JoomBoos se bliži brojci od pola milijuna YouTube pretplatnika, a povodom toga, voditelj JoomBoos projekta najavljuje pravi spektakl...
Bez konkurencije: JoomBoos je najjači medijski brend za mlade
Srpanj je za JoomBoos donio još novih rekorda – više od 1.500.000 stvarnih korisnika zabavljalo se uz originalni sadržaj na JoomBoos YouTube kanalu, a JoomBoos web portal posjetilo je rekordnih 274 931 stvarnih korisnika. Tako je JoomBoos samo potvrdio svoju poziciju kao najjači medijski brend za generaciju Z i millennialse.
Time je JoomBoos na YouTubeu dosegao čak 500 tisuća više stvarnih korisnika nego u prethodnom mjesecu, a da je riječ o lojalnoj publici govori podatak da je svaki od tih korisnika pogledao u prosjeku devet videa, što je gotovo trećina svih videa objavljenih u srpnju.
Istodobno, prema podacima Gemiusa, JoomBoos portal odskočio je od prvog konkurenta za čak 152.438 stvarnih korisnika. Ukupno vrijeme provedeno na portalu iznosi gotovo tri godine (2 godine i 357 dana) dok je prvi konkurent zabilježio jednu godinu i 274 dana.
Trenutno je u prodaji i JoomBoos Videostar magazin, koji je u Washingtonu osvojio i nagradu kao najinovativniji print proizvod na svijetu, čija će naklada od 15 tisuća primjeraka uskoro nestati s polica kioska.
JoomBoos se bliži brojci od pola milijuna YouTube pretplatnika, a povodom toga, voditelj JoomBoos projekta najavljuje pravi spektakl.
- Čestitam cijelom JoomBoosu, kao i timu 24sata koji je prepoznao želje generacije Z i millennialsa te im donosi inovativan i originalan sadržaj na dnevnoj bazi. Uskoro se bližimo brojci od 500 tisuća pretplatnika i pripremamo vam pravi spektakl - rekao je Matej Lončarić, voditelj JoomBoosa i video odjela 24sata.
To je ujedno i najava za nove projekte koje JoomBoos sprema za nadolazeći period, a za prvi od njih ćemo saznati već krajem ljeta.
U srpnju je objavljena i zadnja epizoda druge sezone najpopularnije YouTube serije koja je osvojila mnoštvo međunarodnih priznanja u sklopu koje je objavljen i jedan od najpolularnijih videozapisa na YouTubeu u Hrvatskoj u srpnju.
Pjesma «Tko se boji vuka još» u manje od mjesec dana prikupila je preko 2.500.000 pregleda i odmah osvojila uši, ali i srca publike.
- Ovo nije zadnji hit, očekujte uskoro još toga. Prvenstveno bih se htio zahvaliti publici koji je prepoznala ovu stvar, ali i cijeloj produkcijskoj ekipi koja stoji iza ovoga, izjavio je Layz.
Podsjetimo, Layz je u suradnji s poznatim hrvatskim reperom Stokom na JoomBoosu objavio i navijački hit «Moja Croatia» koji se bliži brojci od 4 milijuna pregleda, a navijačke majice iz spota su se, tijekom SP-a u Rusiji, rasprodale u potpunosti.
Treba istaknuti da je i JoomBoos omogućio svojim YouTuberima i put u Los Angeles, koji su pratitelji mogli pratiti na svim JoomBoos platformama, a stvorio je i najpopularniji «YouTube par» čiji skečevi svaki petak nasmijavaju više od 150 tisuća gledatelja.
Već krajem ljeta možete očekivati nove projekte, a na jesen kreće Videostar, treća sezona prvog YouTube talent showa na svijetu. Podsjećamo, najavljen je i spektakl povodom 500 tisuća YouTube pretplatnika o čemu ćete uskoro saznati više.
VIDI OVO: Penis toliko velik da se vidi iz svemira.
EKSKLUZIVNE FOTKE S Danijelom Martinović u Kanadu na koncert putuje i dečko Josip Plavić
Danijela Marinović u subotu će zapjevati Hrvatima u Torontu. S njom tamo putuje i njezin dečko. Par dugo vremena nije viđen zajedno, a sad su očito spojili ugodno s korisnimEkskluzivne fotografije: Ovako izgleda suprug bujne Slavonke, par se vjenčao u Međugorju...
Vatrena Claudia koja se proslavila izazovnim navijačkim kombinacijama tijekom Svjetskog nogometnog prvenstva u Katru, otkrila nam je da je sretno udana. Prisjetila se i najvažnijeg dana u svom životuOdvratni komentari na suprugu igrača Arsenala, on oduševio: 'To je žena koju volim! Zauvijek'
Lauren Fryer i Declan Rice prošle su godine dobilli sina, a britanka je zbog maltretiranja obrisala sve objave s društvenih mreža...