Obavijesti

NOVI Suzuki S-CROSS: Veći, prostraniji i osjetno štedljiviji!

NOVI Suzuki S-CROSS: Veći, prostraniji i osjetno štedljiviji!
5

Suzukijeva uspješnica SX4 nikad niti nije imala pravog konkurenta, a to se nastavlja i s novom generacijom, nazvanom S-CROSS.


Suzukijeva uspješnica SX4 nikad niti nije imala pravog konkurenta, a to se nastavlja i s novom generacijom, nazvanom S-CROSS. Veći, prostraniji, udobniji i osjetno štedljiviji unaprijedio je apsolutno sve vrijednosti ovog iznimno popularnog modela. 

Nekadašnji crossoveri iliti mješanci (između klasa), danas su postali još popularniji i gotovo su ih svi počeli proizvoditi. Naravno, najčešća tvorevina su križanci između putničkih i terenskih automobila, međutim kako su uslijed evolucijsko-zakonskih promjena, pravi predstavnici nekadašnjih terenskih automobila, gotovo potpuno izumrli, njihovi potomci danas su toliko omekšali, da su nekadašnji crossoveri postali pravi predstavnici popularne SUV klase. Zato je novi S-CROSS otišao je korak dalje, i dodatno se približio univerzalnosti i svakodnevnoj upotrebljivosti.

Dakle, novi S-CROSS zadržao je svoje dosadašnje prednosti, poput visoke sjedeće pozicije i svestranog pogona, koji je kod novog modela dodatno unaprijeđen, s 2 dodatne opcije - snow (snijeg) i sport. Nove opcije uopće nisu zanemarive i neprimjetne, jer osim postavki raspodjele momenta na pogonske kotače, odabir pogona utječe i na rad motora --- a to je najlakše vidljivo npr. pri prebacivanju u Sport-ski režim rada, gdje pri konstantnom gasu, automobil samostalno polagano počinje ubrzavati. 

Svakodnevno će vas uveseljavati i činjenica da gotovo ne postoji razlika u potrošnji goriva, između verzija s 2 i 4 pogona. Ipak, u današnje vrijeme skupog pogonskog goriva, najveće veselje donijeti će vam podatak o ukupnoj potrošnji goriva. Dizelska verzija, može se (bez ikakvih napora!) voziti s potrošnjom manjom od 5 litara na 100 km, dok se potrošnja benzinaca u prosjeku kreće oko 1 litru više. Glede sigurnosti, novi SX4 ponosni je vlasnik svih 5 zvjezdica najnovijih i najstrožijih EuroNCAP testiranja, što trenutno predstavlja najviši rezultat po pitanju sigurnosti!

Dimenzionalni rast direktno je utjecao na prostranost, koja se donekle zamjerala kod prethodnog modela, a koja danas kod novog modela SX4 graniči sa monovolumenskim dimenzijama, dok je prtljažni prostor povećan za ogromnih 60% u odnosu na prethodni model. U brojkama povećanje izgleda ovako: sa prosječnih 270 litara na zavidnih 430/440 litara, gdje se potonja brojka odnosi na uspravniji položaj stražnjih sjedala.

Upravljač je promjenljivih prijenosnih omjera, a dizajniran po uzoru na novog Swifta, što zasigurno pridonosi dobrim povratnim informacijama s ceste, te dobrom osjećaju u vožnja. A kad smo već kod Swifta, od uvođenja novog Swifta, Suzuki ne škrtari s opremom, nego je više nego izdašan odnosno izdašniji od bilo koje konkurencije. 7 zračnih jastuka, ESP, ABS, klima, servo, indikator pozicije stupnja u mjenjaču kao i indikator optimalnog stupnja prijenosa u kojem je preporučljiva vožnja,... samo su dio bogate serijske opreme svakog, pa i onog najjeftinijeg modela novog Suzukija SX4

U prilog tvrdnji da novi SX4 pokriva najšire zahtjeve automobilskog tržišta, ide bezbroj činjenica, a ponajviše objedinjavanje prednosti različitih klasa, koje su u novom SX4 skupljene sve na jednom mjestu. Tako novi SX4 ima napredan 4x4 pogon, kojih se ne bi posramili niti bitno skuplji i razvikaniji SUV-ovi, lakoća upravljanja (ne postojanje mase, koja destabilizira vozilo u zavojima) odnosno dobra vozna svojstva ravna su kombi-limuzina boljih voznih osobina, dočim se veličina prtljažnog prostora može mjeriti jedino s karavanskim ili monovolumenskim inačicama. Povišena vozačeva pozicija (kao i svih putnika u automobilu) također se mogu mjeriti sa SUV-ovima ili monovolumenima, jer od njih ne zaostaje niti po pitanju prostranosti.

Koliko su dobar proizvod napravili Suzukijevi inženjeri (njih oko 5.000), možda najbolje potvrđuje njihov trenutni pritisak na management zadužen za Japansko tržište, kojim ih žele primorati da ovaj model uvedu u prodaju i na vrlo zahtjevno i specifično Japansko tržište, jer tamo taj model nije dostupan... a oni si ga žele!

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Diktator opsjednut seksom: Ima 9000 auta i zlatni Boeing...
RASKALAŠEN ŽIVOT SULTANA

Diktator opsjednut seksom: Ima 9000 auta i zlatni Boeing...

Za 50. rođendan 1996. godine potrošio je 40 milijuna dolara jer je slavlje trajalo dva tjedna i Michael Jackson mu je održao tri koncerta. Svako od raskošnih vjenčanja njegovo petoro djece, trajalo je više od tjedan dana

VIDEO Svih šest Rafalea sletjeli su na Pleso. Državni vrh okupio se oko aviona: 'Ostvarili san!'
PRATITE NA 24SATA

VIDEO Svih šest Rafalea sletjeli su na Pleso. Državni vrh okupio se oko aviona: 'Ostvarili san!'

Povijesnim preletom od vojne baze kod Bordeauxa u Zagreb stiže prvih šest od ukupno 12 borbenih zrakoplova Rafalea koje je Hrvatska naručila od Francuske
Prva snimka Rafalea i poruka kontroli leta: 'Hrvatsko nebo bit će sigurnije. Stigli smo kući...'
POGLEDAJTE VIDEO

Prva snimka Rafalea i poruka kontroli leta: 'Hrvatsko nebo bit će sigurnije. Stigli smo kući...'

Piloti Hrvatskog ratnog zrakoplovstva s višenamjenskim borbenim avionima Rafale danas 25. travnja 2024. godine oko 12 sati prilikom ulaska u hrvatski zračni prostor stupili su u kontakt s Hrvatskom kontrolom zračne plovidbe. U hrvatski zračni prostor ušli su u području Istarske županije, a poletjeli su s aerodroma u francuskom Bordeauxu nešto prije 11 sati. Prilikom ulaska u hrvatski zračni prostor, piloti Hrvatskog ratnog zrakoplovstva poslali su poruku svim hrvatskim građanima s ovog povijesnog preleta: "Upravo ulazimo u hrvatski zračni prostor koji će od danas biti još sigurniji. Hrvatski Rafale i hrvatski piloti su stigli kući!"