Obavijesti

Ostalo

Komentari 0

Fiesta vs. Yaris: "ST" bolja kombinacija od "TS"

Fiesta vs. Yaris: "ST" bolja kombinacija od "TS"
7

Dva sportska mališana inverznih oznaka razlikuju se u pristupu: ST je sasvim vruća jurilica, dok TS nosi parolu: najbolji Yaris koji možete kupiti

VIDEO

Prije 20-ak godina 150 KS je bila sportska mjera za kompaktnu klasu. Danas toliko dolazi u još manjem pakiranju čineći gradske mališane pravim terijerima. Najbolji primjer za to je Fiesta ST. U testiranoj verziji, u bijeloj boji s dodatnim sportskim prugama, izgleda sjajno i ne srami se pokazati svoj potencijal. Iako nosi sportske, niskoprofilne gume, Yaris TS je znatno smireniji. Ne samo izgledom, nego i performansama.
Premda su vrlo slične specifične snage, Yarisov motor je dva decilitra manji i 20 KS slabiji. Pohvalno je elastičan, no nedostaje mu očekivana eksplozija snage u višim okretajima, naročito u usporedbi s Fiestinim. Fordov dvolitraš primjer je izvrsno podešenog motora. Elastičan, ali ne prenervozan na niskim okretajima, pokazuje zdravi sportski duh (i zvuk) iznad 4000 o/min. Općenito, Fiesta je u vožnji prilično bučna, za razliku od znatno komfornijeg Yarisa. No kod ovakvih automobila to može biti prednost, koja pojačava ionako izvrstan sportski osjećaj u vožnji Forda. Također, preko direktnih komandi i tvrđeg ovjesa Fiesta izvrsno komunicira s vozačem, dok viši i uži Yaris s mekšim ovjesom često zna "lebdjeti" iznad ceste.
I dok je Fiesta ST od vanjskog izgleda preko tehnike do najmanjih detalja napravljena s jasnom namjenom, u Toyoti kao da nisu znali što bi s Yarisom TS, pa je ostao nedorečen. Uz to, oko 10.000 kn je skuplji od jednako opremljene Fieste.

DETALJNO PRIPREMLJENA SPORTSKA VERZIJA
Za razliku od Japanaca, u Fordu su zadatak stvaranja sportske Fieste shvatili vrlo ozbiljno. ST je prva Fiesta u povijesti s disk kočnicama straga, ovjes je kompletno dorađen, servo upravljač direktniji, a jedino zbog manjka prostora nije ugrađen mjenjač sa šest brzina.

SPORTAŠ S TEK PONEKIM SPORTSKIM DETALJIMA
Za razliku od prethodnika, koji bi izrazito tvrdim ovjesom, kao i ekstremno kratkim mjenjačem bio veća konkurencija Fiesti, novi TS ni izgledom ne pokazuje pretjerane sportske pretenzije. Kvaliteta materijala i izrade Yarisa, pak, znatno su bolji nego u Fiesti.

FIESTA: SPORTSKI
Sve komande u Fiesti, od pedala do mjenjača, izvrsno su pogođenog položaja i tvrdoće te uzorne preciznosti. Sjedala su tvrda, ali ne i osobito profilirana.

YARIS: "NESPORTSKI"
Yarisov interijer s instrumentima na "krivome" mjestu raspiruje sportske aspiracije. Povrh toga, u Yarisu se sjedi (pre)visoko, kao jednovolumenu.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 0
VIDEO

VIDEO Dragana Mirković: 'Sve sam riskirala. Nije me sramota sad reći da nemam novca...'
EKSKLUZIVNO: ISPOVIJEST IZ DVORCA

VIDEO Dragana Mirković: 'Sve sam riskirala. Nije me sramota sad reći da nemam novca...'

Cijela estrada zna koliko sam radila u braku, ali to sam i htjela. Mogla sam se udati za bogataša da ne radim ništa, ali to me nije privlačilo. Ja sam bila ta 'lokomotiva', rekla nam je Dragana Mirković u svom dvorcu

Luka Modrić koristi drevnu metodu liječenja - hidžamu: Evo za što se sve ona primjenjuje
Terapija vakuumskim čašicama

Luka Modrić koristi drevnu metodu liječenja - hidžamu: Evo za što se sve ona primjenjuje

Cupping blagotvorno djeluje na bolove koštano-mišićnog sustava. Vlastite obrambene snage koje tijelo izlučuje u pripremi za ozljedu djeluju lokalno na posljedicu bolesti tako da se tegobe smanje
Ana i Matija žive pedesete: Otvorili su i svoj vintage kafić
ROCKABILY ŽIVOT

Ana i Matija žive pedesete: Otvorili su i svoj vintage kafić

Bračni par je staru krojačku radionicu u centru Vinkovaca pretvorio u klub koji nalikuje na holivudski filmski set. Obožavaju sakupljati stare stvari, restaurirati ih....