Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Novi Joker: Bio je rimski car, a sada će postati princ zločina?

Komentari (17)
  • Glumiti Jokera je privilegija za svakog glumca, ali i teret jer ako slučajno netko okalja Jokerovo ime, bolje da se više nikad ne vrati u Hollywood...Što se Phoenixa tiče, bolji od Ledgera sigurno neće biti, a biti bolji od Leta i ne bi mu trebao biti problem...osim ako film ne bude totalni promašaj...ali ja se nadam da će se DC ovim filmom iskupiti za Suicide Squad...

    12. 2. 2018,   15:10
    • Slažem se.

      12. 2. 2018,   22:33
    • Zašto misliš da neće sigurno biti bolji od Ledgera? Lagano mi ide na onu stvar to svršavanje na Ledgera.. je, odigrao je vrhunski tu ulogu, ali to uopće ne znaći da netko drugi to ne može nadmašiti.. a Joaquin Phoenix je pokazao da može odlično odglumiti negativca, točnije, takve uloge mu puno prirodnije leže nego Ledgeru, u svakom slučaju.. tako da, neću donositi konačni sud niti pretpostavke dok ga ne vidim na dijelu.. kako je gladijator dolje napisao, lik je sam po sebi već friki

      13. 2. 2018,   16:23
    • Denny: To isto su godinama govorili za Joker-a J.Nicholson-a pa ga je Ledger pokopao, barem što se karakterne glume tiče. Ja si prvi ne bi mislio da će Ledger odglumit tu ulogu ko što jest. Kažeš zašto? Zato što si nitko nije mislio da čemo ikad više dobit ovoliko ikoničan i FENOMENALAN performans. Sve pohvale, laureati i oskar su apsolutno zasluženo. To mu je jedna jedina ovako kvalitetna uloga bok uz bok Brando-vog Kuma ili išta što je mastralni D.Day-Lewis snimio. Mah ovakva zagriženost i sigurnost se vidi samo kod strastvenih ljudi spram, u ovom slučaju filma, ne uzimaj nam to za zlo. ;) A što se tiče Phenix-a to je po meni "shue-in" uloga za njega, preočigledan je izbor zbog tih istaknutih očiju, kao recimo W.Defoe. Ne kažem da je loš izbor, NIKAKO ali je ljen kasting definitivno.

      13. 2. 2018,   18:11
    • DinoAKA ljubiša - pa baš zato što su isto govorili za Nicholsona da je nenadmašan, pa je opet došao netko tko je razvalio, ne bi trebalo biti toliko uvjeren da neće doći nitko tko bi ga mogao nadmašiti.. a i svaki glumac je odglumio Jokera na svoj način.. Ledgerov je više bio anarhist, dok je Nicholson-ov više bio neki psiho.. ali to zato ovisi dosta i od samog redatelja kao i same priče.. netko može vrhunski to odlugmiti, ali redatelj tu može dosta zajebati.. što se tiče Phenix-a i igranja na sigurno, ja bi čak rekao da sam za takav izbor.. zašto? Jer i Nicholson je bio igranje na sigurno, isto ima takvu nekakvu facu, idealnu za tu ulogu, još kada je pokazao kakvog psihopata može odglumiti u The shining, koja mu je bila odlična referenca za kasniju ulogu Jokera.. u svakom slučaju, više sam za to da se ide na sigurno, nego da se eksperimentira s nekakvim glumcem koji na prvu nije za to pa da dobijemo smeće od filma jer glavni glumac nije bio dorastao ulozi niti je imao karizmu za odglumiti takvog lika

      14. 2. 2018,   10:08
    • Nema do Ledgera. Dennyy , originalni Joker je i bio anarhist , i kao takav je u nolanovom batmanu najbolje pogoden , i ako tu pridodas onakvu glumu koju je ledger pruzio svima postane jasno da je to jedini pravi joker pogoden i tematski i glumacki i da takav vise nece biti nadmasen. U nekom drugom segmentu mozda da, ali ce to onda biti samo Joker , a ledger je bio The Joker!

      14. 2. 2018,   11:14
    • AKO se može igrat sigurno neka se. Ipak su desetljeća pred nama, dobit ćemo još hrpu Joker-a, ne smeta meni. Da sve što kažeš je očito i logično. Mog'o je i Letov Joker bit dobar, ALI već od samog starta tu je pretjerivanje i ljena karakterizacija, umjesto da nam performansom i dijalogom čovjek pokaže kakav je i što je, oni nam fino k'o dječici izšaraju njega tetovažama ko ambalaža da znamo da nije normalan, pa jbt na čelu su mu tetovirali "Broken", definicija lijenosti scenarista, tetovažu osmjeha na ruci neću ni komentirat, kažu ameri "owerkill". A bio je okružen i lošije ostvarenim likovima svaki dijalog s H.Quin je mog'o slobodno bit popračen tišinom ili zvukom cvrčaka, koji krc uopće radi tamo luđakinja s običnom palicom? Kad i gdje je to bivša psihijatrica naučila sve te silne borilačke vještine? Fenomenalna je rečenica i koncept, da nam treba neki "kill switch" za supermena, ali OVO ovo je ekipa koja bi trebala zaustavit supermen-a?! Ha fakin ha.

      14. 2. 2018,   12:21
    • Znaš da nije projekt uspio ako se moraš pitat što bi Nolan uradio s ovakvim scenarijem i likovima, a i zanima me kako bi Ledger-ov Joker sudjelovao u ovakvoj propuštenoj prilici Suicide squad-ove sub-priče o H.Quinn i Joker-u jer bi zavođenje, manipulacija Jokera nad PSIHIJATRICOM bila bi fascinantna u pravim rukama. Da ne spominjam koliko je dosadan i umoran Justice league, vanzemaljac iz druge dimenzije dolazi širit pustoš zemljom ne osjeća se nikakva opasnost ne osječa se NIŠTA, za razliku od Nolana i njegovog Bane-a (običan čovjek s maskicom i 165 cm) čiji smo svaki pokret, korak i opasnost osjetili.

      14. 2. 2018,   12:21
    • DinoAKA ljubiša - Leto je imao potencijala, pogotovo jer se frajer totalno uživio u tu ulogu, živio je kao Joker i van seta, kako bi bio što uvjerljiviji.. ali čim sam vidio tko je redatelj, nisam očekivao da će se proslaviti.. najviše zbog toga što ga baš i nije nešto bilo u filmu, a takav lik mora imati glavnu rolu kako bi nam zorno dočarao što Joker zapravo je.. slažem se sa svime time što si napisao, scenaristi su najviše krivi za ovo što smo dobili, a potencijala je bilo na pretek.. što se tiče Nolana i njegovog Bane-a, mali ispravak, Tom Hardy je visok 175 cm ;) i isto tako, Hardy je glumčina i pol, ne znam ni jednu njegovu ulogu da ju nije razvalio i u kojoj god se ulozi pojavi, povuče svu pozornost na sebe i digne film/seriju na višu razinu.. da je u toj ulozi Bane-a bio netko drugi, nisam siguran da bi tako dobro prošao.. iako mi je način na koji je Bane okončan bio malo brzoplet, da ne upotrijebim neku težu riječ.. toliko su ga razvijali kroz cijeli film i glupo ga skončaju na kraju.. kao da je Nolanu više bilo pun k***, pa ajmo ga više skončati

      14. 2. 2018,   14:56
    • Slažem se, da. Imao je Leto potencijala sigurno, ali ga forsiraju uporno iako meni osobno nije nešto posebno, a u Bladerunner-u 2049 je bio JEDINA loša ili sub par stvar što se tog filma tiće, meni osobno naravno. Loš kasting, pre mlad, nedovoljno karizmatičan. Slažem se također što se tiče redatelja, mediokritet definitvno ALI imao je prste u dosta meni dragih filmova, ili barem zabavnih filmova. Mah hehehe 175, 155 sve je to tu negdje. ;) APSOLUTNO 1 od najboljih AKO ne i najbolji u svojoj klasi/generaciji. C.Bale, T.Hardy, J.Edgerton (ima istu tu neku nepredvidivu energiju ko i Hardy) pa i uvjek dobar i kriminalno podcjenjeni A.Eachhart (Two-face) pa tek ONDA tamo negdje razvikani DiCaprio. DAaa rijetko tko bi uspio odigrat Bane-a ko Hardy, opet, slažem se i meni je bilo malo mlako, da kćer of L.Neson-ovog lika preuzme ulogu glavnog negativca, po meni ako se je već Batman morao žrtvovat trebalo je to bit u borbi prsa od prsa, da skida lagano masku i bori se licem u lice da sredi Bane-a ali i on sam umire od ozljeda i sad bi se postavilo pitanje dal to obznanit svima, ili je ipak Batman-ov kraj ponovni početak Gotham city-a da nastavi po starom i uništi sam sebe k'o što je Rhas'a ghoul predvidio, što bi bio ljep finiš, mašnica na kraju i poetski kraj. I potencijalni nastavak franšize, jer ja sam 1 od malo onih što kažu ako nešto valja, zašto se zaustavit? DA i bio mu je pun krc, jer večina redatelja pukne kad su ovoliko dugo u istoj franšizi.

      14. 2. 2018,   22:36
    • Ali onakvu biografiju k'o Nolan, u tako malo vremena, i bit' toliko mlad (za redatelja) je fenomenalno, aspolutno. A slabe točke su mu ponekad, raspad kontinuiteta (najviše me raspi*dio potencijal Interstellar-a), borba prsa od prsa i pozicija kamere (u sva 3 batmana najlošiji djelovi filma definitivno, toliko vike o razvoju nove borilačke vještine baš za taj film, a na kraju ne vidiš NIŠTA, a borba Bane-a i posljednji govor je TOLIKO loš, čudno pozicioniran i toniran da sam mislio da je ovo "behind the scenes" scena majke mi KATASTROFALNO, a ni kraj jedva dostojan filma S.Segal-a nije puno pomogao, i vidi se da je Batman poginuo, a kraj sa Alfredom u parizu je za sve one koji ne mogu podnjet tužan kraj, a i studio je alergičan na to jer im matematika kaže tužan kraj=manje para), i naravno ljudska emocija i prenjet istu na platno, to mu je mana velika, oduvjek. Ima sree da mu je kasting dobar i odlični glumci jer inače je sterilan dijalog, koda je pisan rukom vanzemaljca , npr. 1 od najpatetičnijih izjava u filmu koje sam čuo, i najčudnijih jer cjeli film teži realnosti a onda A.Hateway bubne nešto šekspiriansko, ko sa pozornice a ne istog filma, a to je scena u interestelaru "Ohh what a monstous lie.". Odi daj molim te skoro sam se digo i izašo iz kina TOLIKO iskače ta rečenica. A tu je i repeticija narativne strukture, skakanje amo tamo sa 3 događaja koja se dešavaju u isto vrijeme, OK kad radi radi fenomenalno (Izvor, batman 2x, Prestiž, Memento) ali u Interstelaru NE !!!

      14. 2. 2018,   22:45
  • Kao prvo: "Todd Phillips kao redatelj (kaznio nas je nekoliko puta svojim 'komedijama', u koje spada i užasan serijal 'Mamurluk'" .. Prvi dio Mamurluka je bio više nego odličan, ako se gleda s aspekta komedije jer ne možeš u komediji očekivati nekakvu vrhunsku dubokoumnu priču vrijednu Oscara.. tako da, poštedi me takvih patetičnih komentara.. drugo: već si popljuvo film, a film je tek u fazi planiranja.. vrhunski filmoski znalac koji vidi u budućnost.. treće: izbor glumca za tu ulogu bi mogao biti pun pogodak.. jer Joaquin Phoenix je pokazao u više navrata da može odlično i uvjerljivo odglumiti negativca.. mislim da bi mu stajala ova uloga, definitivno

    13. 2. 2018,   16:20
    • Dok si ovo smislio i napisao, mogao si komotno u miru s frendom popit pivu, cak i dvije, a ne pokusavat ovom panju nesto dat do znanja dok njemu uredno sjedaju novci a on tipka, i onda nam se kasnije smije kak se nerviramo...

      14. 2. 2018,   17:18
  • ma to je jedan od najboljih glumaca u holivudu ,ako ce film biti sranje ..to nece biti radi njega sigurno .

    12. 2. 2018,   15:10
  • Phoenixa ne treba puno šminkat ili učiti ulozi, on je meni sav frik, jedan od najvećih frikova iz Hollywooda.

    12. 2. 2018,   17:02
  • A jeste vise dosadni sa jokerom! Daj smislite nekog novog! Dosad se u 17 filmova borio s jokerom!

    13. 2. 2018,   09:24
  • Ide mi na nerve ovi subjektivni novinarcic, Suicide squad je dobar film zabavan kakav i triba bit, a Phoenix ce bit odlican Joker u teoretskon filmu

    13. 2. 2018,   12:42