Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

'Zdravko sad plače i moljaka, a nikad nije molio novac za nas'

Komentari (151)
  • mene sad zanimaju te maškare ....

    27. 3. 2019,   11:11
  • Jadni Pevecovi, dok su oni živili ultra luksuzno i davali radnicima to smeće od plaće onda je sve bilo savršeno, danas kada su propali i vide kako žive drugi ljudi onda su im svi drugi krivi. Tipično viđeno već 1000 puta kod 1000 raznih kvazi privatnika. Sve se vraća sve se plaća. Amen

    27. 3. 2019,   11:10
    • Kao netko tko je radio u Pevecu pune dvije godine mogu reći samo jedno - ovo je puno neistine. Sada kada radim u Njemačkoj vidim kako se radi zapravo i ono u Pevecu slobodno mogu nazvati pauza od 6 sati i 2 sata rada. Kada se sjetim samo bježanja sa posla, umjesto 7 koliko nas je trebalo biti svaki dan na poslu bilo bi nas 4 a ostala trojica bi se pokrivala i tako naizmjence. Tako je "radio" čitav Pevec. Evo istine braćo

      27. 3. 2019,   11:33
    • a kerum ??? bil je i prvi coveek splita,,,kolko se u njega primala plata????

      27. 3. 2019,   11:33
    • Ra_De: Sve si točno rekao i potpisujem i sam sam bio 5g. u Pevecu, a ovaj što piše u ime nas radnika nek si to pismo objesi u dnevnu sobu.

      27. 3. 2019,   11:47
    • Rade i racman... jadno je to kako radnici mogu muljat poslodavca koji im to dozvoli... ali su prvi u redu kad treba braniti svoja prava.... radnik bi morao biti pošteno plaćen za svoj ukupan rad i lako otpušten za svoj nerad, a to u hr ne vrijedi, niti jedno niti drugo

      27. 3. 2019,   11:54
    • Pa nije pevec definirao minimalnu plaću. Definirala ju je vlada. Pa sve veće kompanije imaju pogone u zemljama gdje je jeftina radna snaga, tako i profitiraju. Šta ispada, da je vlada kriva da su plaće takve a drugi to samo koriste na šta imaju pravo.

      27. 3. 2019,   17:47
  • ne mogu, a da ne primijetim jednu stvar: kad se Peveci žale na ovo kaj se dogodilo onda su u komentarima samo riječi hvale za njih i podrška od radnika, a kad ih se napada onda ih u komentarima svi napadaju i odjednom su oličenje zla ... a istina luta negdje u sredini

    27. 3. 2019,   11:33
    • A zašto misliš da je bačena patka u javnost...reklama za Pevce...ništa drugo..nije ovo zlatna srednia..ovo je pojam manipulacije ljudi medijima...ja sam ih sve upoznao...nitko u HR nije imao ništa ako nije bio povezan s politikom, lokalnom moćnicima za izdavanje dozvola, ne daj Bože da se radnike plaćalo..Oni su bili isprika za bogaćenje...ne treba na kraju zabotraviti da govorimo o pravomoćnim presudama za ovo dvoje...tako da bi radnici bili u priči polukriminalci...ne stavljah ih u taj položaj...

      27. 3. 2019,   12:29
  • uopće nisam čitao članak, jer mi je naslov potpuno jasan i razuman... nerazumno mi je jedino to iznenadno povlačenje Pevecovih po medijima i kmečanje kak se "nema" (u stvari Fazlinovićevo - "nije da nemam, nego nedam") i sve čekam da će isplivat neki veći razlog od njihovog kvazi patništva... Zdravko Pevec je tip "poslovnog čovjeka" tipa Keruma, Bose, Vlade Zeca i sličnih, koji svoje poslovno carstvo nisu digli na britkim ekonomskim planovima, pametnim strategijama i profesionalnim managerskim sposobnostima, nego na čistom "ja sam gazda" seljančizmu, izrabljivanju radne snage, poreznom, robnom i gospodarskom muljanju, neplaćanju radnicima i komitentima i sl... stoga čemu ovo glumatanje i prikazivanje tih (fala-ti-bože-da-smo-ih-se-riješili) spodoba nekim jadnim sirotim od države nacionaliziranim patnicima? nek su sretni da su na slobodi!!!

    27. 3. 2019,   11:37
  • Što se tiče uvjeta rada, sjećam se kada sam jednom prilikom došao kupiti termometar u Pevec. Jedan je termometar pokazivao tri stupnja u plusu, a drugi 2 stupnja u minusu. Kako voda nije bila nigdje smrznuta, zaključio sam da je ispravan ovaj koji pokazuje tri stupnja u plusu. No, isto sam tako zaključio da Pevecovi radnici rade na temperaturi od tri stupnja, a od "zimske opreme" su imali samo jakne bez rukava.

    27. 3. 2019,   11:23
    • sta ce grijanje u trgovini treba bazen na krovu bit

      27. 3. 2019,   12:55
    • A ondje gdje je krov prokišnjavao i močio drvene okvire prozora , vrata , i ostale stolarije napravilo se na podu mini klizalište pa su to posipavali piljevinom... A parkiralište , bole da se ni ne spomenem ; kaljuža neopranog šljunka sa lokvama veličine omanjeg jezera. Kupili smo kupanicu prema katalogu i usporedili je s onom u izložbenom prostoru a dobili smo neki raspareni otpad kojeg ni bog ne bi sastavio ... i tako , nikad nisam više otvorio njihova vrata.

      27. 3. 2019,   13:45
  • Hvala Eugenu na pismu. Imao sam osjećaj da nije sve bajno u obitelji Pevec, a htio sam im poslati koju Kunu, dobro što nisam. I sada radi ovih mi moramo plaćati dugove. Sve im treba uzeti.

    27. 3. 2019,   11:50
  • a sto su mislili da se nitko od radnika nece javiti i napisati istinu, malo sutra

    27. 3. 2019,   11:06
    • Nema apsolutne istine. Pevec nije kriminalac, platio je danak neznanju i nesposobnosti da vodi tvrtku koja je naglo postala uspješna. Nije to opravdanje, ali zatvor ne zaslužuje. Razumijem radnike, ali hajka danas je bespotrebna.

      27. 3. 2019,   11:23
    • koja hajka? o cemu baljezgas, moraju odsluziti svoju kaznu za svoje malverzacije, oni dolaze u medje i cvile da im se pomogne, nitko ih ne goni

      27. 3. 2019,   11:24
    • Ma to "cviljenje" je samo deklarativno. Kažem ti, poznajem situaciju, nije bilo lopovskih malverzacija, propali su zbog nesposobnosti i neznanja nositi se se tako brzo rastućim poslom. Nitko ništa ne dobija stavljanjem u zatvor nesposobnog čovjeka dok pravi kriminalci šetaju ulicama.

      27. 3. 2019,   11:28
    • Lopud, očito si i ti tamo radio. Kada se sjetim samo kako su ih radnici iskorištavali i onda sada pišu ovakve neistine onoga koga može biti sram je same radnike. Ja sam tada bio mlad, imao 19 godina ali mogu komotno reći da se nikada nije zapravo radilo u Pevecu.

      27. 3. 2019,   11:35
    • Da, u pravu si. Pevec nije kriminalac, ne zaslužuje zatvor.

      27. 3. 2019,   11:41
    • znaci cijela mas aljudi koja je radila za pevece laze smao to dvoje govori istinu, vas moze biti sram sto pisete ovakve gluposti. Radnici njih iskoristavali? Kako to? objasni kako su to radnici NJIH ISKORISTAVALI>?Jer su radili z amizerije od 2700 kuna?

      27. 3. 2019,   11:44
    • Ni sanader ne zasluzuje, ni todoric, sve su im namjestili :D SVe su to postenjaci koji nisu nista krivi:D

      27. 3. 2019,   11:44
    • Što su Sanader i Todorić zaslužili odlučit će Sud. Pričamo o Pevecu, a ti vjeruj ili nemoj. Ne vidim razlog da se toliko pjeniš na iznošenje drugačijeg mišljenja, pri tom i nepristojno to zoveš baljezganjem. Što se plaća radnika tiče.....svi daju isto, valjda im je to netko i dopustio, a svakom radniku je dopušteno pravo na izbor gdje će raditi.

      27. 3. 2019,   11:48
    • Barbarela: Daj Bože da se i tebe jednog dana goni.

      27. 3. 2019,   11:51
    • Barbarela: Na kojim si ljekovima? jel netko priljavao nekoga da radi za takvu plaču , nije nikoga ni mene , pa kad sam našao drugi posao otišao sam i dalje radio, a sad sam u penziji i to zahvaljujući Pevecu jer sam imao benificirani staž, tko danas plača benificiju, ti buš po štakama hodala na posao zapamti.

      27. 3. 2019,   11:55
    • sa 19 ni pameti se nema a da se jos i radi

      27. 3. 2019,   12:59
    • Pevecov krimen je što je postao megaloman i što nije davao političarima svoj "danak" da ga drže s glavom iznad vode. Sve drugo se može smatrati namještenim procesom, jer je u tom trenutku jako smetao političkom miljeniku Todoriću. Što se pak tiče plača koje su bile isplačivane, to pitajte državu koja određuje minimalnu plaču preko koje malo tko isplačuje, a razlozi su različiti. Pevec je napravio carstvo koje nije mogao kontrolirati ni savladavati, a čemu, to možda ni sam ne zna, osim zadovoljavanju svoje megalomanije. Poreze umanjuju svi, jer su porezi bezobrazno visoki i nerealni. Da država smanji poreze, malo tko bi izmišljao izbjegavanje plačanja. Država je preskupa, a za gospodarstvo i narod ne radi ništa, već samo za svoje osobne interese i to ide svima debelo na živce. Šta je sa porezima milijunskih vrijednosti koje je opraštala Todoriću, svojevremeno? Tko se počne upirati politici, tome brzo smjeste, bio on pravi ili krivi. Oni koji ne poznaju poslovne obaveze obrtnika ili gospodarstvenika, neka se suzdrže od neukusnih komentara, jer kad vidiš da ti krvariš, a država se razmeče s tvojim novcem, samo ti se može pomutiti razum.

      27. 3. 2019,   13:54
    • "Što se pak tiče plača koje su bile isplačivane, to pitajte državu koja određuje minimalnu plaču preko koje malo tko isplačuje" pa ako se toliko dicio postenjem i zalaganjem za prava radnika pa sto nije onda imao politiku dm pa i u ovakoj drzavi bez reda isplacivao normalne place i prekovremene.. drzava je preskupa samo pohlepnim i megalomanima

      27. 3. 2019,   14:14
    • uhvatili ste se nekog, tko piše da su imigranti dobro došli i da je ovaj priljev imigranata super.. ukratko po njezinom

      27. 3. 2019,   14:26
    • to vam je troll, ali ispod željkeca.. željko di si

      27. 3. 2019,   14:28
    • minimalne plaće - minimalne plaće... dosadni ste više s tim pojmom koji u ovoj državi ne bi smio biti limitiran, osim u javnom sektoru... shvatite da privatnici ne žive od plaće, nego od dobiti... a plaće im se isplati držati minimalne, radi skupoće fiskalnog davanja na plaće... općenito cijeli fiskalni i porezni sustav je katastrofičan kod nas i nije okrenut niti poštenju, niti tržišnoj ekonomiji...

      27. 3. 2019,   14:34
    • kladim se da je doticni, peric, sef tog sindikata, jako dobro naplatio svaki zarez u tom pismu...kad macke nema, misevi kolo vode...rasturaju skladiste i robu

      27. 3. 2019,   14:45
    • Cocosh Anel Jako dobro rečeno i istinito.

      27. 3. 2019,   15:27
    • Ouran - istina da, haha ali eto radilo se. I za ove koji kažu da se radilo na minimalcu. Da, radio sam na minimalcu prvih pola godine, nakon toga sam godinu i pol imao oko 4.000 kuna plaću. Samo ljudi kakaju jer ne vole vidjeti da su drugi uspjeli više od njih. I ne, Pevec sigurno ne zaslužuje biti gonjen.

      27. 3. 2019,   19:43
    • racman daj boze da sam ja imala carstvo kao peveci, mene ne bi gonili za malverzacije i ne bih radnike drzala kao roblje, sve im je onako kako su si sami stvorili, problem je sto zivimo u banana drzavi sto ne kaznjavaju ovakve kao sto se Peveci a kad se onda pak nekoga i kazni onda se kao radi o politickim progonima, ma mozes si misliti

      28. 3. 2019,   22:24
    • a da sam pak radila malverzacije i uhitili me radi toga ne bih od SRAMA isla u medije cviliti da sam nevina

      28. 3. 2019,   22:24
    • a njih nije sram cviliti jer su obraz djonovi, postenije bi bilo da su priznali da su krivi, eto tad bi im mozda i uplatila jednu kunu pomoci!

      28. 3. 2019,   22:26
  • Radim i sada u pevecu. Pricaju da su place po 5000 kuna sto je naravno bruto sto ispada 4200 kuna. Radis od pond do nedelje. Nedelje su placene cca 80 kn za dan. I nisi samo trgovac. Na odjelu je uvijek manjak ljudi a od tebe se ocekuje javljanje na telefone, prodaja, punjenje robe, izdavanja robe, posluživanje kupca, odgovaranje na mail i ponuda... Svaki dan moras doc 15 min ranije na odjel i prodavat a prati se ako kasnis 1 minutu s pauze. Voditelji koji su postavljeni kamere koriste za spijuniranje djelatnika. Jednostavno ako radis u pevecu si rob i nemas privatan zivot. Sve u svemu. Mislim da je Pevec u vrijeme njih bio bolji.

    27. 3. 2019,   11:47
    • Naravno ocekuje se od tebe da sve znas i moras radit na sebe. Nisi vise trgovac obicni vec majstor. Ljudi su zaposleni kao trgovci i stavi ih se npr na odjel keramike i on mora znat od postavljanja plocica, montazu bojlera, vodokotlica i svih prikljucka. Radis na gradevini kao trgovac za zavrsenom npr kao zidar skolom a ocekuje se da znas od postavljanja crijepova, montaza prozora, vrata, laminata, stavljanje lepenke, izradu svega i svacega. Napravi i pripremi cijeli materijal za izradu kuce 15*15. Sve izracunaj u kvadrate i tocno potrosnju. . Da znas sve radit od temelja do krova nebi bio trgovac za 4200 vec majstor i bavio se od temelja do krova.

      27. 3. 2019,   11:55
    • Tako je bilo i kad su Peveci imali Pevec. Jedino je plača bila manja. Umjesto kamera su očekivali da radnici cinkare radnike. Sve u svemu robovlasnici i nije mi ih ni malo žao.

      27. 3. 2019,   12:23
    • preteznovedro ti je dobro odgovorio.. sve je isto u vrijeme pevecovih je bilo jos vise pseta koji su cinkarili da bi mogli na kavu sa lijevom ili desnom rukom kafanskim direktorima ili samim pevecom.. zdravko je donekle bio normalan al azdaja snjezna kraljica visnja ogledalce ogledalce tko najljepsi na svijetu ti visnja zmijurina

      27. 3. 2019,   13:19
    • raulgonzales ako ti ne valja u firmi tko te tjera da ostaneš?!? Barem danas je veliki izbor poslova..Zamisli traži se od trgovca da kako kažeš, prodaje, puni robu i poslužuje kupca. A što drugo spada u posao trgovca?!? Ležanje moda?? Nevjerojatno..ne ideš ti jer gdje ćeš drugdje naći tako plaćen posao s božićnicom, uskrsnicom, regresom itd..Dobro te i drže. Po tvojim izjavama se vidi da si jako vrijedan i predan radnik

      27. 3. 2019,   13:30
    • Koliko sam shvatio da će od 1. siječnja iduće godine plaća najmanja plaća biti 5000 kuna. Prijatelj mi radi u Pevecu i kaže da su zadnje dvije godine rasle plaće ali i druga prava (božićnica, regres, sistematski) ali i da će dalje rasti...

      27. 3. 2019,   13:32
    • Sad ce me vjerojatno neki napasti, ali ja ne vidim po cemu je ista iz ovog pocetnog komentara lose. Osim dijela da se radi cijeli tjedan bez ijednog slobodnog dana, u sto ne mogu povjerovati. Pa na svako radno mjesto moras doci bar 10, 15 minuta i to bez da ti itko kaze, vec zbog sebe. Da se na miru pripremis za posao, pripremis sebe i svoje radno mjesto. Kamere su sasvim normalne svugdje u danasnje vrijeme i ne vidim ni sto je u tome lose. A ni u tome da se prati da li kasnis na posao ili sa pauze. A za privatni zivot na poslu nema mjesta, tako da ne razumijem niti sto znaci da si njihov rob i da nemas privatni zivot. Bez uvrede ikome, ali jednostavno ne razumijem sto je toliko robovlasnicki u svemu nabrojanom.

      27. 3. 2019,   16:31
  • Koliko se dalo vidjeti po glavama divljači i rogovima na zidovima njegove kuće, gospodin Pevec je lovac. Ne krasi ga baš samilost i milosrđe.

    27. 3. 2019,   11:33
  • Kada sam takav komentar dao onda su me minusirali vjerujući ovim manipulatorima, naravno naivci koji vjeruju njima ,a ne radnicima neka im uplačuju novac.

    27. 3. 2019,   11:16
    • takodjer isto i samnom. ljudi su naivni do bola.

      27. 3. 2019,   11:24
    • poštenjak1 Zar ti smatraš da taj koji je pisao ovo pismo da je pošten radnik? on je niškoristi koji se hoče malo eksponirat medijski.

      27. 3. 2019,   11:49
    • Racman 1 reci molim te čime te obitelj Pevec toliko zadužila kad vjeruješ toliko njima i konstantno afirmativno govoriš o njima kao eto neko im je htio uzeti firmu ,a ne stotinama radnika i činjenicama koje im ne idu u prilog.

      27. 3. 2019,   11:59
    • poštenjak1: Evo ovako, radio sam u Pevecu dok nije došlo vreme da se pokupim jer nisam dobio dve plače, a radio sam od 2004 do kraja 2009, onda sam išao dalje, bilo mi je dobro dok je trajalo, sad sam u penzijiveč 2 g. i to mogu zahvalit njemu jer nam je plačao benificiran staž, inače bi još rintal , sad po novom zakonu benificija ukinuta osim za neke, plača u Pevecu bila na vreme nikoga se nije tjeralo da radi ako mu je mala plača , a Pevec je svakome bila odskočna daska za dalje ako je bio sposoban, radnici su isto po malo krali, , npr. skladišni radnik na građevini naruči kamion , kupac kupi ono što mu je potrebno ali radnik uz dogovor sa vozačem još utovari paletu ili dve cigle, pa prođe jednom pa drugi put e treči put ga ulove i dobi odkaz , ok on je dobio odkaz ali one dve palete u izgubljene i to ide na teret firme, ima još puno, puno primjera.

      27. 3. 2019,   12:18
    • Da, 2 palete su uništili Pevca...Ne nikako njegova bahatost, nesposobnost, megalomanija, itd. Pa presuda tebi ništa ne znači. za tebe je Pevec nešto najbolje u životu.

      27. 3. 2019,   12:31
    • Racman gledaj,ak toliko vjeruješ njegovoj nevinosti i bezgrešnosti u potezanju loših poslovnih poteza koje su ga dovele do ovog,Bože moj odreci se dijela mirovine u njegovu korist,a pošto si u mirovini možeš eto raditi kod njega u vnogradu,naravno ovo ti govorim bez sarkazma jer poštujem tvoje mišljenje mada se sa njim nikako ne slažem.

      27. 3. 2019,   12:44
    • MaraMahayana: Jel ti uopče čitaš kaj sam napisal? napisao sam jedan primjer od njih 100. kralo se u svim centrima, Sl. brod se punio po moči , a noč svašta podnosi tako i Jankomir tako i Kutina pa Split pa zadar, itd itd. radnik je i poslovođa koji zaprima robu tako da znaš, Pevec je bio dobričina sa velikim neiskustvom.

      27. 3. 2019,   12:47
    • Ajde da se i ja nasmijem. Danas je izašao novi SF film. Pevec - kriminalac i dodričina. Još malo pa i Todorić - kriminalac i dobričina 2...uskoro u kinima diljem EU!

      27. 3. 2019,   12:54
    • racman u kojem centru si radio

      27. 3. 2019,   13:22
    • Poštenjačina koji je mnoge dobavljače zavio u crno.

      27. 3. 2019,   13:35
    • MaraMahayana... kažeš, presuda je pokazatelj poštenja i pravednosti! Pa kaj se onda bunite kad Horvatinčića oslobode krivnje za ubojstvo... kak to, jedanput vjerujete sudovima, drugi put ne! Kako su ljudi promjenjivi... sve zavisi o kome se radi! Za tili čas ih smandrljaš i imaš ljutog protivnika, a još jučer bili prijatelji i pristaše! Šta je s vama ljudi, gdje vam je razum, karakter...?

      27. 3. 2019,   14:04
    • @Ouran; ti si malo izgubljen... iPeveci i Horvatinčić su proglešeni krivima. Jedni pravomoćno potvrđeno od Vrhovnog suda... Drugi je u NJemačkoj i ima pravo na žalbu. Dal je sudska odluka pokazatelj poštenosti?????? Jao, pa naravno da nije dokaz nedužnosti.... Ja se čudim stalno kako HR u k..... I svaki put neki biser.....

      27. 3. 2019,   14:35
    • Horvatinčić je dugi niz godina bio "nevin" sudeći po dosadašnjim presudama, a tek sada je osuđen, a ti vidi kad će se vratiti odguliti kaznu i opet nikome ništa. Kako to da je znao da će ovaj put biti osuđen, pitam se pitam... i onda na vrijeme zbriso!?

      27. 3. 2019,   15:13
    • masterplan: Radio na Jankomiru punio Pulu Rjeku Sl. brod, gdje je trebalo bio sam i ne žalim se,

      27. 3. 2019,   15:22
    • poštenjak1: Ne žalim ga ali nije kriv samo on , pa ako hočeš i mi radnici smo djelom krivi zbog krađe i onih u upravi.

      27. 3. 2019,   15:24
    • Svako čudo nađeš ovdje u HR.... Na kraju će i čistačica bit kriva za poslovne poteze u firmi.. Jedva čekam suđenje Todoriću. Taj jadnik je živio u elitnoj četvrti Londona 6mj s 20 000 kuna i sad kao jadnik u vili od 25 000 000 kuna... Hoće li se netko sjetit da on kao vlasnik i nadzorni odbor nisu krivi za propast Agrokora? Možda!

      27. 3. 2019,   17:14
    • MaraMahayana: Ovdje nije rječ o Todoriču nego o Pevecu, nemoj šarat, jer češ završit na Uljaniku i 3 Maju. Kažeš za čistačicu , ne ona nema veze al imaju veze oni koji su bili u dodiru sa primanjem i isporukom robe, pa i papirnato ( uprava )

      27. 3. 2019,   17:36
    • Ništa...Takva zatucanost i nakon pravomoćne sudske odluke je sistematična za Hrvatski narod..Nisi jedini..Inače Pevec su preuzeli dobavljači koji su imali uvid u stanje skladišta...Kolko ja znam nigdje nikad nije pisalo da je Pevec pokraden i da je zato propao. Naposljetku i odluka suda je spala: Supružnici Pevec proglašeni su krivima po točci optužnice koja ih je teretila da su na štetu tvrtke pribavili nepripadnu materijalnu korist od gotovo 4 milijuna kuna. Po drugoj točci optužnice u kojoj ih se teretilo za povrede vođenja poslovnih knjiga oboje su oslobođeni, a po trećoj točci optužnice u kojoj ih se teretilo da su utajom poreza državni proračun oštetili za gotovo 27 milijuna krivim je proglašen Zdravko Pevec, dok je Višnja Pevec oslobođena optužbi.

      27. 3. 2019,   19:27