Ministarstvo gospodarstva izradilo je mini vodič za turiste - potrošače jer u slučaju da vaš odmor ispadne drugačiji nego što ste planirali, trebate znati vaša prava...
Ukoliko niste dobili sobu koju ste rezervirali, tražite povrat
Soba koju ste rezervirali u hotelu nije raspoloživa? Ministarstvo gospodarstva na svojim stranicama objavilo je savjete koji mogu biti korisni ako iskrsnu problemi na ljetovanju. U slučaju zauzete sobe savjetuju da zahtijevate sobu iste kategorije.
Ako vam je ponuđena ona niže kategorije, tražite sniženje cijene. Ako se od vas traži da uzmete skuplju cijenu, tražite od hotelijera da vam nadoknadi štetu, odnosno razliku u novcu. Može se dogoditi i da hotelijer odbaci sve ove ponude, vaše je legitimno pravo da odbijete smještaj i tražite povrat novca.
Ministarstvo gospodarstva savjetuje i da, ako na put idete u aranžmanu agencije, svaki nedostatak prijavite odmah, pisano, putničkoj agenciji.