Nova generacija legendarnog američkog muscle automobila osnažena je s dodatnih 90 KS te sad iz V10 motora izvlači okruglih 600 konjskih snaga
Dodge Viper SRT-10: Agresivni Amerikanac
Nadmetanje koje već dva desetljeća traje između američkih ikona - Dodge Vipera i Chevrolet Corvette privremeno je okončano u Dodgeovu korist predstavljanjem obnovljenog SRT-10. Pokreće ga temeljito dorađen V10 motor, kojem je obujam povećan sa 8.3 na 8.4 litre, izmijenjene su mu glave cilindara, ugrađeni veći ventili te prvi put ugrađen sustav varijabilnog otvaranja i zatvaranja ventila ispuha, zahvaljujući kojem ovaj "sportaš" razvija 600 KS. Performanse su, naravno, na razini muscle automobila - maksimalnih 321 km/h i ubrzanje do stotke za manje od 4 sekunde. Ipak, i pored znatno veće snage i boljih performansi, SRT-10 troši manje od starog modela, a u Dodgeu navode kako je i znatno smanjena emisija štetnih plinova. Osim snažnijeg motora dobio je i ušminkaniju karoseriju, a dorađena je i bogatije opremljena unutrašnjost. Viper SRT-10 dolazi u Roadster i Coupe izvedbi s čvrstim krovom. U Americi Roadster se prodaje po cijeni od 60.500 eura na više, a Coupe starta sa 61.000 eura, što ih svrstava u rang najjeftinijih punokrvnih sportaša.
Sada je na redu Chevrolet.
>>> POVIJEST DUGA DVA DESETLJEĆA
Prvi konceptni Viper predstavljen je 1989. u Detroitu, a prvi serijski primjerak pod oznakom RT/10 u prodaju je krenuo tri godine kasnije. Pokretao ga je 8.0-litreni V10 od 400 KS, što je tada bila impresivna brojka. U razdoblju od 1996. do 2002. proizvodio se Viper GTS Coupe i RT/10 Roadster, a godinu dana kasnije predstavljen je model SRT-10 sa 8.3-litrenim V10 od 500 KS.