Naša čitateljica postavila nam je pitanje vezano uz problem koji ima sa svojom matičnom bankom. Stručnjak ju savjetuje što može napraviti kako bi riješila problem
Stručnjaci odgovaraju: Banka je kriva i mora vratiti novac
U banci su mi dva puta naplatili istu ratu kredita. Ispraznili su mi i blokirali račun iako sam na vrijeme platila ratu. Molim vas, savjetujte mi što mogu napraviti?
Banka mora refundirati troškove?
Igor Vujović u ime udruge Potrošač čitateljici odgovara ovako:
Savjetujem čitateljici da banci pošalje reklamaciju, i to pismenim putem. Također, neka uz reklamaciju priloži i dokaze na kojima se vidi da je plaćeno potraživanje zbog kojeg je nastupila blokada njezina računa. Banka je gospođi dužna odgovoriti na reklamaciju u zakonskom roku od 15 dana. Ako banka ne odgovori ili odgovor bude negativan, gospođa se mora obratiti Hrvatskoj narodnoj banci, odnosno njihovoj Direkciji za zaštitu potrošača (Trg hrvatskih velikana 3, Zagreb).
Ako su navodi gospođe točni, banka mora refundirati sve troškove koje je gospođa pretrpjela zbog pogreške učinjene od strane banke s obzirom na to da je gospođa uredni platiša svojih obveza koje ima prema banci.