Umor i vrućina u kabinama kupce navode na trošenje “samo da to obave”, pa se kući vraćaju s velikom ili uskom odjećom koja im ne pristaje
Popust zvuči predobro? Onda je vjerojatno zamka
Siječanj je idealno vrijeme za punjenje ormara jer “sale” stiže u grad, no iz Udruge za zaštitu potrošača savjetuju da budete oprezni kako ne biste nasjeli na trikove trgovaca. Oni su prema zakonu dužni čitljivo istaknuti staru i novu cijenu kako bi kupci mogli provjeriti odgovara li postotak sniženja iznosu.
- Najbolji način da se uvjerite jesu li sniženja u trgovini prema svim pravilima je praćenje cijena proizvoda iz tjedna u tjedan - savjetuju iz Društva za zaštitu potrošača. No da biste profitirali, nije dovoljan dobar nos za trikove trgovaca. Prije lova na “krpice” sastavite popis i odredite iznos koji nećete prijeći bez obzira na natpise koji mame.
Najisplativiji su klasični komadi koji se mogu kombinirati bez obzira na trend. Kupujete li stihijski, nećete uštedjeti rasprodajom, nego ćete se vratiti kući s gomilom odjeće koja će skupljati prašinu. Samo u V. Britaniji na siječanjskim rasprodajama žene potroše više od milijardu funti na odjeću koju neće nikada odjenuti. Više od polovice osjeća grizodušje zbog kupnje. Kako biste to spriječili, kupujte “hladne glave”. Ako vam se nešto čini previše jeftinim - onda najčešće i je tako, pa prije kupnje provjerite sastav i deklaraciju, a nikako ne kupujte a da ne isprobate. Naučite čitati znakove na izlozima i uštedjet ćete na vremenu jer “sniženje 80 posto” može djelovati primamljivo izdaleka, no ako ispred piše “i do”, možda ne naiđete na očekivane popuste jer je samo nekoliko komada odjeće na drastičnom sniženju.Pripremite se za isprobavanje slojevitom odjećom koja se lako skida. Umor i vrućina kupce navode na trošenje “samo da to obave”, pa se kući vraćaju s velikom ili uskom odjećom koja im ne pristaje.
IVANA HUSAR PO "KRPICE" U LONDON
Iako mi rasprodaje sve više zadaju glavobolje, u Londonu se potpuno raspametim. Tamo su trgovine prema mom ukusu. Iako slovi kao najskuplji grad, popusti na akcijama sruše cijene. Tamo sam kupila najdraže komade odjeće koje nosim godinama, a mužu najviše volim kupovati u Hugo Bossu, kaže Ivana Husar.
JOSIPA PAVIČIĆ NE SLIJEDI BREND NEGO MATERIJAL
Na siječanjskim rasprodajama često sam nailazila na zgodne stvarčice, a i dobar je osjećaj proći 50 posto jeftinije, objašnjava Josipa Pavičić. Ponekad šopingiram u Italiji ili u veljači skoknem do Beča. Jednako dobre komade odjeće mogu naći u Zari ili Dolce&Gabbani, svejedno mi je. Nije mi presudan brend koliko prirodni materijal.