Devet od deset žena uvijek kupuju proizvode od istog proizvođača jer u njega imaju povjerenja, a polovica njih ne bi ih prestale kupovati ni da im se cijena povisi
Žene kupuju iste brandove koje su uzimale i njihove majke
Unatoč naprednoj proizvodnji, širenju tržišta i sve većoj razmjeni roba koje su omogućili veći broj novih proizvoda na policama dućana, većina žena najviše vjeruju proizvodima koje koriste njihove majke, otkrilo je britansko istraživanje. Zbog toga devet od deset njih svaki put u kupovini namirnica odabiru iste brandove, jer smatraju kako njihove majke znaju odabrati najbolji omjer cijene i kvalitete proizvoda.
- Ljudima vole koristiti istu zubnu pastu koje se sjećaju iz djetinjstva - objasnio je glasnogovornik internet istraživanja www.MumPoll.com, koje je provedeno na više od 3000 obitelji.
Najbolje usprkos cijeni
Žene u prosjeku imaju 18 omiljenih proizvođača namirnica, a 60 posto ispitanica vjeruje kako je njihov omiljeni izbor puno bolji od onog drugih verzija istog proizvoda. Upravo zbog toga polovica žena ni pod kojim okolnostima ne bi prestale kupovati omiljene proizvode, već jedino u slučaju da se oni prestanu proizvoditi. Ako im cijena naraste, one će se radije odreći nečeg drugog nego zamijeniti poznati proizvod za neki drugi.