski branitelj koji je prošao ratišta i ratišta, bio ranjen i skoro izgubio glavu, ono baš za dlaku. To ti poručujem, ako mi opet kažeš da palim traktor ?!! I na kraju da završim, čini mi se da je tvoj nivo komunikacije s neistomišljenicima na daleko nižem nivou od civilizacijski prihvatljivog, zato odstupi.

      15. 7. 2019,   17:46
    • Ti si na nivou traktora i istocnih susjeda i nije eu tekovina za tebe i tocka. I zato se preseli van eu u neku istocnu drzavu gdje ti je i mjesto. A nas civiliziranije ostavi u EU, hvala. Inace o meni si sve fulao, nisam nikad bio u nikakvoj stranci i u tridesetim godinama zivota sam.

      15. 7. 2019,   22:16
    • Cuj njega, ja sam doveo hrvatsku tu gdje je, ahahaha koji lik.

      15. 7. 2019,   22:17
    • Baš se po tvom načinu ophođenja s ljudima vidi koliko si civiliziran. Ti civiliziran, ma moš si mislit. Civilizirani ljudi ne komuniciraju na takav način sa svojim neistomišljenicima jer na kraju krajeva, ne moramo svi jednako razmišljati i imati isto mišljenje. Tada ideš argumentima i nastojiš objasniti zašto si ti kao u pravu i također želiš saznati zašto netko drugi tko nema isto mišljenje smatra da je on u pravu. To je demokracija, a i kultura i uvažavanje drugih,......a, ne seli na istok, upali traktor i sve što ti lupetaš. Eto vidiš, odmah sam skužio da sam intelektualno jači od tebe, a to i potvrđuješ svakim svojim odgovorom. Nemam šta pričati s tobom. Šta god napisao, ja ti više ne odgovaram, jer ćeš ionako samo potvrditi činjenicu o mojoj kulturološkoj i intelektualnoj dominaciji nad likovima tvog profila i nivoa.

      16. 7. 2019,   00:23
    • Jesi, intelektualno si jaci, a to di dokazao svojim argumentima protiv EU . Bas si pravi intelektualac. Odi u sumadiju ili makedoniju medu svoje tamo ti je mjesto jer tamo ima takvih intelektualaca koliko hoces, a i nisu u EU pa ces biti doma i srce ce ti biti na mjestu. Takve "intelektualce" kao sto si ti mi ovdje nazadni iz Europske unije ionako ne trebamo.

      16. 7. 2019,   01:00
    • misidinis@ naj se ljutiti na malega mravca. on kak i si mali misli da si ak si sam onda si jako mali i slab pa odma moras uleteti v nekakovu visenacionalnu tvorevinu. . tak je stvorena"prastara"juga, pa ona"stara"juga pak onda euslavija. nije bitno kak se zove bitno da se oni mali osecaju sigurni i jaku unutar velkega stada. nije bitno ni kaj drugi misliju za tebe, to je cak prednost jer zakaj sudbinu za sebe ne prepustiti onim"pametnim i jakim"

      16. 7. 2019,   12:57
    • Crazy mind tebi i takvima je vrijeme proslo, pregazilo vas. Vi ste proslost, shvacas ? Jedino sto vam preostaje jos je prdenje po portalima. I plakanje za vasom jugom i sumadijom. :))

      16. 7. 2019,   13:12
    • cekaj mali kaj ne places ti za multinacionalkama. ajmo iz pocetka,misidins@ i ja smo PROTIV multinacionalki (svih boja i dezena). mores li zamisliti da sam cak par let zivota utrosil u"rusenje juge"i sasvim normalno glasoval PROTIV nove multinacionalke. lud kak jesem veroval sam tam pocetkom 90-ih da idemo u boj za SAMOSTALNU drzavu Hrvatsku. al' oces ludi, mali mravci su jedva docekali da nas"udaju"za novog"princa na belem konju". cak nam glavni grad kak i prije pocinje na b (negdar beograd a sada brisel). si morti sad razmel kaj sem napisal :-)

      16. 7. 2019,   13:26
    • Crazy mind, ovo pišem tebi jer sam mravcu rekao da s njim nemam šta više diskutirati, mali mravi bi samo palili traktore i slali neistomišljenike u Šumadiju i Makedoniju, ahahaha....jak je jak, nema šta. Dakle, dijelim tvoje mišljenje i smatram da niti jedna zajednica naroda nije uspjela, a niti će uspjeti. I TOČKA!!! Nije uspio SSSR, nije uspjela ČSSR, nije uspjela Juga ni kraljevina, a ni socijalistička, a prije toga nije uspjela ni Austro-Ugarska, a kako se kaže da je povijest učiteljica života, tako se da zaključiti da ni ova nakaradna EU neće uspjeti. A, pogotovo mali narodi i male državice nahebu. Brexit je pucanje po šavu ove bolesne tvorevine, Varšavska skupina (s 4 države: Mađarska, Poljska, Češka i Slovačka), je drugi šav po kojem puca unitarna EU. Također sve više jačanje desničarskih struja i stranaka, evo na vlasti Talijana Salvinija (koji bi najradije Bruxellesu odmjerio od šake do lakta) je također potvrda da to neće ići lako. A, mi mali narod koji je u krvi stvorio svoju državu, nakon dva BB koja su kroz povijest bila naš mrak i tamnica (Beč i Beograd), nakon tolikih žrtava za samostalnost sada smo svoju mladu i nejaku državu na tanjuru servirali bjelosvjetskim i EU hoštaplerima da bi nam iz trećeg B (Bruxellesa) krojili sudbinu i prijetili prstom, ako se usprotivimo. Pusti malog mravca, on je ipak samo mali mrav, a mali mravi ne znaju ništa. Sad će on opet palit traktore i slat nas u Šumadiju, Makedoniju, na istok,.....hahahaha. Komičan tip, ha??

      16. 7. 2019,   14:04
    • slazem se sa svime sto si napisao. svakako da je mravac komican jer samo komicar bi mogao nekoga optuziti za"jugonostalgiju"tko se protivi svim"zajednicama naroda"a sebe koj navija za bilo koju zajednicu proglasava"hrvatinom". sto zna djete sto je 100 kila, stavi na leda i nosi :-)

      16. 7. 2019,   16:43
    • Komicni su jedino srbo i jugonostalgicari koje je pregazilo vrijeme. Dao bih se okladiti da od stranih jezika znate jedino bosanski i srpski. Mozete i dalje zavijati na mjesec, dzabe vam, vi ste proslost.

      17. 7. 2019,   00:12
    • misidinis@ uvjek sam smatrao da je abortus nagore rijesenje ali nekako pocinjem dvojiti. gomilaju se dokazi da sam mozda ipak bio u krivu. izgleda da postoje slucajevi kada je on ipak manje zlo :-)

      17. 7. 2019,   09:59
    • To ti je tvoja mama rekla ?

      17. 7. 2019,   12:02
    • cak PUNO manje zlo :-)

      17. 7. 2019,   12:05
    • Imala je tvoja mamica pravo, trebala se odluciti na zahvat.

      17. 7. 2019,   12:15
    • Ima li koji mravojed u blizini, ovaj mali mravac nije sav svoj.

      17. 7. 2019,   15:45
    • mravcek je poletarec hdz. skuplja bodove za prijem u mladez :-)

      17. 7. 2019,   18:06
    • evo jos jednog kojem su za sve krivi politicari i hdz. Kao i svima nesposobnima i lijenima. Nisam nikad bio u nikakvoj stranci nit cu biti, jel ti sad lakse?

      17. 7. 2019,   22:42
    • steta, imas sve kvalifikacije, cak i vise od trazenih. kakova bi to karijera bila :-)

      18. 7. 2019,   08:38