Ne dopustite da vam upućene primjedbe poljuljaju samopouzdanje. Hladno ih analizirajte i razmislite što možete upotrijebiti za napredak
Kritiku ne primajte srcu, nego je analizirajte
Svaka zaposlena osoba na radnom se mjestu susretne s poteškoćama i problemima, stoga je vrlo važno naučiti kako se na poslu nositi s neprihvaćanjem. Većina ljudi ne pravi jasnu granicu između svoje osobnosti i profesionalne karijere i to je razlog zbog kojeg kritike na radnome mjestu doživljavaju kao osobni udarac koji narušava njihovo samopuzdanje. Ne dopustite da negativne reakcije dopru do vas i poljuljaju vam samopuzdanje jer to će umanjiti vaše izglede da se u novoj prigodi prikažete u boljem svjetlu. Primjedba na vaš izvršeni zadatak nije razlog da sebe doživljavate kao neuspješnu osobu. Kritike nikada ne primajte osobno. Iako mogu zapeći, one nisu odraz vaših vrijednosti. Promatrajte ih u okviru poslovnoga konteksta.Nakon odslušane kritike slijedi reakcija “vrati milo za drago”. Osobe povrijeđene kritikama odmah sastavljaju popis propusta osobe koja im je uputila kritiku. To je pogrešan pristup, u svakom slučaju izbjegavajte osvetu.Prva reakcija na primjedbu je samoobrana. Prije no što počenete djelovati defanzivno stanite i objektivno saslušajte sve prijedloge koji su vam upućeni. Pažljivo ih proanalizirajte i sagledajte koliko u njima ima istine. Ako niste dobili promaknuće, zapitajte se jeste li bili potpuno pripremljeni. Razmislite o promjenama koje trebate napraviti kako biste postali učinkovitiji na poslu. I pohvale i pokude pomoći će vam da se profesionalno usavršite te zasluženo napredujete