Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

‘Život u Hrvatskoj nije loš, ali u inozemstvu se rad više cijeni'

Komentari (132)
  • Ne svidja mi se Japan zbog cenzure na porno filmovima.

    26. 7. 2018,   07:22
  • Od 25 igraca hrvatske nogometne reprezentacije, 23 su zanat ispekli, posao naucili i vrh postali i z v a n Hrvatske. I sam Zlatko Dalic je. Stoga pitanje za sve one kojima je ova i svi koji su otišli, bjegunci, dezerteri,,,,,, i svašta samo ništa dobrog. Jesu li i Dalic i 23 reprezentativca izdajice, bjegunci, nesposobnjakovici,,, itd?

    26. 7. 2018,   07:37
    • Gdje igraju Francuzi, Belgijanci, Portugalci,...? Ili, kakve veze ima pojedina država s odlaskom igrača ne EU tržište?

      26. 7. 2018,   07:44
    • Pise gluposti covjek , hoce ispast pametan uspoređivat sportaše sa obicnim ljudima.

      26. 7. 2018,   07:49
    • Klasa optimist@ Sve 5, ali Francuzi, Belgijanci, Portugalci i ostali, svoje iseljene ljude ne dze i nazivaju svim onim s cim Hrvati svoje,, bez obzira bili oni vrhunski nogometasi, inzinjeri i doktori,, ili obicni ljudi, radnici.

      26. 7. 2018,   07:54
    • Zambata@ Ako se tebi ljudi razlikuju prema tome jesu li vrhunski sportasi, biznismeni ili su samo obicni ljudi, mogu ti samo reci; daj odrasti vec jednom.

      26. 7. 2018,   07:58
    • Nije glupost,,, igraci koji odu izvan RH igrati idu za novcem I imenom kluba. Nitko im ne govori da su izdajice. Dok se druge koji idu za novcem I imenom tvrtke,,, blati.

      26. 7. 2018,   07:59
    • Antimon, ne svi Hrvati, samo neki, uglavnom “Hrvati” kojima se ne sviđaju kockice nazivaju naše nogometaše svakojakim imenima.

      26. 7. 2018,   08:00
    • Razlika je kad te traže i zovu i da budeš netko i nešto , a drugo je ići bit sluga i građanin drugog reda.

      26. 7. 2018,   20:47
    • RodijakJozo:@ ahahhaahaha....... To se Josina moj zove ono; bubne i ziv ostade, i to do te mjere da bi smijesno bilo i odgovarati. Vidim i dalje te deru kompleksi ("građanin drugog reda" i sluga). Ali dobro, aj ti meni genije moj odgovori, a kakav je to gradjanin, Hrvat u Hrvatskoj sa 4000 kn place (mnoge su i manje), isto toliko zena, sa recimo dvoje djece, k tome podstanar i u stalnom minusu na racunu?? Jel mozda gradjanim prvog reda? Ako taj Hrvat, za takve i manje place radi za druge,, sto je onda on? Bice da je poslodavac, a Joso moj? I na kraju Joso moj, neki Slavonac koji radi sada za sezone i samo za sezone radi negdje u Dalmaciji, par sto km od kuca, podstanar je,, pa koja je to razlika od isto toliko udaljene Njemacke ili Austrije?? Po meni u oba slucaja nije kod kuce, podstanar je, jedino sto u Hrvatskoj ima podosta manju placu nego u Dojcelande, Austriji,,,, A ti moj Joso?

      27. 7. 2018,   18:36
    • Klasa optimist@ Ne znam da li govorimo o istoj stvari. Da li ti mislis samo na nogometase? Ja mislim na sve ljude. Na stranu sad moralne podjele na dobre i lose, ali svi ljudi bez obzira na posao koji rade, posao moraju raditi i odraditi kako treba. Bas kao sto su ga odradili nogometasi, od upornosti, nepadanja na preprekama, mnogo rada, disciplina, samodisciplina,,,,,, itd. U cemu bi ova reprezentacija mogla biti primjer.

      27. 7. 2018,   18:47
    • Samo si ti tješi. Ti dobro znaš da si stranac di god da dođeš. I u Njemačkoj i kad se vratiš u Hrvatsku. Ne pripadaš nigdje, a to ti nikakvi novci ne mogu platiti.<

      27. 7. 2018,   20:06
    • RodijakJozo Neznam sta si ti sto si umisljas , ja nakon 50 godina boravka u Njemackoj imam di doci , necu valde ici kod tebe , tako nisko jos nisam spao , oni koji su mi onda bili prijatelji i rodaci ti su i danas .

      28. 7. 2018,   20:29
    • zapravo su svi osim trojice krenuli u hnl-u pa tako i dalić stoga ne baljezgaj

      29. 7. 2018,   01:49
    • Pojasnjenje , s nasim radnim navikama imas standard kakav imas , kad promjenis radne navike onda se automatski mjenja i standard , s domacim radnim navikama ne postize se nista , ako se trudis da nesto postignes bit ces ismijan ds si budala koliko puno radis , zato oni koji hoce nesto postici odu van. Primjer kako se ovdje etiketiraju oni sto vani rade pocem od ljudi drugog reda pa da dalje ne nabrajam , kao i da su svi koji vani rade nepismeni , kako stoji u naslovu , vani se vise cijeni rad , dok kod nas se cijeni pismenost od koje nema nitko koristi , vecinom ih nazivamo uhljebi .

      29. 7. 2018,   06:53
    • slavko14 - moram te ispraviti, poučen s poprilično iskustva. Kod nas se pismenost, ne bi vjerovao, gotovo uopće ne cijeni. Da samo imaš priliku vidjeti ono što sam ja vidio, vjeruj mi da bi po tom pitanju ostao klinički mrtav od šoka. Da stvar bude gora, nepismenjakovići u Hrvatskoj rade na mjestima gdje je pismenost imperativ! A nitko ništa ne poduzima po tom pitanju. U prvom redu škole, osnovne i srednje. Iako pretpostavljam da je tu u pitanju i rad ministarstva obrazovanja, smatram ih jednako krivima za takvo katastrofalno stanje po pitanju pismenosti. Kod nas se u školama forsiraju raznorazni Krleže i slični u obliku obvezne školske lektire, a gramatika i pravopis... pa ono, koliko ostane vremena. A naša gramatika i pravopis spada u vrlo teške, posebno za strance. I ne slažem se da od pismenosti nema nitko koristi, zapravo je suprotno. A uhljebi su najčešće poprilično nepismeni i nezainteresirani za posao, što je posljedica onog "sredit će to stric, ujak, netko treći", tako da i to ide u prilog ovome što govorim.

      6. 8. 2018,   03:03
    • Kao da te slavko razumije o čemu pričaš. Pa čovjek nema ni četiri razreda osnovne škole , a u Njemačkoj se družio sa još gorim od sebe pa i nije imao od koga naučiti nešto. A i naši su rijetkost da znaju nešto više od gradiva za četvrti razred osnovne škole , jer svi moraju završit osnovnu i srednju . Više od 80 % populacije nema znanja ni obrazovanja SSS iako imaju diplomu da su završili .

      6. 8. 2018,   09:57
    • Da, kad malo razmislim, imaš pravo. Skoro da sam zaboravio da su se neko vrijeme diplome na izvol'te mogle kupovati u susjednoj nam državi, tako da bih mogao reći da je postotak možda čak bliže 90.

      9. 8. 2018,   01:17
  • Evo ga ..i kaj je pisac stel reci..?! U Japanu manje stresa ..ajd ne budali ..kasniš 3 minute i ubiješ se..kod nas 3 dana i sve cool

    26. 7. 2018,   07:06
    • Apsolutno.Dokumentarac o Južnoj Koreji koji nećeš moći (lako) pronaći USPJEH POD SVAKU CIJENU sve govori.Da nema stresa...

      26. 7. 2018,   07:24
    • Lovacke price da u Japanu nema stresa , ti ljudi neznaju uzivat u zivotu , sve im se vrti samo oko posla , sramota je tamo iskoristit puni godisnji , ostaju po sat dva duze na poslu da dignes svoju sliku pred drugima . Cijene su enormno visoke , pise ovdje ima 3 puta vecu placu nego u Hrvatskoj , znaci ima za solidan zivot u Japanu i nista drugo vise . Prijatelj je radio tamo za kompjutersku firmu , samo je cekao da ga presele u drugu drzavu . Ne vole strance , nasmijat ce ti se i sve , ali im nikad neces bit drag cak i da usavrsis jezik..

      26. 7. 2018,   07:40
    • lol jos ce bit da je u rvatistanu bolje nego u jednom Japanu hahahahaha de nemojte se za*ebvat ljudi, jeste normalni ?

      26. 7. 2018,   08:06
    • mislim da polako dolazi vrijeme da će se i ovdje početi cijeniti rad.

      26. 7. 2018,   08:08
    • evo samo sto nije haha

      26. 7. 2018,   08:13
    • Zambata, ajd molim te ne pisi gluposti. Japan uopće nije skup osim vlaka, sve ostalo je prihvatljivo.

      26. 7. 2018,   08:16
    • @bureksasirom Naravno da nije bolje , ali tamo je skroz drugaciji zivot nego u Europi , netko tko nije odrastao pod japanskim režimom nece se nikad priviknut na njihov mentalitet . Primjer samo njihovo skolovanje , gledao sam dokumentarac kada su 3 Nijemca otisla tamo na razmjenu . U 5 dizanje , u 7 ujutro moraju bit u školi , pa su tamo do 15:00 i onda vecina skola ima kompleks kao sobe za ucenje i tamo su do 22:00 i onda idu doma , pogotovo je stres na najvišoj razini ako zelis faks upisat , nije ni cudo sta imaju najvecu razinu samoubojstva mladih u svijetu i sve zbog stresa i da nebi razocarali roditelje i ljude oko sebe . Mislim ako ti tako mozes zivjet svaka cast . Vise od pola Japana zivi u stanovima od 25 kvadrata , žive za svoj posao , a ne u kao u Europi bar za svoj godisnji i neki svoj gušt , imaju stalno nekakva dokazivanja , kod njih je to normalno . Jbg Azija je drugacija , svaka cast njoj ako ona moze tamo.

      26. 7. 2018,   08:19
    • Je, bolja je kvaliteta zivotu u hrvatskok nego u japanu, kad si vidio opustenog japanca?

      26. 7. 2018,   08:29
    • @sve je propalo Da bas nije skupo , kruh je 2 eura , mlijeko 1,50 euro , 1 kg jabuka 5 eura , 1 kg krumpira 4 eura , jagode 1kg ako je visoka kvaliteta zna bit i po 10 eura kg, sve to mozes pronaci na internetu , a to mi i je prijatelj potvrdio . Stanovi su skupi pogotovo Tokyo , ljudi radije putuju 2 sata na posao i zive van grada . Sve ima svoje , imaju za solidne živote , al koda njima treba više kada žive od posla samo i vise su na njemu nego doma , jos sam i malo rekao , nekima je i normalno postalo radit i po 12 sati .

      26. 7. 2018,   08:32
    • Eto vam razloga zasto minimalnicarite cijeli zivot, tesko vam je raditi, bunite se na neki stres od posla, lol . Uopce me ne cudi zasto je vecina rvata u dubiozi, pa ne da im se raditi . Uzivajte vi u opustenom vam zivotu na granici kredita, bankrota otkaza I svih ostalih lijepih stvari sto vam nosi rvatistan, drugo niste ni zasluzili.

      26. 7. 2018,   08:36
    • Ja niti sam dužan , niti imam kredit , niti sam podstanar niti nekakav uhljeb , a zivim lijepo u Hrvatistanu .

      26. 7. 2018,   08:41
    • Nema tamo fjake, osramotiš se i u šumu s omčom 😐

      26. 7. 2018,   08:55
    • Sve ovisi na kojem mjestu kupujes. Ja sam lijep paket sushia kupio za 12 kuna, istina pred istekom roka, kod nas je isti takav 55 kn. Tako su i meni rekli kako je sve skupo a nađem fantastino vino iz Čilea za 30 kuna. Ne kažem da Japan ne spada u skuplju destinaciju ali čak se možes i lijepo obući u njihovom brandu UNIQLO ...

      26. 7. 2018,   10:07
    • Sve se moze kad se hoce, kad se nece onda ti smeta cak I da radis I zaradujes, bolje ti je u hrvatistanu lapit, ispijat kavice, vikende provodit sa prijateljima itd. Normalno da ti jedino pase onda zivot na balkanu kad se to nigdje drugdje ne radi.

      26. 7. 2018,   12:17
    • Na balkanu ljudi najvise uzivaju u Europi , iako imaju najmanje para od svih , ali se živi i gura nekako uvijek . Zivio sam 3 godine blizu Berlina i to nije tako tamo , radne kolege s posla nisu imali tako navike poslije posla preko tjedna kavica , kladionica , da se okupi u cetvrtak drustvo gledat utakmicu negdje u kafic , da odemo na neki hakl osim mozda nedjeljom . U Njemackoj gleda svako svoja posla , arbeit arbeit i zive za tih 3-4 tjedna urlauba . Meni uopce nije naporno radit u Zagrebu , meni je svaki dan kao godisnji . U Njemackoj u bolnici je sve tip top bilo , rad red i disciplina , kod nas se mogu zezat , opusteno je sve , laganini . Mislim tko nebi htio imat balkanski stil zivota , samo treba lova štimat i da nisi podstanar , onda je sprdanje..

      26. 7. 2018,   13:21
    • "Na balkanu ljudi najvise uzivaju u Europi" lol ti ocito onda nisi vidio kako se zivi u Spanjolskoj ili Portugalu, tamo je isto kao i na baklanu mentalitet nerada I sto manjeg rada , a uziva se na moru ko bubreg u loju, doduse bez para. "Mislim tko nebi htio imat balkanski stil zivota " Zivot nerada, kredita, bankrota, otkaza I ostalih popratnih stvari koji idu uz zivot u Rvatistanu ? Neka hvala ali mi neki imamo malo vece ambicije od zivota bez stresa na rubu haha :D

      26. 7. 2018,   13:41
    • Zato sam napisao ako lova štima , onda nema bankrota nema kredita nepotrebnih . Zivot i je da uzivas , ja uzivam u svojoj zemlji kakva god da je , moja je , odrastao sam tu , nece mi neki politicar pokvarit sve , jer nigdje nije bajno na svijetu , uvijek ima to nesto . Nije sve u materijalizmu , kolko sam vidio nasih u bolnicama kaj dižu kredite od 60,000 da moze vozit novi Mercedes u Njemackoj , a rata mu je 700 eura , placa stan 700 eura i krpa onda kraj sa krajem , ako ti je to sreca u zivotu , onda nikad nisi ni zivio . Meni je sreca sa ženom otic na sljeme prosetat sat dva , otic na grah fino ili sa drustvom neki rostilj , nabacit fucu ili šicu , sprdat se cijeli dan . Najbolje stvari u zivotu su pa skoro pa besplatne .

      26. 7. 2018,   14:04
  • 30 godina sam vani… nikad nisam pozalio...svaki drugi vikend u hr…. nemoze bolje…. zarada ok.. i jos malo pa dobra mirovina...

    26. 7. 2018,   08:22
  • Kad odeš van onda tek vidiš koliko je u Hrvatskoj loše jer su na vlasti nesposobni ljudi, ali narod je slijep i dopušta tim stvorovima da im kroje sudbinu

    26. 7. 2018,   07:15
  • A zakaj vi sroljatori balkanski niste takvi frajeri s jezikom i tolko radno sposobni kad doma dodjem iz inozemstva? Drzite se te svoje pivske flasice i zabijete glave u pod ko nojevi kad udjem u kafic. Aj zakaj ne zucne onda jedan o poslu. Kad ga bi trefil mislim da bi cijeli sank skup s njim prepolovil. Ovce

    26. 7. 2018,   10:22
  • bas sam se pitala gdje su clanci o iseljenicima hahaha, al moram priznati, svaka cast novinari, nije ni dojceland ni irska, potegnuli ste skroz do japana :D

    26. 7. 2018,   07:54
  • Zivim,radim i cijene me na poslu a sve to u Hrvatskoj....pusa dijaspori

    26. 7. 2018,   08:58
  • Kaze vani se cijeni rad , tocno , kod nas su male place , nemoze on mene toliko malo platiti koliko ja mogu malo raditi , to je vazilo u jugi , zato se i raspala .

    26. 7. 2018,   07:42
    • sto hoces reci da su male place jer ljudi ne rade dobro? Ovo je filozofija onih koji mizerno placaju radnike

      26. 7. 2018,   07:58
    • Ja sam isto obicni radnik bio , sad sam u penziji , kod nas je slamperaj od najviseg do najnizeg , nisam ja s marsa da neznam kako se kod nas radi , zamisli sebe kao poslodavca , a mene kao radnika , npr. uzgajas jagode , ja ti naberem 5 kosarica na dan , da bi ti mene platio trebas prodati 8 kosarica , treba netko odvest na plac i prodat i on hoce isto placu na kraju mjeseca , sad mi objasni kako ce to funkcionirati , ove brojke sto sam naveo su samo primjer, sad ti meni objasni kako ti zamisljas.

      26. 7. 2018,   10:05
    • Ako nisi u stanju uzgojiti dovoljno jagoda da platiš ljude mijenjaj posao... to vrijedi za sve ostale poslove!

      26. 7. 2018,   19:54
    • Ovdje se radi o branju jagoda , da ti ponovim , ti naberes na dan 2 kosarice , da bi ja tebi mogao isplatiti dnevnicu treba 5 kosarica , jagoda ima dovoljno treba ih brati .

      26. 7. 2018,   20:28
    • dragi moj poslodavac snosi rizik poslovanja a ne radnik, ako je radnik posteno odradio posao sto on mora razmisljati koliko je poslodavac prodao, i bitno je kako ga placa, ako ga placa po satu onda nema sto njemu brojati koliko je kosarica ubrao

      27. 7. 2018,   08:56
    • To je super, znaci ili ti doso na posao ili ne , ubrao ti 5 jagoda od kojih si 4 pozdero i dnevnica mora biti .

      28. 7. 2018,   17:46
    • mozes se dogovoriti onda i platiti ga po kosaricama, znaci odredis sad recimo 30 kuna po kosarici pa eto koliko kosarica napuni toliko ce dobiti novca, to je u biti najpostenije

      28. 7. 2018,   19:04
    • pa da vidis kako ce brati, ubrat ce ih 100 u jednom danu :D ;)

      28. 7. 2018,   19:04
    • Kod nas je taj odnos poslodavac , posloprimac zagaden , kod nas se jos uvjek smatra kako poslodavac samo iskoristava radnika , to su ostale price u komunizmu ( koji je propao) kako kapitalisti samo izrabljuju radnu snagu , ako netko zna svoj posao onda ce iza njega biti placen , ako se ti neznas prodati i reci moj posao vrijedi toliko i toliko onda imas problem .

      28. 7. 2018,   20:15
    • Pa naravno da ga iskoristava. Zamisli ti bolesne ideje da postavi radniku kvotu za odraditi koju vjerojatno ne moze ostvariti inace ga nece platiti, a ono sto je ipak uspio odraditi nece platiti. Znaci radio je djabe. Ili da mu radnik radi po 12 sati kao sto su dosad iskoristavali sezonce a da mu ovaj ili mizerno plati ili ne plati uopce. Zasto ljudi odlaze u inozemstvo i tamo dobro rade ako su losi radnici? Jer ih nijemac posteno plati. Eto zato. Znaci sad nas radnik ima izbor i ne mora se dati izrabljivati a nasi poslodavci neka muce muku kako naci radnika. Sami su si krivi

      29. 7. 2018,   08:27
    • Malo naivno , a to dolazi zbog toga sto se sve radi ispod stola , druga stvar , ja osobno moram znati sto i koliko mogu , kod nas se hoceudi sto vise zgrabiti love ne misleci na posledice , kako se kaze sve na crno , unjemackoj toga nije bilo , medutim od kad je pao zid dolaze ljudi iz tih istocnih komunistickih sistema koji su skloni takvom radu , ali i to se pomalo dovodi pod kontrolu.

      29. 7. 2018,   11:29
    • to su poslodavci placali jedan dio place na racun a drugi na ruke na crno da plate sto manji porez drzavi a ljudi posto nisu imali izbora jer im je trebao posao pristajali su na to a to je islo njima na stetu jer svaki taj novac na crno znaci da ne ide u staz i da mu se kasnije za mirovinsko racuna puno manja placa

      29. 7. 2018,   11:36
    • Sve bi to bilo dobro , da nam za takve radnje nisu krivi drugi , a sami smo to htjeli , nema nista dok ljudi ne svate da svakom njemu njegova sudbina je u njegovim rukama . Mogao bi ja sad ispricati kako sam ja reagirao kad sam dobio svoju prvu placu u njemackoj , bilo je to 1967 god. Onda su se jos place dobivale u firmi na ruke normalno sa racunom za sve odbijeno za zdravstvo penziju za slucaj da moras jednog dana na burzu , na sve to sam ja alergicno tada reagirao , pogotovo na zdravstvo , nikad bolestan a morao placati , danas izgleda svijet iz moje perspektive drukcije , kad idem kod doktora idem bez plave koverte .

      29. 7. 2018,   13:35
    • slavko14 - ima jedna ključna stvar u svemu ovome o čemu pišete s freundin - vi ste u mirovini i vi sad lako možete pisati o nečemu što je još igralo u vrijeme kada ste bili radno aktivni. Moje vlastito iskustvo, i da, ja sam još relativno daleko od mirovine: u Hrvatskoj se ne može reagirati ovako kako navodite jer će vas jednostavno postaviti pred gotov čin - uzmi ili ostavi. Poslodavci, čast izuzecima iako su vrlo rijetki, itekako iskorištavaju radnika i gledaju kako čim manje platiti i njega i sva davanja na plaće, pa ono što kaže freundin, postavljaju se vrlo visoke kvote ili norme, kako to već zovu u kojem poduzeću, radnici to fizički ne mogu odraditi, a poslodavcu je to dovoljno dobar razlog za smanjene plaće. I ne, ovo što kažete ako netko zna posao onda će za njega biti i plaćen, većinom to nije tako, plaćen će biti uhljeb zaposlen po nekoj stric-liniji, a onaj koji stvarno zna posao i radi dobro i kvalitetno, taj nažalost ispada budala jer ga poslodavac iskorištava kako želi, a sve zbog toga jer poslodavcima to može tako biti, to im osigurava zakon o radu u ovoj "lijepoj našoj". To je ujedno i razlog zašto naši ljudi odlaze van, jer jednostavno više ne žele trpjeti takav odnos poslodavaca prema radniku. Jasno da u svakom žitu ima i kukolja, ali takvi često bolje prolaze od onih koji stvarno vrijede. Nažalost, to je naša stvarnost u sadašnjem vremenu.

      6. 8. 2018,   03:25
    • Riječ-dvije o komunizmu u bivšoj Jugoslaviji, kojega ste se također dotakli. Naime, vi ste dugo vremena radili u Njemačkoj i samim time slobodno mogu ustvrditi kako zapravo ne znate u potpunosti pravu istinu o bivšem sistemu. Bio je daleko od savršenstva, ali posla je ipak bilo jer su postojale tvornice, a moglo se zaraditi za sasvim pristojan život i kao privatnik. Da ne bi bilo zabune, govorim o '80-tim godinama prošlog stoljeća. Znači, ona slavna izreka "ne može me toliko malo platiti koliko ja mogu malo raditi" vrijedila je za one na većim položajima, dakle, za zaklete komuniste kojima je takvo političko uvjerenje omogućavalo brzi napredak u foteljama. Obični radnik itekako je morao proliti dosta znoja kako bi zaradio svoju plaću, a primjerice obrtnik, kao što je bio moj otac, još i više od radnika zaposlenog u nekoj od tvornica koje su tada većinom bile u državnom vlasništvu. Ali za razliku od danas, u društvenom sektoru, kako se tada nazivalo tvornice u državnom vlasništvu, nije se nametalo toliko visoke kvote jer se znalo koliko se može odraditi. I nije se trebalo dizat kredit za npr. novi auto kao danas, moglo se štedjeti nekoliko mjeseci i evo novog auta. OK, možda nije bio u pitanju kakav novi Mercedes ili slično, ali "fićo", "stojadin" i slični su itekako služili svrsi i mogli su se kupiti bez kredita. Kredit je tada bio luksuz, danas se djeca skoro rode s papirima od banke za kredit u rukama.

      6. 8. 2018,   03:40
    • Osobno sam trpio punih 15 godina rada kod poslodavca kojemu nikad nisam bio dovoljno dobar, a trudio sam se dati više od maksimuma, gotovo svakodnevno radio prekovremeno iako mi to nikad nije i neće biti isplaćeno, i tek nakon što sam dao otkaz jer se više jednostavno nije moglo, tek tada je, sada već bivši poslodavac, shvatio što je izgubio mojim odlaskom, čemu u prilog govori činjenica da me tri puta zvao da se vratim u firmu uz obećanja koja čak ni djetetu u vrtiću ne bi djelovala realno, tipa veća plaća, radno vrijeme samo redovno bez prekovremenih, paono "da vidiš da sam i ja čovjek", na što sam mu samo odgovorio "a gdje je taj čovjek bio ovih 15 godina?". Jasno da odgovora nije bilo niti će ga ikad više biti. A ona već spomenuta slavna izreka o malo rada danas je aktualnija nego inače kad su u pitanju oni kojima je dobro u Hrvatskoj, dakle uhljebi. Svi ostali ili jedva spajaju kraj s krajem jer iz bilo kojeg razloga ne mogu otići negdje drugdje, ili su već otišli. I ja bih istoveć otišao, ali spadam u kategoriju onih koji ne mogu otići van jer i za to treba imat novaca za neki početak, a ja ga nemam, tako da čekam azurne zore spajajući kraj s krajem i zovem razne ljude, možda mi se netko smiluje, pa mi posudi nešto novca za novi početak, a dobrotvoru novac vraćam s kamatama!

      6. 8. 2018,   03:49
    • Eto konacno da netko napise istinu, da ne ispadne da ja ovdje izmisljam i fantaziram. TheONE odlicni odgovori, realni i stvarni. Ako vidimo istinu to ne znaci da mrzimo Hrvatsku. Zasto bih mrzili svoju domovinu, samo mi je zao i tesko kad vidimo da se ovdje ne zivi kako spada. Nije prosjecan gradjanin sam kriv za to, sistem je takav kakav je, odredjeni ljudi su u ratu i nakon rata dosli su na neke pozicije i iskoristile prilike, i to velike prilike i potavile zakone ovakve kakvi jesu. Kako je u visoj Jugi bio socijalizam i vecina tvornica i poduzeca je bilo u drustvenom vlasistvu s prelaskom na privatizaciju to je automatski preslo u ruke ljudi koji su vodili drzavu Hrvatsku pa su oni mogli raditi s time sto su htjeli i napravili su to sot su napravili. Podijelili ih pojedincima koji su izvlacili novce iz njih za osobnu korist i obogatili se tako. A Hrvatsku privredu s time unistili. Ne mozes ti poslovati s firmom da ne ulazes u nju i ne pokrivas troskove poslovanja vec da cijeli profit stavljas na svoj privatni racun, naravno da ce propasti

      6. 8. 2018,   08:00
    • freundin - potpis na svaku riječ. Sve stoji od početka do kraja.

      9. 8. 2018,   01:22
  • od davna ne pročitah tako dobar naslov, koji je bogami nažalost istinit. eto, da se radnik kod nas cijeni, imali bi svi iste "uvjete" na plaći kao što imaju neki ...

    26. 7. 2018,   08:27