Obavijesti

Promo sadržaj

Može li hrvatski turizam trajati 365 dana u godini?

Može li hrvatski turizam trajati 365 dana u godini?
4

Turizam u Lijepoj našoj iz godine u godinu ostvaruje vrhunske rezultate. Dovoljno govori podatak kako prihodi u turizmu čine gotovo 20 posto hrvatskog BDP-a

Turizam u Lijepoj našoj iz godine u godinu ostvaruje vrhunske rezultate. Dovoljno govori podatak kako prihodi u turizmu čine gotovo 20 posto hrvatskog BDP-a. Većina prihoda i dolazaka ostvaruje se samo tijekom 80 ljetnih dana. Konferencija „Može li hrvatski turizam 365? – 2. korak“ koja će se održati 25. rujna u Zagrebu, Sheraton Zagreb Hotel, uz sudjelovanje eminentnih stručnjaka, na konstruktivan način otvorit će bitne teme  te pokušati pronaći rješenja za razvoj cjelogodišnjeg turizma u Hrvatskoj.

S razlogom se tada postavlja pitanje – može li se hrvatski turizam odvijati tijekom cijele godine, kao što to pokazuju neki primjeri iz susjednih zemalja, poput Austrije i Mađarske, ali i Slovenije. Upravo o toj temi govorit će se na drugoj po redu konferenciji „Može li hrvatski turizam 365? – 2. korak“, koja će se održati prigodno pred kraj ljetne sezone, u utorak 25. rujna, hotelu Sheraton u Zagrebu. Nastavak je to prošlogodišnjeg uspješnog okupljanja 30-tak eminentnih stručnjaka domaćeg i regionalnog turizma koja je privukla gotovo 300 sudionika – predstavnika hotela, toplica, turističkih tvrtki i obrta, turističkih agencija, turističkih zajednica i gradova. 

Kako ističe glavna organizatorica Ivana Kolar, direktorica Julius Rose d.o.o., želja je ovom konferencijom identificirati potencijale, mogućnosti, pozitivne prakse i rješenja, te pronaći recepte za razvoj cjelogodišnjeg turizma u Hrvatskoj. Pritom će se posjetitelji imati prilike upoznati s uspješnim iskustvima i praksom susjednih zemalja, s obzirom da je i ove godine konferencija međunarodnog tipa, s gostima predavačima iz Austrije, Portugala, Slovenije, Bosne i Hercegovine i Mađarske. 

„Ovim jednodnevnim susretom, zamišljenim u obliku kratkih dinamičnih predavanja i panela, nastojimo razviti prijedloge kako potaknuti i razvijati cjelogodišnji turizam, odnosno kako produljiti sezonu na obali i kako uspješno razvijati turizam u kontinentalnom dijelu Hrvatske. To su teme o kojima se puno govori, no kao da pravih rješenja još nema, ili ih je premalo, pa konferencijom želimo potaknuti kreiranje potencijalnih aktivnosti uz aktivno sudjelovanje predstavnika ključnih turističkih i gospodarskih institucija i poslovnih subjekata iz Hrvatske te stručnjaka s bogatim iskustvom, i vjerujem, vrijednim savjetima iz regije“, objašnjava Kolar, direktorica tvrtke Julius Rose.

Pokrovitelji konferencije su Ministarstvo turizma RH i Hrvatska gospodarska komora, a konferencija ima podršku gotovo svih turističkih udruga u turizmu te će pored resornog ministra Garija Cappellija, govoriti i direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, zatim ministar za ekonomski razvoj i tehnologiju Republike Slovenije Zdravko Počivalšek, direktorica TZ Zagreb Martina Bienenfeld, direktor Hrvatske udruge turizma Veljko Ostojić, izvršna direktorica Europskog Summita zdravstvenog turizma Leila Krešić-Jurić, predsjednik SLO CRO Poslovnog kluba Saša Muminović, zatim vrhunski stručnjak za razvoj destinacija Christopher Hinteregger iz PKF Tourismexperts/Austrija, stručnjak za turizam i održivi razvoj Tim Clancy iz Irske/BiH, voditeljica projekta EU prijestolnica kulture Francisca Abreu iz Portugala i drugi.

Gosti će se tijekom cjelodnevne konferencije dotaknuti mnogih tema poput identifikacije postojećih hrvatskih potencijala u razvoju cjelogodišnjeg turizma, analize potencijalnih turističkih sadržaja i ponude, trendova u cjelogodišnjem i kontinentalnom turizmu u svijetu te načina kako se istaknuti i biti drugačiji istovremeno čuvajući tradicionalnu i kulturnu baštinu. 

Također, posebna pozornost pridat će se razvoju destinacija kao preduvjeta produženja sezone te kreiranju novih turističkih proizvoda i razvoju kvalitete usluge u ponude, a jedna od tema bit će i kulturni turizam s obzirom da smo u godini kulturne baštine. 

„Današnji turisti su putnici u potrazi za novim autentičnim iskustvima, a ne masovni turisti koji traže unificiranu ponudu u bilo kojem dijelu svijeta. Hrvatska bi trebala biti zemlja za koju se turisti ne odlučuju zbog najniže cijene nego zbog vrhunske usluge i autohtonosti života, što Hrvatske kao destinacija zasigurno može ponuditi“, zaključuje glavna organizatorica Kolar.

Dakako, biti će riječi i o rastućoj popularnosti Hrvatske u svijetu. Na tome se nikako ne smije stati, već iskoristiti ovaj trenutak za uključivanje u turizam na  nove načine, poduzeti nove investicijske korake te realizirati brojne konkurentne prednosti koje Hrvatske posjeduje.

Konferencija će ponuditi brojna nova znanja i ideje malim i srednjim poduzetnicima i obrtima te nove ideje i motivaciju velikim turističkim subjektima. Zbog toga je ovaj događaj idealna prilika za direktan utjecaj na razvoj cjelogodišnjeg turizma u Hrvatskoj i susret sa svim relevantnim akterima koji vide potencijal 365.

Više o konferenciji na web stranici: http://www.turizam365.com/.

Organizator konferencije: Julius Rose d.o.o.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Pravila nagradnog natječaja #daj2svrhu
NAGRADNI NATJEČAJ

Pravila nagradnog natječaja #daj2svrhu

Iskorištenim Podravkinim limenkama dajte drugu svrhu i pretvorite ih u posude za cvijeće, vaze, posude za olovke, lampe... Deset najkreativnijih natjecatelja Podravka nagrađuje poklon paketima.

Sportski centar Trnje okupio više od 1000 posjetitelja
PROMO

Sportski centar Trnje okupio više od 1000 posjetitelja

Sportsko – obiteljskim druženjem za praznik rada Crvena Kalina i Favbet Foundation razveselili brojne Ukrajince
Najpametniji znakovi Zodijaka: 'Najposebniji' je na vrhu liste
SLAŽETE SE?

Najpametniji znakovi Zodijaka: 'Najposebniji' je na vrhu liste

Naravno, svaki horoskopski znak je 'pametan' na svoj način, ali kada je riječ o inteligenciji, duhovitosti i analitičkoj sposobnosti, ovo su horoskopski znakovi koji po mišljenju astrologa imaju najviše prednosti