Budite fleksibilni i potrudite se razmotriti stajališta kolega. Postat ćete tolerantniji i s kolegama ćete uživati u sadržajnijoj komunikaciji
Pokušajte gledati stvari očima svojih kolega
Dobra komunikacija poštedjet će vas nesuglasica i nesporazuma te spriječiti nepotrebna prepucavanja i konflikte s kolegama na radnome mjestu. Jedan od najboljih načina da srušite komunikacijske barijere jest da se potrudite razumjeti druge ljude. Ukoliko ne možete razumjeti stavove i način razmišljanja svojih kolega, isprobajte stari, djelotvorni recept i “obujte tuđe cipele”, odnosno sagledajte stvari iz perspektive druge osobe. Tek kad shvatite što ih nadahnjuje, potiče i inspirira, moći ćete shvatiti i njihova uvjerenja i stavove. Dobro razumijevanje među kolegama drastično će popraviti i oplemeniti međuljudske odnose u tvrtki te komunikaciji dati novi sadržaj i značaj. Ne upadajte kolegama u riječ Umjesto da u razgovoru s kolegama prekidate njihovo izlaganje i upadate im u riječ iznoseći svoje planove i ideje, zastanite i dobro razmislite kako biste se vi osjećali da ste na njihovu mjestu. Ukoliko ne razumijete što kolega želi reći, dajte mu vremena da detaljnije objasni prijedlog. Tek kad završi postavite mu pitanja i pozorno saslušajte odgovore.