Obavijesti

Show

Komentari 14

‘Isti san’ postao je internetski hit među brojnim millenialsima

‘Isti san’ postao je internetski hit među brojnim millenialsima
1

POHARALI YOUTUBE Glumci prve hrvatske tinejdžerske internetske serije u samo 24 sata postali su omiljeni junaci mladoj publici u regiji i u vrhu su top liste kanala

VIDEO

Mlade generacije ‘proždiru’ sadržaj na YouTubeu i pokazuju koliko su se trendovi promijenili, kaže Matej Lončarić, voditelj YouTube kanala JoomBoos. Prva internetska serija u Hrvatskoj, “Isti san”, koja se počela emitirati u četvrtak u podne, odmah je osvojila srca stotina tisuća gledatelja u cijeloj regiji.

Glave uloge igraju poznati hrvatski youtuberi, poput Petre Dimić (17), Davora Gerbusa (19), Filipa Dejanovića, Dennisa Domiana i drugih. Radnja serije vrti se oko ljubavnih i drugih tinejdžerskih problema, pa ne čudi da je gledanost serije izvanredna, a to potvrđuju i brojke. 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.

U roku od samo 24 sata seriju je pogledalo 130.000 ljudi. U istom roku prikupila je čak 15.000 komentara. Osim toga, prva regionalna internetska serija našla se u vrhu top liste samog YouTube kanala. Stoga idejni začetnici ovog projekta ne kriju oduševljenje rezultatima.

- Ohrabreni uspjesima, generalnom sponzoru Coca-Coli te partnerima prve online serije u regiji, Vipnetu i Chunga-lungi, pokrećemo sasvim nove i još neviđene formate - rekao je Lončarić. 

Boris Trupčević, direktor Styria Media internationala, kaže da ga uspjeh serije ohrabruje za buduće investicije u originalne produkcije.

- Izuzetno smo sretni zbog velike popularnosti serije ‘Isti san’, ona je posljednji u nizu uspjeha našeg JoomBoos tima. JoomBoos ima povjerenje mladih zato što ga i stvaraju isključivo mladi ljudi.

Iako je pokrenut kao YouTube kanal, JoomBoos je izrastao u mrežu YouTube kanala i okupljalište najboljih youtubera u regiji, a potom i u najpopularniji brend za nove generacije na svim društvenim mrežama - rekao je Trupčević. Prisjetio se i početnih uspjeha.

- Naš tim je pokrenuo i talent show JoomBoos ‘Videostar’, jedinstveni format te vrste u svijetu. Originalna dramska produkcija napravljena isključivo za internet postala je stvarnost, a gledanost prve epizode jasno govori da se medijske navike zauvijek mijenjaju. Mlađe generacije više nisu na televiziji, za njih je internet najvažnija medijska platforma. JoomBoos, 24sata i ostali brendovi naše kuće uspjeli su pokrenuti videorevoluciju u Hrvatskoj s jasnim rezultatima - milijunima pregledanih videa i milijunima pogledanih minuta svaki dan! Stoga ne čude domaća i međunarodna priznanja kojima je prepoznat i pohvaljen rad našeg tima - zaključuje Trupčević

130.000

U samo 24 sata toliko je ljudi pregledalo video na YouTubeu

15.000

Toliko je serija na YouTubeu prikupila pohvalnih komentara

1500

Toliko je bilo pozitivnih reakcija gledatelja na seriju

 

 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 14
VIDEO

VIDEO Dragana Mirković: 'Sve sam riskirala. Nije me sramota sad reći da nemam novca...'
EKSKLUZIVNO: ISPOVIJEST IZ DVORCA

VIDEO Dragana Mirković: 'Sve sam riskirala. Nije me sramota sad reći da nemam novca...'

Cijela estrada zna koliko sam radila u braku, ali to sam i htjela. Mogla sam se udati za bogataša da ne radim ništa, ali to me nije privlačilo. Ja sam bila ta 'lokomotiva', rekla nam je Dragana Mirković u svom dvorcu

EKSKLUZIVNO Dragana Mirković za 24sata o razvodu: 'Teško mi je, kao i 90-ih. Učinila sam sve'
ŠOKIRALA REGIJU OBJAVOM

EKSKLUZIVNO Dragana Mirković za 24sata o razvodu: 'Teško mi je, kao i 90-ih. Učinila sam sve'

Regionalna folk zvijezda ekskluzivno nas je ugostila u dvorcu na dan objave razvoda i ispričala zašto se odlučila na takav korak...
VIDEO Pogledajte kako izgleda dvorac Dragane Mirković: 'Našli smo papin medaljon i oružje'
EKSKLUZIVNO IZ DVORCA EBENFURTH

VIDEO Pogledajte kako izgleda dvorac Dragane Mirković: 'Našli smo papin medaljon i oružje'

U dvorcu od 12.000 m2 za stalno radi četvero ljudi, koji uglavnom tamo i žive, no trenutačno ih je više zaposleno zbog radova oko biblioteke. Kapelica je pjevačici najdraža prostorija