Testni model Hyundaija i30 bio je opremljen trećim paketom opreme iThink, koji uz ovaj motor ne nudi ESP. Namijenjen je mirnoj vožnji
Hyundai i30: Povoljniji i od sestrinskog Cee'da
Od tehnološkog blizanca, Kije cee'd, i30 se razlikuje atraktivnim vanjskim izgledom koji nenametljivo, ali primjetno koketira s BMW-om serije 1. Posebno se to odnosi na bočne linije. Iako je cijeli automobil skladno oblikovan, stražnja svjetla su malo predimenzionirana i još nose dizajnerski "potpis" tipičan za Korejce. Faza privikavanja traje kratko i prije nego što napustite parkiralište osjećat ćete se kao da i30 vozite već godinama. Spojka "hvata" nisko, ali postepeno, kočenje se lako dozira, a precizan mjenjač uz karakterističan "klak" lako upada u svih pet stupnjeva prijenosa. Električni servo upravljač olakšava manevriranje u gradu iako će kod agresivnije vožnje uskratiti vozaču potpun osjećaj povezanosti s cestom. Vaga na kojoj s jedne strane stoji udobnost, a s druge sportska vožnja u slučaju i30 prevaže na stranu udobnosti.
Ipak zahvaljujući neovisnom ovjesu na sva četiri kotača osigurano je optimalno prianjanje kotača i pri bržoj vožnji. Ako pretjerate s brzinom u zavoju, najava proklizavanja kreće s blagim podupravljanjem uz osjetno deformiranje i podvlačenje guma pod naplatak. Izvrstan dizel motor ne pršti snagom, no obzirom na potrošnju koja je tijekom testa iznosila 6,2 l/100 km, ne morate voditi računa o pritisku na papučicu gasa. Ispred vozača je moderno dizajnirana instrumentna ploča i središnji greben s pomalo glomaznom okretnom sklopkom za regulaciju temperature. Ovako opremljen i motoriziran i30 je jeftiniji od Opel Astre, VW Golfa, 307-ice, cee'da, a izjednačen s Ford Focusom.
>> HYUNDAI i30 U BROJEVIMA
obujam (ccm) - 1582
snaga (kW/KS) - 66/90
ubrzanje od 0 do 100 (s) - 14,9
brzina (km/h) - 172
potrošnja (l/100km) - 4,1/4,7/5,7
cijena (testni model,EUR) - 18.033
cijena (osnovni model,EUR) - 17.738
>> PLUS
Dizajn, udobnost, prostranost, motor, opremljenost, potrošnja, cijena
>> MINUS
Krnje performanse, slabija preglednost straga, buka motora u praznom hodu