Obavijesti

Pametna kuna

Komentari 4

Vodič za uspjeh: Prave taktike za osvajanje simpatija klijenata

Vodič za uspjeh: Prave taktike za osvajanje simpatija klijenata
1

Osmijeh, gledanje u oči i iskren kompliment ostavljaju najbolji dojam na svakoga gosta i klijenta i omogućuju dobro poslovanje te su tajna svakog uspješnog čovjeka

VIDEO

Iskren osmijeh otvara sva vrata te će u trenu osvojiti gotovo svakoga klijenta, gosta ili suradnika, bilo da se bavite ugostiteljstvom, trgovinom ili kojom drugom djelatnošću. Smiješite se i kad telefonski razgovarate s njima jer ćete zvučati mnogo ljubaznije i pristupačnije te ostaviti izuzetno dobar dojam. 

No osim osmijeha, kontakt očima također je presudan da biste od njih dobili što želite. Ako ga izbjegavate, sugovornik može pomisliti da govorite neistinu, nešto skrivate ili jednostavno niste dovoljno samopouzdani. A ako ocijenite da je za to prmjerena situacija, i kompliment može biti izvrsna metoda za dobivanje naklonosti. Ali kako bi imao učinka, baš poput osmijeha, mora biti iskren, ali i što konkretniji, primjerice pohvalite odjeću.

No pretjerate li u komplimentima, djelovat ćete umjetno i vjerojatno izgubiti njihovo povjerenje. Ako vam je to čest gost ili suradnik, uvijek se potrudite zapamtiti ime te im se tako i obraćajte. 

‘Baš sam mislio na vas’

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.

Ako imate tvrtku, pogledajte popis klijenata ili suradnika te odaberite njih pet kojima se dugo niste javili. Recite im kako ste upravo mislili na njih te vas zanima kako su.

Dulji i čvršći stisak ruke

Primjeren fizički kontakt s klijentom ili gostom ostavlja dojam srdačnosti i iskrenosti. To može biti čvrst, koju sekundu dulji stisak ruke, lagano tapšanje po leđima ili kratak dodir po nadlakticama.

Ruka ruku mije

Kad god možete, pitajte suradnike ili goste možete li im pomoći. I kad vam zahvale, recite da znate da bi i oni to učinili za vas.

Zahvalite im

Ne zaboravite zahvaliti od srca svaki put kad vam klijent plati za vaše usluge. Možete ga upitati bi li što promijenio u vašoj usluzi ili suradnji.

Nađite zajedničku temu

Ako primijetite da s klijentom dijelite sličan interes, primjerice, volite sličnu glazbu ili imate sličan stil odijevanja, započnite razgovor o tome. Tako ćete mu dulje ostati u pozitivnom sjećanju.

Pozorno ih slušajte

Radite li stalno s istim ljudima, pokušajte zapamtiti što više osobnih podataka o njima. Ako vam pričaju o djeci ili kućnom ljubimcu, ne zaboravite ih pitati kako su idući put kad se sretnete.


Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 4
VIDEO

Najstariji restoran u Zagrebu: Na brijegu je sve 'po domaći'
SKENDERICA 1912

Najstariji restoran u Zagrebu: Na brijegu je sve 'po domaći'

Od samog otvaranja, u restoran Skenderica dolaze gosti željni jednostavne, domaće hrane. Sir i vrhnje koje nabavljaju na Kvatriću ide u najfinije štrukle

Da nije stranih sudaca, imali bismo pakao, a želim zaigrati za Rijeku, ali mi Sopić neće dati!
DAMIR MIŠKOVIĆ ZA 24SATA

Da nije stranih sudaca, imali bismo pakao, a želim zaigrati za Rijeku, ali mi Sopić neće dati!

Plus+ Naslov iz 2017. nas je financijski unazadio dvije godine, a vjerojatno će i ovaj. Ali ovaj put imamo puno ponuda za sve naše igrače, ali najviše za jednog. Uvjeren sam da će Rijeka biti prvak, kaže Damir Mišković
Filipu je žao zbog svega što je rekao na vjenčanju s Tamarom: 'Uvijek sam za iskrenost, ali...'
'BRAK NA PRVU'

Filipu je žao zbog svega što je rekao na vjenčanju s Tamarom: 'Uvijek sam za iskrenost, ali...'

Filip i Tamara prvo su gledali kako on govori da se ne bi okrenuo za djevojkom kao što je Tamara jer nije njegov rang