Ljude koji se hvale ne pamti se prema onome što su učinili nego prema samohvali, učinite li što dobro, ljudi će to zapamtiti i ako vi o tome ne pričate gdje god stignete
Želite li uspjeti na poslovnom planu pazite da vas zamijete
Želite li uspjeti u poslovnom svijetu, mora vas se zamijetiti i zapamtiti, bilo da ste vlasnik tvrtke ili zaposlenik. To ne znači kako morate biti najzanimljiviji na svijetu, no trebate pronaći način da se istaknete u svojoj struci.
Upravo je to jedan od glavnih ciljeva marketinga i stvaranja osobnog branda. No to nećete ostvariti upadljivim posjetnicama ni osebujnom odjećom. Kako biste izgradili zapažen osobni brand, ne gledajte, nego radite jer se riječi brzo zaborave, a samo se djela pamte. Učinite nešto nesvakidašnje. Radite jedan dan u kafiću. Upoznate li poslove drugih ljudi, bolje ćete upoznati i svoj. Ako ste stalno usredotočeni, dosljedni i učinkoviti, kolegama ste i jako dosadni. Odvažite se na misiju čiji je cilj putovanje, a ne odredište. Ljude koji se hvale ne pamti se prema onome što su učinili nego prema samohvali. Učinite li što dobro, ljudi će to zapamtiti i ako vi o tome ne pričate gdje god stignete.
Igrač, a ne promatrač
Provedite život kao aktivan igrač o kojem govore djela, a ne kao pasivan promatrač poslovne utakmice.
Što je to neuspjeh?
Odbacite strah od neuspjeha jer zbog njega se, iako dobro trčite, nikad nećete uključiti u utrku.
Iskustvo je blago
U poslu nije cilj samo stvoriti nešto materijalno vrijedno, nego i steći iskustva koja će vam obogatiti život.
Tko je savršen?
Budite osoba, a ne životopis. Ne pokušavajte biti savršeni, prihvatite pogreške i ljudi će vas zapamtiti.